Beetje rare opmerking gezien het feit dat 'iemand anders' in jouw verhaal geen organisatie of instantie is en dus niet met de kosten van tientallen honden en katten zit.quote:Op zondag 2 september 2012 23:28 schreef lievedraak het volgende:
Geen idee.. ik krijg altijd geld als ik regelmatig de hond van iemand anders uitlaat..
Ja, daar heb ik ook aan zitten denken, maar ik heb geen vervoer hier en er rijd geen bus heen dus ik kan helaas geen vrijwilligerswerk daar doen. Daarom leek het me zo'n geweldig idee om met mijn vriend dan 1 keer per week 'onze adoptie' hond uit te laten.quote:Op zondag 2 september 2012 23:31 schreef Ynske het volgende:
Ik doe vrijwilligerswerk bij een opvang waar honden zitten die ter adoptie zijn, in training zitten of opgevangen worden.
meerdere malen per week ga ik langs op een hond op te halen en lekker een stuk mee te gaan wandelen. Even wat een op een aandacht voor de honden die daar verblijven. Heerlijk je liefde delen, wandelen en genieten
maar dan moet je nog naar je adoptiehond toe toch? t vrijwilligerswerk wat ik doe is dus t wandelen met de honden.quote:Op zondag 2 september 2012 23:33 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik ook aan zitten denken, maar ik heb geen vervoer hier en er rijd geen bus heen dus ik kan helaas geen vrijwilligerswerk daar doen. Daarom leek het me zo'n geweldig idee om met mijn vriend dan 1 keer per week 'onze adoptie' hond uit te laten.
Ja klopt, maar mijn vriend heeft wel een auto alleen die werkt vrij veel. Vandaar. Veluwe zit ik.quote:Op zondag 2 september 2012 23:35 schreef Ynske het volgende:
[..]
maar dan moet je nog naar je adoptiehond toe toch? t vrijwilligerswerk wat ik doe is dus t wandelen met de honden.
waar ergens in t land zit je?
Snap ik, maar ik vond het een idee een beetje raar overkomen, ik zou dan eerder óf aan mensen vragen geld te storten, óf aan mensen vragen of ze honden willen uitlaten.quote:Op zondag 2 september 2012 23:32 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Beetje rare opmerking gezien het feit dat 'iemand anders' in jouw verhaal geen organisatie of instantie is en dus niet met de kosten van tientallen honden en katten zit.
Thanks, dat is wel fijn om te weten zeker omdat ik geen vaste tijden heb voor werk.quote:Op zondag 2 september 2012 23:38 schreef Ynske het volgende:
Ga ook even na hoe t met de afspraken zit. Moet je iedere week op hetzelfde tijdstip wandelen? hier bij het asiel doet men heel moeilijk met t beleid, schuiven met tijden is niet mogelijk, ziek? je komt want we rekenen op je.
op de plek waar ik t doe, bel of sms je van te voren (min 1 uur vooraf) of jouw tijdstip uitkomt, en dat je wilt komen. Komt dat uit, ga je lekker, komt t niet uit word er samen naar een ander tijdstip uitgekeken.
Awww.quote:Op zondag 2 september 2012 23:44 schreef Ynske het volgende:
Verder is t goed als er gekeken word hoe de hond op je reageert, of jij dominant genoeg bent en hoe de hond luistert.
k heb veel verschillende honden mee gehad, vandaag een scheet van een Deense Dog, maar bv kleine hondjes vind ik niet zo fijn lopen.
[ afbeelding ]
heb je zelf ervaring met honden?
Hm zal het asiel hier eens bellen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:37 schreef Ynske het volgende:
Soms, maar meestal geld eerst een wenproces
Het gaat er natuurlijk niet om dat ik een hond wil uitlaten, dan kan ik mezelf wel op marktplaats zetten.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:33 schreef Harajuku. het volgende:
Bij een asiel bij je in de buurt mag je vast ook wel honden uitlaten.
zelf een hond uitzoeken mag vaak niet, er word naar gekeken of de hond bij je past, en of deze goed naar je luistert.quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:25 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Het gaat er natuurlijk niet om dat ik een hond wil uitlaten, dan kan ik mezelf wel op marktplaats zetten.
Ik vind het een fijn gevoel dat ik het asiel kan helpen en een soort van eigen hond heb. Je krijgt adoptie papieren, wordt op de hoogte gehouden en er wordt voor het beest gezorgd. Bovendien kan ik dus als ik zélf wil en wanneer ik zelf kan een hond uitzoeken en uitlaten.
Bij het asiel hier dus wel.quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:38 schreef Ynske het volgende:
[..]
zelf een hond uitzoeken mag vaak niet, er word naar gekeken of de hond bij je past, en of deze goed naar je luistert.
hier vandaag weer met de Deense Dog en een Duitse herder weg geweest.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |