Pics van je kamer.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:21 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Als dat een bende is, dan heb je mijn kamer nog niet gezien.
Wejooooooo goede ogen en alles.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:20 schreef Dimens het volgende:
Daar op het bureau ligt ook de ¤30,- die ik haar gister achter het station gegeven heb.
WTF dat is Fucking netjes opgeruimdquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:23 schreef Murdera het volgende:
Hoe krijgen wijven het altijd voor elkaar om zon teringbende van hun kamer te maken.
Klinkt wel als jouw ding dan.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:23 schreef Meloewa het volgende:
[..]
this echt een ramp, lijkt wel een zwervershome.
pics van jouw kamerquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:23 schreef Meloewa het volgende:
[..]
WTF dat is Fucking netjes opgeruimd
PDN lang geleden dat ik dat gebruikt hebquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:19 schreef WarmZaad het volgende:
NEPTIET!!
HAHAHAHA
voor de geilers btw
[ afbeelding ]
O dan heb ik heel iemand anders voor mequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:30 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ze is Aziatisch, wat denk je zelf?
Mocht ze een foto van zichzelf posten in lingerie dan kom ik hier misschien op terug.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:28 schreef MichaelScott het volgende:
Wat een puntige knieën, ik zou haar zeker niet doen.
Nu weet ik het zeker, met je UI en al dat, je bent een kasthomo.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:29 schreef AppelCake het volgende:
Ze heeft mijn raad opgevolgd en een wit jurkje aangedaan.
Eerst wilde ze als een wannabe slet gaan.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:31 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Nu weet ik het zeker, met je UI en al dat, je bent een kasthomo.
Punt.
En dan ga je dat tegenhouden, wat is er mis met jou.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:32 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Eerst wilde ze als een wannabe slet gaan.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:33 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
En dan ga je dat tegenhouden, wat is er mis met jou.
Ze wilde met een vuilniszak aan en al.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:33 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
En dan ga je dat tegenhouden, wat is er mis met jou.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:19 schreef Murdera het volgende:
Mono, ik wist niet dat je zo'n lekker lichaam had kerel.
Als het fapbaar is, dan maakt het niet uit.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:33 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ze wilde met een vuilniszak aan en al.
Vrouwen met een rommelkamerquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:34 schreef Meloewa het volgende:
[..]
pics van jouw kamer mijn kamer is gwn zielig
Ik zal wel binnekort een picca schietenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:34 schreef Meloewa het volgende:
[..]
pics van jouw kamer mijn kamer is gwn zielig
klinkt alsof je het over scheren ''daarbeneden''hebquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:38 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Waarom zou ik?
Gewoon bijhouden en er is niks aan de hand.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:31 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Mocht ze een foto van zichzelf posten in lingerie dan kom ik hier misschien op terug.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:35 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Niet haten, ben ziek
En het is geen tiet, het is een kat klok iets
Nog bedankt trouwens xoxoquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:20 schreef Dimens het volgende:
Daar op het bureau ligt ook de ¤30,- die ik haar gister achter het station gegeven heb.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:45 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja, zit gewoon vast aan mijn bureau lamp
Had ik 5 jaar geleden gekocht
Hier, van de voorkant:quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:46 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
[..]geloof er geen bal van, pics met betere resolutie, anders geef je toe dat je nep titten gebruikt
Wowquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:48 schreef Meloewa het volgende:
[ afbeelding ]
mijn zus wint toch wel met der rotzooi hok, daar kan je amper lopen
roze BHquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:48 schreef Meloewa het volgende:
[ afbeelding ]
Erg he niet dat mijn kamer veel beter is, alleen zij heeft echt zon hok.quote:
Ik doe het morgen denk ik.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:50 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Erg he niet dat mijn kamer veel beter is, alleen zij heeft echt zon hok.
Ik ga denk ik zo maar eens beginnen aan mijn kamer, want het is een behoorlijke chaos
Pics !!!!!!!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:51 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
niemand overtreft mijn kamerde rotzooi daar haal je nog geen minuut uit
Ach ik ben er ook al eeuwen mee bezig, vaker neem ik al de emmer met water mee met schoonmaakmiddelen en staat het er, en dan doe ik het nog kan ik de volgende dag de emmer weer uitschuddenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:51 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik doe het morgen denk ik.
Succes met jouw kamer
Pics?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:51 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Pics !!!!!!!
Mijn kamer is ook een ramp
Kolere, wat een uitdragerij daar.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:48 schreef Meloewa het volgende:
[ afbeelding ]
ik kijk zo wel, als ik er zin in heb, dan moet ik weer pics op mijn ipad maken van de kamer, dan moet ik mijn ipad aansluiten, dan de pics naar tinyurl/imgur/whatever zetten, en dan weer posten hier, ik hou niet van moeite doenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:51 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Pics !!!!!!!
Mijn kamer is ook een ramp
het is echt zoeken naar een staanplaats:Dquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:53 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Kolere, wat een uitdragerij daar.
Herkenbaarquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:52 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ach ik ben er ook al eeuwen mee bezig, vaker neem ik al de emmer met water mee met schoonmaakmiddelen en staat het er, en dan doe ik het nog kan ik de volgende dag de emmer weer uitschuddenramp.
BEDEK JE OGEN< SNCHEL!!!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:53 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Kolere, wat een uitdragerij daar.
ja ik snap hetquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:53 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
[..]
ik kijk zo wel, als ik er zin in heb, dan moet ik weer pics op mijn ipad maken van de kamer, dan moet ik mijn ipad aansluiten, dan de pics naar tinyurl/imgur/whatever zetten, en dan weer posten hier, ik hou niet van moeite doen
Gewoon uit de fles drinken, scheelt je afwas. doe ik ook altijd.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:55 schreef Meloewa het volgende:
ik heb ook soms een verzamling bekers op mijn kamer, van drinken enz.
3 maanden geleden van plan om mijn kamer zwart te verven, nog niet eens één kast naar de berg-kamer hiernaast verschovenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:55 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ja ik snap hetheb ik ook altijd geen zin in deze had ik nog staan op mijn pc
Hier ook! bordjes, koppen, ijsbekers, glazen, godsamme wat ben ik luiquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:55 schreef Meloewa het volgende:
ik heb ook soms een verzamling bekers op mijn kamer, van drinken enz.
Jaquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:56 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
[..]
3 maanden geleden van plan om mijn kamer zwart te verven, nog niet eens één kast naar de berg-kamer hiernaast verschoven
ja wel een goedequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:56 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Gewoon uit de fles drinken, scheelt je afwas. doe ik ook altijd.
hoesjes van games, kabels, etensverpakkingen, plastic tassen, klerenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:58 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Jazoiets heb ik ook, heb wel steeds in mijn achterhoofd van dit en dit moet nog gebeuren. Ook mijn schoolpapieren liggen altijd op de grond.
[..]
ja wel een goede
Waarom ?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:00 schreef Angel-Joy het volgende:
Mono, gooi je jouw eigen topic op slotje?
Als die foto die ik van haar heb echt is, dan geloof ik het wel.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:08 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ja, ik geloof er enkel geen kut van.
Of ze heeft 20 bh's aangedaan.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:10 schreef Dimens het volgende:
[..]
Als die foto die ik van haar heb echt is, dan geloof ik het wel.
jaja, je hints schijnen nog meer door dan je BH, vraag dan meteen of ze met je het bed in wil duiken zeg, geezquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We chose those solutions which held the most promise, and devoted ourselves to testing their merits. Six we tried in succession, each more encouraging than the last. But none worked. And then the world ended...
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:14 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
[..]
jaja, je hints schijnen nog meer door dan je BH, vraag dan meteen of ze met je het bed in wil duiken zeg, geezIk vond enkel haar jurkje leuk, ben geen lesboSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
tuurlijkquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:18 schreef koekii het volgende:
[..]
Ik vond enkel haar jurkje leuk, ben geen lesbo
Het geldt voor veel dingen in het levenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:40 schreef aequus het volgende:
[..]
klinkt alsof je het over scheren ''daarbeneden''heb
stiekem geniet je best van die aandachtquote:
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:21 schreef Dimens het volgende:
Ik had beter mijn mond kunnen houden.![]()
[ afbeelding ]
Mijn E-tetten groeien.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:20 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
[..]
stiekem geniet je best van die aandacht
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:21 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
bohhquote:
zo ik heb ook ff meegedaanquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:21 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
En je hebt niks best grappig.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:21 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
PEDOFILIE! IK BEL DE POLITIE!!!!!!quote:
Hé c.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:24 schreef cerror het volgende:
Krijgen we nog tieten te zien of blijft dit een puberaal droogneukfestijn?
Ha Ludo!quote:
Niet, F_D en ik zijn getrouwd.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:29 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
[..]
PEDOFILIE! IK BEL DE POLITIE!!!!!!
Zal wel bij het tweede blijven. Die van AJ hoef ik toch niet te zien. Die van Meloewa wel.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:24 schreef cerror het volgende:
Krijgen we nog tieten te zien of blijft dit een puberaal droogneukfestijn?
jij bent 16, en hij is ergens, in de 70 ofzo?quote:
Het gaat mij voornamelijk om tieten.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:49 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Zal wel bij het tweede blijven. Die van AJ hoef ik toch niet te zien. Die van Meloewa wel.
Leeftijd is maar een getalquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:50 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
[..]
jij bent 16, en hij is ergens, in de 70 ofzo?
agreed, die van AJ zijn nogal, mwah, die van Meloewaquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:49 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Zal wel bij het tweede blijven. Die van AJ hoef ik toch niet te zien. Die van Meloewa wel.
Nee, we waren doen durf of de waarheid aan het spelen in PUB SC, en het was mijn doen opdrachtquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:50 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
[..]
edit: Oh wacht je bent aziatisch, in dat geval, heeft hij je wel genoeg betaald?
Dus hopen dat Meloewa opeens kolder in d'r kop krijgt en het forum trakteert op haar mooie tetjes.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:51 schreef cerror het volgende:
[..]
Het gaat mij voornamelijk om tieten.
met ghb werk je altijd meequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:55 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Dus hopen dat Meloewa opeens kolder in d'r kop krijgt en het forum trakteert op haar mooie tetjes.
Genoeg te vinden op internet lijkt me?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:51 schreef cerror het volgende:
[..]
Het gaat mij voornamelijk om tieten.
quote:
Je bent sowieso een josti als je van jezelf een foto maakt in de spiegel.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:04 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hoe moet ik anders mijn mobiel vasthouden dan
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:09 schreef nowkia het volgende:
[..]
Je bent sowieso een josti als je van jezelf een foto maakt in de spiegel.
neequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:10 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
[..]ga ens lekker weg ofzo?
jaquote:
Ach meid toch, wat een kut leven heb ik, hoe durf ik een foto te maken in de spiegelquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:09 schreef nowkia het volgende:
[..]
Je bent sowieso een josti als je van jezelf een foto maakt in de spiegel.
Een kutleven misschien, maar dat zei ik ook niet. Ik zei alleen dat je een josti bent als je van jezelf een foto maakt in de spiegel. Er zit namelijk gewoon een zelfontspannerfunctie op je telefoontje.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:20 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ach meid toch, wat een kut leven heb ik, hoe durf ik een foto te maken in de spiegel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
Nee, ik ben een kk josti, dus kan geen normale mobiel betalen, want deze heeft geen zelfontspannerquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:22 schreef nowkia het volgende:
[..]
Een kutleven misschien, maar dat zei ik ook niet. Ik zei alleen dat je een josti bent als je van jezelf een foto maakt in de spiegel. Er zit namelijk gewoon een zelfontspannerfunctie op je telefoontje.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:22 schreef SpecialK het volgende:
Angel-Joy...
Heb je nog wellicht pics van je moeder?Wil je haar trouwfoto zien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Stiekem wel, eigenlijk.quote:
Lijkt me sterk.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:23 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, ik ben een kk josti, dus kan geen normale mobiel betalen, want deze heeft geen zelfontspanner
Met of zonder gezicht?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:30 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Eerst eten, post zo wel een foto
stuur gwn komopquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:21 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
Wat. Een. Lelijke. Klok.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:49 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hier, van de voorkant:
[ afbeelding ]
niskquote:
Oh, ik begrijp hetquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:08 schreef Meloewa het volgende:
[..]
nee ik ben mijn kamer op aan ruimen door dit topic, dankje wel monopoly !!!!!!
Alleen mijn bureau en boekenkast zijn een zooitje, maar mijn klerenkasten en vloer hou ik altijd zeer netjes, vooral mijn klerenkastenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:41 schreef Meloewa het volgende:
[..]
jij je kamer al opgeruimd?ik vind het eigenlijk geen rotzooi bij jou
ah ik heb geen bureau maar mijn vloer is juist altijd een puin. Schoolpapieren,kleding, make up , eten, spullen... En mijn inloopkast is na het opruimen van mijn kamer altijd een puin ik verschuif mn rotzooi meestal altijd daarheen. Oh ja ik doe nu maar even snel mijn kamer zodat ik een beetje voldoening hebquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:43 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Alleen mijn bureau en boekenkast zijn een zooitje, maar mijn klerenkasten en vloer hou ik altijd zeer netjes, vooral mijn klerenkasten
Maar ik ruim het morgen op, zondag=poetsdag bij mij
Haha, ik haat het, ik moet mijn vloer kunnen zienquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:48 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ah ik heb geen bureau maar mijn vloer is juist altijd een puin. Schoolpapieren,kleding, make up , eten, spullen... En mijn inloopkast is na het opruimen van mijn kamer altijd een puin ik verschuif mn rotzooi meestal altijd daarheen. Oh ja ik doe nu maar even snel mijn kamer zodat ik een beetje voldoening heb. Ja zondag kan ook maar zondag haat ik sowieso liever nika aan mijn hoofd dan
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:09 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik zal jou dan nog steeds ergens anders raken.
Hoe studeer je dan als je geen bureau hebt?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:48 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ah ik heb geen bureau maar mijn vloer is juist altijd een puin. Schoolpapieren,kleding, make up , eten, spullen... En mijn inloopkast is na het opruimen van mijn kamer altijd een puin ik verschuif mn rotzooi meestal altijd daarheen. Oh ja ik doe nu maar even snel mijn kamer zodat ik een beetje voldoening heb. Ja zondag kan ook maar zondag haat ik sowieso liever nika aan mijn hoofd dan
Jaquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:02 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Haha, ik haat het, ik moet mijn vloer kunnen zien
Heb je een inloopkast? Me jelly
Ik heb 2 enorme klerenkasten, wat veel
ruimte inneemt![]()
Dat is waar, maar gewoon heel sloom opruimen op zondag, aan het eind van de dag heb je het af
heb al 3 jaar niet meer ''gestudeerd'' eigenlijk, maar als ik dat doe dan doe ik dat gewoon op bed, sowieso moet ik vooral veel op de pc maken en als ik dat doe dan doe ik dat ook gewoon op bedquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:12 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Hoe studeer je dan als je geen bureau hebt?
Ik dacht dat je nog aan het studeren was... maar je hebt dus al een baan?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:15 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Janou mijn vloer zie ik nooit, merk altijd dat ik op spullen ga staan.
Ja een inloopkast maar zo fijn is dat niet.heb ook een gewoon kastje maar die is ene rommel.
Ja heb je een grote kamer?
[..]
heb al 3 jaar niet meer ''gestudeerd'' eigenlijk, maar als ik dat doe dan doe ik dat gewoon op bed, sowieso moet ik vooral veel op de pc maken en als ik dat doe dan doe ik dat ook gewoon op bed
Haha zonde van je spullenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:15 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Janou mijn vloer zie ik nooit, merk altijd dat ik op spullen ga staan.
Ja een inloopkast maar zo fijn is dat niet.heb ook een gewoon kastje maar die is ene rommel.
Ja heb je een grote kamer?
Ja ben nu weer half en half bezig, maar gaat niet echt super. Ik heb er nog niks voor gedaan eerlijk gezegd. Maar ja even wat motivatie ergens vandaan halen een van deze dagen om de afgelopen maand beetje recht te zetten hopelijk dan komt het wel goed mag ik hopen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:17 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Ik dacht dat je nog aan het studeren was... maar je hebt dus al een baan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja dat wel inderdaad.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:18 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Haha zonde van je spullen
Waarom niet fijn?
Best wel een grote kamer ja, maar klerenkasten nemen veel ruimte weg, maar als nog zat ruimte voor mij hoor
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:20 schreef iFok. het volgende:
Wie kan er even een topic openen: 'Show je hier je kamer.'
Ben wel benieuwd na het zien van deze foto:Ja die van mij is nu opgeruimd, dat was die van mijn zus. Die ligt er ongeveer nog wel zo bij ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doei!
Pics van je opgeruimde kamer.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:22 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja die van mij is nu opgeruimd, dat was die van mijn zus. Die ligt er ongeveer nog wel zo bij ja.
quote:
Ja maar hij is nog steeds lelijk, maar tenminstens wel opgeruimd.quote:
Ik kan me er niks bij voorstellen, pics.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:23 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja maar hij is nog steeds lelijk, maar tenminstens wel opgeruimd.
En de inloopkast en kledingkastje zijn wel nog een puin overigens.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:20 schreef iFok. het volgende:
Wie kan er even een topic openen: 'Show je hier je kamer.'
Ben wel benieuwd na het zien van deze foto:Open maar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bouw een discobal met lichtjes erin, en verf de deurenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:21 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja dat wel inderdaad.
Ja omdat er niet echt licht inziten de deuren zijn lelijk.(uiteindelijk wordt het ook meer een rotzooi hok) Mijn kamer zelf vind ik ook niet zo veel aan.
Ja grote kamer is wel fijn heb je pics van je kamer ?
Ja ik wil zo'n kamer als in de boekjesquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:25 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Bouw een discobal met lichtjes erin, en verf de deuren
Ik post morgen wel een foto, camara van mijn mobiel
Haha, ik heb echt een simpele kamer, maar geen zin om het te verbouwen, ben toch weg over paar jaartjesquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:27 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja ik wil zo'n kamer als in de boekjes![]()
![]()
![]()
Oke ben benieuwd
Ja is goed, mijn kamer is ook niet veel aan. Maar er valt mee te levenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:28 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Haha, ik heb echt een simpele kamer, maar geen zin om het te verbouwen, ben toch weg over paar jaartjes
Dan wil ik jouw kamer ook zien hoor
Omdat mijn ouders niet leuk zijnquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:29 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja is goed, mijn kamer is ook niet veel aan. Maar er valt mee te leven![]()
ja waarom weg over paar jaartjes?
Je was toch geadopteerd he ?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:32 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Omdat mijn ouders niet leuk zijn
Dus ga sowieso op kamers over paar jaar.
Nee? Hoe kwam je daarbij?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:33 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Je was toch geadopteerd he ?
Ja als je dat zo aanvoelt moet je dat doen ja
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:36 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Serieus niet?
ik dacht dat altijd
Nee gekkiequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:36 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Serieus niet?
ik dacht dat altijd
Oh leuke stiefvader?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:38 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee gekkie
Alleen een stiefvader.
Muwah beetje, hij maakt altijd grapjes dat mijn kont te 'vol' is voor een Aziaatquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:39 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Oh leuke stiefvader?
Toch geen viezerik he
Zonde...het gaat om je toekomst.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:19 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja ben nu weer half en half bezig, maar gaat niet echt super. Ik heb er nog niks voor gedaan eerlijk gezegd. Maar ja even wat motivatie ergens vandaan halen een van deze dagen om de afgelopen maand beetje recht te zetten hopelijk dan komt het wel goed mag ik hopen.
Ahwwwwww iel, vervelend.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:42 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Muwah beetje, hij maakt altijd grapjes dat mijn kont te 'vol' is voor een Aziaat![]()
En heb sowieso geen band met mijn ma.
Rest kan jezelf nagaan
Ja dat is waar maar ik leef nu.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:43 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Zonde...het gaat om je toekomst.
Dat klopt maar als je het nu verpest merk je dat in de toekomst.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:45 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ahwwwwww iel, vervelend.
Ja dat is wel kut dan ja. Als je er niet fijn voelt zou ik ook wel zo snel mogelijk weg willenpraat je nooit met je moeder dan?
[..]
Ja dat is waar maar ik leef nu.
Was het maar fun, maar ja je hebt gelijk.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:46 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Dat klopt maar als je het nu verpest merk je dat in de toekomst.
Balans vinden in het leven dus fun en werken.
Echt hea, en gaat hij me ook een keer vertellen waarvan hij een "harde plasser" van krijgtquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:45 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ahwwwwww iel, vervelend.
Ja dat is wel kut dan ja. Als je er niet fijn voelt zou ik ook wel zo snel mogelijk weg willenpraat je nooit met je moeder dan?
Serieus?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:47 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Echt hea, en gaat hij me ook een keer vertellen waarvan hij een "harde plasser" van krijgt
Niet nooit, maar weinig, ze was er vroeger nooit, dus we hebben geen moeder dochter band.
Van dat hij een harde plasser krijgt van slanke vrouwen met stijl haarquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:48 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Serieus?Wat zei die dan?
Ahw dat is wel kut dan jaen verder wel nog leuke famillie?
Oh en jij hebt stijl haar en je bent slank :0quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:53 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Van dat hij een harde plasser krijgt van slanke vrouwen met stijl haar
Neuh, kan alleen heel goed met mijn stieftante en stiefneef opschieten.
Mijn moeder ookquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:04 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Oh en jij hebt stijl haar en je bent slank :0
Ah zo dat is dan wel weer fijn
:0 ik zie een verbanddddquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:14 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Mijn moeder ook
Wat ga jij doen op deze mooie zaterdagavond?
Hahaquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:16 schreef Meloewa het volgende:
[..]
:0 ik zie een verbandddd
Ik ga niks speciaals doen, wat autisten achter mijn pc that''s it.
En jij? (het wordt trouwens echt koud buiten)
ja, ik stop ermee hehequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:18 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hahahou op
Ik ben sinds gisteren avond ziekjes, nog steeds koorts, dus ik lig in bed met thee#spannend
Thanks mopquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:34 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ja, ik stop ermee hehe
Ahwdat is wel kut maar wel lekker in bed
beterschap
Ik werd even blij toen ik die blauwe fles zag, omdat het er in mijn ooghoek uitzag als een dildo. Moet ik nu naar een psychiater?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:48 schreef Meloewa het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:47 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik werd even blij toen ik die blauwe fles zag, omdat het er in mijn ooghoek uitzag als een dildo. Moet ik nu naar een psychiater?
Waar het hart vol van is, loopt de mond van over.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:47 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik werd even blij toen ik die blauwe fles zag, omdat het er in mijn ooghoek uitzag als een dildo. Moet ik nu naar een psychiater?
Dat is waar ja. Ik geef echter dat pornotopic de schuld, daardoor zaten mijn gedachten nog ergens anders.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Waar het hart vol van is, loopt de mond van over.
Bloed en spieren?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Waar het hart vol van is, loopt de mond van over.
Dat is een bar-le-duc flesje. :$$$ je hebt psycho nodig.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:47 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik bedoel die midden in beeld, niet die fles verstopt in de prullenbak waarvan je alleen de dop ziet.quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:03 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Dat is een bar-le-duc flesje. :$$$ je hebt psycho nodig.
oh die deoflesquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:05 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik bedoel die midden in beeld, niet die fles verstopt in de prullenbak waarvan je alleen de dop ziet.
Ja is el nodig ja! we moeten samen gaan.quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:10 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ja. Maakt verder niet uit hoor, je mag wel mee naar de psycho.
Jij begint, spiderman.quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:05 schreef Bitterlemon het volgende:
Als jullie nou eens ophouden met jullie SC en beginnen tetten te posten...
En dolfijnen.
En alpaca's.
En Spiderman.
De quote is jouw post. Jouw post heeft dus tetten.quote:
homoquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:29 schreef AppelCake het volgende:
Ze heeft mijn raad opgevolgd en een wit jurkje aangedaan.
wie is dat danquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:08 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ja, ik geloof er enkel geen kut van.
Of ze heeft 20 bh's aangedaan.
studerenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:12 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Hoe studeer je dan als je geen bureau hebt?
Ben jij wel een echte meid?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:23 schreef Meloewa het volgende:
[..]
this echt een ramp, lijkt wel een zwervershome.
quote:Op zondag 28 oktober 2012 13:08 schreef RickRonaldo het volgende:
[..]
Ben jij wel een echte meid?
Ik denk het niet, of je bent echt een van zo'n mannelijke vrouw of gewoon een troll
Uh neequote:Op zondag 28 oktober 2012 13:10 schreef RickRonaldo het volgende:
[..]
als ze niet fake is, dan is ze volgens mij net een man.
En jij praat als een wijf.quote:Op zondag 28 oktober 2012 13:12 schreef RickRonaldo het volgende:
[..]
lijkt er wel op, op de manier hoe ze praat dan.
ja ik weet, anders geven jullie haar ff een ban, scheelt weer wat slowchats jwzquote:Op zondag 28 oktober 2012 13:30 schreef Oerbeer het volgende:
Wat is dit voor SC geworden? Aan de hand van Angel Joy. Verbaast mij niks.
Uhu. Tuurlijk, alleen ik SC, lekker in mijn eentje SC'enquote:Op zondag 28 oktober 2012 13:30 schreef Oerbeer het volgende:
Wat is dit voor SC geworden? Aan de hand van Angel Joy. Verbaast mij niks.
Nee, maar jij bent er wel altijd als eerste bij als er ergens te SC'en valt.quote:Op zondag 28 oktober 2012 13:38 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Uhu. Tuurlijk, alleen ik SC, lekker in mijn eentje SC'en
valt me nog mee dat ze niet op mij in gingquote:Op zondag 28 oktober 2012 13:39 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Nee, maar jij bent er wel altijd als eerste bij als er ergens te SC'en valt.
Bullshit, ik ben er nu bij omdat het om mijn kamer(en de "tiet") in mijn kamer gaat.quote:Op zondag 28 oktober 2012 13:39 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Deze moet ik quoten, gewoon omdat het zo is.quote:Op zondag 28 oktober 2012 13:39 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Wat ben je voor manquote:Op zondag 28 oktober 2012 13:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Deze moet ik quoten, gewoon omdat het zo is.
Oké.quote:Op zondag 28 oktober 2012 13:42 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Bullshit, ik ben er nu bij omdat het om mijn kamer(en de "tiet") in mijn kamer gaat.
Ook ons Frank zegt het. Need moar proof?quote:Op zondag 28 oktober 2012 13:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Deze moet ik quoten, gewoon omdat het zo is.
Tevens: banaanvraag mag niet.quote:Op zondag 28 oktober 2012 13:33 schreef colafles3 het volgende:
[..]
ja ik weet, anders geven jullie haar ff een ban, scheelt weer wat slowchats jwz
groetjens
Een die van eerlijkheid houdt in het huwelijk.quote:
Schoenen is gisteravond de zolder opgegaan, te weinig ruimtequote:
SC= note.quote:
Ik wil een scheiding.quote:Op zondag 28 oktober 2012 13:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Een die van eerlijkheid houdt in het huwelijk.
ben je nu een ban aanvraag voor mij aan het doen?quote:Op zondag 28 oktober 2012 13:49 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Schoenen is gisteravond de zolder opgegaan, te weinig ruimte
[..]
SC= note.
Banaanvraag = ban.
[..]
Ik wil een scheiding.
Nee, ik ben je iets aan het uitleggen, SC is anders dan ban aanvragen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 13:50 schreef colafles3 het volgende:
[..]
ben je nu een ban aanvraag voor mij aan het doen?
captain obvious strikes againquote:Op zondag 28 oktober 2012 13:52 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, ik ben je iets aan het uitleggen, SC is anders dan ban aanvragen.
schelden is een teken van onmachtquote:Op zondag 28 oktober 2012 13:54 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Daarnet jankte je nog dat ik SC, bitch please.
Bitch please is niet schelden, maar gewoon 9gag taal, dom kind(omg ik schold je uit, snel een banaanvraag doen!!!!)quote:Op zondag 28 oktober 2012 13:55 schreef colafles3 het volgende:
[..]
schelden is een teken van onmacht
doe maar rustig..quote:Op zondag 28 oktober 2012 13:57 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Bitch please is niet schelden, maar gewoon 9gag taal, dom kind(omg ik schold je uit, snel een banaanvraag doen!!!!)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fixed.quote:Op zondag 28 oktober 2012 13:57 schreef TweeGrolsch het volgende:
AJ probeert de aandacht van haar dubbel D af te leiden.
WEL DEEL 2!quote:Op zondag 28 oktober 2012 13:59 schreef Oerbeer het volgende:
Géén deel twee. Nog twintig posts. Veel plezier.
quote:Op zondag 28 oktober 2012 13:58 schreef colafles3 het volgende:
[..]
doe maar rustig..
ohjaGa maar emogiffen omdat je niks weet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oké slotje Oerbeer.
Ik weet niks? argumenteer dat eensquote:Op zondag 28 oktober 2012 13:59 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ga maar emogiffen omdat je niks weet.
Oké slotje Oerbeer.
Het liedje van gister zei wat anders.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:00 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dat ziet er nep uit.
En ga weg appel, ik heb geen dubbel D
Nee, want dan ga je weer janken en emogiffen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:00 schreef colafles3 het volgende:
[..]
Ik weet niks? argumenteer dat eens
Nep maakt het nauwelijks minder leuk.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:00 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dat ziet er nep uit.
En ga weg appel, ik heb geen dubbel D
Wollah welke liedje dan?quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:01 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Het liedje van gister zei wat anders.
of je weet gewoon niet wat je zegt...quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:01 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, want dan ga je weer janken en emogiffen.
Ik vind nep lelijk, dus dan is het niet leuk nee.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:01 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Nep maakt het nauwelijks minder leuk.
je gebruikt zeker ook geen make-up?quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:02 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik vind nep lelijk, dus dan is het niet leuk nee.
Jij wel, moet wel, jankwijf.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:02 schreef colafles3 het volgende:
[..]
je gebruikt zeker ook geen make-up?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |