Dat iedereen hier steeds er vragen over heeft of ze niet snappen of ze te onduidelijk vinden enzoquote:Op donderdag 1 november 2012 20:53 schreef Cwen het volgende:
Pvoesss, wat bedoel je precies met dat we niet zouden weten hoe het werkt met ovu testen?
Ik heb dipsticks ja. Die worden dus niet zo donker als een zwangerschapstest?quote:Op donderdag 1 november 2012 20:53 schreef Cwen het volgende:
Zandsculptuur, de teststreepjes kunnen niet superdonker zijn - volg je aanwijzingen precies? Heb je dipsticks of andere?
Geen probleem hoorquote:Op vrijdag 2 november 2012 09:05 schreef Cwen het volgende:
Ik vind jullie situatie ook echt naar - ik hoop ook dat je snel weer zwanger mag worden. Al zou ik nog wel willen vragen: je zegt dat het zo verkeerd voelt om niet zwanger te zijn, is het dan omdat je het gemis van het kindje wilt 'opvullen' of omdat je vorige zwangerschap echt de wens voor een kindje heeft aangewakkerd? Je hoeft geen antwoord te geven als je dat niet wilt hoor, maar door de manier waarop je het neerzette vroeg ik het me af.
Het is inderdaad een grote stap en errug spannend! Bij ons wordt het ook de eerste.quote:Op donderdag 1 november 2012 21:18 schreef Wumb het volgende:
Ja wordt de eerste. En natuurlijk, ook ik vind het spannend. Maar dat zal altijd zo zijn. Het is een grote stap in je leven.
Ik ben nog steeds niet ongesteld. Daarnet getest: negatief. We wachten nog even rustig () af
.
Geen bloed, houd moed toch?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:19 schreef Limone het volgende:
Jammer Skippy, maar wie weet te vroeg? Eerst geloofde ik niet zo in dat te vroeg testen, maar een vriendin van mij testte op haar NOD ook negatief en twee weken later toch twee streepjes. Nu geloof ik dat te vroeg testen wel
Maar je ging uit van een cyclus van 20 dagen toch? En je had deze cyclus nog een pil gebruikt?quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:22 schreef Wumb het volgende:
Spannend Zomerzon! Goed dat je nog kan wachten. Ik duim voor je. (Niet dat het helpt).
Ik zit op NOD dag 5, dus 4 dagen erna. De 29e had ik ongesteld moeten worden. Ook totaal geen tekenen van een naderende menstruatie. Normaal altijd pijnlijke/gevoelige boobs al een week ervoor. Nu juist geen last van gehad.
En vandaag NOD dag 4! Spannend hoorquote:Op vrijdag 2 november 2012 16:05 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Geen bloed, houd moed toch?
Hier inmiddels NOD dag 3. Geen rare kwaaltjes (meer) van een aanstormende ongesteldheid.
Mijn langste cyclus tot nu toe was NOD + 6, dus mocht ik daar overheen gaan, dan toch maar weer even testen.
Welkom! Geef je lijf wat tijd, het is hartstikke sterk.quote:Op donderdag 1 november 2012 20:09 schreef Razztwizzle het volgende:
Hoiik meldde een tijdje geleden in het rammeltopic dat mijn lief en ik er voor willen gaan en dat we eerst maar eens rustig met de pil gingen stoppen en er niet teveel over nadenken enzo.
Nou. Ik geloof dat ik niet erg goed ben in niet over dingen nadenkenwant een maand geleden ben ik voor het laatst ongesteld geweest (wel nep natuurlijk, want dat was na de laatste pilstrip) en sinds die tijd is er niks gebeurd, en ik krijg het maar niet uit m'n hoofd dat het misschien niet meer werkt na 11 jaar pil
.
Misschien klinkt dat wat dramaqueen-ig, maar ik heb het gevoel dat als ik in ieder geval weer een keer ongesteld word, dat het dan in ieder geval weet dat dat weer goed zit.
Ik weet niet zo goed of ik hier trouwens in het goede topic zit, want dit gaat al over wachten op streepjes, en ik heb nog niet zoveel te wachten eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |