er zijn meerdere pillen hoor. ik werd niet lekker van een pil en toen kreeg ik cerazette...quote:Op donderdag 1 november 2012 14:57 schreef Wumb het volgende:
[..]
Ik stond op het punt iedereen in elkaar te slaan inclusief mezelf, toen ik die pil slikte. Leek me niet de bedoeling.
Dat is een lang en niet boeiend verhaal mijn gezondheid is heel wisselend, van heel goed naar heel slecht. maar ik lees verder gewoon alleen mee hierquote:Op donderdag 1 november 2012 18:49 schreef Kleurdoos het volgende:
Hey Pvoesss, misschien heb ik t gemist hoor, lees hier niet veel mee. Maar hoe is je lichamelijke toestand nu dan?want een aantal maanden geleden kon je toch absoluut geen zwangerschap aan volgens de artsen?
Het kan toch ook gewoon alleen maar een extra reden zijn geweest? Hoe is dit anders dan dat Lief en ik eerst besloten hadden om nog 2 jaar te wachten ivm praktische redenen, en na paar maand toch samen tot de beslissing kwamen dat we het eigenlijk allebei toch wel heel graag al wilden beginnen met proberen. Die praktische redenen zijn in die tijd niet verandert, wel is de wens meer de overhand gaan krijgen. En die redenen, ach, daar was altijd al wel een oplossing voor.quote:Op donderdag 1 november 2012 18:52 schreef Limone het volgende:
Persoonlijk vind ik het een nogal heftige switch: van het proberen van een nieuw anticonceptiemiddel naar het toch krijgen van kinderen. En dat in drie weken. Ik kan me niet voorstellen dat een heel stabiel gevoel geeft.
Natuurlijk zijn er situaties waarin je deze beslissingsruimte helemaal niet krijgt, maar jij hebt die ruimte wel: benut het.
Geef je lijf even de tijd. Het komt echt wel op gang.quote:Op donderdag 1 november 2012 20:09 schreef Razztwizzle het volgende:
Hoiik meldde een tijdje geleden in het rammeltopic dat mijn lief en ik er voor willen gaan en dat we eerst maar eens rustig met de pil gingen stoppen en er niet teveel over nadenken enzo.
Nou. Ik geloof dat ik niet erg goed ben in niet over dingen nadenkenwant een maand geleden ben ik voor het laatst ongesteld geweest (wel nep natuurlijk, want dat was na de laatste pilstrip) en sinds die tijd is er niks gebeurd, en ik krijg het maar niet uit m'n hoofd dat het misschien niet meer werkt na 11 jaar pil
.
Misschien klinkt dat wat dramaqueen-ig, maar ik heb het gevoel dat als ik in ieder geval weer een keer ongesteld word, dat het dan in ieder geval weet dat dat weer goed zit.
Ik weet niet zo goed of ik hier trouwens in het goede topic zit, want dit gaat al over wachten op streepjes, en ik heb nog niet zoveel te wachten eigenlijk.
Er is inderdaad niks aan de hand, maar dat wil niet zeggen dat ik dan de Cerazette maar weer moet gaan slikken. Dat was geen onderdeel van mijn woorden.quote:Op donderdag 1 november 2012 15:32 schreef _evenstar_ het volgende:
Zeg wumb maar nu je weet waardoor het komt , kun je toch gewoon de cerazette weer nemen want dan is er toch niks aam de hand ?
Je eigen woorden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |