Hoe kan je nou de werking van een pil beoordelen als je hem maar 6 dagen hebt geslikt?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:58 schreef Wumb het volgende:
Ik bloedde met de Cerazette continu, in totaal 9 dagen, 6 dagen geslikt. Hoop niet dat mijn cycli nu ineens stil liggen of zo.
Ja moet mezelf ook wel dwingen om te wachten hoor....quote:Op donderdag 1 november 2012 09:15 schreef martine1984 het volgende:
Zomerzon, Knap dat je toch nog kan wachten tot morgen avond. Das nog zeker 30 uur geduld. Sterkte met op je handen zitten!
Dat zou ik ZEKER niet redden. Ik ben ook wel heel regelmatig met mijn cyclus dus als ik dit weekend geen twee streepjes heb dan wordt het hem deze maand niet.quote:Op donderdag 1 november 2012 10:55 schreef Cwen het volgende:
Spannend, Zomerzon!
Lol @ Chanty - ook hier zijn we ermee bezig, nog iets meer dan een weekje wachten voor ik kan testen - ik vermoed dat ik wachten tot een week na mn NOD niet ga redden
Ik heb de vorige keer op mijn NOD getest. Eigenlijk ook omdat ik bij toeval voelde dat mijn bmh potdicht zat en ik al meer dan een week misselijk was, maar ik schrok toch van het tweede streepjequote:Op donderdag 1 november 2012 12:13 schreef Zomerzon01 het volgende:
[..]
Dat zou ik ZEKER niet redden. Ik ben ook wel heel regelmatig met mijn cyclus dus als ik dit weekend geen twee streepjes heb dan wordt het hem deze maand niet.
Ja ik zal niet ontkennen dat ik ook aan de ene kant wel "bang" ben voor een tweede streepje. Het is de eerste, dus is allemaal nog een beetje spannend... Ik heb nu ondertussen al twee weken ontzettende hoofpijn. Misselijkheid komt af en toe, maar heb het idee dat het wel minder is dan vorige week. Heb wel flinke diarree gehad gisteren. Dus ik weet niet goed wat ik er van moet denken.quote:Op donderdag 1 november 2012 12:38 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Ik heb de vorige keer op mijn NOD getest. Eigenlijk ook omdat ik bij toeval voelde dat mijn bmh potdicht zat en ik al meer dan een week misselijk was, maar ik schrok toch van het tweede streepje.
Hier is het nog wachten op m'n eisprong, die is nog nergens te bekennen. De ovulatietesten geven nog een heel licht streepje van de hcg, bijna niets meer. Voor een ovulatie moeten de strepen even donker zijn toch? (Mijn teststreepjes zijn btw ook vrij licht, doe ik iets fout?)
Ik weet nog dat ik met een positieve test in de gang stond te roepen naar mijn buik: "Waaaaaaaah! Ga eruit! Nee, niet echt eruit gaan, maar..... waaaaaaaaah!!!"quote:Op donderdag 1 november 2012 12:51 schreef Zomerzon01 het volgende:
Ja ik zal niet ontkennen dat ik ook aan de ene kant wel "bang" ben voor een tweede streepje. Het is de eerste, dus is allemaal nog een beetje spannend...
Ik zie het helemaal voor me...quote:Op donderdag 1 november 2012 12:58 schreef zandsculptuur het volgende:
Ik weet nog dat ik met een positieve test in de gang stond te roepen naar mijn buik: "Waaaaaaaah! Ga eruit! Nee, niet echt eruit gaan, maar..... waaaaaaaaah!!!"![]()
Ik stond op het punt iedereen in elkaar te slaan inclusief mezelf, toen ik die pil slikte. Leek me niet de bedoeling.quote:Op donderdag 1 november 2012 11:08 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Hoe kan je nou de werking van een pil beoordelen als je hem maar 6 dagen hebt geslikt?
Wat een geweldig excuus dat je echt wel hebt geprobeerd....quote:Op donderdag 1 november 2012 14:57 schreef Wumb het volgende:
[..]
Ik stond op het punt iedereen in elkaar te slaan inclusief mezelf, toen ik die pil slikte. Leek me niet de bedoeling.
quote:Op donderdag 1 november 2012 12:58 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik met een positieve test in de gang stond te roepen naar mijn buik: "Waaaaaaaah! Ga eruit! Nee, niet echt eruit gaan, maar..... waaaaaaaaah!!!"
Prima, precies wat ik zeg dus... Je zegt nu dus dat je nergens tegen kan en dus gaan jullie er maar voor... Ik vind het een hele rare redenering.quote:Op donderdag 1 november 2012 15:07 schreef Wumb het volgende:
[..]Ik zou ook raar staan te kijken.
Ticootje ik zeg toch ook dat ik een kind wil. We wilden het alleen nog uitstellen.
Dus ookal is dat een reden van lik mn vestje, dan moeten we hier allemaal meeleven met hoe vervelend het is dat je nergens tegenkan en dat je geen andere keus hebt enzo?quote:Op donderdag 1 november 2012 15:24 schreef martine1984 het volgende:
Tico, Je hoeft toch niet je ongezouten mening te geven. Laat iedereen gewoon zijn eigen redenen hebben waarom er geen anticonceptie gebruikt word.
Redenen of smoesjes?quote:Op donderdag 1 november 2012 15:24 schreef martine1984 het volgende:
Tico, Je hoeft toch niet je ongezouten mening te geven. Laat iedereen gewoon zijn eigen redenen hebben waarom er geen anticonceptie gebruikt word.
M. en ik zijn 6 maanden tot een jaar voordat we zwanger probeerden te raken met de pil gestopt. En ja, condooms zijn ondingen. Maar we hebben ze wél gewoon gebruikt in die tijd.quote:Op donderdag 1 november 2012 15:27 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dus ookal is dat een reden van lik mn vestje, dan moeten we hier allemaal meeleven met hoe vervelend het is dat je nergens tegenkan en dat je geen andere keus hebt enzo?
Als je wilt wachten, dan wacht je...
Als je een kind wilt, dan stop je gewoon met anticonceptie..
Je stopt niet bewust met anticonceptie en zegt vervolgens, ja maar we willen eigenlijk wachten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |