abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118697343
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 17:58 schreef Chanty het volgende:
Hmpf geen streepjes? -O- Kom op ladies! :*
Workin' on it!
pi_118698582
Spannend, Zomerzon!

Lol @ Chanty - ook hier zijn we ermee bezig, nog iets meer dan een weekje wachten voor ik kan testen - ik vermoed dat ik wachten tot een week na mn NOD niet ga redden :)
Home is where the O+ is...
pi_118698953
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 17:58 schreef Wumb het volgende:
Ik bloedde met de Cerazette continu, in totaal 9 dagen, 6 dagen geslikt. Hoop niet dat mijn cycli nu ineens stil liggen of zo.
Hoe kan je nou de werking van een pil beoordelen als je hem maar 6 dagen hebt geslikt? :?
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_118699360
Ik heb 5 jaar de cerazette geslikt. In het begin een paar bloedingen maar daarna niks meer...bloed vrij vond ik zo fijn!
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_118700833
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 09:15 schreef martine1984 het volgende:
Zomerzon, Knap dat je toch nog kan wachten tot morgen avond. Das nog zeker 30 uur geduld. Sterkte met op je handen zitten!
Ja moet mezelf ook wel dwingen om te wachten hoor.... :X
Oost west, mij best.
pi_118700897
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 10:55 schreef Cwen het volgende:
Spannend, Zomerzon!

Lol @ Chanty - ook hier zijn we ermee bezig, nog iets meer dan een weekje wachten voor ik kan testen - ik vermoed dat ik wachten tot een week na mn NOD niet ga redden :)
Dat zou ik ZEKER niet redden. Ik ben ook wel heel regelmatig met mijn cyclus dus als ik dit weekend geen twee streepjes heb dan wordt het hem deze maand niet.
Oost west, mij best.
pi_118701718
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 12:13 schreef Zomerzon01 het volgende:

[..]

Dat zou ik ZEKER niet redden. Ik ben ook wel heel regelmatig met mijn cyclus dus als ik dit weekend geen twee streepjes heb dan wordt het hem deze maand niet.
Ik heb de vorige keer op mijn NOD getest. Eigenlijk ook omdat ik bij toeval voelde dat mijn bmh potdicht zat en ik al meer dan een week misselijk was, maar ik schrok toch van het tweede streepje :') .
Hier is het nog wachten op m'n eisprong, die is nog nergens te bekennen. De ovulatietesten geven nog een heel licht streepje van de hcg, bijna niets meer. Voor een ovulatie moeten de strepen even donker zijn toch? (Mijn teststreepjes zijn btw ook vrij licht, doe ik iets fout?)
pi_118702050
Volgens mij snappen maar weinig mensen iets van ovulatietesten als ik dit topic zo lees :D
pi_118702157
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 12:38 schreef zandsculptuur het volgende:

[..]

Ik heb de vorige keer op mijn NOD getest. Eigenlijk ook omdat ik bij toeval voelde dat mijn bmh potdicht zat en ik al meer dan een week misselijk was, maar ik schrok toch van het tweede streepje :') .
Hier is het nog wachten op m'n eisprong, die is nog nergens te bekennen. De ovulatietesten geven nog een heel licht streepje van de hcg, bijna niets meer. Voor een ovulatie moeten de strepen even donker zijn toch? (Mijn teststreepjes zijn btw ook vrij licht, doe ik iets fout?)
Ja ik zal niet ontkennen dat ik ook aan de ene kant wel "bang" ben voor een tweede streepje. Het is de eerste, dus is allemaal nog een beetje spannend... Ik heb nu ondertussen al twee weken ontzettende hoofpijn. Misselijkheid komt af en toe, maar heb het idee dat het wel minder is dan vorige week. Heb wel flinke diarree gehad gisteren. Dus ik weet niet goed wat ik er van moet denken.
Ik heb wel al gemerkt dat mijn baarmoeder is opgezet. Mijn venusheuvel is nu twee keer zo hoog als normaal. En heb gisteren en vandaag ook een paar lichte steken gevoeld bij mijn baarmoeder.
Maar ik weet dus nog steeds niet of dit wel aanwijzingen zijn voor zwangerschap of alleen aanwijzingen dat mijn eerste ovulatie na 15 jaar aan de pil heeft plaatsgevonden en ik dit weekend ongesteld moet worden. Maar dat zullen we morgen weten...

Met ovulatietesten heb ik nog geen ervaring dus daar kan ik je helaas niet bij helpen.
Oost west, mij best.
pi_118702354
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 12:51 schreef Zomerzon01 het volgende:
Ja ik zal niet ontkennen dat ik ook aan de ene kant wel "bang" ben voor een tweede streepje. Het is de eerste, dus is allemaal nog een beetje spannend...
Ik weet nog dat ik met een positieve test in de gang stond te roepen naar mijn buik: "Waaaaaaaah! Ga eruit! Nee, niet echt eruit gaan, maar..... waaaaaaaaah!!!" :')
  donderdag 1 november 2012 @ 13:21:05 #136
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_118703150
Mijn temp was vanmorgen ineens flink gezakt. Ik vermoedde dus al stom nieuws en inderdaad... Werd vanmorgen ongesteld na een cyclus van 32 dagen. Mijn tieten waren sinds twee dagen ook minder gevoelig. Ik ga zo lekker naar de appie, even wat chocola inslaan!
pi_118703153
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 12:58 schreef zandsculptuur het volgende:
Ik weet nog dat ik met een positieve test in de gang stond te roepen naar mijn buik: "Waaaaaaaah! Ga eruit! Nee, niet echt eruit gaan, maar..... waaaaaaaaah!!!" :')
Ik zie het helemaal voor me... :D
Oost west, mij best.
pi_118703314
Zand, Haha

Ik weet ook niet hoe de ovulatie testen werken. Ik ga t deze maand proberen. Maar volgens mijn gebruiksaanwijzing ligt de piek rond 12 uur. En dat zou dat beste test moment zijn. Er zijn vrouwen met een hele korte piek dus t kan zijn dat je hem net mist.
pi_118706259
Frummeltje :*
pi_118706548
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 11:08 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Hoe kan je nou de werking van een pil beoordelen als je hem maar 6 dagen hebt geslikt? :?
Ik stond op het punt iedereen in elkaar te slaan inclusief mezelf, toen ik die pil slikte. Leek me niet de bedoeling.
pi_118706694
quote:
1s.gif Op donderdag 1 november 2012 14:57 schreef Wumb het volgende:

[..]

Ik stond op het punt iedereen in elkaar te slaan inclusief mezelf, toen ik die pil slikte. Leek me niet de bedoeling.
Wat een geweldig excuus dat je echt wel hebt geprobeerd....

Bovendien, niet tegen anticonceptie kunnen... we hebben in Nederland 101 manieren, maar op een of andere vage manier blijven er mensen roepen dat er echt geen enkele methode geschikt is...

Het gaat er bij mij niet in.. Zeg dat gewoon, ik wil een kind, klaar. Niet dat gezemel van ja we willen wel wachten maar .....
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_118706850
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 12:58 schreef zandsculptuur het volgende:

[..]

_O- Ik zou ook raar staan te kijken.

Ticootje ik zeg toch ook dat ik een kind wil. We wilden het alleen nog uitstellen.
pi_118706955
quote:
1s.gif Op donderdag 1 november 2012 15:07 schreef Wumb het volgende:

[..]

_O- Ik zou ook raar staan te kijken.

Ticootje ik zeg toch ook dat ik een kind wil. We wilden het alleen nog uitstellen.
Prima, precies wat ik zeg dus... Je zegt nu dus dat je nergens tegen kan en dus gaan jullie er maar voor... Ik vind het een hele rare redenering.
Blijkbaar willen jullie dus niet uitstellen... Zeg dat dan ook gewoon niet.
pi_118707334
Ik vind die ovutesten heus zo eenvoudig niet. In elk geval niet als je net begint. Een streep kan niets betekenen, een eisprong met ei en een eisprong zonder springen ei. En geen streep betekent niet per definitie geen eisprong.
De avond van mijn vorige post met foto deed ik weer n ovutest. Ik ston al klaar met een zw.test bij hetzelfde bekertje pies, toen die ovutest ineens wel erg donker werd :D
Eisprong op cd 21 dus :) we zijn fus de vorige 3 keer iets te vroeg gestopt med foelgericht sexen dus.
pi_118707364
Tico, Je hoeft toch niet je ongezouten mening te geven. Laat iedereen gewoon zijn eigen redenen hebben waarom er geen anticonceptie gebruikt word.
pi_118707445
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 15:24 schreef martine1984 het volgende:
Tico, Je hoeft toch niet je ongezouten mening te geven. Laat iedereen gewoon zijn eigen redenen hebben waarom er geen anticonceptie gebruikt word.
Dus ookal is dat een reden van lik mn vestje, dan moeten we hier allemaal meeleven met hoe vervelend het is dat je nergens tegenkan en dat je geen andere keus hebt enzo?

Als je wilt wachten, dan wacht je...
Als je een kind wilt, dan stop je gewoon met anticonceptie..

Je stopt niet bewust met anticonceptie en zegt vervolgens, ja maar we willen eigenlijk wachten...
  donderdag 1 november 2012 @ 15:28:06 #147
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_118707455
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 15:24 schreef martine1984 het volgende:
Redenen of smoesjes? ;)

Kiek, iedereen moet het voor zichzelf weten natuurlijk. Maar er is al-tijd een optie die wél geschikt is, zeg dan dat het niet werkte en je de rest te veel gedoe vind en je er dus gewoon lekker voor gaat ipv een enkele niet-werkende methode de 'schuld' te geven... Maar dat zijn dan weer mijn 2 centen...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_118707540
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 15:27 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Dus ookal is dat een reden van lik mn vestje, dan moeten we hier allemaal meeleven met hoe vervelend het is dat je nergens tegenkan en dat je geen andere keus hebt enzo?

Als je wilt wachten, dan wacht je...
Als je een kind wilt, dan stop je gewoon met anticonceptie..

Je stopt niet bewust met anticonceptie en zegt vervolgens, ja maar we willen eigenlijk wachten...
M. en ik zijn 6 maanden tot een jaar voordat we zwanger probeerden te raken met de pil gestopt. En ja, condooms zijn ondingen. Maar we hebben ze wél gewoon gebruikt in die tijd.

En toen we eenmaal 'voor het echt' begonnen te batsen, zijn we niet gestart met ovulatietesten.

Dat vind ik namelijk 'raar': eigenlijk nog even willen wachten, maar ja, geen mogelijkheden qua anticonceptie, dus dan maar zonder. Zien waar het schip strandt. Maar wel aan de ovulatietesten gaan. Dan ga je toch gewoon keihard voor een zwangerschap?
pi_118707549
condooms zijn toch altijd bijna geschikt??
mijn man vond ze niks maar ik heb geen zin in pil en we willen nog geen tweede dus daar doet ie het maar mee en ik heb hem tot nu toe niet horen klagen
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  donderdag 1 november 2012 @ 15:32:20 #150
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_118707568
Zeg wumb maar nu je weet waardoor het komt , kun je toch gewoon de cerazette weer nemen want dan is er toch niks aam de hand ?

Je eigen woorden :*
Engaging Infinite Improbability Drive..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')