abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118616428
Skippy, wat jammer!

Barrel, wat L0t al zegt, het hoeft niets te betekenen. Ik hoop toch voor je dat het gelukt is!

Roomsnoes, hoe is het nu?

Hier ineens bloed bij het afvegen en lichte krampen. Wat? Ik hoopte mijn cyclus niet al te erg van de leg was, maar vermoedelijk dus wel...

[ Bericht 3% gewijzigd door Cwen op 30-10-2012 12:29:42 ]
Home is where the O+ is...
pi_118618179
Jammer Skippy :'(.

Ik had hier vannacht iets raars. De kat ging ineens anders miauwen en wilde per se tegen me aan liggen. Dus toen lag ze een uur of twee half over m'n lies. Wat ik ook deed, ze wilde niet weg. Ik weet dat katten veel dingen opmerken. Maar as if, waarom dan maar een/twee uur dat gedrag en niet langer/vaker? :D
pi_118618956
Hahaha de kat van mijn ouders die kwam al jaren niet meer bij mij..
Tot ik zwanger was van de oudste, ze lag als ik daar was maanden lang 24/7 op mijn buik.
Toen was ik ongeveer in week 3 van V zwanger en de kat klom bij mij op schoot en toen vroeg mijn moeder, ben je zwanger? Ik zo nee joh mallerd :o En inderdaad ik was zwanger :')
pi_118619636
_O- Ja precies. Ik dacht ook wat is dit voor harige zwangerschapstest :o. Het was heel bizar.
Een paar weken geleden werd ik helemaal afgelebberd... Maar of dat er iets mee te maken heeft?
pi_118624895
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 13:53 schreef Wumb het volgende:
_O- Ja precies. Ik dacht ook wat is dit voor harige zwangerschapstest :o. Het was heel bizar.
Een paar weken geleden werd ik helemaal afgelebberd... Maar of dat er iets mee te maken heeft?
Ik las van achter naar voren terug. Dan is deze reactie een rare om als eerste te lezen :D

Gisteren had ik een zelfde test weer. Er zijn zwangerschapstesten onderweg met de post. (8 euro per stuk in de winkel hier :X )Als ze komen dan doe ik er maar 1 denk ik.

En ik weet niet meer wie het vroeg, maar het kan best zijn dat dit van die gevoelige zijn. T waren de goedkoppste in elk geval. De volgende lading koop ik wel gewone. Heb liever geen streep dan een is-dit-nou-een-streep-of-niet-streep :)
pi_118628311
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 12:23 schreef Cwen het volgende:
Skippy, wat jammer!

Barrel, wat L0t al zegt, het hoeft niets te betekenen. Ik hoop toch voor je dat het gelukt is!

Roomsnoes, hoe is het nu?

Hier ineens bloed bij het afvegen en lichte krampen. Wat? Ik hoopte mijn cyclus niet al te erg van de leg was, maar vermoedelijk dus wel...
:D
Cwen.. ik heb hier al heel wat maandjes doorgebracht, dus ik weet hoe het werkt ;)

hier zijn de }) }) }) iig op bezoek, dus deze keer niet gelukt
Iets wat stiekem toch wel fijn is, ondanks de (niet actieve) wens :D

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_118630809
Jammer Skippy, maar wie weet te vroeg? Eerst geloofde ik niet zo in dat te vroeg testen, maar een vriendin van mij testte op haar NOD ook negatief en twee weken later toch twee streepjes. Nu geloof ik dat te vroeg testen wel :)
pi_118631100
Hey, het had gekund :).

Edit: aaarfg... Ik bedoelde Babbel! Sorry, Barretje :). Ik wilde je niet voor het hoofd stoten, ik begrijp dat het niet makkelijk voor je is.

[ Bericht 12% gewijzigd door Cwen op 30-10-2012 18:33:21 ]
pi_118653879
NOD dag 3 meldt zich... Nou ja normaal word ik rond 10u 's ochtends ongesteld. Dus bijna de derde dag. :o
Wel buikpijn.. dus misschien ga ik alsnog vloeien.
pi_118655162
Het blijft dus toch spannend, Wumb? Hoe is het nu?

Hier is het bloed sinds gisteravond gestopt, was ook heel weinig... Dus geen menstruatie. Zou het wellicht innesteling geweest zijn? Dat is met 4dpo toch nog te vroeg?
pi_118655373
Hoop dat het een innesteling is geweest Cwen. Kan maar zo, ook op 4 dpo (kan vanaf 3 dpo). Wanneer ga je testen?

Het gaat hier nu prima. Ik wacht tot de eBaytestjes binnen zijn, dan ga ik testen (als het goed is deze week nog). Heb wel steeds een soort warm gevoel of zo in m'n onderbuik. En nog steeds geen bloed, dus er is moed.
pi_118662560
Ik ben plan pas week na m'n NOD te gaan testen, eigenlijk. Anders maak ik mezelf gek :).
NOD is pas 9 november, dus duurt nog eventjes.
pi_118662842
quote:
1s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 08:37 schreef Wumb het volgende:
Hoop dat het een innesteling is geweest Cwen. Kan maar zo, ook op 4 dpo (kan vanaf 3 dpo). Wanneer ga je testen?

Het gaat hier nu prima. Ik wacht tot de eBaytestjes binnen zijn, dan ga ik testen (als het goed is deze week nog). Heb wel steeds een soort warm gevoel of zo in m'n onderbuik. En nog steeds geen bloed, dus er is moed.
Waarom test je eigenlijk niet nog een keer, als je inmiddels al drie dagen overtijd bent? Of is je cyclus niet zo regelmatig?
pi_118664397
Mijn laatste 3 cycli waren 19 - 20 - 20. Daarvoor nog wel eens 23... Zit nu op dag 23. Ben sinds mei gestopt met de pil omdat ik dacht dat ik niet tegen de hormonen kon. Dat klopte.

Alleen, begin deze maand was ik weer begonnen met de C erazette. Die heb ik 6 dagen geslikt, werd er doodziek van. Dus misschien is m'n cyclus daardoor door de war.
Toen ik met de combinatiepil stopte kwamen m'n bloedingen gewoon op gang.
pi_118667532
Skippy jammer.

Wumb heb je wel een eisprong, aangezien er gezegd wordt dat er niet altijd een eisprong is als cyclus korter is dan 21 dagen?
pi_118669432
Ik voel 'm meestal wel. Maar dat zegt niet alles, nee. Ik zie wel, neem gemakshalve maar aan van wel. Wil er nog niet zoveel mee bezig zijn.
pi_118671217
Dat zijn idd vrije korte cyclussen, Wumb! Gaan jullie ook voor een eerste kindje?
En balen als je zo slecht tegen hormonen kan - maar ik denk dat je cyclus best wat van de leg kan zijn van de Cerazette.
pi_118674311
Hier zijn de ovulatie testen binnen. Ga eens kijken of ik volgende week een eitje kan ontdekken.

Wumb dat zijn inderdaad erg korte cyclussen. Wat is cezarette?
pi_118674432
Ik ben geen wumb maar de cerazette is een pil.
http://www.anticonceptie.nl/cerazette
pi_118675558
Ik bloedde met de Cerazette continu, in totaal 9 dagen, 6 dagen geslikt. Hoop niet dat mijn cycli nu ineens stil liggen of zo.
  woensdag 31 oktober 2012 @ 17:58:31 #121
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_118675575
Hmpf geen streepjes? -O- Kom op ladies! :*
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_118692838
Frummeltje hoe is het bij jou? Zijn de symptomen nog aanwezig?

Wumb waarom ben je cerazette gaan gebruiken als je zwanger wil worden? Ben ik wel benieuwd naar, sorry voor mijn nieuwsgierigheid.

Barreltje toch ongesteld geworden ondanks de symptomen. Sterkte met wachten tot je er weer echt voor kunt gaan :*

Hier ook aan het wachten, zit nu op dag 29, vorige cyclussen waren 20 en 22 dagen, maar daarvoor 40, dus probeer ik nog geduldig te wachten.
pi_118693222
Sethiwe, het was eigenlijk de bedoeling nog even te wachten met zwanger worden. Maar aangezien ik zo ziek werd van de Cerazette en andere anticonceptie geen optie is (hooguit condooms, maar ondingen) hebben we samen besloten om de anticonceptie nu al te stoppen.
pi_118696209
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 17:58 schreef Chanty het volgende:
Hmpf geen streepjes? -O- Kom op ladies! :*
Ik doe mijn best! Morgenavond ga ik testen...
Mijn NOD is pas zondag, maar ik ga het toch al proberen. Hou het echt niet langer uit... :s)
Oost west, mij best.
pi_118696252
Zomerzon, Knap dat je toch nog kan wachten tot morgen avond. Das nog zeker 30 uur geduld. Sterkte met op je handen zitten!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')