quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:51 schreef Barreltje het volgende:
[..]
de ene keer wel, de andere keer niet.. waarschijnlijk is het weer eenz zo'n "wha! I tricked you! "momentje van mijn liijf![]()
ik heb nog eens een mooi symptomenlijstje gemaakt in dit opic.. en ik ben nog niet in Z&G geweest
er ingezet, behalve de niet-dikgedrukte NOD'squote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:31 schreef Babbel1 het volgende:
Hoi,
Ik weet niet hoe je het aan moet passen, maar de laatst genoemde NOD's zijn:
Zomerzon - 04-11
Projskippy: 30-11
Wumb 29-10
Martine1984: 28-10
Cwen 06-11
De laatste 2 waren niet dikgedrukt..
Behalve als het voor een goed doel is natuurlijkquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:22 schreef Frummeltje86 het volgende:
Haat aan uit elkaar knallende tieten! Au...
Laat ik dat nou hebben gedaan ...quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:53 schreef .Sparkling. het volgende:
Het duurt nu alweer een behoorlijke tijd voor er weer mensen doorschuiven vanaf hier. Probeer andere standjes!![]()
'Geen bloed, houd moed!'' Maar wel balen, liever zie je natuurlijk twee streepjes verschijnen...Geniet maar lekker van de filet americanquote:Op zondag 28 oktober 2012 08:05 schreef martine1984 het volgende:
Helaas ik blijf nog even hier. Geen ongesteldheid te bekennen maar de kv test is negatief
Zo maar lekker ontbijten met filet carpaccio en filet american. Gewoon omdat t nog kan.
Wumb ik hoop dat je volgende maand mag volgen
He vervelend Martine, maar dat wat Babbel zegt!quote:Op zondag 28 oktober 2012 08:05 schreef martine1984 het volgende:
Helaas ik blijf nog even hier. Geen ongesteldheid te bekennen maar de kv test is negatief
Zo maar lekker ontbijten met filet carpaccio en filet american. Gewoon omdat t nog kan.
Wumb ik hoop dat je volgende maand mag volgen
Balen!quote:Op zondag 28 oktober 2012 10:26 schreef martine1984 het volgende:
Ik ben zojuist ongesteld geworden.....
Shitquote:Op zondag 28 oktober 2012 10:26 schreef martine1984 het volgende:
Ik ben zojuist ongesteld geworden.....
juh.. het is volgend jaar..quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:43 schreef Sethiwe het volgende:
Barreltje ben je nog in je rustpauze bezig, of gaan jullie er serieus voor? Ik weet dat het eind van het jaar zou zijn dat jullie weer serieus aan de slag kunnen, maar weet niet of het dit jaar of volgend jaar zou zijn.
Zou ik ook doen ja. Ik verwacht dat zo lang je een eisprong hebt de huisarts toch niets doet, 4 maanden valt nog steeds onder het gemiddelde.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:09 schreef Wumb het volgende:
Doe je al ovulatietesten en temperatuur je? Dat zou ik eerst doen voordat ik naar de huisarts zou stappen.
Ik hoop het ook hoor! Maar ik durf nog niet te veel te hopen. Want dan is de teleurstelling weer zo groot als het niet zo is...quote:Op maandag 29 oktober 2012 12:18 schreef zandsculptuur het volgende:
Oh, dat is precies hoe ik me voelde toen ik zwanger was maar het nog niet wist. Misselijk alsof je een kater hebt, en het komt met vlagen omhoog.
Wie weet die je volgend jaar je usernaam wel eer aan, zomerzon!.
Heb jij ook al ovulatietesten gebruikt of ga je meteen beginnen met tempen?quote:Op maandag 29 oktober 2012 12:51 schreef martine1984 het volgende:
Spannend zomerzon. Ik ga morgen wel beginnen met tempen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |