quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:51 schreef Barreltje het volgende:
[..]
de ene keer wel, de andere keer niet.. waarschijnlijk is het weer eenz zo'n "wha! I tricked you! "momentje van mijn liijf![]()
ik heb nog eens een mooi symptomenlijstje gemaakt in dit opic.. en ik ben nog niet in Z&G geweest
er ingezet, behalve de niet-dikgedrukte NOD'squote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:31 schreef Babbel1 het volgende:
Hoi,
Ik weet niet hoe je het aan moet passen, maar de laatst genoemde NOD's zijn:
Zomerzon - 04-11
Projskippy: 30-11
Wumb 29-10
Martine1984: 28-10
Cwen 06-11
De laatste 2 waren niet dikgedrukt..
Behalve als het voor een goed doel is natuurlijkquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:22 schreef Frummeltje86 het volgende:
Haat aan uit elkaar knallende tieten! Au...
Laat ik dat nou hebben gedaan ...quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:53 schreef .Sparkling. het volgende:
Het duurt nu alweer een behoorlijke tijd voor er weer mensen doorschuiven vanaf hier. Probeer andere standjes!![]()
'Geen bloed, houd moed!'' Maar wel balen, liever zie je natuurlijk twee streepjes verschijnen...Geniet maar lekker van de filet americanquote:Op zondag 28 oktober 2012 08:05 schreef martine1984 het volgende:
Helaas ik blijf nog even hier. Geen ongesteldheid te bekennen maar de kv test is negatief
Zo maar lekker ontbijten met filet carpaccio en filet american. Gewoon omdat t nog kan.
Wumb ik hoop dat je volgende maand mag volgen
He vervelend Martine, maar dat wat Babbel zegt!quote:Op zondag 28 oktober 2012 08:05 schreef martine1984 het volgende:
Helaas ik blijf nog even hier. Geen ongesteldheid te bekennen maar de kv test is negatief
Zo maar lekker ontbijten met filet carpaccio en filet american. Gewoon omdat t nog kan.
Wumb ik hoop dat je volgende maand mag volgen
Balen!quote:Op zondag 28 oktober 2012 10:26 schreef martine1984 het volgende:
Ik ben zojuist ongesteld geworden.....
Shitquote:Op zondag 28 oktober 2012 10:26 schreef martine1984 het volgende:
Ik ben zojuist ongesteld geworden.....
juh.. het is volgend jaar..quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:43 schreef Sethiwe het volgende:
Barreltje ben je nog in je rustpauze bezig, of gaan jullie er serieus voor? Ik weet dat het eind van het jaar zou zijn dat jullie weer serieus aan de slag kunnen, maar weet niet of het dit jaar of volgend jaar zou zijn.
Zou ik ook doen ja. Ik verwacht dat zo lang je een eisprong hebt de huisarts toch niets doet, 4 maanden valt nog steeds onder het gemiddelde.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:09 schreef Wumb het volgende:
Doe je al ovulatietesten en temperatuur je? Dat zou ik eerst doen voordat ik naar de huisarts zou stappen.
Ik hoop het ook hoor! Maar ik durf nog niet te veel te hopen. Want dan is de teleurstelling weer zo groot als het niet zo is...quote:Op maandag 29 oktober 2012 12:18 schreef zandsculptuur het volgende:
Oh, dat is precies hoe ik me voelde toen ik zwanger was maar het nog niet wist. Misselijk alsof je een kater hebt, en het komt met vlagen omhoog.
Wie weet die je volgend jaar je usernaam wel eer aan, zomerzon!.
Heb jij ook al ovulatietesten gebruikt of ga je meteen beginnen met tempen?quote:Op maandag 29 oktober 2012 12:51 schreef martine1984 het volgende:
Spannend zomerzon. Ik ga morgen wel beginnen met tempen
Mijn NOD moet zijn 30-10. Misschien heb ik eerder een foutje gemaaktquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:52 schreef Barreltje het volgende:
heb ik weer..
welke NOD's moeten er aangepast worden ?
ben even te lui en nog op m'n werk![]()
en laatste post:
[..]
Haha, wat grappig! Hier is het ontstaan bij de eerste zwangerschap (die overigens misliep) en die werktitel hebben we maar gewoon aangehoudenquote:Op maandag 29 oktober 2012 14:17 schreef trui het volgende:
wat leuk, wij hadden ook Skippy als 'werktitel' bij onze oudste.(maar dat ontstond pas toen mijn buik de vorm van een skippybal begon aan te nemen.
)
Dat is wel heel goedkoop ja. Heb er net 4 gekocht bij de kruidvat. Als ik die opgebruikt heb en het is nog niet raak dan bestel ik ze ook op die manier. Goede tip!quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:11 schreef Wumb het volgende:
5,49 pond... Dus 6,83 euro.
Edit:
Met PayPal is het precies ¤7,10.
Estimated delivery: Between Wednesday, Oct. 31 and Tuesday, Nov. 6
Ben benieuwd. Bedankt zand
.
Ik duim met je mee voor morgen!quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:12 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Mijn NOD moet zijn 30-10. Misschien heb ik eerder een foutje gemaakt. Morgenochtend ga ik testen
.
Verder mag er achter mijn naam nog 06-2012.
Danku!quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:55 schreef Zomerzon01 het volgende:
[..]
Ik duim met je mee voor morgen!
Vertel mij wat... Ik moet nog wachten tot zaterdag....quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:59 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Danku!
Ik ben deze keer echt te ongeduldig, ik wil al bijna 2 week lang testen en zelfs wachten tot morgen duurt me te lang.
Volgens de verpakking van de testen van kv kan het pas vanaf de dag dat je ongesteld zou moeten worden. Je hebt wel van die andere testen van Clearblue waar dat volgens mij inderdaad wel mee kan maar die heb ik niet...quote:
Dat zijn volgens mij dezelfde als die van Ebayquote:Op maandag 29 oktober 2012 15:13 schreef Pvoesss het volgende:
http://www.sensitest.nl/index.php?p=babi-zwangerschapstest-strip
Deze zijn heel gevoeligEn gratis verzonden
Met de KV 2 voor 5 euro heb ik zelf altijd 3 a 4 dagen voor NOD positief getestquote:Op maandag 29 oktober 2012 15:07 schreef Zomerzon01 het volgende:
[..]
Volgens de verpakking van de testen van kv kan het pas vanaf de dag dat je ongesteld zou moeten worden. Je hebt wel van die andere testen van Clearblue waar dat volgens mij inderdaad wel mee kan maar die heb ik niet...
Ik moet mezelf wel heel erg inhouden om die niet deze week nog te gaan kopen. Maar ik probeer mezelf daar niet mee bezig te houden...
Ik ook, heel erg duidelijk ook!quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:50 schreef __Isis__ het volgende:
[..]
Met de KV 2 voor 5 euro heb ik zelf altijd 3 a 4 dagen voor NOD positief getest
Zo zagen mijn testen er uit vlak na mijn miskraam, toen ik nog volop hcg in mijn lijf had. Misschien voor de zekerheid een zwangerschapstest doen?quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:32 schreef Roomsnoes het volgende:
Schiet mij maar lek. Kan iemand mij iets zinnigs zeggen over deze ovutesten?
[ afbeelding ]
Ze zien er nagenoeg hetzelfde uit (al is de eerste donkerder), maar de eerste 2 werden vele malen sneller donker dan de laatste (pas de volgende ochtend).
Zwanger zijn is haast niet mogelijk want tussen vorige menstruatie en de eerste ovutesten hebben we geen sex gehad.![]()
(Ik had zo stiekem gehoopt dat mijn lichaam het eens niet zou laten afweten...)
High five. Spannendquote:
*Nieuwsgierig!!!!quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:59 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Danku!
Ik ben deze keer echt te ongeduldig, ik wil al bijna 2 week lang testen en zelfs wachten tot morgen duurt me te lang.
Ik heb dat wel altijd. Rond de ovulatie is het doorzichtig, maar daarna is het wit. En richting mijn ongesteldheid wordt het ook meer. Bij mij zegt dat dat ik ongesteld ga worden. Maar gelukkig is niet iedereen hetzelfde, dus het kan best zijn dat het bij jou iets anders betekent.quote:
quote:
Maar je zou dus wel zwanger kunnen zijn?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 09:14 schreef Babbel1 het volgende:
[..]Balen...
Hier nog steeds af en toe bloedverlies.. Volgens gyn heb ik nog geen echte menstruatie gehad, baarmoederslijmvlies was nog te dik... Dus nog langer afwachten en volgende week dinsdag weer terug..
Ja, hij heeft het niet uitgesloten... Ik mag zelfs op mijn verjaardag testen (overmorgen), maar dat doe ik maar niet (tenzij het bloeden ineens helemaal stopt..)..Maar het is volgens mij geen goed teken dat het ook vandaag nog steeds zo is.. dat is dag 4 al... Het is echt heel weinig (en alleen bruin, geen helder rood meer), komt zelfs nauwelijks in het maandverband...quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 09:25 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Maar je zou dus wel zwanger kunnen zijn?
Jammer Skippy!
Het hoeft niet zoveel te zeggen hoor. Ik heb echt maanden achter elkaar bruin-/roodverlies gehad, maar toch zwanger gewordenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 09:30 schreef Babbel1 het volgende:
[..]
Ja, hij heeft het niet uitgesloten... Ik mag zelfs op mijn verjaardag testen (overmorgen), maar dat doe ik maar niet (tenzij het bloeden ineens helemaal stopt..)..Maar het is volgens mij geen goed teken dat het ook vandaag nog steeds zo is.. dat is dag 4 al... Het is echt heel weinig (en alleen bruin, geen helder rood meer), komt zelfs nauwelijks in het maandverband...
Als ik ze zo zie dan lijkt het erop dat je geen eisprong hebt gehad...quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:32 schreef Roomsnoes het volgende:
Schiet mij maar lek. Kan iemand mij iets zinnigs zeggen over deze ovutesten?
[ afbeelding ]
Ze zien er nagenoeg hetzelfde uit (al is de eerste donkerder), maar de eerste 2 werden vele malen sneller donker dan de laatste (pas de volgende ochtend).
Zwanger zijn is haast niet mogelijk want tussen vorige menstruatie en de eerste ovutesten hebben we geen sex gehad.![]()
(Ik had zo stiekem gehoopt dat mijn lichaam het eens niet zou laten afweten...)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |