abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118546311
Balen Martine! Ik hoop (voor ons allebei) tot volgende maand in Z&G :D.

Ik houd de spanning nog even hoog. Mijn NOD zou ook vandaag kunnen zijn, ene app zegt vandaag, andere morgen. Als ik van de laatste twee cycli uitga zou 'ie inderdaad vandaag moeten zijn. Maar nog geen tekenen te bekennen...

Natuurlijk kan ik allang testen maar dat loopt nogal in de kosten als ik dat iedere maand zou doen :').
pi_118548735
Spannend Wumb en Frummeltje.

Martine balen, heb je je lekker laten verwennen vandaag?

Welkom hillibilli :W

Barreltje ben je nog in je rustpauze bezig, of gaan jullie er serieus voor? Ik weet dat het eind van het jaar zou zijn dat jullie weer serieus aan de slag kunnen, maar weet niet of het dit jaar of volgend jaar zou zijn :@.
  zondag 28 oktober 2012 @ 20:15:56 #28
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_118550728
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 19:43 schreef Sethiwe het volgende:

Barreltje ben je nog in je rustpauze bezig, of gaan jullie er serieus voor? Ik weet dat het eind van het jaar zou zijn dat jullie weer serieus aan de slag kunnen, maar weet niet of het dit jaar of volgend jaar zou zijn :@.
juh.. het is volgend jaar.. -O-
maar als die vent van mij een keer wil zeg ik er geen nee tegen ;)

maar ik weet nu wel "symptonen" te herkennen :P
( al zijn mijn tieten nu weer een stuk rustiger, dus ik denk dat het van de week wel weer een rode zone wordt :P )
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_118550765
Wumb ben zeer benieuwd naar jouw test uitslag. Hopelijk is die beter dan die van mij.

Ik heb vandaag een overvloed aan chocolade gehad. Maar verder was t een dag als alle anderen. Ik baal maar t is nou eenmaal zo. Twijfel over een bezoek aan de huisarts. Ben nog maar 4 maanden bezig maar heb een voorgevoel dat er iets niet klopt. Toen ik mijn spiraal nog had voelde ik het eitje springen. Nu niet meer. En sinds dat ding er uit is zie ik er uit als een grindtegel. Denk dat mn hormonen in de war liggen.
pi_118554708
Doe je al ovulatietesten en temperatuur je? Dat zou ik eerst doen voordat ik naar de huisarts zou stappen.
pi_118554967
Ik zou het ook aan zien 4 maanden is kort. :Y
pi_118555176
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 21:09 schreef Wumb het volgende:
Doe je al ovulatietesten en temperatuur je? Dat zou ik eerst doen voordat ik naar de huisarts zou stappen.
Zou ik ook doen ja. Ik verwacht dat zo lang je een eisprong hebt de huisarts toch niets doet, 4 maanden valt nog steeds onder het gemiddelde.
Mocht je inderdaad geen eisprong krijgen zou ik ook naar de huisarts gaan, maar dan moet je dat wel weten natuurlijk.
Mijn zus kon geen natuurlijke eisprong maken en bij haar zeiden ze later in het ziekenhuis dat ze na 6 maanden doorverwezen had kunnen worden. De huisarts hield toen echter de grens van een jaar aan dus daar had ze niets aan. Achteraf hè ;)
E.
pi_118557175
Ik ben nog niet aan t temperaturen en aan de ovulatie testen. Dit wilde ik niet omdat ik er niet zoveel mee bezig wilde zijn. Ik weet dat de huisarts niet zoveel doet aan t niet zwanger worden. Ik zit gewoon even in de baalmodus ( kan me goed voorstellen dat er anderen denken waar zeurt ze over het is pas 4 maanden bezig)
Het is wellicht wel een goed idee om na deze menstruatie te beginnen met temperaturen en op te gaan naar een eitje met ovulatie testen.
pi_118565606
Slechtemorgen allemaal :W. Ik heb negatief getest net :(.

Ik kon niet slapen en had al 5 uur m'n plas opgehouden en toen dacht ik "fuck it, voor ¤2,50 zou ik wel rustig willen slapen". Dus getest en jep, spierwit (op de controlestreep na).

Afijn, nu ga ik proberen te genieten van mijn rijksdaalderslaap.
pi_118565611
Wumb balen! :( volgende maand springen we gewoon allebei naar het z&g. Weltrusten !
pi_118566193
Jammer Wumb!

martine, grote kans dat de huisarts ook zal vragen naar je temperatuur. Dan is het beter als je dan je grafiek kan laten zien in plaats van naar huis te worden gestuurd om een paar maanden te gaan temperaturen, toch?
pi_118566204
Oeps... Dubbel :)

[ Bericht 76% gewijzigd door Cwen op 29-10-2012 08:16:15 (Dubbele post) ]
Home is where the O+ is...
pi_118566228
Frummel, voor jou nog spannend dus!

Barrel, balen dat het volgend jaar wordt maar ik wens jullie heel veel succes!

Martine, ik sluit me aan bij rest. Ik had dat ook bij mijn spiraal en daarom ben ik meteen deze maand begonneb met de ovulatietesten, zodat ik zou weten of ik nog een cyclus had. Hoewel je er van testen inderdaad meer mee bezig gaat zijn, was het voor mij ook wel geruststellend :). Je kunt gewoon testen rondom de vruchbare dagen die je app aangeeft; ik heb zelf getest van dag 9 t/m dag 17, beetje ruim maar wel duidelijk.

Wumb, wat jammer! Afwachten wat er nu gaat gebeuren dus...

Hier was de kraamvisite erg leuk! Mocht de kleine de fles geven, iets dat ik nog nooit gedaan heb, héél bijzonder. Ook zo leuk om manlief met dat kleintje te zien... Ik ga niet prompt rammelen van andermans baby maar het was toch wel herl speciaal.

Heb nog wel iets geks ontdekt: ik kan niet tegen de geur van Zwitsal! Baby's ruiken dus voor mij helemaal niet lekker. Er zijn vast nog wel meer doekjes/lotionmetjes op de markt, toch?
Home is where the O+ is...
pi_118566343
Ik ga ook over mijn nek van al die luchtjes.
En er zijn ook geurloze dingen verkrijgbaar.

Wumb :'(
pi_118566794
Wie weet komt dat nog, je smaak en reuk veranderen als je zwanger bent ;).

@Wumb via internet kan je goedkope tests bestellen, ik heb een heel stel gekocht voor iets van 30 cent per stuk.
pi_118568046
Wumb balen van je negatieve test.

Barreltje dat is nog lang, maar hopelijk vliegt het jaar om voor je.

Ik ga als ik ongesteld word ook maar beginnen met tempen, eens zien of ik logica in mijn cyclus kan vinden. Tot nog toe blijft het erg onregelmatig.
Wanneer begin je met tempen, eerste dag van menstruatie toch?
pi_118572337
Ik zie weer allemaal goed nieuws voorbij komen hier! :s)
Ik hoop ook op goed nieuws. Ik was vorige week in het weekend vruchtbaar. (Weet niet precies wanneer want ik voel mijn eisprong niet.) Vrijdagavond geklust, zaterdag naar een feestje geweest en een paar kriekjes gedronken. Zondag werd ik wakker met enorme hoofdpijn en een beetje misselijk gevoel. Ik dacht dat het aan de kriek lag, maar de hoofdpijn is er nu nog steeds (wel minder erg, maar nog wel zeurderig) en ben eigenlijk ook vanaf vorige week heel de dag door een beetje misselijk. Behalve als ik wat gegeten heb dan is het even over. Maar daarna komt het gewoon weer terug.
Aan de ene kant kan het ook zijn dat dit een reactie van mijn lichaam is op mijn eisprong. Ik ben 17 jaar aan de pil geweest en nu voor de derde maand gestopt. En heb nog geen ovulatietesten gedaan omdat ik er, net zoals martine1984, niet te veel mee bezig wil zijn. Dus ik weet niet of ik al een ovulatie heb gehad sinds ik gestopt ben met de pil.
Maar ik heb toch wel een klein beetje hoop dat de hoofdpijn en misslijkheid komen omdat het raak is. Ik kan eigenlijk zondag pas testen maar denk dat ik zaterdag al een poging ga wagen. Het liefst zou ik nu al testen... :X
Oost west, mij best.
pi_118572538
Oh, dat is precies hoe ik me voelde toen ik zwanger was maar het nog niet wist. Misselijk alsof je een kater hebt, en het komt met vlagen omhoog.
Wie weet die je volgend jaar je usernaam wel eer aan, zomerzon! *O* .
pi_118573035
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 12:18 schreef zandsculptuur het volgende:
Oh, dat is precies hoe ik me voelde toen ik zwanger was maar het nog niet wist. Misselijk alsof je een kater hebt, en het komt met vlagen omhoog.
Wie weet die je volgend jaar je usernaam wel eer aan, zomerzon! *O* .
Ik hoop het ook hoor! Maar ik durf nog niet te veel te hopen. Want dan is de teleurstelling weer zo groot als het niet zo is...
Ik weet nog niet precies hoe mijn lichaam reageert nu ik niet meer aan de pil ben dus het kan ook gewoon daarvan komen. Maar ik ben blij dat jij ook die ervaring hebt gehad. Ben je de rest van de zwangerschap ook misselijk gebleven of is het toen wel anders geworden?
Nog 6 nachtjes slapen voor ik kan testen....
Oost west, mij best.
pi_118573622
Spannend zomerzon. Ik ga morgen wel beginnen met tempen
pi_118573843
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 12:51 schreef martine1984 het volgende:
Spannend zomerzon. Ik ga morgen wel beginnen met tempen
Heb jij ook al ovulatietesten gebruikt of ga je meteen beginnen met tempen?
Edit: Ik zie net het antwoord al. Had nog niet ver genoeg gelezen...
Oost west, mij best.
pi_118574991
Ik ga ook een zetje ovulatie testen bestellen. In ieder geval 1 maand doen om te checken of er een eisprong is. Eigenlijk zou ik liever op de spontane wijze zwanger worden. En niet sexen omdat ik wet dat er een eitje is.
pi_118575032
sensitest.nl is heel fijn en heel snel met alles :Y
pi_118575182
Ja normaal bestelde ik ook bij sensitest. Maar dan "moet" je er meteen zo veel halen wil het goedkoop zijn. Dus ik was maar even naar het kruidvat gelopen.
pi_118575462
Ik heb ze via Ebay besteld.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')