hoezo zoudie in de winter er niet mee buiten kunnen? dat ding ken toch prima sneeuw scheppenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:49 schreef leonieke het volgende:
Peutergym doen we hier niet (ik weet zelfs niet of ze dat hier organiseren), maar binnen een week (een week!) gaat Thomas naar school en daar zullen ze volgens mij heel wat turnles/sport hebben, dus dat komt ook wel goed
![]()
Thomas weet trouwens heel goed wat hij wil van de sint:
[ afbeelding ]
Alleen jammer dat we dit eigenlijk gingen kopen voor zijn verjaardag omdat hij nu nog iets te klein is en het dan beter weer is. Maar hij zag hem in de winkel staan en was er niet meer van weg te slaan (hij had hem ook al in het boek van de winkel gevonden en keert er altijd op terug).
Dit wordt nogal iets in de winter als hij er niet mee naar buiten kan
Enormquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:01 schreef Lamb29 het volgende:
Hahaha flink ding Leonieke...
Oh wat spannend over een week al naar school! Heeft hij er zin in??
Dat geeft de burger moedquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:01 schreef simmu het volgende:
[..]
hoezo zoudie in de winter er niet mee buiten kunnen? dat ding ken toch prima sneeuw scheppen![]()
ravi heeft trouwens ook zoietswaar die eigenlijk nog niet op past
maar hij is zo wild van tractoren
nja. een eenvoudige versie van deze dus
Komt goed.quote:Op maandag 29 oktober 2012 09:53 schreef Troeta het volgende:
![]()
![]()
Mex is naar de peuterspeelzaal.
Hij zwaaide vrolijk, maar toen ik in de gang liep hoorde ik hem huilen.
Mijn ervaring is dat ze stoppen met huilen zodra je het pand al uit bent...quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:01 schreef pessie het volgende:
Whaha VLindur, hij legt zn speen op zn tafeltje?
Troeta, je mag best even bellen om te vragen hoe het gaat. Doen ze niet moeilijk over. En mijn ervaring is dat dat huilen overgaat en je voor je het weet een vrolijk zwaaiende peuter achterlaat. Maar, het voelt wel zwaar rot.
Zodra je uit beeld benquote:Op maandag 29 oktober 2012 10:14 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat ze stoppen met huilen zodra je het pand al uit bent...
Das ook een faal in de opvoeding hier. Met zn verjaardag een kadootje krijgen en nog meer vragen aan degene van wie hij het kadootje kreegquote:Op maandag 29 oktober 2012 08:11 schreef pessie het volgende:
Nathan slaapt het liefst met zn duplo-trein en thomas de trein boekjes. Ook heeft ie een knuffel, en een speen.
Tinu, elke dag is wel vaak, ik zou dan echt max 5cent geven.
Nathan is ook dol op cadeautjes. Die roept als hij iets ziet "doosje! doosje!, Nathan?". Ik vind het juist heel schattig, ik vond mede daardoor de 2de verjaardag echt veel leuker dan de eerste (toen hij niet begreep wat ie met al dat papier moest en een beetje bang werd ervan).
Nikki wat lief dat ze haar knuffels nog even voorleest!
Fijn dat hij het er leuk heeft!quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:07 schreef Troeta het volgende:
Het ging heel goed, heeft nog 1x snikkend bij het deurtje gestaan, maar toen heeft ze hem afgeleid. Verder heeft ze hem lekker laten hobbelen.
Volgende week weer!!
Herkenbaar van de kadootjes, we hebben natuurlijk veel kraamvisite gehad en zijn verjaardag, iedereen die de laatste tijd kwam nam wel iets mee.
Gister kwam oma die meestal wat bij zich heeft ineens met niks aan, dat was een teleurstelling!!
Wij hebben zo'n hele platte van Ikea. Denk nu een jaar of zo. Maar hij gebruikt meer zijn knuffelquote:Op maandag 29 oktober 2012 22:20 schreef _Bar_ het volgende:
Breekt even in,wat/wanneer is het tijd om een hoodkussen voor je kind aan te schaffen?
Roy gaat hier steeds meer met zijn hoofd op zijn knuffels liggen. En toen vroeg ik het mij af.
wij "moeten" ivm de epilepsie een speciaal kussen met kleine gaatjes erin om stikken tijdens een insult te voorkomen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:22 schreef Estrys het volgende:
[..]
Wij hebben zo'n hele platte van Ikea. Denk nu een jaar of zo. Maar hij gebruikt meer zijn knuffel
Leander had ook al heel vroeg een kussen. Ook een speciale. Maar nu heeft ie een gewone want hij kon uiteraard niet meer zonder!quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:42 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
wij "moeten" ivm de epilepsie een speciaal kussen met kleine gaatjes erin om stikken tijdens een insult te voorkomen.
We zullen het kussen maar bestellen.
Mila heeft een kinderkussen van Silvana, is heel dun en er zitten allemaal kleine gaatjes in. Ze noemen het kussen dooradembaar en antiallergisch, dus wat mij betreft hartstikke prima!quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:42 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
wij "moeten" ivm de epilepsie een speciaal kussen met kleine gaatjes erin om stikken tijdens een insult te voorkomen.
We zullen het kussen maar bestellen.
Nee dat is niet normaal zeg! Je zou bijna vragen hoeveel kindjes zijn er jarig ??quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:02 schreef -Spring het volgende:
Jeumig de peumig, traktatie bij het kdv: twee kleine rolletjes van die gekleurde druivensuikersnoepjes, een pakje met een stuk of zes Maoammeuk, een snoepketting en een grote chocolademunt.
Come on, zeg. Dat je niet helemaal wilt conformeren aan het antisnoepbeleid en (uit principe) een zakje chips meegeeft, is tot daaraan toe, maar een héle fucking zak snoep?
ja, dat wel hoor. maar hij is nog zo kleinquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:21 schreef _NIKKI_ het volgende:
Simmu wat fijn dat Ravi het helemaal leuk leek te vinden in de nieuwe groep. Ook goed voor je moederhart als de juf over zo'n mini dan al zegt dat hij eraan toe is hè.
quote:Tja het peuterkussen…
Op zich heeft een peuter geen kussen nodig maar als hij/zij erom vraagt kan dat wel vanaf 2 ,2 ½ jaar. Persoonlijk geloof ik (qua veiligheid) niet zo in peuterkussens… het is wel handig als het niet te groot is ivm sloop bij peuterdekbedsets. Verder moet jij kijken naar de dikte, niet te dik/hoog…
Ik pik dit er tussenuit, maar daar zijn jullie toch zelf bij?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:15 schreef simmu het volgende:
en ik blijf het een beetje een raar zicht vinden, mijn kleintje tussen al die groten. de andere kindjes zijn bijna allemaal al minimaal 3 ergens doe ik denk ik toch iets heus wel helemaal goed, want mijnessen worden allebei steeds door de juf vooruit geschoven onder het motto "kunnen ze aan en vinden ze leuk" wat ook idd gewoon goed gaat
tuurlijk zijn we erbij, ik draai zo'n eerste dag dan ook mee op de psz om te kijken hoe het gaat hoorquote:Op woensdag 31 oktober 2012 09:38 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
Ik pik dit er tussenuit, maar daar zijn jullie toch zelf bij?
Jullie maken toch zelf de beslissing om ermee in te stemmen een groep verder te kijken.
en Ravi met grote zus, ik denk niet dat die zich erg druk zal maken om de grotere kinderen
Wel leuk te zien dat hij het leuk vond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |