Pics van je reservering.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:02 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
neen ik heb al 3 weken geleden mijn stoel gereserveerd.
nee voor het geval ik de 1 niet red heb ik ook een plek gereserveerd bij De Kuip.quote:
Ah, ok. Ik bedenk me net dat ik vannacht droomde over naar de bioscoop gaanquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:17 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
nee voor het geval ik de 1 niet red heb ik ook een plek gereserveerd bij De Kuip.
Dus je hebt twee keer betaald? Of heb je zo'n Unlimited-pas?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:17 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
nee voor het geval ik de 1 niet red heb ik ook een plek gereserveerd bij De Kuip.
Jij valt toch onder 'Pino'? Maar sst, dat moet geheim blijven!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:36 schreef minthy het volgende:
KwaliteitsTT, al kan ik het niet onderdrukken me een beetje buitengesloten te voelen
Unlimited pasquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dus je hebt twee keer betaald? Of heb je zo'n Unlimited-pas?
Evertjan reageert niet?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:39 schreef Pino112 het volgende:
Ik denk dat we met z'n vieren naar de opnames gaan.
Ik dacht dat "secret" een spelfout was en dat ik daarmee bedoeld werd... Onder jou? Nu wordt het wel heel erg gezelligquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jij valt toch onder 'Pino'? Maar sst, dat moet geheim blijven!
En hoeveel betaal je voor die Unlimited pas? Moet je er wel genoeg films voor kijken anders kan dat niet eens uit.quote:
19 euro per maand, zie ik. Dat heb je er met 2 films per maand er al uit.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
En hoeveel betaal je voor die Unlimited pas? Moet je er wel genoeg films voor kijken anders kan dat niet eens uit.
Niet letterlijk onderquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik dacht dat "secret" een spelfout was en dat ik daarmee bedoeld werd... Onder jou? Nu wordt het wel heel erg gezellig
Actieprijs via ING: 4 maanden voor ¤40.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
En hoeveel betaal je voor die Unlimited pas? Moet je er wel genoeg films voor kijken anders kan dat niet eens uit.
als je de afkorting Pino kent sta je ook in de TTquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:36 schreef minthy het volgende:
KwaliteitsTT, al kan ik het niet onderdrukken me een beetje buitengesloten te voelen
meesterlijk ditquote:
Niet legitiem? Dus? Er zijn zat tooltjes om dat te omzeilenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:37 schreef 3rdRock het volgende:
mmm, dat wordt volgende week een weekendje ouders om laptop te installeren.
anderhalve maand geleden Vista geüpgrade naar Win7 die m'n moeder via school had. blijkt die versie niet legitiem. nu heeft ze een licentie gekocht, maar die kan alleen maar gebruikt worden voor upgrade vanaf XP of Vista. Dat wordt dus eerst XP installeren (die heb ik nog wel legaal) en daarna upgraden naar Win7. zin in. not.
nja, daar kan ik volgende week evt ook nog naar kijken. maar ik wil achteraf geen gezeik krijgen dat de helft niet functioneert ofzo. ik doe het liever legaal. dan maar een dagje er meer tijd in stekenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Niet legitiem? Dus? Er zijn zat tooltjes om dat te omzeilen.
die andere 2 meiskes zijn echt onherkenbaar!quote:
Lief dagboekquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:37 schreef 3rdRock het volgende:
mmm, dat wordt volgende week een weekendje ouders om laptop te installeren.
anderhalve maand geleden Vista geüpgrade naar Win7 die m'n moeder via school had. blijkt die versie niet legitiem. nu heeft ze een licentie gekocht, maar die kan alleen maar gebruikt worden voor upgrade vanaf XP of Vista. Dat wordt dus eerst XP installeren (die heb ik nog wel legaal) en daarna upgraden naar Win7. zin in. not.
ga jij nou maar 2 plaatsen voor James Bond reserverenquote:
allang gedaan hoorrquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ga jij nou maar 2 plaatsen voor James Bond reserveren
Randy, want dan is het Wandy.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:49 schreef 3rdRock het volgende:
jongensnamen zonder R. ik ben benieuwd hoe ze dat gaan doen bij de letter R....
quote:
Wat een goed spelquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:49 schreef 3rdRock het volgende:
jongensnamen zonder R. ik ben benieuwd hoe ze dat gaan doen bij de letter R....
Lucky youquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:56 schreef Againzender het volgende:
Was een leuke radioweek. Twee keer Tjibbe, twee keer Michiel en 1 keer Gerard aan de telefoon gehad
Nu eens kijken of die prijzen wel aankomen, ik wacht nog steeds op een MetMichielinbadsleutelhanger...
Ja, denk het wel! Heb de radio aan nu, blijf vast nog wel even plakkenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:54 schreef CindieY het volgende:
Straks maar weer eens Sanderday Night luisteren. Wie nog meer?
Ik Vertrek staat hier opquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:54 schreef CindieY het volgende:
Straks maar weer eens Sanderday Night luisteren. Wie nog meer?
Ja sorry, maar wolfrolf is een beetje mijn heldquote:
Ja, ik ben bij de docu blijven plakken. Niet zo'n zin in Annemieke en wat ik zelf moet draaien, weet ik ook niet. Volgens mij wordt dit echt zo'n weekend dat ik gewoon geen enkel moment echt weet waar ik zin in hebquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik Vertrek staat hier op
Nu de docu van Kyteman btw.
Volgens mij is er nog geen topic van, maak em wel ff aan. Is toch best interessant.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:05 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ja, ik ben bij de docu blijven plakken. Niet zo'n zin in Annemieke en wat ik zelf moet draaien, weet ik ook niet. Volgens mij wordt dit echt zo'n weekend dat ik gewoon geen enkel moment echt weet waar ik zin in heb
Da's jouw probleemquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja sorry, maar wolfrolf is een beetje mijn held
Je had toch niet het alleenrecht op die groet?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:06 schreef D. het volgende:
[..]
Da's jouw probleemMaar wat heeft mijn groet daar mee te maken?
Ik zeg niet dat ik het alleenrecht heb, ik vroeg alleen wat het ermee te maken hadquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Je had toch niet het alleenrecht op die groet?
Een held verdient nu eenmaal een heldenbegroetingquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:12 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik het alleenrecht heb, ik vroeg alleen wat het ermee te maken had
Ik vind het maar verwarrend, maar ik begrijp je punt (dat het een heldenbegroeting isquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Een held verdient nu eenmaal een heldenbegroeting
Ik weet zelf de details niet eens, zo geheim zijn zequote:
Owwww, dan hoef ik me geen zorgen te makenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik weet zelf de details niet eens, zo geheim zijn ze
Oh nee hoor, Rolf en ik schelden elkaar graag de huid volquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:39 schreef D. het volgende:
[..]
Owwww, dan hoef ik me geen zorgen te maken
Ik hoop niet dat ik stoorquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh nee hoor, Rolf en ik schelden elkaar graag de huid vol![]()
Lul dat het is...
Zolang het alleen om het schelden gaat heb ik er niet zo'n probleem meequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee joh, we betrekken er graag anderen bij
Het blijft bij schelden, leuk genoegquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:42 schreef D. het volgende:
[..]
Zolang het alleen om het schelden gaat heb ik er niet zo'n probleem mee
Whatever works for youquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Het blijft bij schelden, leuk genoeg
Zeg steek fijn een banaan in je oorquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh nee hoor, Rolf en ik schelden elkaar graag de huid vol![]()
Lul dat het is...
It doesquote:
De prak van de vorige banaan is nog niet verteerdquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:50 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Zeg steek fijn een banaan in je oor
Af en toe nog best geinig om te doen als je je verveeltquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:08 schreef CindieY het volgende:
Zal ik maar een potje patience opstarten?
Ja of solitaire of freecellquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Af en toe nog best geinig om te doen als je je verveelt![]()
Nee mijnenvegerquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:08 schreef CindieY het volgende:
Zal ik maar een potje patience opstarten?
Precies! Al ken ik die dan weer niet zo goed...quote:
Ruzzle zegt me helemaal niks.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Precies! Al ken ik die dan weer niet zo goed...
Ruzzle is best geinig om te spelen, maar af en toe een potje patiencen is ook dikke prima
De gewone standaard reep. Heb er ook nog een met caramel, maar die bewaar ik voor de volgende baaldagquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:17 schreef CindieY het volgende:
[..]
Welke heb je?
[..]
Dat zegt me ook niks
Ik heb die met daïm gehaald vanavondquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:21 schreef minthy het volgende:
[..]
De gewone standaard reep. Heb er ook nog een met caramel, maar die bewaar ik voor de volgende baaldag![]()
En Boggle is natuurlijk hartstikke oud...![]()
Zoveel mogelijk woorden halen uit een vlak van 25 letters
Die is ook lekkerquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:22 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb die met daïm gehaald vanavondHeel braaf nog niks van gehad.
Het was bij de plaatselijke super nog wel de 2e voor de helft, maar ik heb er maar eentje mee genomen. Best knap van mezelfquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Die is ook lekker![]()
Heb ik bewust laten liggen, mocht er maar 2 meenemen
Diep respect!!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:24 schreef CindieY het volgende:
[..]
Het was bij de plaatselijke super nog wel de 2e voor de helft, maar ik heb er maar eentje mee genomen. Best knap van mezelf
Ik lig ook al de hele avond onder een fleecedekentjequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Diep respect!!![]()
Het is weer erg rustig hier... Zou haast even flashen om aandacht te trekken, maar daar vind ik het te koud voor
Dikke wollen trui hierquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:26 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik lig ook al de hele avond onder een fleecedekentje![]()
Waarom las ik Mika?quote:
Ik vond vooral de wind erg frisjes vandaag, verder was 't echt extreem zonnigquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Dikke wollen trui hier![]()
Vanochtend was het koud, niet meer gewend
Ik stond al voor 8u de ruiten van m'n auto te krabben, brrrr.... Vanmiddag was het lekker warm uit de wind en in de zonquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:28 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik vond vooral de wind erg frisjes vandaag, verder was 't echt extreem zonnig
Die hadden jeuk?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik stond al voor 8u de ruiten van m'n auto te krabben...
Mika is leuk.quote:
Hartstikke leuk, maar niet om een stukje ervan te nemenquote:
Hmm.. dat zal toch lastig gaan als vrouw zijnde.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Hartstikke leuk, maar niet om een stukje ervan te nemen
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hmm.. dat zal toch lastig gaan als vrouw zijnde.
Voor ons mannen is het een ander verhaal.
Och, dat hangt er maar helemaal van af hoe creatief je bentquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hmm.. dat zal toch lastig gaan als vrouw zijnde.
Voor ons mannen is het een ander verhaal.
Was een leuk interview met hem in de OOR hoor.quote:
I don't feel like dancing...quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:43 schreef Pino112 het volgende:
Ik vertrek![]()
![]()
Hoe is de muziek bij Sander nu?
Helemaal prima!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:43 schreef Pino112 het volgende:
Ik vertrek![]()
![]()
Ik vertrek was prima ja.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:43 schreef Pino112 het volgende:
Ik vertrek![]()
![]()
Heb hier net m'n potjes Wordfeud bijgewerkt en straks gaat Ruzzle er ook nog aanquote:
Oja, WF bijwerken moet ook nogquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Heb hier net m'n potjes Wordfeud bijgewerkt en straks gaat Ruzzle er ook nog aan![]()
Best leuk, maar heel actief ben ik niet... Krijg meestal de melding "u heeft nog 24u om..."quote:
Ik ben wel redelijk actief. Dat blijkt wel aangezien ik niet eens wist dat een degelijke melding bestondquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Best leuk, maar heel actief ben ik niet... Krijg meestal de melding "u heeft nog 24u om..."![]()
Ja, er staat 72u maximaal voor tussen 2 beurtenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:50 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben wel redelijk actief. Dat blijkt wel aangezien ik niet eens wist dat een degelijke melding bestond
quote:
Ik vergeet ze vaak te doen en dan ben ik af.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Best leuk, maar heel actief ben ik niet... Krijg meestal de melding "u heeft nog 24u om..."![]()
Krijg je die melding niet, dan?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vergeet ze vaak te doen en dan ben ik af.
Jawel, maar daar doe je niets mee, hé?quote:
Dat heb ik ook, hoor. Dan zie ik die melding en dan denk ik: "straks wel even doen" en dan vergeet ik het alsnogquote:
Ik wel, voel me zwaar geintimideerd... Sociale drukquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jawel, maar daar doe je niets mee, hé?
Heb ik nu net geen last van..quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik wel, voel me zwaar geintimideerd... Sociale druk
En zo hoort hetquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik wel, voel me zwaar geintimideerd... Sociale druk
Om die reden ben ik er een hele poos flauw van geweest, hetzelfde geldt voor Draw Something. Daarvan kreeg ik de hele tijd meldingen dat mensen me porden, geen zin meer inquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:53 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, hoor. Dan zie ik die melding en dan denk ik: "straks wel even doen" en dan vergeet ik het alsnogIk heb het maar opgegeven met spelletjes die je binnen een bepaalde tijdsbestek moet spelen.
Heel gevoelig voor hierquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heb ik nu net geen last van..
quote:
Ik begrijp het ook wel hoorquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Heel gevoelig voor hier
[..]![]()
Mijn tegenspelers zullen het vast met je eens zijn
Ik werk het per dag zo'n 10+ keer bijquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Heel gevoelig voor hier
[..]![]()
Mijn tegenspelers zullen het vast met je eens zijn
Gelukkig!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik begrijp het ook wel hoor
Ja, ik ook. Echt een irritante eigenschap soms.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:58 schreef CindieY het volgende:
Ik doe dat met alles trouwens, denken dat ik het later wel doe en het dan vervolgens gewoon heel erg vergeten
En met die wetenschap doe je verder niets?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:58 schreef CindieY het volgende:
Ik doe dat met alles trouwens, denken dat ik het later wel doe en het dan vervolgens gewoon heel erg vergeten
Ik moet nog steeds reageren op een mail, al een paar dagen langquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Echt een irritante eigenschap soms.
Daar heb ik helemaal geen tijd voorquote:
Neh, dat ben ik. Klunzig en vergeetachtig. Moeten mensen maar mee leren levenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:59 schreef D. het volgende:
[..]
En met die wetenschap doe je verder niets?
Ik al een week langquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:59 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds reageren op een mail, al een paar dagen lang
Oh ja, dat ken ik ook wel. Vooral van die mails van medestudenten terwijl ik totaal geen zin heb in schoolquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:59 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds reageren op een mail, al een paar dagen lang
Doet me er direct aan denken dat m'n studenten maandag het tentamen hebben, ik zie net dat ik nog wat vragen per mail hebquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh ja, dat ken ik ook wel. Vooral van die mails van medestudenten terwijl ik totaal geen zin heb in school
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:01 schreef CindieY het volgende:
[..]
Doet me er direct aan denken dat m'n studenten maandag het tentamen hebben, ik zie net dat ik nog wat vragen per mail hebGelijk maar even doen.
All these things that I've done is mijn favoriet, maar die hoor je echt nooitquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:05 schreef CindieY het volgende:
Deze past iets beter bij de sfeer van het programma/de avond:
Vraag em aanquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:05 schreef minthy het volgende:
[..]
All these things that I've done is mijn favoriet, maar die hoor je echt nooit
Tijd makenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Daar heb ik helemaal geen tijd voor![]()
Je had in die tijd ook kunnen WF'enquote:Het enige dat ik op m'n werk veel doe is WhatsAppen en af en toe Twitter bijlezen
Mjaquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Je kent me langer dan vandaag, he??
Helemaal waar, maar ik geef de voorkeur aan het beantwoorden van berichtjes via WAquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:06 schreef D. het volgende:
[..]
Tijd maken
[..]
Je had in die tijd ook kunnen WF'en
Donequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:01 schreef CindieY het volgende:
[..]
Doet me er direct aan denken dat m'n studenten maandag het tentamen hebben, ik zie net dat ik nog wat vragen per mail hebGelijk maar even doen.
WA'en doe ik wel als er tijd overblijftquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Helemaal waar, maar ik geef de voorkeur aan het beantwoorden van berichtjes via WA
Dat bedoel ikquote:
Wekker bij m'n ouders, wekker thuis en m'n klok thuis. Laptop en telefoon gaan ook automatisch.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:08 schreef Pino112 het volgende:
Dat geneuzel met die wintertijd.
Alleen mijn wekker hoeft nog maar te worden verzet, de rest gaat vanzelf.
Oh, en een horloge heb ik niet.
Ik niet. Zodra ik zie dat ik een bericht heb, antwoord ik. Daarin ben ik dan wel weer vrij snelquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:08 schreef D. het volgende:
[..]
WA'en doe ik wel als er tijd overblijft
Dat vergeet ik ook wel eensquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik niet. Zodra ik zie dat ik een bericht heb, antwoord ik. Daarin ben ik dan wel weer vrij snel
Da's typisch vrouwelijkquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik niet. Zodra ik zie dat ik een bericht heb, antwoord ik. Daarin ben ik dan wel weer vrij snel
Die status valt bij mij geen touw aan vast te knopen, kom soms online terwijl ik al lang en breed lig te pittenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:10 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat vergeet ik ook wel eensKan best vervelend zijn bij mensen die zich iets aantrekken van de online-status.
Ik weet het... Het niet willen bellen daarentegen dan weer compleet nietquote:
Slaapapperquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Die status valt bij mij geen touw aan vast te knopen, kom soms online terwijl ik al lang en breed lig te pitten![]()
En gelukkig heb ik niet veel van die huillies ertussen staan
Ben zoveel aan het WA'en dat ik er in mijn slaap mee doorgaquote:
Bellen? Doen mensen dat nog?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik weet het... Het niet willen bellen daarentegen dan weer compleet niet
Zo min mogelijk... Alleen naar instanties ed, als het niet via mail te regelen valtquote:
Daarbij viel ik vaak half in slaap achter het stuur toen ik nog in de zorg werkte en om 7u moest beginnen in het weekend... Niet fijnquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:15 schreef Pino112 het volgende:
Oh, en ik mis ook Club Sunrise tussen 6 en 7. Non-stop heeeele chille nummers.
Das minder inderdaadquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Daarbij viel ik vaak half in slaap achter het stuur toen ik nog in de zorg werkte en om 7u moest beginnen in het weekend... Niet fijn
Gaat dit je volgende meet worden? SR is redelijk dichtbijquote:
Tof idee eigenlijkquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Gaat dit je volgende meet worden? SR is redelijk dichtbij
Lijkt me dikke prima inderdaadquote:
Moet je je voorstellen als er een hele zooi FOK!kers staatquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Lijkt me dikke prima inderdaad![]()
Ik weet nog wel toen ik in Eindhoven voor de webcam stond, hele topic op hol.
Ja, iedereen had jouw hoofd als avatarquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Lijkt me dikke prima inderdaad![]()
Ik weet nog wel toen ik in Eindhoven voor de webcam stond, hele topic op hol.
Vast wel, volgens mij had Pino hem zelf afgelopen SR nog ingesteldquote:
Kan me daar wel iets van herinneren jaquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Vast wel, volgens mij had Pino hem zelf afgelopen SR nog ingesteld
En een geheim agent bovendienquote:
Lading reacties hierop gekregenquote:Op woensdag 22 december 2010 13:23 schreef Pino112 het volgende:
Ik ga nu naar brievenbus, doe paarse kerstmuts op
quote:Op woensdag 22 december 2010 12:14 schreef alors het volgende:
[..]
W00h00 hoe herkennen we je? Aan een blauw verenpak??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:38 schreef minthy het volgende:
Van die collega's met complimenten die je aan het janken maken via WhatsApp... Niet tof
TopperSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I reject reality and substitute my own
Ja ik ook een aantal, en gewoon gezocht op 'Pino'quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:42 schreef CindieY het volgende:
Best geinig trouwens, even dat topic terug gelezen
Ik las dat ik je als eerste bij de brievenbus spottequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja ik ook een aantal, en gewoon gezocht op 'Pino'
Blijft geniaal
Hehequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:43 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik las dat ik je als eerste bij de brievenbus spotte
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:38 schreef minthy het volgende:
Van die collega's met complimenten die je aan het janken maken via WhatsApp... Niet tof
Je bent een topwijfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lekker faxen heel de dag echt genot
Gaat goed komenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
HeheAllemaal onbekenden die vanwege het feit dat je FOK!ker bent je opeens gaan zoeken op de livestream enzo
.
Dus daarom, dat wordt wat als het dit jaar weer zo gezellig is en als we er met zn alleen heen gaan
Na in Leiden het huis van redelijk dichtbij gezien te hebben ben ik tot de conclusie gekomen dat het toch vooral beter is om het lekker te volgen op de radio/tv.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:47 schreef CindieY het volgende:
[..]
Gaat goed komenAls het maar niet zo fuckingtyfuskoud is als toen in Groningen. Allemensen
Eindfeest is goed te doenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:51 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Na in Leiden het huis van redelijk dichtbij gezien te hebben ben ik tot de conclusie gekomen dat het toch vooral beter is om het lekker te volgen op de radio/tv.
En Enschedé is een pleuriseind weg
ohja dat is dat liedje waar ze lompe woordjes zochten om te kunnen rijmenquote:
Dacht Enschedequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:53 schreef Pino112 het volgende:
SR13 is in Leeuwarden toch?
2014 moet dan maar naar Zwolle komen.
Oh. Ik dacht dat we al in 2013 zaten.quote:
Mij lijkt de zaterdagavond opzich wel leuk, beetje het uitgaansvolk erbij.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb het in Eindhoven gezien en heb het daarmee eigenlijk wel gezien. In Groningen ook heel even geweest, maar dat was alleen erbij staan achterin. Maar je volgt heel weinig. En het is vaak koud.
Was er op donderdagavond in Eindje.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mij lijkt de zaterdagavond opzich wel leuk, beetje het uitgaansvolk erbij.
Doet me weer herinneren aan Jon Bakker trouwens
Kacheltjelam.
Ik geloof niet dat ik er aan ga beginnenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:58 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik heb dat album van hun op aanraden van Rock. Ik vind het een beetje, uhm.. vreemd.
Dat gelalquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:00 schreef Pino112 het volgende:
Ik ga echt weer stuk om dat filmpje van Jon Bakker![]()
Ik niet. Kerstquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:59 schreef wolfrolf het volgende:
Ik heb veel zin in een nieuwe editie van Serieuzzzz Live
Heb een stukje gelezen, maar het is mij teveel tekstquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nu moet ik het topic er weer bij opzoeken
Dat ging gewoon 24/7 door ja. 2010 was sowieso enorm druk.quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:09 schreef CindieY het volgende:
De tijdstippen waarop die topics nog levenZie dat nu maar eens voor elkaar te krijgen
In de nachten is het tenminste nog wat bij te houdenquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:09 schreef CindieY het volgende:
De tijdstippen waarop die topics nog levenZie dat nu maar eens voor elkaar te krijgen
Toen was ik er verdomd weinig, iets met een scharrelquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat ging gewoon 24/7 door ja. 2010 was sowieso enorm druk.
Klopt, je kan het vanuit je warme huis beter volgen dan live op het plein in de kou. Opzich ook wel logisch natuurlijk, want het is een nationale actie van een mediabedrijf.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:51 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Na in Leiden het huis van redelijk dichtbij gezien te hebben ben ik tot de conclusie gekomen dat het toch vooral beter is om het lekker te volgen op de radio/tv.
En Enschedé is een pleuriseind weg
Het sfeertje lijkt me dan wel weer enorm tof, dat straalt ook van de tv afquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:12 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Klopt, je kan het vanuit je warme huis beter volgen dan live op het plein in de kou. Opzich ook wel logisch natuurlijk.
Ik denk ook dat ik dit jaar niet de hele week bij 't huis in de buurt ben (wss in mn bijna-eentje in H'sum)... maar ga uiteraard wel een dag(-deel) op bezoek.
Een paar uurtjes is best te doenquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:12 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Klopt, je kan het vanuit je warme huis beter volgen dan live op het plein in de kou. Opzich ook wel logisch natuurlijk.
Ik denk ook dat ik dit jaar niet de hele week bij 't huis in de buurt ben (wss in mn bijna-eentje in H'sum)... maar ga uiteraard wel een dag(-deel) op bezoek.
Dat komt natuurlijk omdatquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:14 schreef alors het volgende:
Volgens mij was Leiden ook wel de saaiste SR van de afgelopen tijd. In Groningen was het echt supergezellig en sfeervol in de hele stad.
Zeker, vooral later op de middag en 's avonds/'s nachts. Er zijn vaak studenten die de HELE NACHT voor dat huis in de kou staan, met uiteraard de nodige alcoholische versnaperingen...quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Het sfeertje lijkt me dan wel weer enorm tof, dat straalt ook van de tv af
Kan ja.quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:15 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat komt natuurlijk omdatGroningen
Zwolle is voor de meeste mensen toch wel vrij nietszeggend, ondanks de centrale ligging.quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Kan ja.
Ik denk dat Zwolle ook heel gezellig moet zijn als SR er komt, want dat ligt veel centraler.
Afwachten maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |