Pics van je reservering.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:02 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
neen ik heb al 3 weken geleden mijn stoel gereserveerd.
nee voor het geval ik de 1 niet red heb ik ook een plek gereserveerd bij De Kuip.quote:
Ah, ok. Ik bedenk me net dat ik vannacht droomde over naar de bioscoop gaanquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:17 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
nee voor het geval ik de 1 niet red heb ik ook een plek gereserveerd bij De Kuip.
Dus je hebt twee keer betaald? Of heb je zo'n Unlimited-pas?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:17 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
nee voor het geval ik de 1 niet red heb ik ook een plek gereserveerd bij De Kuip.
Jij valt toch onder 'Pino'? Maar sst, dat moet geheim blijven!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:36 schreef minthy het volgende:
KwaliteitsTT, al kan ik het niet onderdrukken me een beetje buitengesloten te voelen
Unlimited pasquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dus je hebt twee keer betaald? Of heb je zo'n Unlimited-pas?
Evertjan reageert niet?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:39 schreef Pino112 het volgende:
Ik denk dat we met z'n vieren naar de opnames gaan.
Ik dacht dat "secret" een spelfout was en dat ik daarmee bedoeld werd... Onder jou? Nu wordt het wel heel erg gezelligquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jij valt toch onder 'Pino'? Maar sst, dat moet geheim blijven!
En hoeveel betaal je voor die Unlimited pas? Moet je er wel genoeg films voor kijken anders kan dat niet eens uit.quote:
19 euro per maand, zie ik. Dat heb je er met 2 films per maand er al uit.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
En hoeveel betaal je voor die Unlimited pas? Moet je er wel genoeg films voor kijken anders kan dat niet eens uit.
Niet letterlijk onderquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik dacht dat "secret" een spelfout was en dat ik daarmee bedoeld werd... Onder jou? Nu wordt het wel heel erg gezellig
Actieprijs via ING: 4 maanden voor ¤40.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
En hoeveel betaal je voor die Unlimited pas? Moet je er wel genoeg films voor kijken anders kan dat niet eens uit.
als je de afkorting Pino kent sta je ook in de TTquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:36 schreef minthy het volgende:
KwaliteitsTT, al kan ik het niet onderdrukken me een beetje buitengesloten te voelen
meesterlijk ditquote:
Niet legitiem? Dus? Er zijn zat tooltjes om dat te omzeilenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:37 schreef 3rdRock het volgende:
mmm, dat wordt volgende week een weekendje ouders om laptop te installeren.
anderhalve maand geleden Vista geüpgrade naar Win7 die m'n moeder via school had. blijkt die versie niet legitiem. nu heeft ze een licentie gekocht, maar die kan alleen maar gebruikt worden voor upgrade vanaf XP of Vista. Dat wordt dus eerst XP installeren (die heb ik nog wel legaal) en daarna upgraden naar Win7. zin in. not.
nja, daar kan ik volgende week evt ook nog naar kijken. maar ik wil achteraf geen gezeik krijgen dat de helft niet functioneert ofzo. ik doe het liever legaal. dan maar een dagje er meer tijd in stekenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Niet legitiem? Dus? Er zijn zat tooltjes om dat te omzeilen.
die andere 2 meiskes zijn echt onherkenbaar!quote:
Lief dagboekquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:37 schreef 3rdRock het volgende:
mmm, dat wordt volgende week een weekendje ouders om laptop te installeren.
anderhalve maand geleden Vista geüpgrade naar Win7 die m'n moeder via school had. blijkt die versie niet legitiem. nu heeft ze een licentie gekocht, maar die kan alleen maar gebruikt worden voor upgrade vanaf XP of Vista. Dat wordt dus eerst XP installeren (die heb ik nog wel legaal) en daarna upgraden naar Win7. zin in. not.
ga jij nou maar 2 plaatsen voor James Bond reserverenquote:
allang gedaan hoorrquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ga jij nou maar 2 plaatsen voor James Bond reserveren
Randy, want dan is het Wandy.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:49 schreef 3rdRock het volgende:
jongensnamen zonder R. ik ben benieuwd hoe ze dat gaan doen bij de letter R....
quote:
Wat een goed spelquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:49 schreef 3rdRock het volgende:
jongensnamen zonder R. ik ben benieuwd hoe ze dat gaan doen bij de letter R....
Lucky youquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:56 schreef Againzender het volgende:
Was een leuke radioweek. Twee keer Tjibbe, twee keer Michiel en 1 keer Gerard aan de telefoon gehad
Nu eens kijken of die prijzen wel aankomen, ik wacht nog steeds op een MetMichielinbadsleutelhanger...
Ja, denk het wel! Heb de radio aan nu, blijf vast nog wel even plakkenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:54 schreef CindieY het volgende:
Straks maar weer eens Sanderday Night luisteren. Wie nog meer?
Ik Vertrek staat hier opquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:54 schreef CindieY het volgende:
Straks maar weer eens Sanderday Night luisteren. Wie nog meer?
Ja sorry, maar wolfrolf is een beetje mijn heldquote:
Ja, ik ben bij de docu blijven plakken. Niet zo'n zin in Annemieke en wat ik zelf moet draaien, weet ik ook niet. Volgens mij wordt dit echt zo'n weekend dat ik gewoon geen enkel moment echt weet waar ik zin in hebquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik Vertrek staat hier op
Nu de docu van Kyteman btw.
Volgens mij is er nog geen topic van, maak em wel ff aan. Is toch best interessant.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:05 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ja, ik ben bij de docu blijven plakken. Niet zo'n zin in Annemieke en wat ik zelf moet draaien, weet ik ook niet. Volgens mij wordt dit echt zo'n weekend dat ik gewoon geen enkel moment echt weet waar ik zin in heb
Da's jouw probleemquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja sorry, maar wolfrolf is een beetje mijn held
Je had toch niet het alleenrecht op die groet?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:06 schreef D. het volgende:
[..]
Da's jouw probleemMaar wat heeft mijn groet daar mee te maken?
Ik zeg niet dat ik het alleenrecht heb, ik vroeg alleen wat het ermee te maken hadquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Je had toch niet het alleenrecht op die groet?
Een held verdient nu eenmaal een heldenbegroetingquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:12 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik het alleenrecht heb, ik vroeg alleen wat het ermee te maken had
Ik vind het maar verwarrend, maar ik begrijp je punt (dat het een heldenbegroeting isquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Een held verdient nu eenmaal een heldenbegroeting
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |