quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij bent echt te gevoelig voor drank
Geilquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik weet ook niet waar jij bent
[..]
Vrouwenliefde.
Doe mij er een rond een uur of 5 danquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:28 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik moet goeddomme sandwichboer worden
Net heerlijk ontbeten met zelfgemaakte sandwich
Komkommer is wel lekker, maar niet op een broodje kaasquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ga straks pistoletjes met kaas en komkommer halen
quote:
Kaas en komkommer is wel lekkerquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:33 schreef DaMook het volgende:
[..]
Geil.
[..]
Doe mij er een rond een uur of 5 dan.
[..]
Komkommer is wel lekker, maar niet op een broodje kaas, erlangs wel
.
Goed plan.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:34 schreef tijnbrein het volgende:
Zou de meet uit de OP gehaald kunnen worden?
Broodje kaas ja:Y en komkommer ookquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Kaas en komkommer is wel lekker
Wel waarquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:35 schreef DaMook het volgende:
[..]
Broodje kaas ja:Y en komkommer ook, maar niet samen op een broodje
.
quote:
Smakelijkquote:
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:36 schreef Tamashii het volgende:
Hoezo gevoelig voor drank? He!? Nou?!
Kom je nou weer tof doen danquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:36 schreef Tamashii het volgende:
Hoezo gevoelig voor drank? He!? Nou?!
Ze heeft een grote mond ja ? Mooi, dan past ie tenminstequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:37 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Kom je nou weer tof doen danMET JE GROTE MOND
Walgelijke post, wordt ver geworpen :$quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:37 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ze heeft een grote mond ja ? Mooi, dan past ie tenminste.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:38 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Walgelijke post, wordt ver geworpen :$
Ja hoor, over een week is er weer een.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:34 schreef tijnbrein het volgende:
Zou de meet uit de OP gehaald kunnen worden?
Ja?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:39 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja hoor, over een week is er weer een.
Deze ook, want knipoog.. Je maakt me aan het huilenquote:
Wait what?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:39 schreef Tamashii het volgende:
[..]
NOOOOOOOquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:40 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Deze ook, want knipoog.. Je maakt me aan het huilen
Dan kan ik weer nietquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:39 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Goed bezigquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:39 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Stoofperenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:41 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Jaaaaaa
Zo van
[ afbeelding ]
';(
Kom je?quote:
M'n oren wat doe je?quote:
Neeeeeeequote:
Sureeee, is coolquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:42 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Kom je?zelfde cafe, vrijdagavond.
Weer in Arnhem dus?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:42 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Kom je?zelfde cafe, vrijdagavond.
Zit je nou te haten?!!! GLAD IJS FAXIE, GLAD IJSquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
M'n oren wat doe je?
Ben ik niet van je gewend
Ooooooooh.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:41 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Jaaaaaa
Zo van
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:41 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Jaaaaaa
Zo van
[ afbeelding ]
Dingen laten sudderen ?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:42 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Neeeeeee![]()
![]()
Dat was niet de strekking
Ja. Of moet ik er ook een ergens anders organiseren? Bij rokj thuis?quote:
Ik ookquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:44 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Goddomme nu heb ik honger hufters :$
Bij mij thuis mag ookquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:44 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja. Of moet ik er ook een ergens anders organiseren? Bij rokj thuis?
Wacht watquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:44 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Voor Faxie kan het beter in Arnhem zijn dan bij Rokje thuisquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:44 schreef Tamashii het volgende:
[..]
En bedanktquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ook
* Vinniiee maakt croissantjes klaar voor Rokje en Tamashii
Vrouwen gaan voorquote:
* Vinniiee zet tafel vol croissantjesquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:45 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Hmmmm croissantjes omg ik wil het.. Ik wil het allemaal, FEED MEEEEEEEEEEEEEEE PROP MIJ VOLLLL (no pun intended)
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:45 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Hmmmm croissantjes omg ik wil het.. Ik wil het allemaal, FEED MEEEEEEEEEEEEEEE PROP MIJ VOLLLL (no pun intended)
Doe je mond eens open.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:45 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
TSSSS , ik ga maar eens slapenquote:
mooi want hb geeen zin om tee koken.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ook
* Vinniiee maakt croissantjes klaar voor Rokje en Tamashii
Ik hou wel van jou hoor, alleen niet van dat linkjequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:43 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Zit je nou te haten?!!! GLAD IJS FAXIE, GLAD IJS![]()
![]()
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik hou wel van jou hoor, alleen niet van dat linkje![]()
Ik kan maandag totmet vrijdag.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:44 schreef DaMook het volgende:
[..]
Bij mij thuis mag ook, maar die dagen kunnen jullie wrs niet
.
Waar is dat ook alweer?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:44 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:47 schreef DaMook het volgende:
[..]
TSSSS , ik ga maar eens slapen. Smakelijk eten dames
, Vinniiee zorgt wel voor jullie
.
Croissantjes kook je nietquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:47 schreef Tamashii het volgende:
[..]
mooi want hb geeen zin om tee koken.of ontbijt te maken jwz.
Wij met zijn allen die uit het oosten komen gaan naar verweggiestan?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Waar is dat ook alweer?
Als jullie zin hebben om naar Putte te komen.....
Dat is voor mij te verquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Wanneer gaan we meeten in Amersfoort dan?
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wij met zijn allen die uit het oosten komen gaan naar verweggiestan?
Oww dan komt dat wel goedquote:
Weet ik toch niet.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:44 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Wacht wat![]()
Da's nog verder voor Faxie ook btw :$
Utrecht?quote:
Utrecht kan welquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Utrecht?
Ligt megacentraal man, kan nooit te ver zijn.
Amersfoort of Arnhem.... Dan kies ik liever voor arnhem want afoort station moet je 15min lopen naar leuke kroegjes.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Wanneer gaan we meeten in Amersfoort dan?
Nee, volgende week kan ik ook niet.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:50 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Utrecht kan wel![]()
alleen niet volgende week
Laten we het in Hurdegaryp doenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:50 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Weet ik toch niet.t staat iedereen vrij om te organiseren ook al is het in oeteldonk of (shit wat is die andere benaming voor sneek).
ik las apeldoornquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, volgende week kan ik ook niet.
Maar Amersfoort ligt maar 15 min met trein van Utrecht....
Maar naar Arnhem gaan is voor mij gewoon kak.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:51 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Amersfoort of Arnhem.... Dan kies ik liever voor arnhem want afoort station moet je 15min lopen naar leuke kroegjes.
De meet eh.. Ff geen misverstanden hier :$quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:52 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Laten we het in Hurdegaryp doen
Amersfoort-Arnhem is echt mega kut verbindingquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar naar Arnhem gaan is voor mij gewoon kak.
Weet heel niet waar rokj woont.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Waar is dat ook alweer?
Als jullie zin hebben om naar Putte te komen.....
heb je er een gejatquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:53 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Volgens mij is dit niet mijn aansteker :$
Putte is iets anders dan Putten héquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:54 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Weet heel niet waar rokj woont.echtniet hoor.
Putte. Hmmm jaaaaa.
Speel maar weer op onschuldig jij u_uquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:54 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Putte. Hmmm jaaaaa.
Ik denk het :$.. Het is niet de mijne, ik zweer het jequote:
Dit dus.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Amersfoort-Arnhem is echt mega kut verbinding
een woensdag?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dit dus.
Daarbij kan ik niet meeten op een vrijdagavond. Dus als jullie mij willen meeten moet het echt op een andere doordeweekse dag
Daar hebben we het nog eens over per dm danquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dit dus.
Daarbij kan ik niet meeten op een vrijdagavond. Dus als jullie mij willen meeten moet het echt op een andere doordeweekse dag
Bijvoorbeeld. Als is dat wel gelijk de lastigste dag die je noemt.quote:
Ja goed plan?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:54 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Putte. Hmmm jaaaaa.
Ook dat is wel te plannenquote:
Die 3 dagen kan ik nooitquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld. Als is dat wel gelijk de lastigste dag die je noemt.
Maandag, dinsdag en donderdag kan ik sowieso altijd, mits ik niet al wat heb gepland uiteraard.
Je mag wel naar een prive meet hier hoorquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik kan dus nooit naar een meet
Wij kunnen elkaar nooit meetenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Op zaterdag in Enschede ?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik heb geeeeen idee.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:53 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Volgens mij is dit niet mijn aansteker :$
Snap ik wel, ik ben ook erg leuk. Maar ik wil ook wel eens anderen meeten dan alleen mezelf, dus geef mij maar Aldo.quote:
Er zitten niet eens beschadigingen onderaan deze door het openmaken van bierflesjesquote:
goede keusquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Snap ik wel, ik ben ook erg leuk. Maar ik wil ook wel eens anderen meeten dan alleen mezelf, dus geef mij maar Aldo.
Ik denk niet dat iedereen maar zo even naar Enschede kan komenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Op zaterdag in Enschede ?
Of wel gewoon door de weeks, alleen dan kan niet iedereen zijn ?
Valt altijd te peilen toch ?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik denk niet dat iedereen maar zo even naar Enschede kan komen
whehehe zo herken je mijn aanstekers ook welquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:00 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Er zitten niet eens beschadigingen onderaan deze door het openmaken van bierflesjes
True.quote:
Dat is waar. Maar ik denk niet dat er zoveel mensen kunnen komen. Al komen er wel redelijk wat uit het oosten.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
True.
Maar dan moet ik het ook vrijvragen. Dus als er ooit een meet in Enschede komt op zaterdag moet het wel écht de moeite waard zijn om geen geld te verdienen maar alleen uit te geven die dag
mooi weer, Strand pakken, lasergamen, sex, hapje eten, kroegje?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
True.
Maar dan moet ik het ook vrijvragen. Dus als er ooit een meet in Enschede komt op zaterdag moet het wel écht de moeite waard zijn om geen geld te verdienen maar alleen uit te geven die dag
Signature lightersquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:01 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehehe zo herken je mijn aanstekers ook wel
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:03 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
mooi weer, Strand pakken, lasergamen, sex, hapje eten, kroegje?
What the fuck lul jij?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:03 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
mooi weer, Strand pakken, lasergamen, sex, hapje eten, kroegje?
ik ben er met SR wel erbij een dagjequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik denk niet dat iedereen maar zo even naar Enschede kan komen
ik las scheveningenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
What the fuck lul jij?In Enschede heb je geen strand.
Heul wel! Het Rutbeek. Komt er in de buurtquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gewoon een maken.. Allemaal een emmertje zand mee :$quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dudequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:04 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik las scheveningen![]()
godverdomme, lijkt wel of ik gezopen heb ofzo
Ja maar geen zee strandquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heul wel! Het Rutbeek. Komt er in de buurt
indeedquote:
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:04 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Gewoon een maken.. Allemaal een emmertje zand mee :$
Maar dat zei hij ook niet.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
DudeTevens sneeuw en ijs
[..]
Ja maar geen zee strand
True that.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar dat zei hij ook niet.
Werksequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:05 schreef Tamashii het volgende:
Ik ff werken. Tot vanmiddag schatjens!
Kreeg donderdag wel een snoeiharde bal op mijn helm, maar volgens mij was alles goedquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
DudeTevens sneeuw en ijs
[..]
Ja maar geen zee strand
Succes trutjequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:05 schreef Tamashii het volgende:
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:05 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Kreeg donderdag wel een snoeiharde bal op mijn helm, maar volgens mij was alles goed![]()
werk zequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:05 schreef Tamashii het volgende:
Dokter, ik lees op FOK! steeds de dingen verkeerdquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als dit door blijft gaan zal ik toch maar even naar de HA gaan.
Ga eens een boek lezen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:07 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dokter, ik lees op FOK! steeds de dingen verkeerd![]()
oh noes
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:08 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
doe ik straks welMoet toch zo gaan studeren
Ik voel jequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ja, ik ga maar eens even mijn lenzen ophalen. Weer 120 euro armen voor en half jaar
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ja, ik ga maar eens even mijn lenzen ophalen. Weer 120 euro armen voor en half jaar
dat is langquote:
in de winter rij je niet?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:09 schreef Vinniiee het volgende:
Ik ga vanmiddag stukkie rijden in de achterhoek denk ik. Kan wel eens het laatste ritje van het jaar zijn.
Succes en veel plezierquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:12 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Ik ga even verward om me heen kijken en straks eten en nog ff naar de winkel en gamen.. Tot straks allemaal![]()
aah ja logisch dat spul veroorzaakt roestquote:
Dat bedoel ikquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:12 schreef Giertje het volgende:
[..]
aah ja logisch dat spul veroorzaakt roest
Heb ik inquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Misschien moet je je lenzen in doen?
welke game?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:12 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Ik ga even verward om me heen kijken en straks eten en nog ff naar de winkel en gamen.. Tot straks allemaal![]()
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:12 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
mijn teamleidster van mijn vorige week reed dan wel gewoon doorquote:
Als ik een of ander brik zou hebben waar het me niet bij kan schelen dat die verroest dan deed ik dan ookquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:15 schreef Giertje het volgende:
[..]
mijn teamleidster van mijn vorige week reed dan wel gewoon door
die kwam zelfs met -10 nog op de motor
heb je het dan niet stervens koud? of is die kleding voor op de motor zo goed isolerend?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als ik een of ander brik zou hebben waar het me niet bij kan schelen dat die verroest dan deed ik dan ook
Ik kon afgelopen week gewoon nog zonder wintervoering rijden. Werd wel wat frisjes, maar was nog te doen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:17 schreef Giertje het volgende:
[..]
heb je het dan niet stervens koud? of is die kleding voor op de motor zo goed isolerend?
Zal ik dan maar komen ja?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
True.
Jongedames zijn daar soms aardig bedreven in....quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:58 schreef Vinniiee het volgende:
En ik moet straks even op een of andere manier mijn hoofd leeg maken.
aah okequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:58 schreef Vinniiee het volgende:
Ja iedereen is werken of de stad in.
Ik ben even aan het uitzoeken hoeveel mensen er nu daadwerkelijk komen op dat motorritjeEn ik moet straks even op een of andere manier mijn hoofd leeg maken.
Niet de beschikking over.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:00 schreef fietsie het volgende:
[..]
Jongedames zijn daar soms aardig bedreven in....
Oja, nice. Moet eigenlijk ook wat te eten halen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:00 schreef Giertje het volgende:
[..]
aah okeik doe kalm aan straks effe boodschappen doen en dan klaarmaken voor nachtje utrecht
depends wat voor genre?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:02 schreef tijnbrein het volgende:
zo bezig met muziek op mijn ipod zetten. Nog tips anyone?
Alles behalve nederlandsetalige volendamse oorterreurquote:
whahahaha ja dat vermijd ik ook wel als de pestquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Alles behalve nederlandsetalige volendamse oorterreur
Zegt me nietsquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:10 schreef Giertje het volgende:
[..]
whahahaha ja dat vermijd ik ook wel als de pest
uhm effe denken
heb nu feindflug opstaan
hocico
dulce liquido
psyclon nine
tumor
namnambulu
dat zijn wel fijne muziekjes
allemaal cyberbliepjes muziekquote:
Dat is niet echt mijn ding.quote:
Ik ga al die dingen die je genoemd hebt even opzoeken wanneer ik tijd heb. Ik hou wel van cyberbliepjesquote:
Middag ex jarigequote:
quote:
ik heb daar nog wel meer vanquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ga al die dingen die je genoemd hebt even opzoeken wanneer ik tijd heb. Ik hou wel van cyberbliepjes
Hoi Vin. Goed thuis gekomen?quote:
zo laat was ik ook ongeveer thuisquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
ZekerIets over half 12 was ik thuis.
Jullie ook?
Hee Kaneelquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoi.
Rokje haar geur zit nog op mijn linkerhand.
Waar heb jij gezeten met die handquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoi.
Die ga je zeker niet meer wassen? En waar zit de geur van andere?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoi.
Aan Rokje haar bips. Per ongeluk.quote:
He Vin. Kater?quote:
Nee hoor, nergens last van. Integendeel, ik vond dat ik nog weinig op hadquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Aan Rokje haar bips. Per ongeluk.Ik knuffelde haar terwijl ik er van aan het genieten was, schijnt mijn hand afgegleden te zijn.
Haar haartjes roken in ieder geval lekker.
[..]
He Vin. Kater?
Nooit meer.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die ga je zeker niet meer wassen? En waar zit de geur van andere?
Dus je hebt alleen de geur van Rokje?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nooit meer.
De geur van andere? Wat?
De rest van het territorium is uitstekend afgebakend.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus je hebt alleen de geur van Rokje?
Wezen stappen?quote:
It's funny because it's true.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:50 schreef Fera het volgende:
[..]
De rest van het territorium is uitstekend afgebakend.
Door Bogie.
Arme kaneelquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
It's funny because it's true.
Ik ruik alleen Bogie.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ruik alleen Bogie.
Hihi. Lekkere hondengeur.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ruik alleen Bogie.
wingman meenemen die bogie afleidquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kan ik niet eens de creepy stalker uithangen hier zonder gelijk te worden terecht gewezen.
Ik moet ook nog hoor.. Ik rook zojuist serieus dropshot O.o dus het wordt tijdquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:58 schreef Vinniiee het volgende:
Zo maar eens douchen (ja nu pas) en daarna beargumenteren voor mezelf waarom ik zou gaan werken of studeren.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:58 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik moet ook nog hoor.. Ik rook zojuist serieus dropshot O.o dus het wordt tijd
I tried, maar hij vindt Kaneel leuker. Wat ik dan wel weer snap.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
wingman meenemen die bogie afleid
Die van mij ook. Vieeees.quote:
Dat ook, maar dat is standaard bij mijquote:
Jaquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had ik echt je bips geraakt?
Gelukkig rook ik het pas toen ik thuis kwam, gelijk de was in gegooid (nadat ik me dood schrok dat mijn ma ineens achter me stond toen ik uit de badkamer kwamquote:
Dat kan ik me voorstellenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:00 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Dat ook, maar dat is standaard bij mij
Wat ben ik toch ook een stiekeme vuigaard.quote:
Hahaha je ma helemaal over de zeik :$quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gelukkig rook ik het pas toen ik thuis kwam, gelijk de was in gegooid (nadat ik me dood schrok dat mijn ma ineens achter me stond toen ik uit de badkamer kwam)
[..]
Dat kan ik me voorstellen
Je kan hem tegen delenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:59 schreef Fera het volgende:
[..]
I tried, maar hij vindt Kaneel leuker. Wat ik dan wel weer snap.
Nee hoorquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:02 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Hahaha je ma helemaal over de zeik :$
Waarom?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:02 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Ik moet even keihard lachen, moment
Nou, dat ze zo dacht van "NEEEEEEEEEEEEEEEE VINNIIEE ROOOOOOOOOOOKTquote:
Om jou en dat je t zelf niet eens doorhad wat ik eigenlijk wel zielig vind, want mijn asser is zoiets als het heilige der heiligen :$quote:
Middagquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:03 schreef Samzz het volgende:
Goedemiddag. Wat een weer
. Lekker paardrijden zo.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:03 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Nou, dat ze zo dacht van "NEEEEEEEEEEEEEEEE VINNIIEE ROOOOOOOOOOOKT"
Maar eigenlijk was het een garp, maar nu issie he-le-maal verpest
Recalcitrante jongemanquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallenNiet dat ze weet dat ik wel eens blow, dat hou ik ook graag zo
O hai. Je bent al de zoveelste die het zegt, misschien moet ik eens naar buiten gaanquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:03 schreef Samzz het volgende:
Goedemiddag. Wat een weer
. Lekker paardrijden zo.
Ik voel me zoals Columbus die per ongeluk Amerika ontdekte.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:04 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Om jou en dat je t zelf niet eens doorhad wat ik eigenlijk wel zielig vind, want mijn asser is zoiets als het heilige der heiligen :$
De zon schijntquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
O hai. Je bent al de zoveelste die het zegt, misschien moet ik eens naar buiten gaan
Kaneel, wat een bazenuitspraak is dit, godverdommequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik voel me zoals Columbus die per ongeluk Amerika ontdekte.
Alleen is jouw assertje veel leuker dan Amerika.
Hihiquote:
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik voel me zoals Columbus die per ongeluk Amerika ontdekte.
Alleen is jouw assertje veel leuker dan Amerika.
En dat het niet vriest en geen pekel gestrooid wordt. Anders wordt mijn motorritje door de neus geboordquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
De zon schijnt. Mooie herfstdag. Hopen dat het morgen ook zo wordt
.
Geloof er niets vanquote:
En andere?quote:
Dank je.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kaneel, wat een bazenuitspraak is dit, godverdomme![]()
quote:
quote:
Is kaneel niet in de buuurt dan?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:11 schreef Fera het volgende:
Ik wil ook aangeraakt worden. Op een gegeven moment ben ik mn eigen hand ook wel zat.
Ik heb je de hele ochtend aangeraakt.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:11 schreef Fera het volgende:
Ik wil ook aangeraakt worden. Op een gegeven moment ben ik mn eigen hand ook wel zat.
Herkenbaar.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:11 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Maar nu ga ik even naar de winkel.. Nog even een gifje om te laten zien hoe ik me daarbij voel
[ afbeelding ]
Dus tot later maar weer scheetjons![]()
Dat is hoe ik rol.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zie jou echt zo'n gezicht trekken nu
Kaneel zit naast je? Of in de buurt althansquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:11 schreef Fera het volgende:
Goed plan, ik moet ook iets gaan eten, maar eerst douchenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:11 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Maar nu ga ik even naar de winkel.. Nog even een gifje om te laten zien hoe ik me daarbij voel
[ afbeelding ]
Dus tot later maar weer scheetjons![]()
* Giertje steekt een vinger naar je uitquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:11 schreef Fera het volgende:
Dank je *O *! Jij met de motorquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En dat het niet vriest en geen pekel gestrooid wordt. Anders wordt mijn motorritje door de neus geboord
Veel plezier met paardrijden
Helaas weet ik niet waar je woont. Oh en ik wil geen ruzie met kaneelquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:11 schreef Fera het volgende:
Waarom in pak?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:12 schreef Giertje het volgende:
[..]
* Giertje steekt een vinger naar je uit
zo ik ben klaar gedouched en in pak
Ruzie met Kaneel, dan moet je flink je best doen volgens mijquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Helaas weet ik niet waar je woont. Oh en ik wil geen ruzie met kaneel
Ik ben heel voorzichtig.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ruzie met Kaneel, dan moet je flink je best doen volgens mij
Niet op de juiste plek.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb je de hele ochtend aangeraakt.
[..]
Herkenbaar.
[..]
Dat is hoe ik rol.
is voor een feestje vanavondquote:
Wut?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:15 schreef Evie het volgende:
Ach als jullie niet oppassen dan gaan we jullie becijferen
Ik woon nergens, ik ben een nomade.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Helaas weet ik niet waar je woont. Oh en ik wil geen ruzie met kaneel
Hoiquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:15 schreef Evie het volgende:
Ach als jullie niet oppassen dan gaan we jullie becijferen
Eeen hoiquote:
Ik was er niet ,:(quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:16 schreef schrikbarend het volgende:
hebben de fokkertjes zich vermaakt in arnhem?
jups ben er klaar voorquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:16 schreef MissExpert het volgende:
[..]
En daar ben je nu al voor omgekleed. Ok
Uiteraardquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:16 schreef schrikbarend het volgende:
hebben de fokkertjes zich vermaakt in arnhem?
quote:
Laatst gaf je krullenbol nog een cijfer andersquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:17 schreef Fera het volgende:
Ik doe niet aan cijfers geven. Ik neuk je, knuffel je of ontwijk je.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
't Huys ofzoiets.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:18 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
mooiwelke kroeg zijn jullie nou geweest?
In die volgorde? Geen voorspel voor jouquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:17 schreef Fera het volgende:
Ik doe niet aan cijfers geven. Ik neuk je, knuffel je of ontwijk je.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Laatst gaf je krullenbol nog een cijfer andersWil jij mijn harde schijf zijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zelf was ik dit al vergeten.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Mijn eigen geheugen is ook niet al te bestquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Wil jij mijn harde schijf zijn?zelf was ik dit al vergeten.
Er is een groot verschil tussen 'of' en 'en'.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
In die volgorde? Geen voorspel voor jou
cyberiaquote:
Ik voel me speciaal.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mijn eigen geheugen is ook niet al te best
Maar ik zal wat schijfruimte voor je reserveren op L:\
Weet ikquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Er is een groot verschil tussen 'of' en 'en'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |