quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij bent echt te gevoelig voor drank
Geilquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik weet ook niet waar jij bent
[..]
Vrouwenliefde.
Doe mij er een rond een uur of 5 danquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:28 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik moet goeddomme sandwichboer worden
Net heerlijk ontbeten met zelfgemaakte sandwich
Komkommer is wel lekker, maar niet op een broodje kaasquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ga straks pistoletjes met kaas en komkommer halen
quote:
Kaas en komkommer is wel lekkerquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:33 schreef DaMook het volgende:
[..]
Geil.
[..]
Doe mij er een rond een uur of 5 dan.
[..]
Komkommer is wel lekker, maar niet op een broodje kaas, erlangs wel
.
Goed plan.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:34 schreef tijnbrein het volgende:
Zou de meet uit de OP gehaald kunnen worden?
Broodje kaas ja:Y en komkommer ookquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Kaas en komkommer is wel lekker
Wel waarquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:35 schreef DaMook het volgende:
[..]
Broodje kaas ja:Y en komkommer ook, maar niet samen op een broodje
.
quote:
Smakelijkquote:
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:36 schreef Tamashii het volgende:
Hoezo gevoelig voor drank? He!? Nou?!
Kom je nou weer tof doen danquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:36 schreef Tamashii het volgende:
Hoezo gevoelig voor drank? He!? Nou?!
Ze heeft een grote mond ja ? Mooi, dan past ie tenminstequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:37 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Kom je nou weer tof doen danMET JE GROTE MOND
Walgelijke post, wordt ver geworpen :$quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:37 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ze heeft een grote mond ja ? Mooi, dan past ie tenminste.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:38 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Walgelijke post, wordt ver geworpen :$
Ja hoor, over een week is er weer een.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:34 schreef tijnbrein het volgende:
Zou de meet uit de OP gehaald kunnen worden?
Ja?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:39 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja hoor, over een week is er weer een.
Deze ook, want knipoog.. Je maakt me aan het huilenquote:
Wait what?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:39 schreef Tamashii het volgende:
[..]
NOOOOOOOquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:40 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Deze ook, want knipoog.. Je maakt me aan het huilen
Dan kan ik weer nietquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:39 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Goed bezigquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:39 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Stoofperenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:41 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Jaaaaaa
Zo van
[ afbeelding ]
';(
Kom je?quote:
M'n oren wat doe je?quote:
Neeeeeeequote:
Sureeee, is coolquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:42 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Kom je?zelfde cafe, vrijdagavond.
Weer in Arnhem dus?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:42 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Kom je?zelfde cafe, vrijdagavond.
Zit je nou te haten?!!! GLAD IJS FAXIE, GLAD IJSquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
M'n oren wat doe je?
Ben ik niet van je gewend
Ooooooooh.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:41 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Jaaaaaa
Zo van
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:41 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Jaaaaaa
Zo van
[ afbeelding ]
Dingen laten sudderen ?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:42 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Neeeeeee![]()
![]()
Dat was niet de strekking
Ja. Of moet ik er ook een ergens anders organiseren? Bij rokj thuis?quote:
Ik ookquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:44 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Goddomme nu heb ik honger hufters :$
Bij mij thuis mag ookquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:44 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja. Of moet ik er ook een ergens anders organiseren? Bij rokj thuis?
Wacht watquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:44 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Voor Faxie kan het beter in Arnhem zijn dan bij Rokje thuisquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:44 schreef Tamashii het volgende:
[..]
En bedanktquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ook
* Vinniiee maakt croissantjes klaar voor Rokje en Tamashii
Vrouwen gaan voorquote:
* Vinniiee zet tafel vol croissantjesquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:45 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Hmmmm croissantjes omg ik wil het.. Ik wil het allemaal, FEED MEEEEEEEEEEEEEEE PROP MIJ VOLLLL (no pun intended)
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:45 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Hmmmm croissantjes omg ik wil het.. Ik wil het allemaal, FEED MEEEEEEEEEEEEEEE PROP MIJ VOLLLL (no pun intended)
Doe je mond eens open.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:45 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
TSSSS , ik ga maar eens slapenquote:
mooi want hb geeen zin om tee koken.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ook
* Vinniiee maakt croissantjes klaar voor Rokje en Tamashii
Ik hou wel van jou hoor, alleen niet van dat linkjequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:43 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Zit je nou te haten?!!! GLAD IJS FAXIE, GLAD IJS![]()
![]()
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik hou wel van jou hoor, alleen niet van dat linkje![]()
Ik kan maandag totmet vrijdag.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:44 schreef DaMook het volgende:
[..]
Bij mij thuis mag ook, maar die dagen kunnen jullie wrs niet
.
Waar is dat ook alweer?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:44 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:47 schreef DaMook het volgende:
[..]
TSSSS , ik ga maar eens slapen. Smakelijk eten dames
, Vinniiee zorgt wel voor jullie
.
Croissantjes kook je nietquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:47 schreef Tamashii het volgende:
[..]
mooi want hb geeen zin om tee koken.of ontbijt te maken jwz.
Wij met zijn allen die uit het oosten komen gaan naar verweggiestan?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Waar is dat ook alweer?
Als jullie zin hebben om naar Putte te komen.....
Dat is voor mij te verquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Wanneer gaan we meeten in Amersfoort dan?
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wij met zijn allen die uit het oosten komen gaan naar verweggiestan?
Oww dan komt dat wel goedquote:
Weet ik toch niet.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:44 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Wacht wat![]()
Da's nog verder voor Faxie ook btw :$
Utrecht?quote:
Utrecht kan welquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Utrecht?
Ligt megacentraal man, kan nooit te ver zijn.
Amersfoort of Arnhem.... Dan kies ik liever voor arnhem want afoort station moet je 15min lopen naar leuke kroegjes.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Wanneer gaan we meeten in Amersfoort dan?
Nee, volgende week kan ik ook niet.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:50 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Utrecht kan wel![]()
alleen niet volgende week
Laten we het in Hurdegaryp doenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:50 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Weet ik toch niet.t staat iedereen vrij om te organiseren ook al is het in oeteldonk of (shit wat is die andere benaming voor sneek).
ik las apeldoornquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, volgende week kan ik ook niet.
Maar Amersfoort ligt maar 15 min met trein van Utrecht....
Maar naar Arnhem gaan is voor mij gewoon kak.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:51 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Amersfoort of Arnhem.... Dan kies ik liever voor arnhem want afoort station moet je 15min lopen naar leuke kroegjes.
De meet eh.. Ff geen misverstanden hier :$quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:52 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Laten we het in Hurdegaryp doen
Amersfoort-Arnhem is echt mega kut verbindingquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar naar Arnhem gaan is voor mij gewoon kak.
Weet heel niet waar rokj woont.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Waar is dat ook alweer?
Als jullie zin hebben om naar Putte te komen.....
heb je er een gejatquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:53 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Volgens mij is dit niet mijn aansteker :$
Putte is iets anders dan Putten héquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:54 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Weet heel niet waar rokj woont.echtniet hoor.
Putte. Hmmm jaaaaa.
Speel maar weer op onschuldig jij u_uquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:54 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Putte. Hmmm jaaaaa.
Ik denk het :$.. Het is niet de mijne, ik zweer het jequote:
Dit dus.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Amersfoort-Arnhem is echt mega kut verbinding
een woensdag?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dit dus.
Daarbij kan ik niet meeten op een vrijdagavond. Dus als jullie mij willen meeten moet het echt op een andere doordeweekse dag
Daar hebben we het nog eens over per dm danquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dit dus.
Daarbij kan ik niet meeten op een vrijdagavond. Dus als jullie mij willen meeten moet het echt op een andere doordeweekse dag
Bijvoorbeeld. Als is dat wel gelijk de lastigste dag die je noemt.quote:
Ja goed plan?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:54 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Putte. Hmmm jaaaaa.
Ook dat is wel te plannenquote:
Die 3 dagen kan ik nooitquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld. Als is dat wel gelijk de lastigste dag die je noemt.
Maandag, dinsdag en donderdag kan ik sowieso altijd, mits ik niet al wat heb gepland uiteraard.
Je mag wel naar een prive meet hier hoorquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik kan dus nooit naar een meet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |