Je hebt gelijk, maar ik zag alleen een mening die niet echt iets verklapt.quote:Op zondag 28 oktober 2012 03:25 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Omdat de heer Arnie Alberts dit seizoen aan het kijken is en misschien niet alles wilt weten. In dit geval geldt met spoilers: 'baat het niet dan schaadt het niet'.
Beter gaan ze Rozemarijn eens in beeld brengenquote:Op zondag 28 oktober 2012 15:56 schreef LetsGame het volgende:
Viel me net pas op dat Rozemarijn waarschijnlijk gebaseerd is op Roos, Anita's beste vriendin.![]()
quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:59 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Beter gaan ze Rozemarijn eens in beeld brengen
Je moet toch wat, na de Kimberly-deceptie
Nog even geduldquote:Op zondag 28 oktober 2012 16:01 schreef LetsGame het volgende:
[..]![]()
Ik kijk trouwens het meest uit naar seizoen 8 op DVD, ik begon toen immers met het volgen van de serie.
quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:03 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nog even geduld
Trouwens, zou Rozemarijn mee ge-SORAS-d zijn of is zij nog steeds een jaar of 11?
Ik kijk het meest uit nu naar seizoen 7, 8 en 9. En 10 ook nog wel, vooral voor het begin. Daarna wordt het wat minder, al zal ik wel nog tot en met seizoen 15 kopen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:01 schreef LetsGame het volgende:
[..]![]()
Ik kijk trouwens het meest uit naar seizoen 8 op DVD, ik begon toen immers met het volgen van de serie.
"Rikki, wil jij me helpen met mijn spreekbeurt over Konijn Pluis?"quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:05 schreef LetsGame het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik zie het al helemaal voor me: komt ze eindelijk in beeld, is ze nog 11
Gelukkig. Nog iemand die seizoen 7 tenminste geen slecht vindt.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:06 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik kijk het meest uit nu naar seizoen 7, 8 en 9. En 10 ook nog wel, vooral voor het begin. Daarna wordt het wat minder, al zal ik wel nog tot en met seizoen 15 kopen.
quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:06 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
"Rikki, wil jij me helpen met mijn spreekbeurt over Konijn Pluis?"
In vergelijk met de huidige reeks zijn zelfs seizoen 10 t/m 15 nog superieurquote:Op zondag 28 oktober 2012 16:06 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik kijk het meest uit nu naar seizoen 7, 8 en 9. En 10 ook nog wel, vooral voor het begin. Daarna wordt het wat minder, al zal ik wel nog tot en met seizoen 15 kopen.
Seizoen 7 slecht? Er gaan enkele geweldige personages uit ja, maar daar gaan wel enkele prachtige verhaallijnen mee gepaard. En weer genieten van Ludo.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:08 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Gelukkig. Nog iemand die seizoen 7 tenminste geen slecht vindt.
Als ze nou nog een jaartje wachten met de introductie van Rozemarijn, kan die rol gespeeld worden door:quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:09 schreef LetsGame het volgende:
[..]![]()
________!
Zijn ze samen foto's van vroeger aan het kijken, zelfde leeftijd, alleen had Rikki een andere actrice
Veel mensen vinden seizoen 7 slecht vanwege de incest-verhaallijnen, Jef aan de morfine, Arnie weg, Stan weg en Meta. Ik vind het eerlijk gezegd wel realistisch dat zulke harde ontwerpen worden besproken in GTST en ze hebben het goed gedaan. Ik kijk dus ook uit naar seizoen 7.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:10 schreef Frey het volgende:
[..]
Seizoen 7 slecht? Er gaan enkele geweldige personages uit ja, maar daar gaan wel enkele prachtige verhaallijnen mee gepaard. En weer genieten van Ludo.
quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:10 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Als ze nou nog een jaartje wachten met de introductie van Rozemarijn, kan die rol gespeeld worden door:
[ afbeelding ]
Wanneer Rik haar samenziet met Rikki, is hij verbaasd. Waar herkent hij Rozemarijn toch van?quote:
Komende maand wordt ze 15quote:Is zij eigenlijk niet inmiddels 15/16?
Nou, ik zou liever weer een goede incest verhaallijn zien in plaats van die troep van nu. En dan niet zoiets als bij Laura en Dennis.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:11 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Veel mensen vinden seizoen 7 slecht vanwege de incest-verhaallijnen, Jef aan de morfine, Arnie weg, Stan weg en Meta. Ik vind het eerlijk gezegd wel realistisch dat zulke harde ontwerpen worden besproken in GTST en ze hebben het goed gedaan. Ik kijk dus ook uit naar seizoen 7.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Uiteindelijk blijkt "Rozemarijn" gekidnapt te zijn als kind en Rikki's tweelingzus te zijn met groeistoornissen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:13 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Wanneer Rik haar samenziet met Rikki, is hij verbaasd. Waar herkent hij Rozemarijn toch van?
quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:14 schreef Frey het volgende:
[..]
Nou, ik zou liever weer een goede incest verhaallijn zien in plaats van die troep van nu. En dan niet zoiets als bij Laura en Dennis.![]()
Verder natuurlijk ook de laatste terugkeer van:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Kenden Ludo en Onno elkaar eigenlijk?
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:14 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Uiteindelijk blijkt "Rozemarijn" gekidnapt te zijn als kind en Rikki's tweelingzus te zijn met groeistoornissen.
quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:15 schreef LetsGame het volgende:
[..]![]()
![]()
Kenden Ludo en Onno elkaar eigenlijk?
quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:15 schreef PeterKelder het volgende:
[..]![]()
![]()
Of blijkt de huidige Rikki niet de échte Rikki te zijn: ze heeft de echte Rikki (Amber Brantjes) ontvoerd en toen haar identiteit overgenomen
Ik wist ook nooit dat Stan Ludo sloeg, dus alles kanquote:Op zondag 28 oktober 2012 16:15 schreef Frey het volgende:
[..]![]()
Weet alleen niet of ze ook daadwerkelijk een scène samen hebben gehad. In persoon dan, zou ook via de telefoon geweest kunnen zijn. Dat zien we binnenkort.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |