LAN.quote:
Met Fokkers?quote:
Zullen er vast ook wel tussen zitten.quote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/LAN-partyquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:37 schreef fietsie het volgende:
LAN als in Local Area Network ? Want daar kun je vaak niet naartoe, die zitten ingebouwd in gebouwen
Same difference, moeilijk doen doe je maar bij je moeder.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:38 schreef fietsie het volgende:
dan ga je dus niet naar een LAN. Maar naar een LAN-party.
(Naar een LAN gaan is saai; zit je daar voor een walloutlet...)
Moest je ook vaak naar de wc toen?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:41 schreef Samzz het volgende:
Oh, DW, wees trots op mij, gisteren 2 liter water op en vandaag zit ik bijna op de liter en ben nog stijgende.
QUE?? wat dan?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:41 schreef Samzz het volgende:
Oh, DW, wees trots op mij, gisteren 2 liter water op en vandaag zit ik bijna op de liter en ben nog stijgende.
Uiteraardquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:42 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Moest je ook vaak naar de wc toen?
Omdat ik meer moet drinken, ik drink echt veel te weinig.quote:
ik moet mij altijd inhouden. ik drink te veel.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat ik meer moet drinken, ik drink echt veel te weinig.
Lijkt me voor mij beter... Ik drink normaal gesproken nog geen halve literquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:44 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
ik moet mij altijd inhouden. ik drink te veel.
wat een combo. ben je aan het smoken ofzo??quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:49 schreef MissExpert het volgende:
Lekker een broodje filet met heeeuuull veeuull uitjes + ei
met een warme choco ON THE SIIDDEE
De wat nee?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:50 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
wat een combo. ben je aan het smoken ofzo??
Filet met ei en ui is niet raar hoorquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:50 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
Oh zoo.. ja sorry, dat kan.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:51 schreef TheClown1 het volgende:
het zal wel aan mij liggen maar ui om vervolgens af te maken met choco....
dat kan ik me dan wel voorstellen. wordt je wel lekker warm van maar dan ui. ben zelf nooit echt fan van ui...quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:53 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Oh zoo.. ja sorry, dat kan.
Maar ik had het zooooo kou. Dus choco
Hoe kan dat nouquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:54 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
dat kan ik me dan wel voorstellen. wordt je wel lekker warm van maar dan ui. ben zelf nooit echt fan van ui...
Merk je niks van hoor. Ui en choco door elkaar.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:54 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
dat kan ik me dan wel voorstellen. wordt je wel lekker warm van maar dan ui. ben zelf nooit echt fan van ui...
daar krijg je zo'n lekkere lichaamsgeur van hahahahahaquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou. Ui
. Rode ui
. Knoflook
. Ui en knoflook
. Booooh
.
Jaaa sammz. Ik ben ook zo n fan van alle bovenstaande dingenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou. Ui
. Rode ui
. Knoflook
. Ui en knoflook
. Booooh
.
Geen last vanquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:56 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
daar krijg je zo'n lekkere lichaamsgeur van hahahahaha
ik wilde niets zeggen maar....quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:58 schreef Samzz het volgende:
En nu douchen, anders stink ik over een uur nog.
Vince en ik zijn er ookquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:48 schreef Tamashii het volgende:
Wij zijn er. Voor het station. Of d achterkant.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:50 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
Hoe kan datquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:49 schreef DevilsWhore het volgende:
Volgens mijniqtest.nl heb ik een IQ van 70.
Coolquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:49 schreef DevilsWhore het volgende:
Dat is net zo hoog als mijn avondeten volgens mij.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:49 schreef DevilsWhore het volgende:
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:49 schreef DevilsWhore het volgende:
Kuttest, je moet eerst aanvinken of je van allemaal zooi spam wilt ontvangen, dus ik alles nee doen, en daarna kreeg i kde uitslag. Gast uit mijn klas had ook een IQ van 70.quote:
Hmpfquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Kuttest, je moet eerst aanvinken of je van allemaal zooi spam wilt ontvangen, dus ik alles nee doen, en daarna kreeg i kde uitslag. Gast uit mijn klas had ook een IQ van 70.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat is net zo hoog als mijn avondeten volgens mij.![]()
Dat is minder dan de linkerhelft van Zanger Rinus.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:51 schreef Murdera het volgende:
[..]dat is minder dan Kelly geloof ik.
probeer het nog eens met een trashmail account als email?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Kuttest, je moet eerst aanvinken of je van allemaal zooi spam wilt ontvangen, dus ik alles nee doen, en daarna kreeg i kde uitslag. Gast uit mijn klas had ook een IQ van 70.
Op 1 officiele test had ik 138 en een andere had ik 112 oidquote:
mnee, ik denk dat het gelijk is aan Rinus.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
[..]
Dat is minder dan de linkerhelft van Zanger Rinus.
Mwa, de ene test is de andere nietquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Op 1 officiele test had ik 138 en een andere had ik 112 oidIk word dom jongen.
het zou maximaal 8 punten kunnen schelen, anders is de test niet goed afgenomen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Op 1 officiele test had ik 138 en een andere had ik 112 oidIk word dom jongen.
nee, duurt te lang. Sowieso stonden er hele kutvragen tussen. Van die vragen van 'Als (reeks random getallen) staat tot (nog een reeks random getallen), waartoe staat (reeks getallen) dan? En dan echt van die getallen waarbij je het idee hebt dat er een varken over een numeriek toetsenbord heeft liggen rollen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
probeer het nog eens met een trashmail account als email?
Dat soort vergelijkingen heb je ook gehad in de officiële test neem ik aan?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
nee, duurt te lang. Sowieso stonden er hele kutvragen tussen. Van die vragen van 'Als (reeks random getallen) staat tot (nog een reeks random getallen), waartoe staat (reeks getallen) dan? En dan echt van die getallen waarbij je het idee hebt dat er een varken over een numeriek toetsenbord heeft liggen rollen.
De ene heb ik geen moeite in gestoken omdat 'ie te makkelijk was en ik naar huis wou. Daarom ook zo'n laag resultaatquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
het zou maximaal 8 punten kunnen schelen, anders is de test niet goed afgenomen.
Dat effect hebben alle getalreeksen op mijquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
nee, duurt te lang. Sowieso stonden er hele kutvragen tussen. Van die vragen van 'Als (reeks random getallen) staat tot (nog een reeks random getallen), waartoe staat (reeks getallen) dan? En dan echt van die getallen waarbij je het idee hebt dat er een varken over een numeriek toetsenbord heeft liggen rollen.
Niet 1308234713082347 staat tot 1230982354712038 als 14084573248234 staat tot ?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat soort vergelijkingen heb je ook gehad in de officiële test neem ik aan?
Bij mij niet, maar van lange getallen ga ik scheel kijken.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat effect hebben alle getalreeksen op mij.
Ja, dat sowieso. Maar wiskunde is echt mijn slechtste punt.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Bij mij niet, maar van lange getallen ga ik scheel kijken.
Ik ben alleen in biologie echt goed, maar verder alles middelmatig. Behalve Duits.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat sowieso. Maar wiskunde is echt mijn slechtste punt.
Engels, biologie, NL, Scheikunde en Duits.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ben alleen in biologie echt goed, maar verder alles middelmatig. Behalve Duits.
Ohja, Engels was ik ook altijd goed in. Scheikunde is zonder hoofdletter trouwens.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Engels, biologie, NL, Scheikunde en Duits.
waarom stiekem en watskeburt?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Toch een stiekeme post
Wat voel ik me slecht vandaag zeg
Ik weet niet wat er gebeurd is, maar ik heb tot half 9 vanmorgen voor de wc gezeten om te kotsen enzoquote:
Beterschapquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er gebeurd is, maar ik heb tot half 9 vanmorgen voor de wc gezeten om te kotsen enzo
Voel me echt totaal klote
Voortaan niet meer nemen. Hoi apachequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:44 schreef AldoTheApache het volgende:
die kabeljauwburgers van de lidl zijn echt smaakloosZOnde, want ik had zin in vis
Tinoquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Voortaan niet meer nemen. Hoi apache
Proost. Ik ga zo naar een feestje maar moet alweer optijd weg omdat ik vannacht moet werkenquote:
jammerquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:52 schreef DaMook het volgende:
[..]
Proost. Ik ga zo naar een feestje maar moet alweer optijd weg omdat ik vannacht moet werken, worden niet veel pilsjes voor mij dus
.
Ja erg jammer idd..quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:53 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
jammer
ik moet vanavond nog wel ff een project uittypen, maar ach, dat kan best met een paar bier achter de kiezen
Wat voor project?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:53 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
jammer
ik moet vanavond nog wel ff een project uittypen, maar ach, dat kan best met een paar bier achter de kiezen
project in de zin van uni, en een cijfer en gewoon werkquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat voor project?
Hier in dit topic klinkt dat heel raaralsof je het over een meisje hebt
Hey jarige, veel plezier nog daaroquote:
Hahaquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:57 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
project in de zin van uni, en een cijfer en gewoon werk
was het maar een meisje
stuur der maar door voor troostquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Haha![]()
Waar gaat het project over?
Ik heb gister/vandaag een project (meisje) afgesloten
Zou ik doenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:02 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
stuur der maar door voor troost![]()
saai project, niets bijzonders, maar moet het even vandaag doen, ivm groepje
Rokje?quote:
Ja. Even laten weten wat jullie missen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is dat de reden dat je op FOK! post?
Als ik had geweten wat gister/vandaag zou gebeuren had ik ook wel naar de meet gekomen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:16 schreef Fera het volgende:
KT, ik snap nog steeds niet dat je niet mee ging!
Ik was tot half 5 aan het werk sowieso... En dure transportkosten.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:16 schreef Fera het volgende:
is het nu al voorbij?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:16 schreef Fera het volgende:
Tjah, ik.ben nog langs Dordt gereden..quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als ik had geweten wat gister/vandaag zou gebeuren had ik ook wel naar de meet gekomen.
Ik ben ook in Dordt geweest. Wel 10 minuten.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Tjah, ik.ben nog langs Dordt gereden..
Wel Kaneel, Fera, Rokje en Remlof!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:29 schreef kingtoppie het volgende:
Magnetron en twi zijn er niet, niks gemist dus.
Ik.alleen er langs, waarom kon jij niet mee dan?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:30 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik ben ook in Dordt geweest. Wel 10 minuten.
Wil je er over pratenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:30 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik ben ook in Dordt geweest. Wel 10 minuten.
Volgende keer kom ik wel. Naar een meetquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Tjah, ik.ben nog langs Dordt gereden..
Leukere ziel, leukere vreugd.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik.alleen er langs, waarom kon jij niet mee dan?
Meer zielen meer vreugd...
Eh nee. Ik ging juist de andere kant opquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik.alleen er langs, waarom kon jij niet mee dan?
Meer zielen meer vreugd...
Ja, das niet handig..quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:44 schreef Joysa het volgende:
[..]
Eh nee. Ik ging juist de andere kant op
bierquote:
Jaquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:50 schreef Evie het volgende:
[..]![]()
[..]
Nope
[..]
Lekker.. kom je brengen?
werksequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:03 schreef DaMook het volgende:
Bleh feestje net was keigezellig en het bier smaakte goed, nu thuis en omgekleed, zo weer richting werk. Gelukkig begint straks om 7 uur mijn weekend en hopelijk wat eerder..
Dat kan alleen door te flashen hierquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:32 schreef MissExpert het volgende:
Zal ik even wat leven in de brouwerij brengen?
Flashen?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat kan alleen door te flashen hier
Hm ik hossel niemandquote:
utreg..quote:
Leuke mannen als ik ook, dus volgens mij loopt het spaak.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:40 schreef Evie het volgende:
[..]
sjah leuke vrouwen zoals ik behoren gehosseld te worden
Ohaiquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:40 schreef Evie het volgende:
[..]
sjah leuke vrouwen zoals ik behoren gehosseld te worden
quote:
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Leuke mannen als ik ook, dus volgens mij loopt het spaak.
quote:
Ik ben van mening dat je alleen een vrouw kan hosselen die gehosseld wilt worden...quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:45 schreef Evie het volgende:
.. mannen die leuke vrouwen niet hosselen...
Echte losers iddquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:45 schreef AldoTheApache het volgende:
eckte bazen hosselen alles boven een 7,5![]()
Ik probeerde jou te hosselenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:49 schreef Evie het volgende:
[..]
Er komt wel een kerel op je pad die zich dat realiseert
Probeer het eens door iets aan te bieden oidquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik probeerde jou te hosselen
Je hoeft me geen advies te geven.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Probeer het eens door iets aan te bieden oid
Leuk samen iets eten bij jou thuis?
Je kunt ook leuk reageren...quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je hoeft me geen advies te geven.
Komt zo kil over.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik zeg toch niets verkeerds?
Dat kan aan jouw interpretatie liggen, maar zo bedoel ik het nietquote:
You can teach me?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat kan aan jouw interpretatie liggen, maar zo bedoel ik het niet
Ik ben een volwassen vrouw. I know how to handle these things
Je pluspuntenquote:
Kut lees dit nu pas.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
Wel lesbische erotiek aan tafel alles...
Ik moest de trein halen jammer genoeg. De rest moest ook gaan.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:07 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ben je ontsnapt of gaat het nog door?
Geslaagd wel dusquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:09 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik moest de trein halen jammer genoeg. De rest moest ook gaan.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik probeerde jou te hosselen
Ahhh.. kwantiteit wil niks zeggen over de kwaliteit.. en daarmee verpruts je misschien ook die laatstequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:50 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
helaas hossel ik niet alleen maar boven de 7,5![]()
Lekker in mijn vel zitten en mijzelf zijnquote:
quote:
Lekker in mijn vel zitten lukt soms....quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Lekker in mijn vel zitten en mijzelf zijn
Dat zit er zeker inquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Lekker in mijn vel zitten lukt soms....
En als ik lekker in mijn vel zit... Moet ik bekennen dat ik een ware versier kunstenaar ben...
Dus zal wel waarheid in zitten.
yeah you're cutequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Lekker in mijn vel zitten en mijzelf zijn
[..]![]()
Voorzichtige jaj!
Meer omdat het ook zo zijn uitwerkingen heeft op andere dingen..quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat zit er zeker inEén van de belangrijkste ingrediënten
heey manquote:
Snap ik wel.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Meer omdat het ook zo zijn uitwerkingen heeft op andere dingen..
Zoals meer begaan zijn met je omgeving en meer interactie vertonen...
Wel belangrijk in een omgeving waarin contact niet komt aanwaaien als je iets wilt ''scoren''
Nee, doe gewoon waar ik zin in heb, en als ik niet goed in mijn vel zit / niet blij ben, heb ik nergens zin inquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Snap ik wel.
Werk je er ook aan?
Oh jammerquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:18 schreef Evie het volgende:
[..]moet zeggen dat ik alleen niet heel erg op vrouwen val
Maar leuk vinden kan wel
hard en smerig zoals het hoortquote:
Haha hoe ranzigquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:20 schreef Giertje het volgende:
[..]
hard en smerig zoals het hoort
de band waar ik voor kwam was goed
ze hadden alleen die bak met maden niet van mij de zaal in hoeven smijten
jullie ook nog leuk gehad verder?
wel tof om jullie een keer gezien te hebben vond het zeer gezellig
Ja, goed! Met jou?quote:
Nice! Ook goedquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, goed! Met jou?
Hoe was de meet?
dat was het zekerquote:
Gadverdammequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:23 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat was het zeker
en volgens mij zit er ook wat bloed in mijn kleding
ja dat was het zeker voor dat effekes dat ik er wasquote:
Trustenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik ga weer slapen, wakker zijn is echt kut![]()
Ik weet niet hoe het hier was. Ik ben ook nog niet zo lang online.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zeker! Nog iets boeiends gedaan/gebeurt hier?
dat was het zeker zanger van de 2de band was een midget echt zo grappig om dat op et podium rond te zien stuiterenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
GadverdammeNaja als het maar leuk was
Ah dat is wel fijnquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het hier was. Ik ben ook nog niet zo lang online.
Gezellige avond met mn broertje gehad
Hehe. Dat lijkt me wel grappig om te zien jaquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:26 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat was het zeker zanger van de 2de band was een midget echt zo grappig om dat op et podium rond te zien stuiteren
whehehe dat was het zekerquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehe. Dat lijkt me wel grappig om te zien ja
Nog wezen eten en verder bij dezelfde tent geblevenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:27 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehehe dat was het zeker
wat hebben jullie nog verder gedaan dan?
Mensen die je niet leuk vinden hebben gewoon geen smaakquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh jammer![]()
Maar leuk gevonden worden door jou vind ik al een hele eer
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:29 schreef Evie het volgende:
[..]
Mensen die je niet leuk vinden hebben gewoon geen smaak
aah okee was wel een tof tentje opzichquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nog wezen eten en verder bij dezelfde tent gebleven.
True that.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:29 schreef Evie het volgende:
[..]
true storyquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:29 schreef Evie het volgende:
[..]
Ahhh zijn er mensen die je niet leuk vinden dan?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:31 schreef kingtoppie het volgende:
Mensen die me niet leuk genoeg vinden hebben niet genoeg alcohol op.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:32 schreef Evie het volgende:
[..]
Ahhh zijn er mensen die je niet leuk vinden dan?
Denk dat de meeste mij heul nie kennen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:32 schreef Evie het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:32 schreef Evie het volgende:
[..]
Nicequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:33 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik koop waarschijnlijk morgen de Jan Janssen fiets uit dat topic
morgen ff naar het station, bekijken, stukkie proberen en dan hopelijk aanschaffenquote:
Nice.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:36 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
morgen ff naar het station, bekijken, stukkie proberen en dan hopelijk aanschaffen
Wat?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:38 schreef twi het volgende:
Wat, het is vrijdagavond. Is die meet nu al afgelopen?
voor dat effekes dat ik er was was het heel gezelligquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wat?
Is de meet al voorbij?
Was het wel enigszins gezellig?
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:20 schreef Giertje het volgende:
[..]
hard en smerig zoals het hoort
de band waar ik voor kwam was goed
ze hadden alleen die bak met maden niet van mij de zaal in hoeven smijten
jullie ook nog leuk gehad verder?
wel tof om jullie een keer gezien te hebben vond het zeer gezellig
funeral windsquote:
Terugreizenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:41 schreef Vinniiee het volgende:
De meet is al voorbij ja, mensen moeten ook nog terugreizen hé.
Ken ik niet.quote:
Met een Twi om me warm te houden zou ik ook op straat best kunnen slapen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij slaapt natuurlijk gewoon op straat.
mja ach ergens had ik et ook wel kunnen verwachten van mij hoeft het ook niet zo persequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ken ik niet.
Ik vind het altijd jammer dingen als bakken met maden het publiek in gooien.
Ik snap de act er omheen enzo, tuurlijk. Het moet een show zijn.
Maar hou het op het podium, denk ik dan.
Jij liever dan ik.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
Met een Twi om me warm te houden zou ik ook op straat best kunnen slapen.
ketsbezopen met een peuk in haar linkerhand, slipje aan en haar nachtjapon helemaal open?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:45 schreef Vinniiee het volgende:
Kwam net thuis, deur op slot gedaan etc. Badkamer in, tanden poetsen etc. Kom ik er weer uit staat m'n ma in 1x daar. Schrok me dood![]()
Iedereen die er wasquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:45 schreef AldoTheApache het volgende:
Wie reist er nou terug van meets?
Gadverdammequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:45 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ketsbezopen met een peuk in haar linkerhand, slipje aan en haar nachtjapon helemaal open?
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:45 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ketsbezopen met een peuk in haar linkerhand, slipje aan en haar nachtjapon helemaal open?
whehehheequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:45 schreef Vinniiee het volgende:
Kwam net thuis, deur op slot gedaan etc. Badkamer in, tanden poetsen etc. Kom ik er weer uit staat m'n ma in 1x daar. Schrok me dood![]()
Zij bij hem. Hij is diegene die de ochtend daarna op het forum klaagde dat ze niet binnen een kwartier was opgerot.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:46 schreef Murdera het volgende:
[..]Jij bent ook een keer snachts bij Kif geweest dus?
Héquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:46 schreef Murdera het volgende:
[..]Jij bent ook een keer snachts bij Kif geweest dus?
Dat verhaal blijft je bij he?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:47 schreef twi het volgende:
[..]
Zij bij hem. Hij is diegene die de ochtend daarna op het forum klaagde dat ze niet binnen een kwartier was opgerot.
Dat is nieuw voor me.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:47 schreef twi het volgende:
[..]
Zij bij hem. Hij is diegene die de ochtend daarna op het forum klaagde dat ze niet binnen een kwartier was opgerot.
Ze gebruikt alleen maar heroïnequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hé
Mijn ma rookt niet en drinkt ook niet
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:47 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ze gebruikt alleen maar heroïne
Ik moet je ergens door kunnen onderscheiden van het dertien-in-een-dozijn publiek hier.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:47 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dat verhaal blijft je bij he?
Terechte klacht.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:47 schreef twi het volgende:
[..]
Welterustenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Slapen. Slaap lekker lieve iedereen!![]()
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:48 schreef twi het volgende:
[..]
Ik moet je ergens door kunnen onderscheiden van het dertien-in-een-dozijn publiek hier.
ff dat topic opzoekenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:49 schreef Vinniiee het volgende:
Ik vraag me toch echt af waar jullie het over hebben
slaap lekkerquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Slapen. Slaap lekker lieve iedereen!![]()
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:54 schreef kingtoppie het volgende:
een twee drie vier, hoedje van, hoedje van, een twee drie vier hoedje van papierrrr
Wat een klachtquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:51 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Onenightstands die niet weg willen gaan
Was zeker een terechte klacht, ik had het die dag gewoon kneiterdrukquote:
Ja, hoe moet ik dat wetenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:56 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Was zeker een terechte klacht, ik had het die dag gewoon kneiterdruk![]()
![]()
die reacties waren inderdaad
Morgen komt de rar welquote:
En jij ging only the lonely naar huis?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Morgen komt de rar wel
Zo eerst slapen enzo.. You know
Korte samenvatting:
Fera en Kaneel zijn leuk samen
Fera is lief
Rokje en Tams = Lesbo pr0n![]()
Kaneel wilde patat, en kreeg het ook nog! Terwijl het er eigenlijk friet heet.
Goede samenvatting.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Morgen komt de rar wel
Zo eerst slapen enzo.. You know
Korte samenvatting:
Fera en Kaneel zijn leuk samen
Fera is lief
Rokje en Tams = Lesbo pr0n![]()
Kaneel wilde patat, en kreeg het ook nog! Terwijl het er eigenlijk friet heet.
Nee hoor, misschien zag je wel dat ze heul lelijk wasquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:57 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Anders was ik lekker in bed blijven liggen
zouden beiden ook nog geldige redenen zijnquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee hoor, misschien zag je wel dat ze heul lelijk wasOf dat je ontzettend brak was en geen zin had in iemand.
Dat bedoel ikquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:00 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
zouden beiden ook nog geldige redenen zijn
Vince ookquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:58 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
En jij ging only the lonely naar huis?
Ging dan samen naar huisquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Vince ook
Maar ik had niet anders verwacht anyway.
Da ging niet, Vince moest naar Appeldorp en ik Rotterdam enzo, en straks weer werken.. (Ja, er staat echt straks..)quote:
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Da ging niet, Vince moest naar Appeldorp en ik Rotterdam enzo, en straks weer werken.. (Ja, er staat echt straks..)
Waar gingen die naartoe dan?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:05 schreef Vinniiee het volgende:
Iedereen ging alleen naar huis hoor, behalve Kaneel en Fera
pics?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik vergeet nog wat bij m'n samenvatting!![]()
Bij Tams vond ik het volgende plaatje passen:
[ afbeelding ]
indeedquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[ afbeelding ]
picsquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |