LAN.quote:
Met Fokkers?quote:
Zullen er vast ook wel tussen zitten.quote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/LAN-partyquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:37 schreef fietsie het volgende:
LAN als in Local Area Network ? Want daar kun je vaak niet naartoe, die zitten ingebouwd in gebouwen
Same difference, moeilijk doen doe je maar bij je moeder.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:38 schreef fietsie het volgende:
dan ga je dus niet naar een LAN. Maar naar een LAN-party.
(Naar een LAN gaan is saai; zit je daar voor een walloutlet...)
Moest je ook vaak naar de wc toen?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:41 schreef Samzz het volgende:
Oh, DW, wees trots op mij, gisteren 2 liter water op en vandaag zit ik bijna op de liter en ben nog stijgende.
QUE?? wat dan?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:41 schreef Samzz het volgende:
Oh, DW, wees trots op mij, gisteren 2 liter water op en vandaag zit ik bijna op de liter en ben nog stijgende.
Uiteraardquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:42 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Moest je ook vaak naar de wc toen?
Omdat ik meer moet drinken, ik drink echt veel te weinig.quote:
ik moet mij altijd inhouden. ik drink te veel.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat ik meer moet drinken, ik drink echt veel te weinig.
Lijkt me voor mij beter... Ik drink normaal gesproken nog geen halve literquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:44 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
ik moet mij altijd inhouden. ik drink te veel.
wat een combo. ben je aan het smoken ofzo??quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:49 schreef MissExpert het volgende:
Lekker een broodje filet met heeeuuull veeuull uitjes + ei
met een warme choco ON THE SIIDDEE
De wat nee?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:50 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
wat een combo. ben je aan het smoken ofzo??
Filet met ei en ui is niet raar hoorquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:50 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
Oh zoo.. ja sorry, dat kan.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:51 schreef TheClown1 het volgende:
het zal wel aan mij liggen maar ui om vervolgens af te maken met choco....
dat kan ik me dan wel voorstellen. wordt je wel lekker warm van maar dan ui. ben zelf nooit echt fan van ui...quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:53 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Oh zoo.. ja sorry, dat kan.
Maar ik had het zooooo kou. Dus choco
Hoe kan dat nouquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:54 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
dat kan ik me dan wel voorstellen. wordt je wel lekker warm van maar dan ui. ben zelf nooit echt fan van ui...
Merk je niks van hoor. Ui en choco door elkaar.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:54 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
dat kan ik me dan wel voorstellen. wordt je wel lekker warm van maar dan ui. ben zelf nooit echt fan van ui...
daar krijg je zo'n lekkere lichaamsgeur van hahahahahaquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou. Ui
. Rode ui
. Knoflook
. Ui en knoflook
. Booooh
.
Jaaa sammz. Ik ben ook zo n fan van alle bovenstaande dingenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou. Ui
. Rode ui
. Knoflook
. Ui en knoflook
. Booooh
.
Geen last vanquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:56 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
daar krijg je zo'n lekkere lichaamsgeur van hahahahaha
ik wilde niets zeggen maar....quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:58 schreef Samzz het volgende:
En nu douchen, anders stink ik over een uur nog.
Vince en ik zijn er ookquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:48 schreef Tamashii het volgende:
Wij zijn er. Voor het station. Of d achterkant.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:50 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
Hoe kan datquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:49 schreef DevilsWhore het volgende:
Volgens mijniqtest.nl heb ik een IQ van 70.
Coolquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:49 schreef DevilsWhore het volgende:
Dat is net zo hoog als mijn avondeten volgens mij.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:49 schreef DevilsWhore het volgende:
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:49 schreef DevilsWhore het volgende:
Kuttest, je moet eerst aanvinken of je van allemaal zooi spam wilt ontvangen, dus ik alles nee doen, en daarna kreeg i kde uitslag. Gast uit mijn klas had ook een IQ van 70.quote:
Hmpfquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Kuttest, je moet eerst aanvinken of je van allemaal zooi spam wilt ontvangen, dus ik alles nee doen, en daarna kreeg i kde uitslag. Gast uit mijn klas had ook een IQ van 70.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat is net zo hoog als mijn avondeten volgens mij.![]()
Dat is minder dan de linkerhelft van Zanger Rinus.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:51 schreef Murdera het volgende:
[..]dat is minder dan Kelly geloof ik.
probeer het nog eens met een trashmail account als email?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Kuttest, je moet eerst aanvinken of je van allemaal zooi spam wilt ontvangen, dus ik alles nee doen, en daarna kreeg i kde uitslag. Gast uit mijn klas had ook een IQ van 70.
Op 1 officiele test had ik 138 en een andere had ik 112 oidquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |