Eten kan goedkoper, en je krijgt zorgtoeslag!quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:57 schreef mooiboy89 het volgende:
[..]
ik kan geen huur, eten, zorg betalen met 700 euro per maand. ik betaal nu 110 e per maand zorgverzekering. ben ongeveer 400 euro per maand aan eten kwijt. heb nog een aantal extra kosten zoals noodzakelijke verzekeringen. en dan is de grootste maandelijkse uitgave een dak boven het hoofd nog niet meegeteld.bizar.
Je bent gewoon maatschapij-kanker manquote:Op maandag 29 oktober 2012 16:50 schreef mooiboy89 het volgende:
ik heb vwo gehaald een paar jaar geleden, universitaire studie is niks voor mij ben ik veel te lui voor was na een paar maanden alweer gestopt.
geef mij maar een bijstandsuitkering.
ik ga 10 euro p u verdienen met het werk wat ik kan vinden, dat zou dan rond de 1,1k per maand worden netto. een uitkering is 700 e per maand netto. tel uit je winst.
Joh, dat moet je allemaal lekker zelf weten. Dat is je eigen keuze.quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:21 schreef mooiboy89 het volgende:
[..]
het is allemaal toegestaan dus het zal nooit ernstige schade aan de gezondheid geven. heel veel onderzoeken zijn vrij onschadelijk als ik het zo lees.
maar goed, ik denk dat ik een uitkering ga aanvragen, dat is nog veel makkelijker en had ik meteen na mn diploma moeten doen.
Nou ja, je bent toch lui, schrijf je. Vergooi je toch lekker je leven.quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:50 schreef mooiboy89 het volgende:
ik heb vwo gehaald een paar jaar geleden, universitaire studie is niks voor mij ben ik veel te lui voor was na een paar maanden alweer gestopt.
geef mij maar een bijstandsuitkering.
ik ga 10 euro p u verdienen met het werk wat ik kan vinden, dat zou dan rond de 1,1k per maand worden netto. een uitkering is 700 e per maand netto. tel uit je winst.
Dat is klote, heb je recht op een WW-uitkering? In welk vakgebied was je werkzaam? Ben wel nieuwsgierig.quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:32 schreef Bittere_Bal het volgende:
Ik kan mij hier ook gaan melden. Vandaag te horen gekregen dat mijn contract niet wordt verlengd aan het einde van het jaar. ging er al aardig vanuit maar komt toch als een teleurstelling. Mijn motivatie is nu wel volledig weg.
Na 1,5 jaar weer tijd om mijn vakgebied vaarwel te zeggen, ben bang voor lange tijd. Belangrijkste is nu mijn vaste lasten te kunnen blijven betalen..
Ja, WW moet ik wel kunnen aanvragen. Was nu eindelijk werkzaam in de culturele/historische sector (overheid) maar daar is echt bijna geen vaste baan in te krijgen. Allemaal projecten van een paar weken en dan weer niks. Nu moet ik waarschijnlijk weer terug naar de ICT sector waar ik echt geen zin in heb maar wel wat jaren ervaring, helaas wel grotendeels onder mijn niveau (WO)quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:39 schreef LazyDave het volgende:
[..]
Dat is klote, heb je recht op een WW-uitkering? In welk vakgebied was je werkzaam? Ben wel nieuwsgierig.
wat een ongelofelijke onzin, de gezondheid op het spel zetten? rlly?quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:32 schreef Staal het volgende:
[..]
Joh, dat moet je allemaal lekker zelf weten. Dat is je eigen keuze.
Maar ga geen reclame maken voor dit soort zaken omdat zoals jij eventjes denkt te lezen dat het niet schadelijk zou kunnen zijn. Als je dit soort dingen opzoekt omdat je de wetenschap wil dienen en mensen die ziek zijn te willen helpen dan is het nobel. Maar die nobelheid vind je in de praktijk niet en trekt het altijd jongeren en mensen aan die geld nodig hebben en daarmee hun gezondheid op het spel zetten voor relatief gezien een paar centen.
denk jij dat veel mensen jou zullen missen als je sterft met dat lopende band kantoorbaantje van 9 tot 5 van je? ja, de directeur van de uitvaartverzekering zal balen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:25 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Je bent gewoon maatschapij-kanker man,..
Als je morgen dood gaat zal niemand je missen behalve je familie en vrienden omdat je geen enkele meerwaarde hebt voor de maatschapij.
Werkloos zijn oké, maar weigeren te studeren en/of te werken omdat het te weinig oplevert.
Ik werk zelden op kantoor ik voorzie in ieder geval in mijn eigen inkomsten i.p.v. een soort kakkerlak te zijn van de maatschapij. Te teren op mijn ouders en/of de maatschapij.quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:49 schreef mooiboy89 het volgende:
[..]
denk jij dat veel mensen jou zullen missen als je sterft met dat lopende band kantoorbaantje van 9 tot 5 van je? ja, de directeur van de uitvaartverzekering zal balen.
dan had je net zo goed niet kunnen solliciteren ookquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 08:39 schreef From het volgende:
Heb nav 2 sollicitaties reacties gehad van de betreffende recruiters, ik mag op gesprek komen maar ik twijfel of ik moet gaan.. Heb totaal geen hoge pet of van die lui en vind het alleen maar zonde om weer een ochtend vrij te moeten nemen. Lastig lastig
Dit inderdaad. Ik heb de afgelopen jaren al wat recruiters voorbij zien komen en maar eentje heeft daadwerkelijk hard gewerkt voor haar centen (en me destijds ergens weten neer te zetten).quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:23 schreef From het volgende:
Daar heb jij een punt.. Mijn punt is dat ik denk ik al bij 3/4 van dit soort bureaus geweest ben op gesprek en dat daar nooit wat uitgekomen is. Altijd is het ja we gaan je voorstellen of we gaan je in ons systeem zetten zonder concreet vervolg of acties..
Tja, kan je vinden. Ze hebben wel toegang tot meer vacaturesquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:30 schreef Mint_Clansell het volgende:
Recruiters zijn het schuim der aarde. Arrogante eikels.
Mooiweerpraters zijn het.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:38 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Tja, kan je vinden. Ze hebben wel toegang tot meer vacatures
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |