abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 29 oktober 2012 @ 17:24:27 #91
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_118584878
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 16:57 schreef mooiboy89 het volgende:

[..]

ik kan geen huur, eten, zorg betalen met 700 euro per maand. ik betaal nu 110 e per maand zorgverzekering. ben ongeveer 400 euro per maand aan eten kwijt. heb nog een aantal extra kosten zoals noodzakelijke verzekeringen. en dan is de grootste maandelijkse uitgave een dak boven het hoofd nog niet meegeteld.bizar.
Eten kan goedkoper, en je krijgt zorgtoeslag!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_118584949
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 16:50 schreef mooiboy89 het volgende:
ik heb vwo gehaald een paar jaar geleden, universitaire studie is niks voor mij ben ik veel te lui voor was na een paar maanden alweer gestopt.
geef mij maar een bijstandsuitkering.

ik ga 10 euro p u verdienen met het werk wat ik kan vinden, dat zou dan rond de 1,1k per maand worden netto. een uitkering is 700 e per maand netto. tel uit je winst.
Je bent gewoon maatschapij-kanker man :r,..

Als je morgen dood gaat zal niemand je missen behalve je familie en vrienden omdat je geen enkele meerwaarde hebt voor de maatschapij.

Werkloos zijn oké, maar weigeren te studeren en/of te werken omdat het te weinig oplevert :') .
pi_118585262
Ik kan mij hier ook gaan melden. Vandaag te horen gekregen dat mijn contract niet wordt verlengd aan het einde van het jaar. ging er al aardig vanuit maar komt toch als een teleurstelling. Mijn motivatie is nu wel volledig weg.

Na 1,5 jaar weer tijd om mijn vakgebied vaarwel te zeggen, ben bang voor lange tijd. Belangrijkste is nu mijn vaste lasten te kunnen blijven betalen..
Hope is the first step on the road to dissapointment
  maandag 29 oktober 2012 @ 17:32:16 #94
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_118585272
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 16:21 schreef mooiboy89 het volgende:

[..]

het is allemaal toegestaan dus het zal nooit ernstige schade aan de gezondheid geven. heel veel onderzoeken zijn vrij onschadelijk als ik het zo lees.
maar goed, ik denk dat ik een uitkering ga aanvragen, dat is nog veel makkelijker en had ik meteen na mn diploma moeten doen.
Joh, dat moet je allemaal lekker zelf weten. Dat is je eigen keuze.

Maar ga geen reclame maken voor dit soort zaken omdat zoals jij eventjes denkt te lezen dat het niet schadelijk zou kunnen zijn. Als je dit soort dingen opzoekt omdat je de wetenschap wil dienen en mensen die ziek zijn te willen helpen dan is het nobel. Maar die nobelheid vind je in de praktijk niet en trekt het altijd jongeren en mensen aan die geld nodig hebben en daarmee hun gezondheid op het spel zetten voor relatief gezien een paar centen.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
  maandag 29 oktober 2012 @ 17:35:42 #95
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_118585452
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 16:50 schreef mooiboy89 het volgende:
ik heb vwo gehaald een paar jaar geleden, universitaire studie is niks voor mij ben ik veel te lui voor was na een paar maanden alweer gestopt.
geef mij maar een bijstandsuitkering.

ik ga 10 euro p u verdienen met het werk wat ik kan vinden, dat zou dan rond de 1,1k per maand worden netto. een uitkering is 700 e per maand netto. tel uit je winst.
Nou ja, je bent toch lui, schrijf je. Vergooi je toch lekker je leven.
Niemand hier die daar wakker van ligt.

Onthou alleen dat je wel degelijk wordt aangezet tot werken hoor. Er is namelijk geen reden waarom jij niet zou hoeven werken.

Maar je bent wrs. gewoon een kuttrol die hier leutig komt doen over de rug van mensen die serieus op zoek zijn naar een baan.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
pi_118585647
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 17:32 schreef Bittere_Bal het volgende:
Ik kan mij hier ook gaan melden. Vandaag te horen gekregen dat mijn contract niet wordt verlengd aan het einde van het jaar. ging er al aardig vanuit maar komt toch als een teleurstelling. Mijn motivatie is nu wel volledig weg.

Na 1,5 jaar weer tijd om mijn vakgebied vaarwel te zeggen, ben bang voor lange tijd. Belangrijkste is nu mijn vaste lasten te kunnen blijven betalen..
Dat is klote, heb je recht op een WW-uitkering? In welk vakgebied was je werkzaam? Ben wel nieuwsgierig.
ADHD-C
pi_118585811
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 17:39 schreef LazyDave het volgende:

[..]

Dat is klote, heb je recht op een WW-uitkering? In welk vakgebied was je werkzaam? Ben wel nieuwsgierig.
Ja, WW moet ik wel kunnen aanvragen. Was nu eindelijk werkzaam in de culturele/historische sector (overheid) maar daar is echt bijna geen vaste baan in te krijgen. Allemaal projecten van een paar weken en dan weer niks. Nu moet ik waarschijnlijk weer terug naar de ICT sector waar ik echt geen zin in heb maar wel wat jaren ervaring, helaas wel grotendeels onder mijn niveau (WO)
Hope is the first step on the road to dissapointment
pi_118585994
quote:
15s.gif Op maandag 29 oktober 2012 17:32 schreef Staal het volgende:

[..]

Joh, dat moet je allemaal lekker zelf weten. Dat is je eigen keuze.

Maar ga geen reclame maken voor dit soort zaken omdat zoals jij eventjes denkt te lezen dat het niet schadelijk zou kunnen zijn. Als je dit soort dingen opzoekt omdat je de wetenschap wil dienen en mensen die ziek zijn te willen helpen dan is het nobel. Maar die nobelheid vind je in de praktijk niet en trekt het altijd jongeren en mensen aan die geld nodig hebben en daarmee hun gezondheid op het spel zetten voor relatief gezien een paar centen.
wat een ongelofelijke onzin, de gezondheid op het spel zetten? rlly?
en jij denkt dat een legaal bedrijf in Nederland zulke onderzoeken mag aanbiedne als aantoonbaar gebleken is dat dit schade voor de gezondheid oplevert? door idioten zoals jij leveren die onderzoeken zoveel geld op.
pi_118586133
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 17:25 schreef Kandijfijn het volgende:

[..]

Je bent gewoon maatschapij-kanker man :r,..

Als je morgen dood gaat zal niemand je missen behalve je familie en vrienden omdat je geen enkele meerwaarde hebt voor de maatschapij.

Werkloos zijn oké, maar weigeren te studeren en/of te werken omdat het te weinig oplevert :') .
denk jij dat veel mensen jou zullen missen als je sterft met dat lopende band kantoorbaantje van 9 tot 5 van je? ja, de directeur van de uitvaartverzekering zal balen.
pi_118586229
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 17:49 schreef mooiboy89 het volgende:

[..]

denk jij dat veel mensen jou zullen missen als je sterft met dat lopende band kantoorbaantje van 9 tot 5 van je? ja, de directeur van de uitvaartverzekering zal balen.
Ik werk zelden op kantoor ik voorzie in ieder geval in mijn eigen inkomsten i.p.v. een soort kakkerlak te zijn van de maatschapij. Te teren op mijn ouders en/of de maatschapij.

Serieus als ik vrijwillig werkloos zou zijn, zou ik mezelf elke doodschamen :r
pi_118586550
hoe teer ik op de maatschappij op dit moment dan? ik krijg op dit moment helemaal niks van de overheid. je bent een drol die denkt dat iedereen die niet werkt een stuk kanker is, dat zegt genoeg over jou.

om bij dit draadje te blijven, iemand die ervaringen heeft met het beantwoorden van online enquetes? is hier geld mee te verdienen?
pi_118586964
Wie heeft de deur van de trollklas open laten staan? }:|
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  maandag 29 oktober 2012 @ 18:38:23 #103
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_118588421
mooiboy, je zult geen bijstand krijgen en als je dat al krijgt dan word je tewerkgesteld in de groenvoorziening of de bejaardenwasserette om je bijstand te behouden. kortom; het is geen pretje. ik hoop dat je ouders je wat lef in je donder geven en je de moed en de kracht geven om een fatsoenlijke baan te zoeken :).
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_118593225
Ik meld me hier ook maar. Zit nu ongeveer 6 weken thuis nadat ik ontslagen ben bij mijn vorige baan. En werk zoeken gaan moeizaam. In de sector waarvoor ik mijn diploma hen gehaald zijn niet veel vacatures.
Solliciteer ook wel op andere vacatures (voornamelijk winkels) maar tot nu toe alleen maar afwijzingen.

Hoop hier misschien wat tips te vinden van anderen, en soms mijn verhaal kwijt te kunnen.

Ik ben 24 jaar, zoek een baan in de kinderopvang, maar gehandicaptenzorg zou ik ook leuk vinden (Diploma SPW Activiteitenbegeleiding) en woon in de omgeving Arnhem/Nijmegen.
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_118601809
Wat is de reden van je ontslag?
pi_118602627
De kindaantallen op de locatie waar ik werkte liepen terug en mijn jaarcontract liep af.. En die konden ze daardoor niet verlengen.
pi_118603339
Wel genoeg maanden gewerkt voor WW?
pi_118603440
Ja dat gelukkig wel, ben vroeg begonnen met bijbaantjes, dus heb toch nog recht op 8 maanden WW.
pi_118609941
Heb nav 2 sollicitaties reacties gehad van de betreffende recruiters, ik mag op gesprek komen maar ik twijfel of ik moet gaan.. Heb totaal geen hoge pet of van die lui en vind het alleen maar zonde om weer een ochtend vrij te moeten nemen. Lastig lastig
pi_118610171
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 08:39 schreef From het volgende:
Heb nav 2 sollicitaties reacties gehad van de betreffende recruiters, ik mag op gesprek komen maar ik twijfel of ik moet gaan.. Heb totaal geen hoge pet of van die lui en vind het alleen maar zonde om weer een ochtend vrij te moeten nemen. Lastig lastig
dan had je net zo goed niet kunnen solliciteren ook :') gewoon gaan, als je niks doet verandert er ook niks :N
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_118612383
Daar heb jij een punt.. Mijn punt is dat ik denk ik al bij 3/4 van dit soort bureaus geweest ben op gesprek en dat daar nooit wat uitgekomen is. Altijd is het ja we gaan je voorstellen of we gaan je in ons systeem zetten zonder concreet vervolg of acties..
pi_118612473
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 10:23 schreef From het volgende:
Daar heb jij een punt.. Mijn punt is dat ik denk ik al bij 3/4 van dit soort bureaus geweest ben op gesprek en dat daar nooit wat uitgekomen is. Altijd is het ja we gaan je voorstellen of we gaan je in ons systeem zetten zonder concreet vervolg of acties..
Dit inderdaad. Ik heb de afgelopen jaren al wat recruiters voorbij zien komen en maar eentje heeft daadwerkelijk hard gewerkt voor haar centen (en me destijds ergens weten neer te zetten).

Daar heb ik ook regelmatig contact mee, omdat ze wil weten wat ik nu doe en hoe dat gaat (iemand die daadwerkelijk aan je denkt op het moment dat ze wat hebben en niet puur voor de vulling van de databases). Persoonlijke interesse zou niet verkeerd zijn, in dat wereldje. Krijg je ook veel meer voor elkaar.
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_118612574
Recruiters zijn het schuim der aarde. Arrogante eikels.
pi_118612823
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 10:30 schreef Mint_Clansell het volgende:
Recruiters zijn het schuim der aarde. Arrogante eikels.
Tja, kan je vinden. Ze hebben wel toegang tot meer vacatures :s)
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
pi_118612858
quote:
7s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 10:38 schreef Jesse_ het volgende:

[..]

Tja, kan je vinden. Ze hebben wel toegang tot meer vacatures :s)
Mooiweerpraters zijn het.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 30 oktober 2012 @ 11:05:04 #116
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_118613557
Ik mijd recruiters ook als de pest.
pi_118613810
Ze beloven je een gouden toekomst, maar als je dan - na een succesvolle sollicitatie - het contract gaat tekenen blijkt er opeens van alles mis mee te zijn en heb je die mooie praatjes over een riant salaris, boeiende werkzaamheden en flexibele werkuren 'verkeerd geïnterpreteerd '.

Sure, ze zijn wederom een middel om aan vacatures te komen, maar voor welke prijs?
pi_118614282
Ja ik denk dat ik er verstandig aan doe om hem gewoon af te wijzen..
Klonk ook als een broekkie, en dat gaat mij vragen stellen als wat verwacht je van een nieuwe werkgever :)
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 11:32:53 #119
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_118614482
Had enkele maanden geleden een recruiter die me voorstelde als wijze van proeftijd de eerste 3 maanden bij een organisatie met behoud van WW-uitkering te werken. Geen grap.
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 11:38:25 #120
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_118614677
Grappig. Ik heb juist wel goede ervaringen met recruiters. Alleen zij niet met mij. Ben een paar maal succesvol bemiddeld, maar besloot zelf op het laatste moment toch met een andere partij in zee te gaan. En dan lag het niet aan het salaris.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')