Onderbouw je verhaal eens. Waarom sta je achter dit spandoek? En hoe komt dat?quote:
Het moet anders.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:01 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Onderbouw je verhaal eens. Waarom sta je achter dit spandoek? En hoe komt dat?
Ben jij aanwezig bij de politieke besprekingen dat je meer weet dan de rest? Weet je zeker dat afwijkend nieuws hierover wel betrouwbaar is? Loop je dagelijks rond in die contreien in het MO dat je t.o.v. ons wel weet wat er werkelijk speelt?
Vooralsnog zie ik enkel wat nagepraat van je. Gebaseerd op het gevoel "wat wij te zien krijgen is gelogen". Echt bronnen voor je verhaal anders dan vage websites met complotten en plaatjes met mensen die jouw kijk op de wereld delen, zien we niet. Zo kom je nergens.
Hoe goed je het ook doet: zal altijd zo blijvenquote:
het blijft zoals het is totdat het verandert.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:18 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Hoe goed je het ook doet: zal altijd zo blijven
En dan zijn er weer anderen die het niks vinden en hier schreeuwen dat alles anders moet.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
het blijft zoals het is totdat het verandert.
Met argumenten....quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:48 schreef 3-voud het volgende:
[..]
En dan zijn er weer anderen die het niks vinden en hier schreeuwen dat alles anders moet.
...zoals dit?quote:Kom je wel eens buiten?
Je begrijpt dus dat het een gebed zonder einde is. Winst.quote:
/ drama]quote:When communal interactions mean no more than paying taxes, you know your community is in trouble.
Than you are no more than an individual functioning within a collective of individuals.
You have lost your human right to be involved in making your own decisions.
Some form of goverment has taken over.
Good luck, you'll need it !
Mensen die steeds hellup massavernietigingswapens roepen neem ik niet meer serieus , dat toneelstukje hebben we al gezien bij Iraq met prachtige nobele uitspraken als we mikken alleen op militaire doelen . we leren onze kinderen niet als eerste te slaan en alleen terug te slaan zodat ze zich kunnen beheersen als ze volwassen zijn en er maar niet zomaar op los gaan rammen en die standaard hanteer ik zeker ook bij volwassenen . Wat jij als afwijkend nieuws ziet zie ik als aanvullend nieuws en dat ervaar ik als positief . Wat kan mij het nou schelen wat iemands imago is ? ik kijk naar de daden en naar de feiten . Ik kom met mijn wereldbeeld waar ik wil , ik hoef niet te komen waar jij denkt dat ik hoor .quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:01 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Onderbouw je verhaal eens. Waarom sta je achter dit spandoek? En hoe komt dat?
Ben jij aanwezig bij de politieke besprekingen dat je meer weet dan de rest? Weet je zeker dat afwijkend nieuws hierover wel betrouwbaar is? Loop je dagelijks rond in die contreien in het MO dat je t.o.v. ons wel weet wat er werkelijk speelt?
Vooralsnog zie ik enkel wat nagepraat van je. Gebaseerd op het gevoel "wat wij te zien krijgen is gelogen". Echt bronnen voor je verhaal anders dan vage websites met complotten en plaatjes met mensen die jouw kijk op de wereld delen, zien we niet. Zo kom je nergens.
Ik geef hem groot gelijkquote:
En wat vond je er van Lavenderr ?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:22 schreef Lavenderr het volgende:
Zat even te lezen op Occupy Amsterdam en zag deze staan:
http://www.occupyamsterda(...)st-truth-never-told/
Ik heb nog lang niet alle filmpjes gezien, dus nog even geduld Gertjequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:49 schreef Gertje-Plongers het volgende:
[..]
En wat vond je er van Lavenderr ?
Ik ben benieuwd hoor.quote:Ik heb nog lang niet alle filmpjes gezien, dus nog even geduld Gertje
Nou, ik vind ze wel enorm overdrijven hier en daar.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:30 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Ik heb er een aantal gezien...top ! Ik ben benieuwd wat anderen er van vinden ?
[..]
Ik ben benieuwd hoor.
Heerlijk dit soort common sense filmpjes, I just love it.
Dat is ook logisch, je wilt je punt helder hebben, dit kun je doen door de nadruk op zaken wat te vergroten. Ik ben het wel grotendeels eens met de zienswijze.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, ik vind ze wel enorm overdrijven hier en daar.
Dat verbaast me dan ook niets Gertjequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:51 schreef Gertje-Plongers het volgende:
[..]
Dat is ook logisch, je wilt je punt helder hebben, dit kun je doen door de nadruk op zaken wat te vergroten. Ik ben het wel grotendeels eens met de zienswijze.
Wat ? dat het opgeblazen is. Of dat ik het eens ben ?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat verbaast me dan ook niets Gertje
Dat je het eens bent. Had niet anders verwachtquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:59 schreef Gertje-Plongers het volgende:
[..]
Wat ? dat het opgeblazen is. Of dat ik het eens ben ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |