Driewerfquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:08 schreef Iwanius het volgende:
Alleen Nederland loopt weer een beetje achter
Huhquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:45 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Fix het dan goed..
Bami Pangang style..
.
.
God, baMi pangang, really?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:45 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Fix het dan goed..
Bami Pangang style..
.
.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:47 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Yup, really. Die Kraats boy maakt sowieso pareltjes..
Dit is gewoon hip hier in MUZ.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:20 schreef Perrin het volgende:
Fok: PSY- Gangnam Style
RTL: Internethype: Gangnam style (filmpje)
Telegraaf: Azi heeft eigen Songfestival hit
Juli belde, ze willen hun internethype terug.
Ik heb deze hype helemaal gemist blijkbaar. Ik heb hier echt nog nooit van gehoord.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:20 schreef Perrin het volgende:
Fok: PSY- Gangnam Style
RTL: Internethype: Gangnam style (filmpje)
Telegraaf: Azi heeft eigen Songfestival hit
Juli belde, ze willen hun internethype terug.
De lol is vooral dat het uit Korea komt, humor heeft en aanslaat in de rest van de wereld. Ik vind 't wel een catchy nummer en de clip past er goed bij.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:14 schreef Gewas het volgende:
[..]
Ik heb deze hype helemaal gemist blijkbaar. Ik heb hier echt nog nooit van gehoord.
Eigenlijk snap ik nog steeds niet waar het over gaat.
Hoe was het onder die steen?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:14 schreef Gewas het volgende:
[..]
Ik heb deze hype helemaal gemist blijkbaar. Ik heb hier echt nog nooit van gehoord.
Eigenlijk snap ik nog steeds niet waar het over gaat.
Thanks voor de uitleg.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:16 schreef Perrin het volgende:
[..]
De lol is vooral dat het uit Korea komt, humor heeft en aanslaat in de rest van de wereld. Ik vind 't wel een catchy nummer en de clip past er goed bij.
Ik zit niet de hele dag op internet om alle hypes bij te houden.quote:
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:45 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Fix het dan goed..
Bami Pangang style..
.
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |