abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 20:15:51 #176
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_118471989
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 15:14 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Niet gezien. Maar tuurlijk heb ik daarover geklaagd. Zo heb ik aangeboden zelf een uurtje maatschappijleer te geven, maar dat mocht niet :{
Dat laatste...kan me goed voorstellen dat je dat niet mocht :o Denk niet dat jij de juiste persoon daarvoor bent :D
Leef en Laten Leven
pi_118472950
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 20:15 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Dat laatste...kan me goed voorstellen dat je dat niet mocht :o Denk niet dat jij de juiste persoon daarvoor bent :D
Beter ik dan jij, pedo-aanbidster. :{
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 20:45:24 #178
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_118473375
Laat maar lullen.
Leef en Laten Leven
pi_118475658
quote:
9s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 20:38 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Beter ik dan jij, pedo-aanbidster. :{
Ik heb niet alles gevolgd, maar dit. :D
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 21:31:45 #180
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_118475781
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 08:36 schreef Kyubey het volgende:
Erger vind ik de linkse indoctrinatie op scholen. Geef armen al je geld, geef ook aan de kindertjes in Afrika!
Jij hebt je ziel nog, zeur niet
pi_118476098
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 21:29 schreef wesleydie het volgende:

[..]

Ik heb niet alles gevolgd, maar dit. :D

Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 21:41:59 #182
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_118476241
Goh, wat blijf je toch weer ontopic in je eigen topic, Hofstadgruppe!
:')
Leef en Laten Leven
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 22:32:21 #183
383464 Poolhond39
47.596100, 9.839513
pi_118478792
Natuurlijk is teveel politieke correctheid ook niet goed, maar er bestaat een verschil tussen de samenleving beschrijven zoals deze is (en ja er wonen nu eenmaal 'allochtonen', mensen met hoofddoekjes in onze samenleving, etc.) en het ophemelen van waarden die haaks staan op onze westerse democratie.

Meer 'linkse' mensen (vaak staan die mensen links van het midden overinges) worden door het rechts-populistische deel van onze bevolking vaak beschuldigd van 'multi-culti-indoctrinatie', en zouden dus zogenaamde 'landsverraders' zijn volgens die rechts-populisten.
Als je dus verder kijkt dan je neus lang zie je dat er regelmatig vanuit partijen als Groen Links en de PVDA kritiek komt op bepaalde uitwassen die bij een deel van de moslimbevolking voortkomen (besnijdenis, de positie van vrouwen, de aanpak van jongeren, denk aan Marcouch bijvoorbeeld). En ach, dat mag dan misschien te lief overkomen en het beeld oproepen van 'thee drinken', maar het grote verschil met de rechtspopulisten is: dat 'links' probeert niet alle allochtonen over een kam probeert te scheren en het grote deel dat zich prima gedraagt probeert te behandelen zoals we iedereen in deze samenleving zouden moeten behandelen: als individu en niet als een soort groep / 'parasieten' waarover je simpelweg maar kan generaliseren en/of het land kan uitmieteren.
Wat dat betreft zijn de linkse partijen hierin veel liberaler dan de rechtspopulisten.

Dat brengt me weer op de beschuldiging van 'indoctrinatie': wanneer ik naar de rechts-populisten in onze samenleving kijk, zie ik dus een groep die JUIST volop aan het indoctrineren is, veel meer dan de 'linksen' die ze beschuldigen. De pot verwijt de ketel.
Als je al alleen maar kijkt naar de simplicifaties en plattitudes die de zogenaamde rechtspopulisten gebruiken, dan weet je voldoende. Volgens hen zijn alle rechters D'66-er, alles wat niet PVV is, is 'links' (dat hangt overigens af van met wie de PVV al dan niet samenwerkt in een bepaalde fase), je ziet het aan het woordgebruik: haatbaarden, booslims, agitpropm, gutmensch zijn woorden die vaak worden nageblaat als simpele bakkersrijmpjes. Simpliciferen om maar te provoceren.
Hyprocisie is ook een andere kenmerk van de huidige rechtspopulistische medemens (volgens mij een combinatie van korpsballen zonder levenservaring, en verbitterde mannen van middelbare leeftijd.. sorry voor het chargeren hier.. lol): ze zijn zogenaamd mede 'tegen' moslims, omdat moslims weinig welwillend tegenover vrouwen en moslims staan, maar wanneer je de reacties leest op een site op Geen Stijl over onderwerpen die vrouwen en homo's betreffen, dan vliegen de flauw-seksistische en dom-homofobe opmerkingen je al gauw om de oren.

Kortom, misschien moeten de mensen die teveel over multi-culti indoctrinatie zeiken en andere rechts-populistische 'sjabloontaal' uitslaan, maar eerst eens naar zichzelf kijken voordat ze kritiek hebben opp mensen die in de kern toch een heel stuk verder dan hen zijn.
Ook zonder tanden kan je best een mooi liedje zingen.
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 22:34:12 #184
383464 Poolhond39
47.596100, 9.839513
pi_118478877
Oh hofstadgruppe,

Persoonlijke aanvallen en jij-bakken zijn niet echt overtuigend, wanneer het om argumenten gaat.

Het is dat je het weet....
pi_118480430
Terechte klacht dit hoor. En natuurlijk ook weer deze dagen dat linkse mensen gaan klagen over Zwarte Piet, want die zou wel eens racistisch kunnen zijn, ook al zijn er geen klachten van negers zelf.

Kotsmisselijk word ik ervan :r Echt, als ik aan de macht kom gaan deze landverraders als eerst tegen de muur.
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 23:38:12 #186
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_118481682
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 23:11 schreef MAHL het volgende:
Terechte klacht dit hoor. En natuurlijk ook weer deze dagen dat linkse mensen gaan klagen over Zwarte Piet, want die zou wel eens racistisch kunnen zijn, ook al zijn er geen klachten van negers zelf.

Kotsmisselijk word ik ervan :r Echt, als ik aan de macht kom gaan deze landverraders als eerst tegen de muur.
Gevaarlijke enge mensen hier op het forum -O-
Krekker is de bom!
pi_118481719
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 23:38 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

vrijdag 26 oktober 2012 @ 23:39:43 #188
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_118481750
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 23:38 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Hopelijk zijn het slechts internethelden.
Leef en Laten Leven
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 23:41:54 #189
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_118481856
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 23:39 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Hopelijk zijn het slechts internethelden.
Ik mag het hopen.
Krekker is de bom!
pi_118481885
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 23:41 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Ik mag het hopen.
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 00:03:38 #191
383464 Poolhond39
47.596100, 9.839513
pi_118482879
quote:

Kotsmisselijk word ik ervan Echt, als ik aan de macht kom gaan deze landverraders als eerst tegen de muur.
Wat is dat nu weer voor onzin?

Als één groep wat mij betreft landverraders zijn (niet geheel dus... ik vind ze vooral erg dom, maar daarom ook wel wat eng in hun stompzinnigheid en hypocrisie) zijn het JUIST de PVV-aanhangers en de rechtspopulisten.

Nederland stond juist ooit bekend om waarderen wat een indivu bijdraagt aan de samenleving, en niet om mensen als deel van een groep te 'bashen'. Ik geef toe, dat dat soms tot politieke correctheid heeft geleid en tot bagatelliseren van problemen, maar dat is iets wat wereldwijd zichtbaar is.

Maar hoe veel rechtspopulisten zich tegenwoordig in Nederland gedragen is het andere uiterste: korpsballen waarvan Pa de woning betaald, mensen met een eigen bedrijf die dit jaar misschien 1 keer in plaats van twee keer op vakantie kunnen die continue vervallen in cynisme, spreken over landverraders, over de linkse kerk die alles fout doet (terwijl ze op een partij stemmen die het SP-programma voert met een xenofobisch sausje). Het is wat mij betreft simpelweg verrot gedrag, verwende mensen die kankeren omdat dat simpelweg kan, zogenaamd conservatieve zeikerds die vanuit welvaart en verveling hypocriet bezig zijn. Dat wat mij betreft veel grote landverraders dan de mensen die zij juist van landverraad beschuldigen....
pi_118484631
Juist.
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 06:57:53 #193
379943 Paper_Tiger
Neem verantwoordelijkheid
pi_118488219
quote:
13s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 12:29 schreef Supertolll het volgende:

[..]

Zelden zo'n slecht artikel gelezen.

[..]

Nou, nou wat een betrouwbare autoriteit. :')
Deze dan
a man convinced against his will is of the same opinion still
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 07:00:41 #194
225540 Pugg
Friends forever
pi_118488224
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 23:11 schreef MAHL het volgende:

Gelukkig gaat dat nooit gebeuren o|O
pi_118489203
quote:
Cherry picking, quote mining, attacks on American freedom, valse autoriteiten, complotten, enz.

Niet uitgekeken.
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 10:30:32 #196
346817 IShotTheMaid.
Bu beni öldürüyor.
pi_118489674
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 00:03 schreef Poolhond39 het volgende:

[..]

Wat is dat nu weer voor onzin?

Als één groep wat mij betreft landverraders zijn (niet geheel dus... ik vind ze vooral erg dom, maar daarom ook wel wat eng in hun stompzinnigheid en hypocrisie) zijn het JUIST de PVV-aanhangers en de rechtspopulisten.

Nederland stond juist ooit bekend om waarderen wat een indivu bijdraagt aan de samenleving, en niet om mensen als deel van een groep te 'bashen'. Ik geef toe, dat dat soms tot politieke correctheid heeft geleid en tot bagatelliseren van problemen, maar dat is iets wat wereldwijd zichtbaar is.

Maar hoe veel rechtspopulisten zich tegenwoordig in Nederland gedragen is het andere uiterste: korpsballen waarvan Pa de woning betaald, mensen met een eigen bedrijf die dit jaar misschien 1 keer in plaats van twee keer op vakantie kunnen die continue vervallen in cynisme, spreken over landverraders, over de linkse kerk die alles fout doet (terwijl ze op een partij stemmen die het SP-programma voert met een xenofobisch sausje). Het is wat mij betreft simpelweg verrot gedrag, verwende mensen die kankeren omdat dat simpelweg kan, zogenaamd conservatieve zeikerds die vanuit welvaart en verveling hypocriet bezig zijn. Dat wat mij betreft veel grote landverraders dan de mensen die zij juist van landverraad beschuldigen....
Die stemmen dacht ik meer vvd, in ieder geval hiero. De pvv'ers zitten de hele zomer met een blik bier voor hun voordeur :')
Sen ve ben - Aşkımız ömür boyu sürecek
pi_118491756
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 10:30 schreef IShotTheMaid. het volgende:

[..]

Die stemmen dacht ik meer vvd, in ieder geval hiero. De pvv'ers zitten de hele zomer met een blik bier voor hun voordeur :')
Over discriminatie en stereotypering gesproken :') Er zijn ook zat mensen die op de PVV stemmen omdat ze het zat zijn dat hun hele stad of wijk overspoeld wordt door buitenlands tuig dat weigert zich aan te passen, en dat de overheid zegt dat zíj ze zich maar moeten aanpassen.

Omgekeerde wereld.
pi_118491991
Zullen we ze rechts gaan indoctrineren? Rijken worden rijker en armen worden armer. En vooral zo weinig mogelijk delen met je vriendjes.

Ik denk dat zelfs een 5-jarige daar vraagtekens bij zet.
pi_118494939
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 12:15 schreef Alexjaxx het volgende:
Zullen we ze rechts gaan indoctrineren? Rijken worden rijker en armen worden armer. En vooral zo weinig mogelijk delen met je vriendjes.

Daarom, laat de kinderen zelf denken ipv dat er voor ze gedacht wordt.

Ik qoute hem maar nog eens omdat dit statement hier zo verschikkelijk goed past:

quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 10:12 schreef Paper_Tiger het volgende:
Ik word er ook moe van dat kinderen niet geleerd wordt om te denken maar wat te denken.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 13:53:38 #200
379943 Paper_Tiger
Neem verantwoordelijkheid
pi_118494984
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 12:15 schreef Alexjaxx het volgende:

Niemand zal moeite hebben met delen met vriendjes. gedwongen delen met een paar luie lapzwansen die je niet kent wordt al veel moeilijker te verkopen...
a man convinced against his will is of the same opinion still
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')