ja, want het is onmogelijk om allebei te doenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:15 schreef Robijn48 het volgende:
Als de TS zoveel problemen hiermee heeft, moet hij bij de leerkracht zijn.
Maar dat doet hij niet, hij klaagt liever op een forum hierover.
Heb hem dat gevraagd zoeven. Kreeg geen antwoord. Dus nee, denk niet dat ie dat gedaan heeft.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, want het is onmogelijk om allebei te doen
Dus elk wetenschappelijk artikel dat claimt wat newsmax niet leuk vindt is 'links', en zelf ongefundeerd (dus zonder gebruik van een wetenschappelijke methode) wat claimen staat buiten kijf?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:18 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
http://www.newsmax.com/ho(...)2010/01/28/id/348351
Indoctrinatie's beslaan wat mij betreft meer op het zodanig inpalmen / hersenspoelen van iemand met jouw gedachtegang, jouw mening, dat het totaal geen andere beredeneringen of kritiek toelaat in die gedachtegang.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:16 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
De grens tussen indoctrinatie en 'iets leren' is eigenlijk vrij vaag. Je kan natuurlijk stellen dat het bij 'iets leren' puur gaat om feiten en bij indoctrinatie om een mening. Alleen probleem is dat er in onze wereld weinig echte keiharde absolute feiten zijn. De keiharde feiten die we doorgaans kennen zijn in werkelijkheid vaak toch ook gebaseerd op consensus.
Al vraag ik me af of het uberhaupt zin heeft om op jou te reageren.
Dan lijkt mij dat er op basis van jouw definitie dus geen sprake is van indoctrinatie bij het voorbeeld van de openingspost en veel andere voorbeelden die in dit topic worden gegeven.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:22 schreef wesleydie het volgende:
[..]
Indoctrinatie's beslaan wat mij betreft meer op het zodanig inpalmen / hersenspoelen van iemand met jouw gedachtegang, jouw mening, dat het totaal geen andere beredeneringen of kritiek toelaat in die gedachtegang.
Zelden zo'n slecht artikel gelezen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:18 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
http://www.newsmax.com/ho(...)2010/01/28/id/348351
Nou, nou wat een betrouwbare autoriteit.quote:E. Ralph Hostetter, a prominent businessman and agricultural publisher, also is a national and local award-winning columnist.
Misschien.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:27 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Dan lijkt mij dat er op basis van jouw definitie dus geen sprake is van indoctrinatie bij het voorbeeld van de openingspost en veel andere voorbeelden die in dit topic worden gegeven.
neuh zo naïef ben ik niet.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:37 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Je dacht toch ook zeker niet dat het de bedoeling was dat de juf op de basisschool de opvoeding van het kind volledig op zich zou nemen?
Whehe Mitchel was wel geniaal dom.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:04 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[ afbeelding ]
Een Bijlmernegert voor dit topic en voor TS in het bijzonder.
Niet gezien. Maar tuurlijk heb ik daarover geklaagd. Zo heb ik aangeboden zelf een uurtje maatschappijleer te geven, maar dat mocht nietquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:20 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Heb hem dat gevraagd zoeven. Kreeg geen antwoord. Dus nee, denk niet dat ie dat gedaan heeft.
En lessen maatschappijleer wil gevenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:39 schreef Leevancleef het volgende:
Stel je voor dat Die_Hofstadtgruppe je vader is
Welkom op Aarde.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 08:38 schreef Roellie80 het volgende:
Erger vind ik het natuurlijke menselijke egoïsme. Fuck de wereld, zolang ik maar meer geld heb
Publieke omroepquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 08:59 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Kijk eens naar sesamstraat
Dat geld kunnen we mooi gebruiken voor nieuwe wegen in plaats van flutprogramma's waar drugs wordt gebruikt en de sponsoring van culti bandjes.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:39 schreef Geelman het volgende:
Experimentje: de hoofdkraan van Nederland 3 dagen dichtdraaien. Daarna eens kijken wat er van de beschaving over is!
Dat zou ook kunnen, maar ik doelde meer op het hoofdkraan van het waternet!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat geld kunnen we mooi gebruiken voor nieuwe wegen in plaats van flutprogramma's waar drugs wordt gebruikt en de sponsoring van culti bandjes.
Zelfde geldt voor musea; als een museum niet loopt gewoon deuren sluiten want dan is het kennelijk niet interessant genoeg, zelfde geldt voor de sponsoring van kunstenaars. Als iemand mooi werk levert verkoopt het toch wel.
Gewoon de geldkraan van die linkse hobby in het algemeen dichtdraaien.
Aha.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:44 schreef Geelman het volgende:
[..]
Dat zou ook kunnen, maar ik doelde meer op het hoofdkraan van het waternet!
Toch tof? Papa die je mee neemt naar FC Den Haag op midden noord, mee gaat naar festivals, niet zeurt over geld en vertelt hoe het leven werkt.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:39 schreef Leevancleef het volgende:
Stel je voor dat Die_Hofstadtgruppe je vader is
Maar al die belachelijke programma's als BNN en dat soort gekkigheid mag ook wel van de buis. Kan prima commercieel. SBS6 niveau is bijna nog hoger.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Aha.
Schoolvoorbeeldje langs elkaar heen lullen dit.
Jij bent toch al verloren dus regelen we het gewoon via je nageslacht.En om correct gedachtegoed nu inferieur te noemenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 08:32 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Klacht: de Nle overheid indoctrineert mijn nageslacht met inferieur gedachtengoed middels school en media.
Leert hij je ook bierblikjes werpen?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:45 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Toch tof? Papa die je mee neemt naar FC Den Haag op midden noord, mee gaat naar festivals, niet zeurt over geld en vertelt hoe het leven werkt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |