Ik denk dat dat in huize Hoffie idd wel 'goed' zit.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 10:16 schreef manny het volgende:
Gelukkig krijgt het rechtse geluid ook voldoende aandacht in menig kinderleven. Een keer met papa mee naar de voetbalkantine, even praten met oom Johan die een paar biertjes teveel op heeft op het jaarlijkse familiefeest of het internet bezoeken. Het kinderbrein wordt dan prima gevoed met een fris tegengeluid op de linkse kerk.
Ok. Dan komt het niet alleen door de mens. Prima. 2 opties lijkt me dan:quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 10:10 schreef Paper_Tiger het volgende:
[ afbeelding ]
In de warme periode van de middeleeuwen werd er zelfs wijn verbouwd in Noord Engeland. Mensen waren er toen haast niet en auto moesten nog worden uitgevonden.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 08:38 schreef Roellie80 het volgende:
Erger vind ik het natuurlijke menselijke egoïsme. Fuck de wereld, zolang ik maar meer geld heb
De waarheid is dat er ook gezelligheid is bij Islam-families. De waarheid is ook dat auto's bijdragen aan CO2-concentraties, en de waarheid is ook dat hogere CO2-concentraties zorgen voor een broeikaseffect.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 08:32 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Zucht, vervelend dat de linkse indoctrinatie al op jonge leeftijd begint in dit land. Zo is nu Abi op tv, een serie over een paupergezin in de Bijlmer waar alles woont, behalve nlers. En even gezellig islamgewoontes verheerlijken als zo gezellig en lekker.
Dan wees dochterlief mij er gisteren op dat ik eigenlijk geen auto zou moeten hebben want dan wordt de lucht vies en smelt het ijs en overstromen we. Had ze op school geleerd.
En zo zijn er nog tienduizenden voorbeelden te noemen.
Klacht: de Nle overheid indoctrineert mijn nageslacht met inferieur gedachtengoed middels school en media.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 10:04 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Half-correcte (eigenlijk half-foute, maar ik ben in een opperbeste stemming) aanname.
Whuzzie is geboren en getogen nederlander.
Whuzzie was er na een paar honderd aantal Nederlandse dames achter gekomen dat die maar zo'n beetje van gemiddeld niveau zijn en dat er in het voormalig oostblok veel leukere exemplaren zitten. En dat je die gewoon on-line kunt bestellen, lekker makkelijk.
Dus zij (en haar zoontje... dat stond er dan weer niet bij op die slecht vertaalde site) kwam toen met TNT PostNL naar Nederland toe. Zoontje op een NL basisschool gedumpt, zij op de volksuniversiteit, allemaal NL leren, klaar.Voor een kind zorgen die niet uit jouw balzak komt van een Oostblokvrouw zou ik er eerder 2x over nadenken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tja, of wij dan deel uitmaken van het hele multi-culti gebeuren... Ons zoontje (haar zoontje, maar goed) spreekt vloeiend en accentloos NL inmiddels. Als je het er niet bij verteld weet niemand dat hij hier niet geboren is, dus hij merkt helemaal níets van enig "multiculti".
Vriendin zal altijd wel een buitenlands accent houden, maar ook die is al zo ingeburgerd dat we er weinig van merken hoor.
Je dacht toch ook zeker niet dat het de bedoeling was dat de juf op de basisschool de opvoeding van het kind volledig op zich zou nemen?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 10:46 schreef Pharkus het volgende:
Het niveau van het basisonderwijs is dermate triest dat ik mini pharkus zelf maar de nodige dingen ga aanleren, zoals fatsoenlijk rekenen en logisch nadenken.
Dat topic wel doorgelezen?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 08:57 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ja en al het ijs smelt en we verzuipen allemaal!
Aarde warmt al 15 jaar niet meer op
Even aandacht voor deze post.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 10:12 schreef Paper_Tiger het volgende:
Ik word er ook moe van dat kinderen niet geleerd wordt om te denken maar wat te denken.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:03 schreef Robijn48 het volgende:
Indoctrineren...je kan dit woord wel gebruiken, maar misschien is het ook gewoon dat je iets geleerd wordt.
Over nog een paar opties?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 10:19 schreef manny het volgende:
[..]
Ok. Dan komt het niet alleen door de mens. Prima. 2 opties lijkt me dan:
- niets doen en allemaal een zwemdiploma halen
- een beetje de rem erop proberen te zetten door in ieder geval de menselijke invloed te beperken
Mmm.. eens denken.
Vooral dat laatste is belangrijk...quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 10:46 schreef Pharkus het volgende:
Het niveau van het basisonderwijs is dermate triest dat ik mini pharkus zelf maar de nodige dingen ga aanleren, zoals fatsoenlijk rekenen en logisch nadenken.
De grens tussen indoctrinatie en 'iets leren' is eigenlijk vrij vaag. Je kan natuurlijk stellen dat het bij 'iets leren' puur gaat om feiten en bij indoctrinatie om een mening. Alleen probleem is dat er in onze wereld weinig echte keiharde absolute feiten zijn. De keiharde feiten die we doorgaans kennen zijn in werkelijkheid vaak toch ook gebaseerd op consensus.quote:
http://www.newsmax.com/ho(...)2010/01/28/id/348351quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 10:51 schreef trancethrust het volgende:
[..]
De waarheid is dat er ook gezelligheid is bij Islam-families. De waarheid is ook dat auto's bijdragen aan CO2-concentraties, en de waarheid is ook dat hogere CO2-concentraties zorgen voor een broeikaseffect.
Door mensen zoals jou wordt de discussie van links of rechts er eentje van realisme of met oogkleppen op elkaar vertrappelend de lemming uithangen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |