quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 08:36 schreef Don_Vanelli het volgende:
Terechte klacht, waar is de tijd dat er met scherp werd geschoten op Greenpeace-lui en ander ongewassen tuig.
Ook dat ja. Zo'n sponsorloop zogenaamd voor de arme kindertjes. En dan moet papa weer uit gaan leggen dat dat geld naar de lokale warlord zijn bordeel gaat.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 08:36 schreef Kyubey het volgende:
Erger vind ik de linkse indoctrinatie op scholen. Geef armen al je geld, geef ook aan de kindertjes in Afrika!
Dat is gewoon terecht en logica.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 08:32 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
.
Dan wees dochterlief mij er gisteren op dat ik eigenlijk geen auto zou moeten hebben want dan wordt de lucht vies en smelt het ijs en overstromen we. Had ze op school geleerd.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 08:43 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ook dat ja. Zo'n sponsorloop zogenaamd voor de arme kindertjes. En dan moet papa weer uit gaan leggen dat dat geld naar de lokale warlord zijn bordeel gaat.
Nee dat is het niet. Het is dogmatisch doemdenken in kleuterhoofdjes proppen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 08:47 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Dat is gewoon terecht en logica.
Doemdenken of niet, het is gewoon een feit en op school leer je feiten.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 08:50 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nee dat is het niet. Het is dogmatisch doemdenken in kleuterhoofdjes proppen.
Nee het is helemaal geen feit.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 08:51 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Doemdenken of niet, het is gewoon een feit en op school leer je feiten.
Dat het niet in jouw straatje past is irrelevant.
En heb je dit al tegen de desbetreffende leerkracht gezegd dat jij dit zo vind?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 08:50 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nee dat is het niet. Het is dogmatisch doemdenken in kleuterhoofdjes proppen.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 08:52 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nee het is helemaal geen feit.
Nee? Nog nooit gehoord van smog in steden en dat soort spul. Dat de aarde wellicht niet opwarmt door de CO2 oke, maar de rest klopt toch echt.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 08:52 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nee het is helemaal geen feit.
Oh dat al het ijs smelt en we allemaal dood gaan door overstroming klopt ook?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 08:54 schreef Gertje-Plongers het volgende:
[..]
Nee? Nog nooit gehoord van smog in steden en dat soort spul. Dat de aarde wellicht niet opwarmt door de CO2 oke, maar de rest klopt toch echt.
Uiteraard. Het is een drukke taak maar een goede ouder neemt zijn taken serieus.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 08:55 schreef Copycat het volgende:
Je hebt haar toch wel meteen tegen-geïndoctrineerd, hè?
Dat zal de tijd uitwijzen, dus dat kan ik niet zeggen. Als al het ijs zou smelten, om welke reden dan ook, dan hebben sommige steden en landen toch een flink probleem.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 08:55 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Oh dat al het ijs smelt en we allemaal dood gaan door overstroming klopt ook?
Doe je ogen eens open.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 08:55 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Bij warmer weer smelt ijs, true storyquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 08:55 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ja en al het ijs smelt en we verzuipen allemaal!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 08:53 schreef Metro2005 het volgende:
[..]ooo vandaar dat 99,9% van de wetenschappers het als feit ziet.
dom van me
Ok.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 08:57 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Bij warmer weer smelt ijs, true story![]()
Kijk eens naar sesamstraatquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 08:58 schreef Whuzz het volgende:
Ach ja. Toen mijn zoontje vanaf zijn Tsjechische school naar een NL basisschool ging moest hij ook een heleboel nieuwe namen leren. De allereerste zin die hij in zijn allereerste NL schoolboekje moet lezen was: "De juf geeft een opdracht aan Samir"
Zoontje: "Wat is een Samir?"
Inderdaadquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 08:57 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ja en al het ijs smelt en we verzuipen allemaal!
Aarde warmt al 15 jaar niet meer op
Daar issie net wat te oud voorquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 08:59 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Kijk eens naar sesamstraat
Ijs wat in water ligt en smelt doet de zeespiegel niet stijgen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 09:00 schreef Gertje-Plongers het volgende:
http://www.milieuloket.nl/9353000/1/j9vvhurbs7rzkq9/vj21it2lbkxh?ctx=vhurbs7pqdgy
Noordpool smelt sneller dan verwacht.
Heb je ze zelf wel gelezen?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 09:02 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Inderdaad
http://www.nu.nl/algemeen(...)neller-dan-ooit.html
http://www.hln.be/hln/nl/(...)r-dan-verwacht.dhtml
http://www.bnr.nl/meernie(...)rs-alpen-smelten-weg
http://www.faqt.nl/recent/oostenrijkse-gletsjers-smelten/
http://www.zeeburgnieuws.nl/nieuws/kv_gletsjers_smelten.html
http://www.knmi.nl/cms/content/21306/zeespiegelstijging
http://wetenschap.infonu.(...)-in-de-21e-eeuw.html
allemaal onzin, je hebt helemaal gelijk met je telegraaf artikel.
Anders post ik ze niet.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 09:04 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Heb je ze zelf wel gelezen?
Dat komt - een van de redenen ook waarom ik dat soort dingen nooit bezocht - omdat het onderwijs wordt uitgestippeld door linkse, wereldvreemde didactici die denken dat de wereld een knuffelparadijs is. Diezelfde types, wat van die linkse geitenwollen sokken kutjes geven dan workshops - zelf zouden ze binnen een dag weggetreiterd worden - en vertellen doodleuk hoe het allemaal wel moet.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 09:07 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
Ach ja... Indoctrinatie hoort er bij op school.
Maar echt okee is het niet nee.
Nee, maar wat erboven ligt wel. En des te warmer het wordt des te sneller het stijgt.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 09:03 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ijs wat in water ligt en smelt doet de zeespiegel niet stijgen.
Exact degene waar ik op doelde. Nu graag het stuk waar staat dat dit komt door mijn auto en we allemaal gaan verdrinken hier. Want dat is wat dochterlief op school geleerd krijgt.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 09:05 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Anders post ik ze niet.
Korte samenvatting:
De zeespiegel is in de 20e eeuw met 14 tot 20 cm gestegen. Dit komt grotendeels door het uitzetten van het zeewater (75% van de stijging), maar ook door het smelten van de ijskap op Groenland (10%), gletsjers en ander landijs (25%). Deze zeespiegelstijging is ook nog geremd door de aangroei van de ijskap van Antarctica. Omdat het er zo koud is, smelten alleen de randen bij de waargenomen stijging van de temperatuur. De neerslag neemt echter toe doordat de warmere lucht veel meer vocht vast kan houden. Door deze groei is de zeespiegelstijging getemperd met ongeveer 1cm in de 20e eeuw.
Liever een kunstmatig knuffelparadijs dan constant uitbuiting en oorlogen toch ?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 09:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat komt - een van de redenen ook waarom ik dat soort dingen nooit bezocht - omdat het onderwijs wordt uitgestippeld door linkse, wereldvreemde didactici die denken dat de wereld een knuffelparadijs is. Diezelfde types, wat van die linkse geitenwollen sokken kutjes geven dan workshops - zelf zouden ze binnen een dag weggetreiterd worden - en vertellen doodleuk hoe het allemaal wel moet.
Jouw kind zat eerst op een Tsjechische school?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 09:03 schreef Whuzz het volgende:
in elke nederlandse jeugdserie wordt je kind tegenwoordig extragratis volledig gemulticultied.
Niet helemaal mee eens. Je kunt moeilijk zeggen dat het allemaal linkse indoctrinatie is. De geschiedenisboeken staan vol halve waarheden die je moeilijk links kunt noemen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 09:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat komt - een van de redenen ook waarom ik dat soort dingen nooit bezocht - omdat het onderwijs wordt uitgestippeld door linkse, wereldvreemde didactici die denken dat de wereld een knuffelparadijs is. Diezelfde types, wat van die linkse geitenwollen sokken kutjes geven dan workshops - zelf zouden ze binnen een dag weggetreiterd worden - en vertellen doodleuk hoe het allemaal wel moet.
Oorlogen en uitbuiting zijn een van de eigenschappen van de mens, dat zit in de mens. Waar veel mensen zijn ontstaat verdeeldheid en die verdeeldheid zorgt voor irritatie en een zeker superieuriteitsgevoel wat weer tot oorlog leidt. Daar ontkom je niet aan, zo steekt de mens nu eenmaal in elkaar.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 09:11 schreef Gertje-Plongers het volgende:
[..]
Liever een kunstmatig knuffelparadijs dan constant uitbuiting en oorlogen toch ?
Jij. Hebt. Hulp. Nodig.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 09:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Oorlogen en uitbuiting zijn een van de eigenschappen van de mens, dat zit in de mens. Waar veel mensen zijn ontstaat verdeeldheid en die verdeeldheid zorgt voor irritatie en een zeker superieuriteitsgevoel wat weer tot oorlog leidt. Daar ontkom je niet aan, zo steekt de mens nu eenmaal in elkaar.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Broeikaseffectquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 09:11 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Exact degene waar ik op doelde. Nu graag het stuk waar staat dat dit komt door mijn auto en we allemaal gaan verdrinken hier. Want dat is wat dochterlief op school geleerd krijgt.
nee, je moet kinderen voorbereiden op de echte wereld, niet laten denken dat ze er met tekenen en acteren wel zullen komen bijv. Daar krijg je van die kansloze subsidiejankerds van.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 09:11 schreef Gertje-Plongers het volgende:
[..]
Liever een kunstmatig knuffelparadijs dan constant uitbuiting en oorlogen toch ?
Dat is wel erg kort door de bocht. Niet ieder mens zit exact hetzelfde in elkaar.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 09:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Oorlogen en uitbuiting zijn een van de eigenschappen van de mens, dat zit in de mens. Waar veel mensen zijn ontstaat verdeeldheid en die verdeeldheid zorgt voor irritatie en een zeker superieuriteitsgevoel wat weer tot oorlog leidt. Daar ontkom je niet aan, zo steekt de mens nu eenmaal in elkaar.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |