4-2-3-1 vind ik ook een zieke opstellingquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 03:32 schreef vandermar het volgende:
Ik kom alleen 5 atb teams tegen en vooral met Emenike en Welliton voorin en enkel hoge steekpassesik heb nu van de laatste 20 potjes 17 verloren. Het wordt tijd dat ik een vies paceteam ga maken met 5 achterin.
Ik heb alleen nog geen idee![]()
Ik blijf 1 352 team houden en voor dat andere team heb ik 400K als de TP leeg is
Ik moet nog maar even kijkenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 03:37 schreef BDIL het volgende:
[..]
4-2-3-1 vind ik ook een zieke opstelling
Reus en Gotze CAM , Podolski CF en IF Klose/ Gomez / Lewandowski ST rest bundesligaDan maak je ze ook kapot op de counter
4-2-3-1 is wel nice ja, alleen ik heb sinds ik 3-5-2 speel altijd moeite met de backs in een 4atb systeem.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 03:37 schreef BDIL het volgende:
[..]
4-2-3-1 vind ik ook een zieke opstelling
Reus en Gotze CAM , Podolski CF en IF Klose/ Gomez / Lewandowski ST rest bundesligaDan maak je ze ook kapot op de counter
Same, ik word kapot gecounterd iedere keerquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 03:51 schreef pascal08 het volgende:
[..]
4-2-3-1 is wel nice ja, alleen ik heb sinds ik 3-5-2 speel altijd moeite met de backs in een 4atb systeem.
je bent gewoon slechtquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 03:32 schreef vandermar het volgende:
Ik kom alleen 5 atb teams tegen en vooral met Emenike en Welliton voorin en enkel hoge steekpassesik heb nu van de laatste 20 potjes 17 verloren. Het wordt tijd dat ik een vies paceteam ga maken met 5 achterin.
Ik heb alleen nog geen idee![]()
Ik blijf 1 352 team houden en voor dat andere team heb ik 400K als de TP leeg is
Jij had toch al die injury cards of niet?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 08:34 schreef Toefjes het volgende:
Watchlist is eindelijk leegHet hardcore traden kan weer beginnen
Guilherme of Akinfeev, ligt aan je budget.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 09:33 schreef Jorwol het volgende:
Wie heeft er een RPL team? En welke keeper gebruiken jullie?
Ja, alles naar mn tweede account overgeheveldquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 09:29 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Jij had toch al die injury cards of niet?
Akinfeev is de enige keeper die er nog iets van kan. Ik vind de verdediging in de RPL zo slecht dat het daar legitiem is om iets op de individuele chemistry in te leveren om toch een kwaliteitsverdediging neer te zetten.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 09:33 schreef Jorwol het volgende:
Hij loopt bij mij 84 goals op 81 wedstrijden!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 09:56 schreef byah het volgende:
Balotelli loopt gewoon 1 op 1 bij mij, 20 wedstrijden, 20 goals. Wat een baas
Er zijn genoeg mensen die silver packs openen voor die IF Noble, maar er zijn ook genoeg mensen die silvers in gold packs krijgen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:48 schreef ThadCastle het volgende:
Waarom zakt Donk opeens zo in prijs? Worden er zoveel silver packs geopend? Je zou toch denken dat iedereen voor gold packs gaat..
Sissoko en Sissokoquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 10:32 schreef StraatSoldaat het volgende:
Wat is het beste ligue 1 4-4-2 CM duo?
Zat te denken aan M'Villa en Pastore omdat M'Villa nog kan verdediging. Of kan ik beter voor de mocro en pastore gaan?
Sakho, Yanga Mbiwa, Thiago Silvaquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 10:47 schreef StraatSoldaat het volgende:
Ligue 1 heeft wel matige verdedigers, twijfel of ik Alex moet halen heeft wel lage pace maar hoe belangrijk is dat als CB? Andere suggesties voor ligue 1 verdedigers?
N'Koulou+Biyekquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 10:47 schreef StraatSoldaat het volgende:
Ligue 1 heeft wel matige verdedigers, twijfel of ik Alex moet halen heeft wel lage pace maar hoe belangrijk is dat als CB? Andere suggesties voor ligue 1 verdedigers?
Alex en Lugano zijn een goed duo. Heb je helemaal geen pace nodig. Alles gaat dan op kracht en dan heb je alle aanvallers in de zak.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 10:47 schreef StraatSoldaat het volgende:
Akinfeev dm, bruno alves, pepe, en zon italiaan bochetti ofso cv. Denisov en witsel cvm, gonzalez lm hulk rm danny cam eb etoo en doumbia sp. Bazenteamquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 09:33 schreef Jorwol het volgende:
als je goed bent met vrije trappen moet je honda kopen, zieke stats.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 10:57 schreef Fuszy het volgende:
Dit is mijn RPL:
4-2-2-2 speelt wel fijn, maar het gat is te groot op het middenveld
[ afbeelding ]
Hier heb ik zo'n hekel aan bij feyenoorders. De wedstrijd is nog niet eens gespeeld en ze zeggen al dat ze de beste zijn, dit dat zus zoquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 10:56 schreef Fuszy het volgende:
Dit gaat een mooie zondag worden.
Eerst een winst van Feyenoord op Ajax
daarna Everton - Liverpool
en daarna Chelsea - Man U
en ook nog OL. Lyon - OL. Marseille ,maar die competitie boeit me niets
Nee hoor, alleen maar dat we gaan winnen. Heb nergens de beste in mijn mond genomen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:01 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
Hier heb ik zo'n hekel aan bij feyenoorders. De wedstrijd is nog niet eens gespeeld en ze zeggen al dat ze de beste zijn, dit dat zus zo![]()
Wij zijn ajax, wij zijn de beste!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:01 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Nee hoor, alleen maar dat we gaan winnen. Heb nergens de beste in mijn mond genomen.
Spoel je mond!!!!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:02 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
Wij zijn ajax, wij zijn de beste!
echt arrogant die feyenoordersquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:01 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
Hier heb ik zo'n hekel aan bij feyenoorders. De wedstrijd is nog niet eens gespeeld en ze zeggen al dat ze de beste zijn, dit dat zus zo![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |