N'Koulou+Biyekquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 10:47 schreef StraatSoldaat het volgende:
Ligue 1 heeft wel matige verdedigers, twijfel of ik Alex moet halen heeft wel lage pace maar hoe belangrijk is dat als CB? Andere suggesties voor ligue 1 verdedigers?
Alex en Lugano zijn een goed duo. Heb je helemaal geen pace nodig. Alles gaat dan op kracht en dan heb je alle aanvallers in de zak.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 10:47 schreef StraatSoldaat het volgende:
Ligue 1 heeft wel matige verdedigers, twijfel of ik Alex moet halen heeft wel lage pace maar hoe belangrijk is dat als CB? Andere suggesties voor ligue 1 verdedigers?
Akinfeev dm, bruno alves, pepe, en zon italiaan bochetti ofso cv. Denisov en witsel cvm, gonzalez lm hulk rm danny cam eb etoo en doumbia sp. Bazenteamquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 09:33 schreef Jorwol het volgende:
Wie heeft er een RPL team? En welke keeper gebruiken jullie?
als je goed bent met vrije trappen moet je honda kopen, zieke stats.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 10:57 schreef Fuszy het volgende:
Dit is mijn RPL:
4-2-2-2 speelt wel fijn, maar het gat is te groot op het middenveld
[ afbeelding ]
Hier heb ik zo'n hekel aan bij feyenoorders. De wedstrijd is nog niet eens gespeeld en ze zeggen al dat ze de beste zijn, dit dat zus zoquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 10:56 schreef Fuszy het volgende:
Dit gaat een mooie zondag worden.
Eerst een winst van Feyenoord op Ajax
daarna Everton - Liverpool
en daarna Chelsea - Man U
en ook nog OL. Lyon - OL. Marseille ,maar die competitie boeit me niets
Nee hoor, alleen maar dat we gaan winnen. Heb nergens de beste in mijn mond genomen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:01 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
Hier heb ik zo'n hekel aan bij feyenoorders. De wedstrijd is nog niet eens gespeeld en ze zeggen al dat ze de beste zijn, dit dat zus zo![]()
Wij zijn ajax, wij zijn de beste!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:01 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Nee hoor, alleen maar dat we gaan winnen. Heb nergens de beste in mijn mond genomen.
Spoel je mond!!!!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:02 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
Wij zijn ajax, wij zijn de beste!
echt arrogant die feyenoordersquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:01 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
Hier heb ik zo'n hekel aan bij feyenoorders. De wedstrijd is nog niet eens gespeeld en ze zeggen al dat ze de beste zijn, dit dat zus zo![]()
ja, die zeggen voordat ze een wedstrijd gespeeld hebben dat ze gaan verliezenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:07 schreef Fuszy het volgende:
arrogantie ten top
vanaf hier gaat het over dat klote PEC Zwolle
wat een baggerploeg zeg
Wat een homo's. Dat kan je toch niet zeggenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:09 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
ja, die zeggen voordat ze een wedstrijd gespeeld hebben dat ze gaan verliezen
Heb je die ook uit een pack gehaald? Veel te veel geluk jijquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:11 schreef Maver24 het volgende:
goedemorgen, gelukkig was me IF fabregas ook weer van de partij
, gelukkig losgekomen van de TP
nee niet uit pack, had em goedkoop gekocht en wilde hem weer doorverkopenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:12 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Heb je die ook uit een pack gehaald? Veel te veel geluk jij
Er was hier wel een ander die Benzema én IF Fabregas uit een pakje haaldequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:13 schreef Maver24 het volgende:
[..]
nee niet uit pack, had em goedkoop gekocht en wilde hem weer doorverkopen
serieus ??,ik niet iedergevalquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:14 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Er was hier wel een ander die Benzema én IF Fabregas uit een pakje haalde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |