ja, die zeggen voordat ze een wedstrijd gespeeld hebben dat ze gaan verliezenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:07 schreef Fuszy het volgende:
arrogantie ten top
vanaf hier gaat het over dat klote PEC Zwolle
wat een baggerploeg zeg
Wat een homo's. Dat kan je toch niet zeggenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:09 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
ja, die zeggen voordat ze een wedstrijd gespeeld hebben dat ze gaan verliezen
Heb je die ook uit een pack gehaald? Veel te veel geluk jijquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:11 schreef Maver24 het volgende:
goedemorgen, gelukkig was me IF fabregas ook weer van de partij
, gelukkig losgekomen van de TP
nee niet uit pack, had em goedkoop gekocht en wilde hem weer doorverkopenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:12 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Heb je die ook uit een pack gehaald? Veel te veel geluk jij
Er was hier wel een ander die Benzema én IF Fabregas uit een pakje haaldequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:13 schreef Maver24 het volgende:
[..]
nee niet uit pack, had em goedkoop gekocht en wilde hem weer doorverkopen
serieus ??,ik niet iedergevalquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:14 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Er was hier wel een ander die Benzema én IF Fabregas uit een pakje haalde
Die clown wegquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:13 schreef v0lt026 het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/squads/487310/#.UIpUQW-pBJs
Iemand nog verbeteringen of zal ik voor deze gaan
HE OPPASSEN JIJquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:07 schreef Fuszy het volgende:
arrogantie ten top
vanaf hier gaat het over dat klote PEC Zwolle
wat een baggerploeg zeg
Ziekquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:18 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
gevonden...
het was Ferdii ofzo
Ik zou je niet kansloos achten tegen PSV, die spelen echt dramatisch de laatste tijd en jullie zijn in vorm volgens mij. Winst op RKC iig, al was dat zo'n slechte wedstrijdquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:26 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Grrrr, we gaan toch van PSV verliezen. Oh wacht, dat is arrogant hé.
PEC was best aardig aan het ballen tegen RKC, kon wel meer dan 1-2 worden, maar goed.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:27 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik zou je niet kansloos achten tegen PSV, die spelen echt dramatisch de laatste tijd en jullie zijn in vorm volgens mij. Winst op RKC iig, al was dat zo'n slechte wedstrijd
We? Ben je nou voor PEC of Ajaxquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:26 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Grrrr, we gaan toch van PSV verliezen. Oh wacht, dat is arrogant hé.
Wie is de kampioen als Ajax die punten niet haalt?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:35 schreef Fuszy het volgende:
Stel he.
PEC heeft 1 punt nodig om degradatie te ontlopen en Ajax heeft 3 punten nodig om kampioen te worden. Voor wie ben je dan? oh en ze moeten tegen elkaar
Geen ideequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:36 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Wie is de kampioen als Ajax die punten niet haalt?
PSV is gewoon wisselvallig. PSV kan ook zomaar weer met 4-0 winnen, met goed voetbal.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:27 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik zou je niet kansloos achten tegen PSV, die spelen echt dramatisch de laatste tijd en jullie zijn in vorm volgens mij. Winst op RKC iig, al was dat zo'n slechte wedstrijd
lol.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:36 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Wie is de kampioen als Ajax die punten niet haalt?
Wat heeft iedereen toch tegen David Luiz hier?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:15 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Die clown wegEn Lucas is een matige speler, je kan naast Ramires beter iemand neerzetten die goed kan verdedigen en veel achterin blijft
Hij is overpowered, maar iedereen gebruikt hem zelf volgens mij ookquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:58 schreef Djoere0 het volgende:
[..]
Wat heeft iedereen toch tegen David Luiz hier?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |