Tes als vriendinquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 02:40 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Expeditie Robinson voor Timmy_Turner
Ik ben een Pietje Precies.quote:
Lijkt me een goed idee, het is wel leuke informatie maar niet noodzakelijkquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 02:47 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik ben een Pietje Precies.Ik kan het wel een optioneel veld maken, zodat mensen ook kunnen overtypen van andere sites.
Iemand die ik alleen maar ken van programma's met BNersquote:
Neuh actrice. Maar was vooral populair in de tijd van Costa enzo.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 02:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Iemand die ik alleen maar ken van programma's met BNersDus een BNer van het BNer zijn
Ik dacht dat dat Tess was, omdat deze foto op haar profiel stond.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 02:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Iemand die ik alleen maar ken van programma's met BNersDus een BNer van het BNer zijn
Tessquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 02:54 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat Tess was, omdat deze foto op haar profiel stond.
Daarom moet je dat ook uit de database halenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 02:57 schreef pascal08 het volgende:
Het is nog best lastig om alles goed in te vullen. Felipe Melo bijvoorbeeld, wat is nou z'n hele voornaam?
Ja, omg, natuurlijk. XDquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 02:58 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Daarom moet je dat ook uit de database halen
Zij zat in die costa die niet in Salou was toch? Dan weet ik het weer. Volgens mij ook in zo'n andere soap.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 02:53 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Neuh actrice. Maar was vooral populair in de tijd van Costa enzo.
Ja sinds het BN'ers zijn is het allemaal veel luxer en minder leuk geworden. Tegenwoordig blurren ze ook allesquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 03:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
Deze expeditie Robinson is wel echt een slappe. Ze hebben een stevig ontbijt, ze hebben hele fijne dagen gehadDat is toch niet de bedoeling dat het een grote gezelligheid en luilekkerland is
Ze hebben ook echt veel eten
Het leukste was die met Douwe, wat heb ik daar toen om gelachenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 03:09 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ja sinds het BN'ers zijn is het allemaal veel luxer en minder leuk geworden. Tegenwoordig blurren ze ook alles
Ik kon Olga ook wel waarderen andersquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 03:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Het leukste was die met Douwe, wat heb ik daar toen om gelachen![]()
Maar dat gezichtquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 03:12 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ik kon Olga ook wel waarderen anders
Dit is seizoen 12 of 13quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 03:30 schreef BDIL het volgende:
Hoeveel edities waren er hiervoor dan ? Dit is het eerste seizoen welke ik volg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |