Als FUTHEAD alle spelers heeft, dan zijn het er 11.594.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 02:22 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Hoeveel spelers zijn er in totaal?
11000 zoiets toch?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 02:22 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Hoeveel spelers zijn er in totaal?
Okéquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 02:23 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Als FUTHEAD alle spelers heeft, dan zijn het er 11.594.
Ik wil vooral dat er weinig fouten in zitten, dus ik heb dan liever alleen alle populaire spelers 3x, dan iedereen 1x.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 02:24 schreef StijnDa het volgende:
[..]
OkéIk denk dat de database al bijna perfect bruikbaar is bij 1000 spelers
Mits het gewoon 1000 nuttige zijn, niet dat er waardeloze spelers worden toegevoegd.
Ik denk dat het vrij betrouwbaar is aangezien alleen Fokkers toevoegen, en niet iedereen zoals bij sites als UDBquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 02:27 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik wil vooral dat er weinig fouten in zitten, dus ik heb dan liever alleen alle populaire spelers 3x, dan iedereen 1x.
De enige dubbel ingevoerde speler is Lukaku, de ene zegt dat 'ie 191cm is en dan andere 190cm. Ik bedoel dus dat er geen typo's zijn gemaakt.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 02:28 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik denk dat het vrij betrouwbaar is aangezien alleen Fokkers toevoegen, en niet iedereen zoals bij sites als UDB
Fokkers maken ook fouten... En hybrids, met obscure spelers. Dan red je het niet met 1000 spelers.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 02:28 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik denk dat het vrij betrouwbaar is aangezien alleen Fokkers toevoegen, en niet iedereen zoals bij sites als UDB
Futhead is best betrouwbaar. Je mag ze overtypen, maar dan zul je alsnog het gewicht moeten opzoeken via de console, want die staat in geen enkele database.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 02:29 schreef ThadCastle het volgende:
Zijn de stats van futhead of futwiz wel betrouwbaar? Ik heb namelijk niet alle spelers en als ik ze daar van kan overtypen kan ik dat ook doen.
Oke dat zal toch niet verschillen van H2H.. Dan kan ik bijvoorbeeld heel Palermo invoegen zonder al die spelers te hoeven kopen op FUTquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 02:31 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Futhead is best betrouwbaar. Je mag ze overtypen, maar dan zul je alsnog het gewicht moeten opzoeken via de console, want die staat in geen enkele database.
Ik denk 95% van de squads wel, terwijl je maar 10% van de spelers hebt.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 02:30 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
En hybrids, met obscure spelers. Dan red je het niet met 1000 spelers.
Ik kan zo wel even kijken of die stats gelijkwaardig zijn. Dat zou ook handiger zijn eigenlijk.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 02:33 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Oke dat zal toch niet verschillen van H2H.. Dan kan ik bijvoorbeeld heel Palermo invoegen zonder al die spelers te hoeven kopen op FUT
Dat is niet gelijkwaardigquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 02:35 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik kan zo wel even kijken of die stats gelijkwaardig zijn. Dat zou ook handiger zijn eigenlijk.
Als de database bruikbaar wordt, gooi ik de site gewoon online en dan kunnen we altijd nog spelers toevoegen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 02:34 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik denk 95% van de squads wel, terwijl je maar 10% van de spelers hebt.
Wat boeit het gewicht eigenlijk?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 02:31 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Futhead is best betrouwbaar. Je mag ze overtypen, maar dan zul je alsnog het gewicht moeten opzoeken via de console, want die staat in geen enkele database.
Toch fap jij elke dag op die sitequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 02:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
Rtlgemist, wat een kutsite. Staat er kei groot op de homepage een plaatje van degene die eruit gaat bij expeditie robinson
Topic 24/7 actiefquote:
Bij wijze van spreken dan maarquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 02:43 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Tussen 4 en 7 meestal wel dood toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |