Dat moet ik nog kijkenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 01:57 schreef Vijf_voor het volgende:
Ik, ik doe mee aan expeditie robinson
Succes manquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 01:57 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Tentamen morgen, nog wat studeren... Gelukkig pas om 1300 u
Ik ga upgraden als dat nog kan.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 02:00 schreef BDIL het volgende:
[..]
Dat moet ik nog kijken
[..]
Succes man
Wie gaat windows 8 morgen halen ?
Dankjequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 02:00 schreef BDIL het volgende:
[..]
Dat moet ik nog kijken
[..]
Succes man
Wie gaat windows 8 morgen halen ?
Ik ga hem weer downloadenquote:
Upgraden kost ¤15 geloof ik. Maar ik ben de afgelopen maanden zo in de computers gerold, dat ik Linux eigenlijk ook wel eens wil proberen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 02:03 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik ga hem weer downloadenVind 250 euro wel duur voor een systeem die mij eventueel niet zou boeien
Pazzl word een geekquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 02:04 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Upgraden kost ¤15 geloof ik. Maar ik ben de afgelopen maanden zo in de computers gerold, dat ik Linux eigenlijk ook wel eens wil proberen.
dt he ja dtquote:
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 02:08 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik mag sinds een tijdje ook onderdelen testen voor een groot computerbedrijf.
Kan je niks doorsturen aan je mede fokkersquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 02:08 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik mag sinds een tijdje ook onderdelen testen voor een groot computerbedrijf.
Dat laatste. Ik denk dat we minstens 50% van de spelers in FUT nog nooit geprobeerd hebben.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 02:12 schreef ThadCastle het volgende:
Op chrome kan ik de lijst gewoon zien ja90 spelers.. ik had wel op meer gehoopt al. Was het nou dat je minimaal 30% nodig hebt, of is 30% van alle spelers maar interessant?
Jawel hoor, als je betaalt voor de onderdelen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 02:13 schreef BDIL het volgende:
[..]
Kan je niks doorsturen aan je mede fokkers
Veel stats van ultimatedb kloppen niet, het gewicht en nog een paar dingen ontbreken en als je het toch moet overtypen, waarom dan niet vanaf de console?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 02:19 schreef ThadCastle het volgende:
De stats van mijn spelers kwamen wel overheen met ultimatedb, kun je die stats niet overnemen?
Zo veel spelers in oninteressante leagues inderdaad, of gewoon met te slechte stats, te weinig pace, geen mogelijkheden tot een fatsoenlijk team. Ik denk echt wel meer dan 50%.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 02:16 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dat laatste. Ik denk dat we minstens 50% van de spelers in FUT nog nooit geprobeerd hebben.
Bij 5.000 spelers gooi ik de site online denk ik.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 02:20 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Zo veel spelers in oninteressante leagues inderdaad, of gewoon met te slechte stats, te weinig pace, geen mogelijkheden tot een fatsoenlijk team. Ik denk echt wel meer dan 50%.
Hoeveel spelers zijn er in totaal?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 02:22 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Bij 5.000 spelers gooi ik de site online denk ik.
Nee ik dacht misschien kan je het in een keer overnemen zodat er niet getypt wordt. Anders maakt het idd niet uit of je het van xbox overtypt of van ultimatedbquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 02:20 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Veel stats van ultimatedb kloppen niet, het gewicht en nog een paar dingen ontbreken en als je het toch moet overtypen, waarom dan niet vanaf de console?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |