mwah verdedigend ook wel redelijk, b.alves is erg fijn.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Aanvallend erg fijn, verdedigend dramatisch
Nu verzet je je er tegen. Straks weet je niet beterquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:47 schreef tochweerhenk het volgende:
Ik moet echt minderen met FUT, beetje te verslavend.
quote:
Nee, het begint me een beetje dwars te liggen. Dan weet ik dat ik er gewoon geen lol meer aan heb, en ik beter stoppen kan.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nu verzet je je er tegen. Straks weet je niet beter
[..]
Dan moet je er inderdaad mee stoppen als je er geen lol aan beleeft. Toch denk ik dat we je eerdaags weer terug gaan zienquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:51 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Nee, het begint me een beetje dwars te liggen. Dan weet ik dat ik er gewoon geen lol meer aan heb, en ik beter stoppen kan.
Haha, ik stop ook niet volledig. Maar binnenkort drukke weken dus ik dwing mezelf te minderen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dan moet je er inderdaad mee stoppen als je er geen lol aan beleeft. Toch denk ik dat we je eerdaags weer terug gaan zien
Gewoon ,een tweede account aanmaken op je console en FuT opstarten. Daarna kun je op de webappquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:55 schreef Djoere0 het volgende:
Heeft iedereen hier een tweede account ofzo? Hoe werkt dat?
Ja maar het praktisch nut er van dan? Wat kan ik er mee doen wat ik niet op mijn normale team kanquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gewoon ,een tweede account aanmaken op je console en FuT opstarten. Daarna kun je op de webapp
Handelenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 01:00 schreef Djoere0 het volgende:
[..]
Ja maar het praktisch nut er van dan? Wat kan ik er mee doen wat ik niet op mijn normale team kan![]()
Toen we met de cheat engine nog dingen met 150c BIN erop konden zetten, was het een goudmijntje. Op account 1 pakjes open trekken, spullen op de TP gooien, en door naar account 2, en daarna na 3. minuutje of 40 later kon je de buit gaan tellen op account 1 en nieuwe pakjes kopen. Toch een geweldige tijd was datquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 01:00 schreef Djoere0 het volgende:
[..]
Ja maar het praktisch nut er van dan? Wat kan ik er mee doen wat ik niet op mijn normale team kan![]()
Inderdaad, nu je het zegt klinkt dat heel logisch.. Nooit eerder aan gedacht.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 01:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Toen we met de cheat engine nog dingen met 150c BIN erop konden zetten, was het een goudmijntje. Op account 1 pakjes open trekken, spullen op de TP gooien, en door naar account 2, en daarna na 3. minuutje of 40 later kon je de buit gaan tellen op account 1 en nieuwe pakjes kopen. Toch een geweldige tijd was dat![]()
Nu doe ik er persoonlijk niet zo veel mee. Wel handig als je perongeluk een speler met startprijs 150c er op gooit, kun je je zelf een trade offer sturen.
Nice. Duarte als centrale CM is wel een liability alleen..zou voor Snonaldinho of Holla-atyaboy gaanquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:35 schreef StijnDa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Thanks
Ik speel er zelden mee, misschien nu iets meer.
Dan haalt Willy geen 9 meer, of Willy weg waar ik net een CAM naar CM in heb geinvesteerd. Had ook Henriksen eerst op CM, maar die moest plaats maken. Voor Donk en Dingsdag moest het een Nederlander zijn. Als het niet stabiel is kan ik altijd nog aanpassen, heb ook nog Vormer op de bank.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 01:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nice. Duarte als centrale CM is wel een liability alleen..zou voor Snonaldinho of Holla-atyaboy gaan
Oja dat is wel zonde. Kalas CB en Van Aanholt LB zou ook nog kunnen volgens mij (met Holla/Sno/Vormer)quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 01:28 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dan haalt Willy geen 9 meer, of Willy weg waar ik net een CAM naar CM in heb geinvesteerd. Had ook Henriksen eerst op CM, maar die moest plaats maken. Voor Donk en Dingsdag moest het een Nederlander zijn. Als het niet stabiel is kan ik altijd nog aanpassen, heb ook nog Vormer op de bank.
Van Anholtquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 01:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nice. Duarte als centrale CM is wel een liability alleen..zou voor Snonaldinho of Holla-atyaboy gaan
Misschien kan Odjidja wel wat compenseren vanaf rechts. Of ik zorg dat ik altijd beter ben dan mijn tegenstander.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 01:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Oja dat is wel zonde. Kalas CB en Van Aanholt LB zou ook nog kunnen volgens mij (met Holla/Sno/Vormer)
Niemand.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |