Als ik thuiskom wil ik 0-3/0-2 op het bord zien/quote:Op zondag 28 oktober 2012 09:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Jij denkt wat teveel doem, ik dacht dat je de wedstrijd niet kon zien
Als er maar gewonnen wordt, iedere uitslag magquote:Op zondag 28 oktober 2012 09:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als ik thuiskom wil ik 0-3/0-2 op het bord zien/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 28 oktober 2012 09:24 schreef Ajacied422 het volgende:
In ieder geval moet Siem een van zijn knalschoten doen in de kruising waar die Lamprou niet bij kanEen goed geplaatste bal zit er bij die dwerg al in, ik verwacht een beetje een schaakwedstrijd vandaag, hopelijk heb ik ongelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eigenlijk kan het nog alleen maar tegenvallen dat het een grote kutpot wordtquote:Op zondag 28 oktober 2012 09:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Een goed geplaatste bal zit er bij die dwerg al in, ik verwacht een beetje een schaakwedstrijd vandaag, hopelijk heb ik ongelijk.
Als er maar een goed resultaat uit komt, is toch wel belangrijk om bovenin mee te blijven doen en uiteraard altijd leuk om van ze te winnen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 09:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eigenlijk kan het nog alleen maar tegenvallen dat het een grote kutpot wordt
Nee hoorquote:Op zondag 28 oktober 2012 11:07 schreef Reemi het volgende:
Vermeer, Van Rhijn, Alderweireld, Moisander, Blind, De Jong, Poulsen, Schöne, Sana, Eriksen, Babel
Eriksen spits
Ik denk dat de twitter van Ajax iets betrouwbaarder isquote:Op zondag 28 oktober 2012 11:12 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Nee hoor
Kan ff geen tweet plaatsen, maar ajaxlife meldt dit:
"@ajaxlife: Inderdaad, dat is dezelfde basisopstelling als van de week tegen Manchester City. Alleen De Jong en Eriksen wisselen weer van plek. #feyaja"
twitter:AFCAjax twitterde op zondag 28-10-2012 om 11:05:16Opstelling: Vermeer, Van Rhijn, Alderweireld, Moisander, Blind, De Jong, Poulsen, Schöne, Sana, Eriksen, Babel. #feyaja reageer retweet
Dat denk ik ook wel ja, maar Ajaxlife is ook officieel kanaal van Ajax dus vooralsnog spreken ze elkaar tegen. Ik denk dat ze vooral afwisselen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 11:13 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ik denk dat de twitter van Ajax iets betrouwbaarder istwitter:AFCAjax twitterde op zondag 28-10-2012 om 11:05:16Opstelling: Vermeer, Van Rhijn, Alderweireld, Moisander, Blind, De Jong, Poulsen, Schöne, Sana, Eriksen, Babel. #feyaja reageer retweet
Deze opstelling komt van Ajax zelf uit, wie moeten we geloven..quote:Op zondag 28 oktober 2012 11:12 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Nee hoor
Kan ff geen tweet plaatsen, maar ajaxlife meldt dit:
"@ajaxlife: Inderdaad, dat is dezelfde basisopstelling als van de week tegen Manchester City. Alleen De Jong en Eriksen wisselen weer van plek. #feyaja"
Veel verschillende zal het niet maken, ze zakken beide terug in het middenveld en arriveren in de 16 waar nodig.quote:Op zondag 28 oktober 2012 11:25 schreef Reemi het volgende:
[..]
Deze opstelling komt van Ajax zelf uit, wie moeten we geloven..
idd, en waarom staat ie zo ver naar achteren.quote:
Da's kut als je linksback bent.quote:Op zondag 28 oktober 2012 13:05 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Blind heeft het altijd moeilijk tegen rechtsbuitens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |