Ik denk dat de twitter van Ajax iets betrouwbaarder isquote:Op zondag 28 oktober 2012 11:12 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Nee hoor
Kan ff geen tweet plaatsen, maar ajaxlife meldt dit:
"@ajaxlife: Inderdaad, dat is dezelfde basisopstelling als van de week tegen Manchester City. Alleen De Jong en Eriksen wisselen weer van plek. #feyaja"
twitter:AFCAjax twitterde op zondag 28-10-2012 om 11:05:16Opstelling: Vermeer, Van Rhijn, Alderweireld, Moisander, Blind, De Jong, Poulsen, Schöne, Sana, Eriksen, Babel. #feyaja reageer retweet
Dat denk ik ook wel ja, maar Ajaxlife is ook officieel kanaal van Ajax dus vooralsnog spreken ze elkaar tegen. Ik denk dat ze vooral afwisselen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 11:13 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ik denk dat de twitter van Ajax iets betrouwbaarder istwitter:AFCAjax twitterde op zondag 28-10-2012 om 11:05:16Opstelling: Vermeer, Van Rhijn, Alderweireld, Moisander, Blind, De Jong, Poulsen, Schöne, Sana, Eriksen, Babel. #feyaja reageer retweet
Deze opstelling komt van Ajax zelf uit, wie moeten we geloven..quote:Op zondag 28 oktober 2012 11:12 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Nee hoor
Kan ff geen tweet plaatsen, maar ajaxlife meldt dit:
"@ajaxlife: Inderdaad, dat is dezelfde basisopstelling als van de week tegen Manchester City. Alleen De Jong en Eriksen wisselen weer van plek. #feyaja"
Veel verschillende zal het niet maken, ze zakken beide terug in het middenveld en arriveren in de 16 waar nodig.quote:Op zondag 28 oktober 2012 11:25 schreef Reemi het volgende:
[..]
Deze opstelling komt van Ajax zelf uit, wie moeten we geloven..
idd, en waarom staat ie zo ver naar achteren.quote:
Da's kut als je linksback bent.quote:Op zondag 28 oktober 2012 13:05 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Blind heeft het altijd moeilijk tegen rechtsbuitens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |