Ja, dat doortikken tijdens NAC? thuis was nice gedaan, maar ballen uit de lucht is hij dan weer een uur mee bezig om onder controle te krijgen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:55 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
17 jaar.
[..]
Heeft ook tot zijn 20e bij een 2e / 3e divisie club gezeten, opleiding van niks gehad dus. Je ziet gewoon dat hij technisch goed.
[..]
Toevallig ook het moment dat hij van links naar rechts ging, op rechts voetbalt hij goed mee en op links ook alleen gaat er meer dreiging van uit.
Sulejmani is een individu en ik denk dat Sana beter voor het collectief is.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:56 schreef CaasS het volgende:
[..]
Klopt, maar overstap vanuit Zweden, en aan de rechterkant spelen in een 4-3-3 systeem ipv aan de linkerkant in een 4-4-2 systeem. En hij loopt zich tenminste kapot. Sulejmani vind ik zo'n loser.
Sowieso snap ik het gezeik niet, hij verliest een aantal keer de bal dom maar goed dat doet zowat elke speler in dit Ajax. Zoals ik al zei is hij technisch goed en kan hij gewoon goed voetballen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:56 schreef CaasS het volgende:
[..]
Klopt, maar overstap vanuit Zweden, en aan de rechterkant spelen in een 4-3-3 systeem ipv aan de linkerkant in een 4-4-2 systeem. En hij loopt zich tenminste kapot. Sulejmani vind ik zo'n loser.
Het is wat je zegt. Hij verliest dom de bal, andere spelers hebben ook weleens balverlies maar dat ziet er dan anders uit. En dus valt het bij hem meer op.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:00 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Sowieso snap ik het gezeik niet, hij verliest een aantal keer de bal dom maar goed dat doet zowat elke speler in dit Ajax. Zoals ik al zei is hij technisch goed en kan hij gewoon goed voetballen.
Daarom staat hij er ook altijd in, de Boer ziet dat ook. Ook hoeft hij niet elke wedstrijd het verschil te maken volgens mij, dat doen Pedro, Villa of Alexis ook niet.
Hij is gewoon topscoorder(5 gols) over alle competities dit seizoen en hij heeft 3 assists.
Sana onze topscorerquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:00 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Sowieso snap ik het gezeik niet, hij verliest een aantal keer de bal dom maar goed dat doet zowat elke speler in dit Ajax. Zoals ik al zei is hij technisch goed en kan hij gewoon goed voetballen.
Daarom staat hij er ook altijd in, de Boer ziet dat ook. Ook hoeft hij niet elke wedstrijd het verschil te maken volgens mij, dat doen Pedro, Villa of Alexis ook niet.
Hij is gewoon topscoorder(5 gols) over alle competities dit seizoen en hij heeft 3 assists.
wat mij bij hem opvalt is dat hij net iets te vrijblijvend is in acties, en ook als hij balverlies lijdt. niet meteen reageren maar paar seconden te laat.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:08 schreef Tyron het volgende:
[..]
Het is wat je zegt. Hij verliest dom de bal, andere spelers hebben ook weleens balverlies maar dat ziet er dan anders uit. En dus valt het bij hem meer op.
Hij moet nu gewoon elke wedstrijd 100% geven dan hebben we zeker wat aan hem.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:18 schreef gomi het volgende:
[..]
wat mij bij hem opvalt is dat hij net iets te vrijblijvend is in acties, en ook als hij balverlies lijdt. niet meteen reageren maar paar seconden te laat.
dat soort dingetjes groeien nog wel imo
hij is ook wel nuttig imo. maar moet gewoon nog groeien.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:19 schreef Tyron het volgende:
[..]
Hij moet nu gewoon elke wedstrijd 100% geven dan hebben we zeker wat aan hem.
Daarnaast komt hij vanuit de Zweedse competitiequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:00 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wat?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:52 schreef tammepiet het volgende:
Als ie zo nodig moet wennen waarom kiest de Boer dan niet voor Arica of de Sa? Lijkt me in dat geval een stuk beter te verantwoorden.
Opstelling vorig seizoen. Veel veranderd zo in een half jaartje tijd.quote:K. Vermeer; D. Blind, J. Vertonghen, R. Van Rhijn, V. Anita; C. Eriksen, E. Enoh (64” D. Klaassen), T. Janssen (74” Bulykin), L. Ebecilio, S. de Jong, M. Sulejmani (64” N. Lodeiro)
Eigenlijk speelt hij alleen matig in de grote wedstrijden...Dat is iets waar je hem tijd in moet geven.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:11 schreef tammepiet het volgende:
Het slechte spel / niet bekend zij met het niveau.
[..]
Opstelling vorig seizoen. Veel veranderd zo in een half jaartje tijd.
Je wil liever Babel (onze meest constante speler) op de bank?quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:12 schreef gniffie het volgende:
Waarom Babel eigenlijk linksbuiten staat terwijl Sana het op die positie veel beter heeft gedaan ontgaat mij ook
Want hij heeft al zoveel kansen gehad dit seizoen? Hoe weet je dit?quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:30 schreef gniffie het volgende:
Sulejmani is op dit moment echt een inspiratieloos wrak, liever niet
Lekker motiverend ook om in de 85ste minuut te mogen invallen...quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:05 schreef gniffie het volgende:
De laatste paar keren dat die inviel toonde die nul inzet.
Waarom zouden wij hem moeten helpen naar een aardige club te gaan? Hij heeft in al die jaren vrij weinig betekend voor ons, is constant 10 kilo te zwaar en loopt rond met een kop alsof hij net een hoop paardenstront heeft opgevreten. Nee, die hoef ik niet meer in ons shirt te zien.quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:08 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Lekker motiverend ook om in de 85ste minuut te mogen invallen...
Ik geloof dat als je Sulejmani laat spelen hij echt wel wat gaat laten zien...Alleen al omdat hij naar een aardige club hierna wil.
Die Feyenoorders hadden in 1961 een duitse coachquote:
Een carnavalslied gezongen door een Ajaciedquote:
Dat rijmt!quote:Op zondag 28 oktober 2012 08:40 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Een carnavalslied gezongen door een Ajacied
Ach die is bij 0-1 wel stilquote:Op zondag 28 oktober 2012 09:03 schreef Ajacied422 het volgende:
En hoop dat Stevenmac26 even Guidetti bekogelt.
Want, Guidetti![]()
![]()
![]()
![]()
Jij denkt wat teveel doem, ik dacht dat je de wedstrijd niet kon zienquote:Op zondag 28 oktober 2012 09:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vorig jaar werd het ook 0-1
#doemdenk
Als ik thuiskom wil ik 0-3/0-2 op het bord zien/quote:Op zondag 28 oktober 2012 09:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Jij denkt wat teveel doem, ik dacht dat je de wedstrijd niet kon zien
Als er maar gewonnen wordt, iedere uitslag magquote:Op zondag 28 oktober 2012 09:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als ik thuiskom wil ik 0-3/0-2 op het bord zien/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 28 oktober 2012 09:24 schreef Ajacied422 het volgende:
In ieder geval moet Siem een van zijn knalschoten doen in de kruising waar die Lamprou niet bij kanEen goed geplaatste bal zit er bij die dwerg al in, ik verwacht een beetje een schaakwedstrijd vandaag, hopelijk heb ik ongelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eigenlijk kan het nog alleen maar tegenvallen dat het een grote kutpot wordtquote:Op zondag 28 oktober 2012 09:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Een goed geplaatste bal zit er bij die dwerg al in, ik verwacht een beetje een schaakwedstrijd vandaag, hopelijk heb ik ongelijk.
Als er maar een goed resultaat uit komt, is toch wel belangrijk om bovenin mee te blijven doen en uiteraard altijd leuk om van ze te winnen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 09:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eigenlijk kan het nog alleen maar tegenvallen dat het een grote kutpot wordt
Nee hoorquote:Op zondag 28 oktober 2012 11:07 schreef Reemi het volgende:
Vermeer, Van Rhijn, Alderweireld, Moisander, Blind, De Jong, Poulsen, Schöne, Sana, Eriksen, Babel
Eriksen spits
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |