Te verwachten reactie: "wees er maar trots opquote:
Dankjewel.quote:
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:58 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dankjewel.
Ik had hem al voorbereid just in case.
Ik wil graag Noesje, sinterklaas en de paus bedanken voor mijn TT talent. Verder wil ik de groeten doen aan tante Ans en ome Geurt. Zonder jullie was dit allemaal niet mogelijk.
Succes met je bord en je pan.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:00 schreef minthy het volgende:
Afwasje wegwerken, dankzij Cindy heb ik nu de motivatie gevonden![]()
gr gr
Goed he. Dit is wel een pareltje inderdaad.quote:
Al klaar? Of heb je nu zeepsop in je smartphonequote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:07 schreef CindieY het volgende:
M'n afwas is wel wat groter dan 2 glazen
Ik ben klaar, jaquote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:13 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Al klaar? Of heb je nu zeepsop in je smartphone
Het was iets meer dan dat en onderweg kwam ik ook nog een wasje tegen. Je blijft bezig als huisvrouwquote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:00 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Succes met je bord en je pan.
See you in 5
Goed hè, die motivatiequote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Het was iets meer dan dat en onderweg kwam ik ook nog een wasje tegen. Je blijft bezig als huisvrouw
Ja, af en toe een schop onder je kont is nooit wegquote:
Dat moet ik ook nog eigenlijk doenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, af en toe een schop onder je kont is nooit weg![]()
Zou ook nog moeten stofzuigen, morgen komt er iemand voor de cv. Morgenvroeg maar
Pffft, nee.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:23 schreef henkde_j het volgende:
Morgenochtend na het ochtendgymnastieken maar gelijk aan de schoonmaak jullie!
Dat doe ik al bijna 10 jaar zelfquote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:23 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Zeg. Heeft mama je brood al gesmeerd?
Nee hoor, er komt hier toch niemand. Waarom zou ik het dan altijd tiptop (jeuk) moeten hebben?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:23 schreef henkde_j het volgende:
Morgenochtend na het ochtendgymnastieken maar gelijk aan de schoonmaak jullie!
Ik wens je vast veel plezier bij de inschrijvingquote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:28 schreef henkde_j het volgende:
De huishoudschool zou weer terug moeten komen.
Nou, we wachten...quote:
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik wens je vast veel plezier bij de inschrijving
quote:
What's up met jullie mannen vandaag? Je zoekt maar op internet naar een stel tettenquote:
maar redtube[punt]com intypen is veel moeite.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:29 schreef CindieY het volgende:
[..]
[..]
What's up met jullie mannen vandaag? Je zoekt maar op internet naar een stel tetten
Luilakquote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
maar redtube[punt]com intypen is veel moeite.
We hebben zin in een echte mooie vrouw. Daaromquote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:29 schreef CindieY het volgende:
[..]
[..]
What's up met jullie mannen vandaag? Je zoekt maar op internet naar een stel tetten
Ja hoor, met alle genoegen. Je komt dan wel als "vriend" op mijn Facebookpagina te staan en ik kan dan al je gegevens inzien (voor zover ingevuld), jij ook bij mij. Als je daarmee geen problemen hebt DM ik je direct mijn Facebookquote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:30 schreef wolfrolf het volgende:
Noesje als ik nou ff een facebook aanmaak kan jij me dan inviten voor de 3FM fb?
Dan moet je inderdaad maar op internet zoekenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:32 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
We hebben zin in een echte mooie vrouw. Daarom
ah even slijmen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:32 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
We hebben zin in een echte mooie vrouw. Daarom
Onzinquote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:32 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dan moet je inderdaad maar op internet zoeken
Neeeneenee. Niet zo bescheiden jij.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:32 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dan moet je inderdaad maar op internet zoeken
Volgens mij zit je er al inquote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:39 schreef wolfrolf het volgende:
Uh noes ik heb je een friend request gestuurd.
Wat nu?
Het lijkt zich wat meer richting Facebook verplaatst te hebbenquote:
quote:
dat dus.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:54 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
Ik vraag me af of jeweetwel het prettig vindt dat je hier een privefoto plaatst
ja, jij gaat een heerlijke glibbernacht tegemoetquote:
Groepschats op Facebook zijn zwaar irritant.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Het lijkt zich wat meer richting Facebook verplaatst te hebben![]()
Al die meldingen op m'n telefoon trekken de accu leeg
Geeft niks jong, wakker liggen doe ik toch wel. Daar helpt een gekke foto ook niet bij, dat kan ik zelfquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:01 schreef wolfrolf het volgende:
Sorry. Ik dacht niet na.
Doe ik anders wel!
Was niet eens een chat, de entree van wolfje leverde een storm aan reacties opquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Groepschats op Facebook zijn zwaar irritant.
Oh dat kan ook ja. Dat is minder irritantquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Was niet eens een chat, de entree van wolfje leverde een storm aan reacties op
Nou ja, ik krijg van elke "vind ik leuk" of bericht een mailtje en een melding via de FB-appquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh dat kan ook ja. Dat is minder irritant
ze kunnen eigenlijk beter annoytations heten!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:06 schreef henkde_j het volgende:
annotations kun je ook uitschakelen op FB
Dat kun je uitzetten.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Nou ja, ik krijg van elke "vind ik leuk" of bericht een mailtje en een melding via de FB-app
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:06 schreef henkde_j het volgende:
annotations kun je ook uitschakelen op FB
Nope, Samsung. Volgens mij moet dat via de sitequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat kun je uitzetten.
iPhone?
rechtsbovenquote:
Kan ook gewoon in de app hoor. Alleen van de chat/berichtjes krijg ik nog een melding.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Nope, Samsung. Volgens mij moet dat via de site
quote:
Uitgezet!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:08 schreef CindieY het volgende:
[..]
Kan ook gewoon in de app hoor. Alleen van de chat/berichtjes krijg ik nog een melding.
Watser mis met Creep?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Radiohead
Creep
(ja, ik luister)
Radiohead en grunge is geen goede combinatie. Maar wel mooie tekst.quote:
Daarom staat het bij mij ook uitquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:12 schreef minthy het volgende:
[..]
[..]
Uitgezet!![]()
Best irritant, zit in meerdere groepen waar het bij vlagen enorm druk is
Precies! Alleen de meldingen van m'n eigen FB krijg ik nu nog, helemaal prima. En ik zal het Live-mailadres binnenkort eens opschonen, daar zal heel wat rommel staan inmiddelsquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:13 schreef CindieY het volgende:
[..]
Daarom staat het bij mij ook uitIk hoef niet van elk onnozel dingetje een melding op m'n telefoon
Snoezig, he??quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:16 schreef wolfrolf het volgende:
Enig hoor Facebook.
Ik ga slapenmazzeltovs
Helemaal prima, vind ik. Herkenbaar als Stones-nummer ookquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Doom & Gloom is best leuk eigenlijk
quote:
Had ook Jet kunnen zijn.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Helemaal prima, vind ik. Herkenbaar als Stones-nummer ook
Ik vind de stem van Jagger nog net wat rauwer, die haal ik niet door elkaarquote:
Geen idee eigenlijk...quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:34 schreef CindieY het volgende:
Wie is er eigenlijk om 1 uur? Ik heb ietsje te lang geslapen vanochtend
Oh, da's nog wel heel wat uurtjes later dan ikquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk...
En hier idem, werd pas na de middag wakker![]()
Niet helemaal de bedoeling
Ja, had vannacht rond een uur of 6 nog geen oog dichtgedaanquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:38 schreef CindieY het volgende:
[..]
Oh, da's nog wel heel wat uurtjes later dan ik
Kwart voor 9 werd ik wakker
Jaquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, had vannacht rond een uur of 6 nog geen oog dichtgedaan![]()
En je moest om 9u beginnen?
Ja, dat is ontzettend gaar wakker wordenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:41 schreef CindieY het volgende:
[..]
JaM'n wekker is nooit afgegaan. Ik werd wakker, keek naar de wekker en een paar tellen later realiseerde ik me dat ik over een kwartier op het werk klaar moest zitten, normaal gesproken ben ik een kwartier/tien minuten van te voren aanwezig. Gelijk maar even een belletje gedaan en aangeboden om een half uurtje langer te werken.
Was dan ook echt gaan slapen gisternachtquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:41 schreef CindieY het volgende:
[..]
JaM'n wekker is nooit afgegaan. Ik werd wakker, keek naar de wekker en een paar tellen later realiseerde ik me dat ik over een kwartier op het werk klaar moest zitten, normaal gesproken ben ik een kwartier/tien minuten van te voren aanwezig. Gelijk maar even een belletje gedaan en aangeboden om een half uurtje langer te werken.
Vandaar dat ik ook zo chaotisch was de rest van de dagquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, dat is ontzettend gaar wakker worden![]()
Ben wel eens wakker gebeld door een collega met de vraag waar ik bleef. Ook ruk
Ik ging slapenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:46 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Was dan ook echt gaan slapen gisternacht
Zeker 20min laterquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:48 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ging slapenM'n wekker ging serieus niet af
![]()
Nog wel een ietsiepietsie laterquote:
Toch niet dat boek over dat kleurenpalet?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:50 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nog wel een ietsiepietsie laterIk kon 't net niet meer redden om m'n boek uit te lezen
Que?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:51 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Toch niet dat boek over dat kleurenpalet?
Over een tiental kleuren gradatiesquote:
Rrrrrright.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:53 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Over een tiental kleuren gradaties
Iets met grijstinten, vermoed ikquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:53 schreef CindieY het volgende:
[..]
Rrrrrright.Ik volg jou niet meer.
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:55 schreef henkde_j het volgende:
Het zal de tijd wel wezen.![]()
Ik ga nu ook maar eens slapen
Trustenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:55 schreef henkde_j het volgende:
Het zal de tijd wel wezen.![]()
Ik ga nu ook maar eens slapen
Misschien dat ik dat wel zou willen zienquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:56 schreef CindieY het volgende:
Ik postte laatst trouwens wel in het topic over een mogelijke verfilming. Appetijtelijke mannen die genoemd worden voor de hoofdrol
Dat was mijn gedachte ook. Most likely Ryan Gosling, maar Alexander Skarsgardquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Misschien dat ik dat wel zou willen zien
Ik moest ze Googlen, maar approvedquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:57 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat was mijn gedachte ook. Most likely Ryan Gosling, maar Alexander Skarsgarden Ian Somerhalder worden ook genoemd!
Precies... Wie heeft er een verhaallijn nodig?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 01:00 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat dacht ikGenoeg reden om te kijken
Ik nietquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 01:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Precies... Wie heeft er een verhaallijn nodig?
ik zie mezelf wel als kanshebberquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:56 schreef CindieY het volgende:
Ik postte laatst trouwens wel in het topic over een mogelijke verfilming. Appetijtelijke mannen die genoemd worden voor de hoofdrol
Alweer Creep.quote:
Eensquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 09:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alweer Creep.
Die plaat was zo binnen de lijntjes.
Ik vind dat laatste stuk van die plaat nog het mooistquote:
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 10:39 schreef borisz het volgende:
Straks tentamen maken en dan door naar de Beurs van Berlage. Bockbiertjes drinken
Ik dacht niet dat mijn leven nog meer verrijkt kon worden, maar jij hebt het gisteren bewezenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 10:39 schreef wolfrolf het volgende:
Zo en zijn jullie blij dt ik op facebook ben gejoined?
Doe jij eens wat de TT zegtquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik dacht niet dat mijn leven nog meer verrijkt kon worden, maar jij hebt het gisteren bewezen
Heb ik al lang gedaan, zie de fipoquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:18 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Doe jij eens wat de TT zegt![]()
Of zit het topic dan meteen vol?
Vervelendquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 10:39 schreef borisz het volgende:
Straks tentamen maken en dan door naar de Beurs van Berlage. Bockbiertjes drinken
Gemistquote:
Als een nachtegaaltjequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik hoor Sersjee tot hier meebrullen.
Bier mag je houdenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:57 schreef SilentChaos het volgende:
BIER EN TIETEN! JALALALALALAAAAAAAAAAAAAAA
Barend en Wijnand talent? Vind het leuke jongens hoor, maar verder...quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:22 schreef borisz het volgende:
Marconi
Talent: Barend en Wijnand van 3fm, Wytze de Jager van Qmusic en Vincent Gerhardt van Radio6 gefeliciteerd!
Zender van het jaar: 1, Saai, Slam.
Slam snap ik niks van want die zijn flink gedaald in de luistercijfers.
Alle andere mensen en zenders hadden al een award waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:25 schreef CindieY het volgende:
[..]
Barend en Wijnand talent? Vind het leuke jongens hoor, maar verder...
Kon niet op de bandnaam komen...quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:21 schreef SilentChaos het volgende:
Last shadow puppets
Indie die ik kan waarderen, het is een unicum
Ik denk dat ik het daarom juist wel goed vindquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Kon niet op de bandnaam komen...
Mooie plaat, misschien iets te duister
Snap wat je bedoeltquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het daarom juist wel goed vindNiet van die te vrolijke spring/huppelkutjes met allemaal dezelfde disco-achtige hihat erin indie rock
Nogal een groot verschil... De één is wel muziek en de ander een kermisplaat wat snel dood moet.quote:
Och, ik trek ze beide welquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:34 schreef Qunix het volgende:
[..]
Nogal een groot verschil... De één is wel muziek en de ander een kermisplaat wat snel dood moet.
Sowieso niet dusquote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:10 schreef alors het volgende:
[..]
Gaat dit over die Coldplaykloon? Giel was er bij DWDD ook al lyrisch over, dus sowieso MH ja
In een paar minuten schiet je de herfstdepressie in. Makkelijk wel, scheelt een hele aanloopquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:36 schreef SilentChaos het volgende:
Ach Jezus Christus, dit gedrocht weer
Vanmiddag MH
Idd...quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:47 schreef Pino112 het volgende:
Renee, dat blijft mij aan een man doen denken.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:23 schreef minthy het volgende:
Die rust!!
Of is iedereen hier een hele werkweek (op Fok! hangen) aan het goedmaken?
Geen idee! Heb meegetekend (in mijn hoofd dan), maar ik kom nergens opquote:
Dat lijkt op een wijnglasquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:31 schreef SilentChaos het volgende:
Die van vorige week staat er ook nog op haha
[ afbeelding ]
Ik ga voor de eenwieler danquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat lijkt op een wijnglas
Edit: of met wat meer fantasie op een eenwieler![]()
Het is een wijnglas zeggen ze net. Damn, had ik naar Iron Maiden gekund!!quote:
Mijn tekening is aardig uit proportiesquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Het is een wijnglas zeggen ze net. Damn, had ik naar Iron Maiden gekund!!
FML
Voor de alcoholist die wat vaker naar de keuken wil lopen om bij te vullenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:39 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Mijn tekening is aardig uit proporties
Scherp!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:52 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hoax! Het systeemvak rechtsonderin is nog zo goed als leeg!
He, damn!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:52 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dus?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:52 schreef Sirolf het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:25 schreef Pino112 het volgende:
Do![]()
![]()
vanavond te gast bij EW.
<insert SR-emoticon>
Het is ook nooit goed hequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:31 schreef alors het volgende:
'Het is al een bewezen hit in Engeland en Amerika' oh dat verklaart, anders hadden ze het niet gedaan zeker
Fijn.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:32 schreef SilentChaos het volgende:
Zal me er niet aan storen komende week iig
Idem hier. Voelt wel wat Zwitsers, zo neutraal zijnquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:32 schreef SilentChaos het volgende:
Ik erger me er niet aan, zeg ook niet direct "WAUW" (maar dat hoeft niet, vaak kunnen dat soort nummers wel groot uitgroeien)...
Dus ben lekker neutraalZal me er niet aan storen komende week iig
Iddquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Idem hier. Voelt wel wat Zwitsers, zo neutraal zijn
Ik vind het wel prima, alleen ik vind het jammer dat ze niet wat vaker/altijd voor onbekendere artiesten kiezen en wat gedurfdere keuzes maken. Dat vind ik bij uitstek een taak voor een publiek radiostation.quote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ellie_Gouldingquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:38 schreef minthy het volgende:
Ik heb nog nooit van haar gehoord... Komt ze uit een of andere talentshow?
Houden zoquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:39 schreef alors het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ellie_Goulding
Nee ze is al wat langer bezig, maar een echte doorbraak is er nooit geweest.
Thanks! Zit zo eens wat andere nummers te luisteren, niet echt iets voor mijquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:39 schreef alors het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ellie_Goulding
Nee ze is al wat langer bezig, maar een echte doorbraak is er nooit geweest.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:46 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
[..]
Jij ook bedankt, maar net iets minder. Je bent tenslotte te laat.
Ik zal je nog eens helpen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:46 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Bedankt!
[..]
Jij ook bedankt, maar net iets minder. Je bent tenslotte te laat.
Nee niet elke dag, want op zaterdag en zondag is Sander er meestal niet.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:23 schreef miieejj het volgende:
drinkt ie nou elke dag bier daar ? iedere keer als ik kijk zie ik 'm met een blikje bier .. uueuhw.ja .
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:24 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee niet elke dag, want op zaterdag en zondag is Sander er meestal niet.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:24 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee niet elke dag, want op zaterdag en zondag is Sander er meestal niet.
Voor als het al definitief is: Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:28 schreef borisz het volgende:
Zo Tentamen is nu wel gehaald.
bockbiertijd
Spannend !.. veel succesquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:30 schreef borisz het volgende:
Nog niet. Twee weken wachten, maar bij deze weet ik zeker dat het nu wel binnen is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |