Te verwachten reactie: "wees er maar trots opquote:
Dankjewel.quote:
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:58 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dankjewel.
Ik had hem al voorbereid just in case.
Ik wil graag Noesje, sinterklaas en de paus bedanken voor mijn TT talent. Verder wil ik de groeten doen aan tante Ans en ome Geurt. Zonder jullie was dit allemaal niet mogelijk.
Succes met je bord en je pan.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:00 schreef minthy het volgende:
Afwasje wegwerken, dankzij Cindy heb ik nu de motivatie gevonden![]()
gr gr
Goed he. Dit is wel een pareltje inderdaad.quote:
Al klaar? Of heb je nu zeepsop in je smartphonequote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:07 schreef CindieY het volgende:
M'n afwas is wel wat groter dan 2 glazen
Ik ben klaar, jaquote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:13 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Al klaar? Of heb je nu zeepsop in je smartphone
Het was iets meer dan dat en onderweg kwam ik ook nog een wasje tegen. Je blijft bezig als huisvrouwquote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:00 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Succes met je bord en je pan.
See you in 5
Goed hè, die motivatiequote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Het was iets meer dan dat en onderweg kwam ik ook nog een wasje tegen. Je blijft bezig als huisvrouw
Ja, af en toe een schop onder je kont is nooit wegquote:
Dat moet ik ook nog eigenlijk doenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, af en toe een schop onder je kont is nooit weg![]()
Zou ook nog moeten stofzuigen, morgen komt er iemand voor de cv. Morgenvroeg maar
Pffft, nee.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:23 schreef henkde_j het volgende:
Morgenochtend na het ochtendgymnastieken maar gelijk aan de schoonmaak jullie!
Dat doe ik al bijna 10 jaar zelfquote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:23 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Zeg. Heeft mama je brood al gesmeerd?
Nee hoor, er komt hier toch niemand. Waarom zou ik het dan altijd tiptop (jeuk) moeten hebben?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:23 schreef henkde_j het volgende:
Morgenochtend na het ochtendgymnastieken maar gelijk aan de schoonmaak jullie!
Ik wens je vast veel plezier bij de inschrijvingquote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:28 schreef henkde_j het volgende:
De huishoudschool zou weer terug moeten komen.
Nou, we wachten...quote:
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik wens je vast veel plezier bij de inschrijving
quote:
What's up met jullie mannen vandaag? Je zoekt maar op internet naar een stel tettenquote:
maar redtube[punt]com intypen is veel moeite.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:29 schreef CindieY het volgende:
[..]
[..]
What's up met jullie mannen vandaag? Je zoekt maar op internet naar een stel tetten
Luilakquote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
maar redtube[punt]com intypen is veel moeite.
We hebben zin in een echte mooie vrouw. Daaromquote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:29 schreef CindieY het volgende:
[..]
[..]
What's up met jullie mannen vandaag? Je zoekt maar op internet naar een stel tetten
Ja hoor, met alle genoegen. Je komt dan wel als "vriend" op mijn Facebookpagina te staan en ik kan dan al je gegevens inzien (voor zover ingevuld), jij ook bij mij. Als je daarmee geen problemen hebt DM ik je direct mijn Facebookquote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:30 schreef wolfrolf het volgende:
Noesje als ik nou ff een facebook aanmaak kan jij me dan inviten voor de 3FM fb?
Dan moet je inderdaad maar op internet zoekenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:32 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
We hebben zin in een echte mooie vrouw. Daarom
ah even slijmen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:32 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
We hebben zin in een echte mooie vrouw. Daarom
Onzinquote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:32 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dan moet je inderdaad maar op internet zoeken
Neeeneenee. Niet zo bescheiden jij.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:32 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dan moet je inderdaad maar op internet zoeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |