SPOILER: Officiele MC SC server AldiewillentekaaprenvarenCRAFTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het boek over Bestemmingsplan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Veel plezier
Nee, dat is dan een Nintendo DSquote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:23 schreef Lorrelies het volgende:
Wist je dat een Nintendo DS een ander deuntje geeft als je jarig bent?
DAT IS TOCH KOEL
Hahahahahaquote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:27 schreef MineraalWater het volgende:
Nou lor, Alvast proficiat voor morgen
[ afbeelding ]
Hihiquote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:27 schreef MineraalWater het volgende:
Nou lor, Alvast proficiat voor morgen
[ afbeelding ]
Lor en mor hebben steampunk fetish?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:49 schreef Lorrelies het volgende:
Hee als je die TC bruin haar geeft lijkt ze wel op mij.
beetje dan
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:09 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Door die bril kun je niet eens kijken, hoezo zou je die met je meedragen?
Steampunk héquote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:09 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
En vrouwen met hoge hoeden![]()
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:08 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Steampunk
Piraten
Zombies
Ninja's
Tweede wereldoorlog
Moderne oorlogsvoering
Geef mij maar een shooter in de boerenoorlog
Jep, de laatste om negen uur weggebracht en net opgeruimd e.d., het oudervolk komt (hihi) morgen weer thuisquote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:11 schreef MineraalWater het volgende:
Hey aldie je vrienden al naar huis?
Oh die is zo slechtquote:
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:08 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Steampunk
Piraten
Zombies
Ninja's
Tweede wereldoorlog
Moderne oorlogsvoering
Geef mij maar een shooter in de boerenoorlog
Ja is toch zoquote:
Ja en ja! Dishonored heeft mijn haat voor steampunk iets verzacht.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:20 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Dishonored is toch ook steampunk? Is dat spel eigenlijk een aanrader?
SPOILER: NSFW?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beetje te, maar tochSuikoden heerst
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:26 schreef Mordecai het volgende:
Aparte hoed, aparte bril, jasje is te klein, riem is echt enorm nutteloos als hij niet op zijn plaats word/t gehouden door lusjesSPOILER: NSFW?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beetje te, maar toch
ergo: no no no
Da's wel een goeie, ja. In overleg wil ik het testen wel op mij nemenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:29 schreef drumstickNL het volgende:
ik paas
Ik ga morgen avond even kijken hoe we FLAK accuracy kunnen verbeteren.
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:30 schreef bobbernaut het volgende:
Ik blijf op om mij helemaal bewusteloos te rukken met een vingerskateboard in mijn reet![]()
oowh ja dat is zo heerlijk he!quote:
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:26 schreef Mordecai het volgende:
Ik heb het gevoel dat Mor meer fotos van steampunk-meiden op zn PC heeft dan van LorSPOILER: NSFW?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beetje te, maar toch
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:40 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat Mor meer fotos van steampunk-meiden op zn PC heeft dan van Lor
Gaat u maar eens GoI kopen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:31 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Da's wel een goeie, ja. In overleg wil ik het testen wel op mij nemen
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:52 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
hmmmmm
[ afbeelding ]
quote:When I was in the sixth grade a 3th grader came up to me and said "I got icecream and you don't!" So I destroyed it in my fist. He cried all day long, My teacher gave him a new one though.
Aaaaaah nu voel ik me pas oudquote:
Wow ja inderdaad, raar!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 08:20 schreef drumstickNL het volgende:
Gefeliciteerd Lorrelies; kun je eindelijk drinken in de US.
Klopt ja... nu ben ik zelf verantwoordelijk voor mijn eigen actiesquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 08:23 schreef tuut-chips het volgende:
En je bent nu voor de wet officieel financieel onafhankelijk van paps en mams dacht ik!
Loool omgquote:
iedereen quoten behalve mij wat is dit!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 09:31 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Aaaaaah nu voel ik me pas oud
[..]
Wow ja inderdaad, raar!
[..]
Klopt ja... nu ben ik zelf verantwoordelijk voor mijn eigen acties
moet wel goedkomen denk ik
[..]
Loool omgMor is degene die Steampunk leuk vindt D:
Maar thanks XD
Ik moest net een toets maken van word en ik moest comic sans gebruiken....quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 09:54 schreef drumstickNL het volgende:
verslagen van school slaan ook vrijwel nooit ergens op; nog nooit zoveel pagina's bullcrap geschreven
sowieso; een word toets?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 09:55 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ik moest net een toets maken van word en ik moest comic sans gebruiken....
Nee 2010quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 10:17 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
sowieso; een word toets?zeker met word 2000 ook nog
koffie is koud
Hoe groot moet de map worden?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:04 schreef drumstickNL het volgende:
Zal vanavond even kijken naar de base vs base map.
hihi je hebt niks gelezen dus?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:30 schreef maurisioo het volgende:
Trouwens, misschien leuk om met large biomes te doen
Geen idee hoe groot het moet wordenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:32 schreef drumstickNL het volgende:
[..]ja laten we het na 1 dag af laten lopen
Oja, de grootte maakt niks uitquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:34 schreef drumstickNL het volgende:
Heb je de vorige topics niet gelezen?Elk gebied 1 biomes
Het idee is dat je wel gebouwen bovengronds kunt maken dmv de map wat groter te maken dat het nog steeds wat dagen duurt voordat je elkaar kan vinden.quote:
lul niet hebben ze wel. Alleen dat gaat nogal eens stuk. Voornamelijk omdat bij utrecht alleen al meer wissels liggen dan in heel Rusland.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:22 schreef drumstickNL het volgende:
inb4 de ellende met de NS weer begint. "de wissels zijn bevroren" boo-fucking-hoo; in rusland hebben die dingen gewoon verwarming, maar in nederland hebben we daar het geld niet voor want de directeurs moeten ook hun bonus krijgen. Dan maar geen rijdende treinen. ./rant
ijsvrij 14.gifquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:55 schreef MineraalWater het volgende:
Mij boeit et niet. Dan ga ik niet naar school
dat wil ik graag gelovenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:28 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
lul niet hebben ze wel. Alleen dat gaat nogal eens stuk. Voornamelijk omdat bij utrecht alleen al meer wissels liggen dan in heel Rusland.
FLODDER BACK ME UP HERE
omwquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:25 schreef maurisioo het volgende:
Bobber kom jij eens online op mijn server dan. Krijg je een snoepje.
Dat dusquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:19 schreef Ame_thyst het volgende:
okey maar
17.098.242 km² Rusland
37.354 km² NL
En dan is de 2809 km van Nederland opeens veel, erg veel.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 09:42 schreef Mordecai het volgende:
Mag ik de worldsave van de aldieserver?
Ik las; salaris gehad, salaris verneuktquote:
staat er al eentje online. Of gaan we voor 1.4quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:04 schreef drumstickNL het volgende:
Zal vanavond even kijken naar de base vs base map.
fixedquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:27 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik wil niet veel zeggen, maar als je dat verschil na vijf biertjes al niet meer proeft is er iets goed mis met je smaakpapillen. En die eerste vijf zijn sowieso al een crime.
Hertog Jan [ afbeelding ]
Just sayin'
wat?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:12 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
staat er al eentje online. Of gaan we voor 1.4
Dat verschilt niet per bier merk heur.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:29 schreef TJV het volgende:
Grolsch.Ik wil de volgende dag kunnen bewegen zonder dat het voelt alsof er een eekhoorn met een kettingzaag op mijn hoofd zit.
er draait al een kleine week een map voor bvb, maar die is 1.3quote:
Straks eten ze mijn kat op.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:45 schreef Ame_thyst het volgende:
ja zeg en rondleiding geven voor 20 euro
Hoe verloopt je verjaardag totnutoe?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:24 schreef Lorrelies het volgende:
Hihi allemaal ballonnen toen ik thuis kwam![]()
Och ik vier 't verder niet. Dus hoop spam op Facebook, telefoontjes en smsjes en kaartjesquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:50 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Hoe verloopt je verjaardag totnutoe?
Nee dank uquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:06 schreef SosuaCafe het volgende:
Het is weekend. Tijd voor een revolutie. Een persoonlijke revolutie. Iets radicaals doen wat uw hele leven op zijn kop zet. Een privelutie. Zeg uw baan op. Plan een wereldreis. Verbreek uw sleurige relatie. Meldt u aan bij een sekte. Schrijf een boek. Geloof in iets. Flirt met iemand van hetzelfde geslacht. Crowdsurf een winkelcentrum. Zeg uw ouders dat het u spijt. Maak een baby. Begin een oorlog. Verzin een cabaretvoorstelling. Componeer een lied. Bouw iets. Sloop iets. Word jeugdcoach. Bestijg het preekgestoelte. Maak een wereldstad baas. Leer een vreemde taal. Ga vrijwilligerswerk in een verzorgingstehuis doen. Neuk een celebrity. Solliciteer bij de FARC. Voeg je bij een Amerikaanse gang. Sticht een kloosterorde in Japan. Verzin een fabel. Neem een borstvergroting. Dans de wals. Verleid een vreemde. Doe iets. Als het maar fanatiek anders is. Het dagelijkse ritme doorbreekt. Change your melody. Prettig weekend. En be nice. Gs
wijn en daarna whisky.quote:
welkom tot de bakkebaerdenclub.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:27 schreef vogelkooi het volgende:
Zou ook tot mijn keuze pakket kunnen behoren.
uiteraard.quote:
/world 2fort.quote:
kom online.quote:
yep. Zie je dat niet dan?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:10 schreef vogelkooi het volgende:
Altijd leuk spotify, zit je ook in de MC SC list?
bij aldie tik je /world 2fort. Dan kan je op de base vs base map. Leuke seed naar het schijnt.quote:
sjezus, komt jij ook weer eens boven drijven..quote:
bij de slijter zijn aardige blikjes tr krijgen hoor.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:50 schreef vogelkooi het volgende:
Hipsters zoals huib drinken uit blik.!
feli!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:52 schreef Lorrelies het volgende:
Lekker dan, moet ik om half 6 opstaan morgenochtend, dus moet gewoon vroeg gaan slapen op mijn verjaardag
Hooooo even! Even rustig aan he???! Zulke toon sla je maar aan met een knuppel!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:43 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
sjezus, komt jij ook weer eens boven drijven..
En zonder einz1!! En codetaal.
Jwow belde net welke film je mee ging nemen.
kan beter vriezen. Dat voelt lekkerder.quote:
Sneeuwvrij bedoel je dan denk ik.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:07 schreef bobbernaut het volgende:
Ik wil dat het zo erg sneeuwt dat we ijsvrij krijgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
voor een upgrade zeker?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:48 schreef SosuaCafe het volgende:
Wel goedkoop 6 tientjes voor win8 bij de mediamarkt.
ik ga em proberen op mediacenter.. (technet account, dus mag er 3 installeren) en misschien dualboot voor hoofdpc, voor de test..quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:51 schreef Ame_thyst het volgende:
al gaven ze me 8 tientjes zette ik het er nog niet op
hoewel ik prima kan liegen.. zit ik er een beetje mee als ze toch gaan vragen naar bewijs voor die 15 euro editiequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:06 schreef tuut-chips het volgende:
Upgraden naar W8 Pro kan al voor 15 euro dus daar hoef je het niet voor te laten.
2 Jaar WTF man, Hoe lang doe jij er wel niet overquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:42 schreef Lorrelies het volgende:
WTF wat een homo's, ik betaal ineens langstudeerboete![]()
Ik zit in mijn 2e jaarLekker dan, mag ik alles weer gaan regelen.
Bij mij ook. En vorige maand ineens het dubbele.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:44 schreef Lorrelies het volgende:
Ik snap er echt geen zak meer van......... collegeld zou 147 euro per maand zijn, en dat is nu 177
Zucht.
Ze is nu twee jaar bezig en zit in haar tweede jaar.. Hoe lang ze er over doet? Voorlopig loopt ze net als ik nog gewoon op schemaquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:43 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
2 Jaar WTF man, Hoe lang doe jij er wel niet over
roti.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:51 schreef Mordecai het volgende:
Waar hebben wij trek in?
Grote kiploempia
of
Nasi/bami met foe yong hai/babi pangang
Oh ik betaal nu 10 maanden ipv 12, maar dus wel meer per maand. Vandaaaaaar. Waarom is dat nergens terug te vindenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:45 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Bij mij ook. En vorige maand ineens het dubbele.
Oehhhhhhh lekker, maar dat zit net even 10 minuten verder fietsenquote:
een upgrade of een full version?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:57 schreef SosuaCafe het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vooralsnog loopt t goed.
Als het werkt is het niet duur voor een pro.
Bij mij zegt ie dat altijd als ik W7 installeer maar uiteindelijk start hij maar 1 keer opnieuw op.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:00 schreef Lorrelies het volgende:
"De computer wordt verschillende keren opnieuw opgestart"
Frustratie nr. 1
Was ook maar een garp.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:45 schreef Mordecai het volgende:
[..]
Ze is nu twee jaar bezig en zit in haar tweede jaar.. Hoe lang ze er over doet? Voorlopig loopt ze net als ik nog gewoon op schema
updates staan uit standaard, ik bepaal zelf wel wanneer en wat ik update..quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:03 schreef Lorrelies het volgende:
Waar ik me ook altijd zo aan erger zijn die updates als je je computer afsluit
had je anders verwacht?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:11 schreef -Datdus- het volgende:
Oja, en de eerste 'modern' apps zitten al vol met reclame.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |