SPOILER: Officiele MC SC server AldiewillentekaaprenvarenCRAFTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het boek over Bestemmingsplan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Veel plezier
Nee, dat is dan een Nintendo DSquote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:23 schreef Lorrelies het volgende:
Wist je dat een Nintendo DS een ander deuntje geeft als je jarig bent?
DAT IS TOCH KOEL
Hahahahahaquote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:27 schreef MineraalWater het volgende:
Nou lor, Alvast proficiat voor morgen
[ afbeelding ]
Hihiquote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:27 schreef MineraalWater het volgende:
Nou lor, Alvast proficiat voor morgen
[ afbeelding ]
Lor en mor hebben steampunk fetish?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:49 schreef Lorrelies het volgende:
Hee als je die TC bruin haar geeft lijkt ze wel op mij.
beetje dan
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:09 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Door die bril kun je niet eens kijken, hoezo zou je die met je meedragen?
Steampunk héquote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:09 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
En vrouwen met hoge hoeden![]()
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:08 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Steampunk
Piraten
Zombies
Ninja's
Tweede wereldoorlog
Moderne oorlogsvoering
Geef mij maar een shooter in de boerenoorlog
Jep, de laatste om negen uur weggebracht en net opgeruimd e.d., het oudervolk komt (hihi) morgen weer thuisquote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:11 schreef MineraalWater het volgende:
Hey aldie je vrienden al naar huis?
Oh die is zo slechtquote:
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:08 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Steampunk
Piraten
Zombies
Ninja's
Tweede wereldoorlog
Moderne oorlogsvoering
Geef mij maar een shooter in de boerenoorlog
Ja is toch zoquote:
Ja en ja! Dishonored heeft mijn haat voor steampunk iets verzacht.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:20 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Dishonored is toch ook steampunk? Is dat spel eigenlijk een aanrader?
SPOILER: NSFW?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beetje te, maar tochSuikoden heerst
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:26 schreef Mordecai het volgende:
Aparte hoed, aparte bril, jasje is te klein, riem is echt enorm nutteloos als hij niet op zijn plaats word/t gehouden door lusjesSPOILER: NSFW?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beetje te, maar toch
ergo: no no no
Da's wel een goeie, ja. In overleg wil ik het testen wel op mij nemenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:29 schreef drumstickNL het volgende:
ik paas
Ik ga morgen avond even kijken hoe we FLAK accuracy kunnen verbeteren.
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:30 schreef bobbernaut het volgende:
Ik blijf op om mij helemaal bewusteloos te rukken met een vingerskateboard in mijn reet![]()
oowh ja dat is zo heerlijk he!quote:
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:26 schreef Mordecai het volgende:
Ik heb het gevoel dat Mor meer fotos van steampunk-meiden op zn PC heeft dan van LorSPOILER: NSFW?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beetje te, maar toch
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:40 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat Mor meer fotos van steampunk-meiden op zn PC heeft dan van Lor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |