Dan nog is 500 niks johquote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:29 schreef Snax het volgende:
[..]
Wel 500 uitermate overwogen woorden, natuurlijk
Mooie vent. Ook een heel uitdagende tak van sport.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:23 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Die ja.
Heb al meerdere klussen voor 'm gedaan. Hij blijft maar terugkomen, dus kennelijk doe ik iets goed![]()
Of zullen we het het XXe Lustrum noemen? Klinkt ook leuk. Al moet dan jaren even gelezen worden als topicsquote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:29 schreef Ryon het volgende:
[..]
De eer om de jubileum TS te zijn is er natuurlijk een die eigenlijk niet geweigerd kan worden. Maar.. wellicht leuk om eens een statistieke los te laten op wie hier de fanatiekste poster is en die de eer te gunnen? Nu alle topics samen zijn gekomen in een reeks kan dat vast achterhaald worden. Ik geloof dat GW een aantal tools voor die onzin opgesteld had.
Voor zover ik weet bestaan die stats voor een paar beperkte reeksen, maar als jij ze kunt vinden ben ik helemaal voor jouw plan. Al ben ik wel bang hoe hoog ik staquote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:34 schreef Ryon het volgende:
Ik bedoel natuurlijk Glowmouse i.p.v GW.. maar dat moge duidelijk zijn.
Angst is een slechte raadgever.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Voor zover ik weet bestaan die stats voor een paar beperkte reeksen, maar als jij ze kunt vinden ben ik helemaal voor jouw plan. Al ben ik wel bang hoe hoog ik sta
Ik denk dat je in de war bent met iemand andersquote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:02 schreef Snax het volgende:
Morera - al klaar met dat noot/analyse ding voor acva? Of ben ik nou in de war met iemand anders? Ik vind het echt zo'n onderwerp dat interessant zou kunnen zijn als het debat niet zo over definities ging... mja, misschien het risico van een rechtenstudie..
Grappig dat er geen deel 1 is.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:36 schreef Ryon het volgende:
De eerste te traceren TS van deze serie was trouwens wel een hbo'r. Dat is dan wel weer jammer.
Van WO Rechten naar HBO Rechten ( stapje terug dus) #2
Waarom?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:37 schreef Ryon het volgende:
Eerste topic was natuurlijk: http://forum.fok.nl/topic/612949 maar die is al een tijdje verwijderd.
7.5 jaar geleden.quote:
Mm, toen was ik net niet met rechten begonnen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:36 schreef Ryon het volgende:
De eerste te traceren TS van deze serie was trouwens wel een hbo'r. Dat is dan wel weer jammer.
Van WO Rechten naar HBO Rechten ( stapje terug dus) #2
Hoe oud ben je eigenlijk?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:52 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Mm, toen was ik net niet met rechten begonnen.
Ben nu ik de oudstgediende hier?
Daar is toch niets mis mee?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:54 schreef Paxcon het volgende:
Ik heb eigenlijk totaal geen zin om bij een of ander topkantoor te komen ofzoVind werken bij een of andere gemeente wel prima.
Als het maar niet Zoetermeer is, blijkbaarquote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:54 schreef Paxcon het volgende:
Ik heb eigenlijk totaal geen zin om bij een of ander topkantoor te komen ofzoVind werken bij een of andere gemeente wel prima.
Achja, Amsterdamse grote bekken johquote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:58 schreef Paxcon het volgende:
Wat mij betreft niet, maar er komen hier nogal geregeld hatelijke reacties voorbij ivm het werken bij een gemeente
Econometrie. Dat lijkt me echt verschrikkelijk lastigquote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:59 schreef wimjongil het volgende:
Ik zie dat ik eenzaam bij de UvT sta. Mijn rol als laatste der Mohikanen is nu echter voorbij, want ik ben gestopt met rechten (moest stoppen). Nu ben ik in het hoge noorden sommetjes aan het oplossen aan de economische faculteit, econometrie dus. Bevalt tot nog toe prima en dat jaartje rechten/student zijn heeft me best goed gedaan eigenlijk. Ik kan nu ook eindelijk weer zonder schuldgevoel een leuk boek openslaan zonder eraan te hoeven denken dat ik nog 1000 pagina's Pitlo en Asser moet lezen.
Ik ken het alleen van een onuitstaanbare oud-klasgenoot die ik echt heel erg haatte en die altijd negens en tienen haalde. Hij ging het puur doen om de kans om miljonair te worden en faalde jammerlijkquote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:01 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Econometrie. Dat lijkt me echt verschrikkelijk lastig![]()
Haha heerlijkquote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ken het alleen van een onuitstaanbare oud-klasgenoot die ik echt heel erg haatte en die altijd negens en tienen haalde. Hij ging het puur doen om de kans om miljonair te worden en faalde jammerlijk
Dat heeft altijd een beetje bekend gestaan als 'de veilige keus'. 3200 euro bruto p/m baantje in een ambtelijke omgeving met bijbehorende bescherming. Niet bepaald de glamour van de Zuidas.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:58 schreef Paxcon het volgende:
Wat mij betreft niet, maar er komen hier nogal geregeld hatelijke reacties voorbij ivm het werken bij een gemeente
¤ 3.200 bruto als startsalaris is ongeveer Zuidas hequote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:03 schreef Ryon het volgende:
[..]
Dat heeft altijd een beetje bekend gestaan als 'de veilige keus'. 3200 euro bruto p/m baantje in een ambtelijke omgeving met bijbehorende bescherming. Niet bepaald de glamour van de Zuidas.
Hoeft niet eens heel kut te zijn en zeker Zoetermeer en Almere hebben ironisch genoeg een boel maatschappelijke uitdagingen te bieden, maar er blijft een imago probleem aankleven.
chillquote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:03 schreef Maharbal het volgende:
http://www.ibood.com/health-beauty-nl/nl/
![]()
Ik zou er voor tekenenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:03 schreef Ryon het volgende:
[..]
Dat heeft altijd een beetje bekend gestaan als 'de veilige keus'. 3200 euro bruto p/m baantje in een ambtelijke omgeving met bijbehorende bescherming. Niet bepaald de glamour van de Zuidas.
Hoeft niet eens heel kut te zijn en zeker Zoetermeer en Almere hebben ironisch genoeg een boel maatschappelijke uitdagingen te bieden, maar er blijft een imago probleem aankleven.
Ik denk dat dat de hoogste schaal is van de gemeente Zoetermeer.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:04 schreef Maharbal het volgende:
[..]
¤ 3.200 bruto als startsalaris is ongeveer Zuidas he
Afhankelijk van de functie zit je bij de gemeente op rond de 2200/2600 euro bruto als startsalaris. 3.200 euro krijg je met een paar jaar werkervaring, maar daarna stijgt het ook niet echt meer als je beleidsmedewerker blijft.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:04 schreef Maharbal het volgende:
[..]
¤ 3.200 bruto als startsalaris is ongeveer Zuidas he
Het ligt allemaal rond dat bedrag, met hier en daar uitschieters ten koste van een variabele bonus ofzo. Uitschieter is LoLo met ¤ 3.750 uit m'n kop. De ene is iets hoger in basisloon, de ander heeft een stabielere bonusregeling. Het ontloopt elkaar niet. Je verdient overal aardig, maar niet omgerekend per uur.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:06 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ik denk dat dat de hoogste schaal is van de gemeente Zoetermeer.
Overigens zijn vrijwel alle mensen die ik ken op de Zuidas met (iets) meer gestart dan dat.
Yup, ambtenaren starten aardig hoog maar vlakken snel af. Na 3 jaar kun je er hier nog 's een kleine 2/2.5k bij optellen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:07 schreef Ryon het volgende:
[..]
Afhankelijk van de functie zit je bij de gemeente op rond de 2200/2600 euro bruto als startsalaris. 3.200 euro krijg je met een paar jaar werkervaring, maar daarna stijgt het ook niet echt meer als je beleidsmedewerker blijft.
Ja. Ooit in Tilburg gestudeerd?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:00 schreef Ryon het volgende:
Van UvT naar RUG? Had dat een reden of gewoon toeval?
't Is zeker hard werken, maar goed; voor mij bleek het ook lastig te zijn om al die dikke juridische pillen door te werken. Het is ook wel fijn dat de meeste studenten bewust voor econometrie kiezen, terwijl rechten voor een hoop scholieren een studie is die je maar gaat doen als je het niet weet. Mijn studiegenoten zijn gemotiveerder dan die van vorig jaar (en dat werkt aanstekelijkquote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:01 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Econometrie. Dat lijkt me echt verschrikkelijk lastig![]()
Hurr durr rechten is gewoon een veredelde HBO-opleidingquote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:01 schreef Tchock het volgende:
Nou, zet wimjongil maar bij 'scholieren' neer dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |