SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
Doet me denken aan tweekamp,( met Judith Bos)quote:
Neem je tandenborstel maar mee, met de geweldige Rolf Wouters. Beste showprogramma op de buis in de jaren 90. Jep, die gebruikte de tune ook. Geschreven door sam fonteijn trouwens Sam Fonteyn - IMDbquote:Op zondag 28 oktober 2012 14:46 schreef Karina het volgende:
Het doet mij denken aan de Tandenborstelshow
Please Sir ken ik wel, maar ik weet niet zeker of ik het me echt herinner gezien te hebben op tv. En inderdaad, die show was erg leuk, lekker melig altijdquote:Op zondag 28 oktober 2012 14:52 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Neem je tandenborstel maar mee, met de geweldige Rolf Wouters. Beste showprogramma op de buis in de jaren 90. Jep, die gebruikte de tune ook. Geschreven door sam fonteijn trouwens Sam Fonteyn - IMDb
Dick Passchier. Jury Dr Krijn en van Pesch.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:36 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Doet me denken aan tweekamp,( met Judith Bos)
Erika Terpstra had daar de bel, klakling, klakling
quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:22 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Gisteren gekocht, vandaag maar eens aan beginnen.
Kan je al een klein tipje van de sluier oplichten Tong, zonder teveel te verklappen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Das een pastoor, sukkelquote:Op zondag 28 oktober 2012 15:10 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Hij heeft sex met kleine jongetjes ja...
Vroeger was alles beter. ONZ takelt al vanaf 2001 af.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:38 schreef CytiseChromatique het volgende:
tong80 is eigenlijk 1 van de weinige leden hier waar ik om kan lachen. Als hij en sommige anderen er niet zijn, blijft er echt een peuterspeelzaal over hier in ONZ
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |