http://www.scriptgirl.nl/(...)jaar-erger-dan-ooit/quote:Expeditie Robinson 2012: "Het is dit jaar erger dan ooit."
Heilig ontzag heb ik voor de deelnemers van Expeditie Robinson. Je zult maar ergens op een exotische locatie gedropt worden zonder enige vorm van luxe, eten of ander gemak. Dan dien je ook nog eens muggen en vervelende mede-kandidaten van je af te slaan en wedstrijdjes te winnen. En guess what, volgens nieuwbakken presentator Dennis Weening wordt het dit jaar erger dan ooit. Dat kunnen we vanaf donderdag 30 augustus met eigen ogen zien op RTL5.
Hoge kijkcijfers Expeditie Robinson
Maar dat is misschien ook precies de reden waarom zoveel kijkers ieder jaar weer afstemmen op het programma. Met gemak scoort Expeditie Robinson zomaar wel eens meer dan een miljoen kijkers. Bijzonder netjes voor een wat kleinere zender als RTL5.
De kijkers worden ook dit jaar niet teleurgesteld. Tenminste, dat wil presentator Dennis Weening ons laten geloven in een interview met Veronica Magazine. Al is het alleen maar omdat hij zelf ook ooit een keer meedeed aan het programma ( al maakte hij niet écht een goede indruk als survivor).
Eerste heftige proef
Maar wat maakt het dit jaar dan zo heftig? Het begint meteen al goed met een heftige eerste proef in een mangrovebos in Maleisië. Die proef maakt trouwens ook gelijk duidelijk wie in welk team zit. Het team dat de proef wint, gaat naar een prachtig strand. En moesten sommige deelnemers zich vorig jaar nog staande houden in een grot, dit maal moet het verliezende team zien te overleven in de mangrove.
Mangrove
Voor de duidelijkheid: de mangrove is een soort platform tussen de bomen op water. Denk aan een kust met grote struiken met enorme wortels. En ja, dat staat constant onder water en wordt belaagd door honderdduizenden muggen plus andere rare beesten. Laat staan dat er fatsoenlijk voedsel is. En dat is nog maar het begin .
Intriges en verraad
Want volgens Weening is niet alleen de mangrove geestdodend, maar zijn de intriges en het verraad tussen de kandidaten onderling ook niet van de lucht. "Niemand kan een ander vertrouwen, er worden continu messen in elkaars ruggen gestoken. Het is dit jaar erger dan ooit!" laat Weening dan ook weten.
Kandidaten
Stiekem is het ieder jaar dan toch weer een wonder dat de makers dan toch weer met nieuwe kandidaten op de proppen komen. Dat zijn rapper Willie Wartaal en presentatrice Tess Milne ( bekend van Sterren Springen), Fatima Moreira de Melo, Ruud Feltkamp, The Voice finalist Paul Turner, Fajah Lourens, Peggy Vrijens en tuinman Lodewijk Hoekstra.
En omdat Expeditie Robinson samen met de Vlamingen wordt gemaakt, zijn de acht Vlaamse kandidaten: Min Hee Bervoets, Joke Van de Velde, Gene Thomas, Zoë van Gestel, Aagje Vanwallghem, Matthias De Meulder, Christophe De Meulder en Olivier Bisback.
Zij liever dan ik. Dat staat als een paal als boven water. Maar kijken doe ik dan wel. En dat vind ik eerlijk gezegd al spannend genoeg.
Expeditie Robinson is vanaf vanaf donderdag 30 augustus om 20.30 op RTL te zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
Heel veel mensen zijn dit welquote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:33 schreef Chai het volgende:
Ik vind dat pokertrio helemaal niet slim trouwens, te vroeg hun kaarten op tafel gelegd. Als de rest niet superdom is gaan ze die drie er als eerste uitwerken.
Zijn ze helaas welquote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:33 schreef Chai het volgende:
Ik vind dat pokertrio helemaal niet slim trouwens, te vroeg hun kaarten op tafel gelegd. Als de rest niet superdom is gaan ze die drie er als eerste uitwerken.
Ik hoop dat dat dikke broertje keihard faalt in de individuele proeven.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hopelijk de broertjes en Fatima verzuipen vanavond.
Die stemmen klinken ook alsof ze nog altijd de baard in de keel hebben.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:36 schreef IMShuuul het volgende:
Ik irriteer me nog het meest aan die Belgische tweeling. Hoop dat hun er snel uitliggen!
Is ze ook nooit geweestquote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:36 schreef Zocalo het volgende:
Fatima is eigenlijk echt niet lekker als je haar zo ziet.
Johquote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:36 schreef Zocalo het volgende:
Fatima is eigenlijk echt niet lekker als je haar zo ziet.
Maar Tess is te naief voor dit spel.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:40 schreef muzas het volgende:
Eigenlijk verdient fajah het veel meer.
Maar tess is zo lekker.
Fajah wordt er meteen weer uitgewerkt met d'r grote smoelquote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:41 schreef zoem het volgende:
[..]
Maar Tess is te naief voor dit spel.
Misschien weet ze iedereen wel op te zetten tegen de tweeling en Fatima, dat is nu niet zo heel moeilijk meer.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:41 schreef muzas het volgende:
[..]
Fajah wordt er meteen weer uitgewerkt met d'r grote smoel![]()
Maar wel leukere tv idd.
Inderdaad, ze snapt het tactische gedeelte nietquote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:41 schreef zoem het volgende:
[..]
Maar Tess is te naief voor dit spel.
Ja!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:43 schreef Paul het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De eerste keer wel, de tweede met die pokeraars had ze wat meer na kunnen denkenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:43 schreef IMShuuul het volgende:
[..]
Inderdaad, ze snapt het tactische gedeelte niet
Ik vind Paul toch wel leuk zo in het spel, laat hem nog maar even blijven.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:47 schreef Bayswater het volgende:
Die nicht blijft lekker erin zo met al dat strijdgewoel dadelijk.
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:48 schreef zoem het volgende:
[..]
Ik vind Paul toch wel leuk zo in het spel, laat hem nog maar even blijven.
Hij doet het ook een stuk beter dan ik had verwacht.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:48 schreef zoem het volgende:
[..]
Eens.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:48 schreef zoem het volgende:
[..]
Ik vind alles best, als ie maar niet zingtquote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:51 schreef Madame_Paon het volgende:
Maar die hele Gastonact mag hij achterwege laten.
De psychologisch en fysiek sterkste manquote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:48 schreef zoem het volgende:
[..]
Ik vind Paul ook onverwacht tof eigenlijk.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:56 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
De psychologisch en fysiek sterkste man
Wie had dat gedachtquote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:56 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
De psychologisch en fysiek sterkste man
Ik denk dat ze 'bikkel' vol zou houden. Maar dat baseer ik alleen op mijn gevoelquote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:00 schreef Ongedierte het volgende:
Wat zou er gebeuren als Fajah in de grot had gezeten denken jullie?
Ditquote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:01 schreef Madame_Paon het volgende:
Tanja mag Fajahs voeten niet eens kussen.
Ze had gewoon bikkelhard doorgeknokt!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:00 schreef Ongedierte het volgende:
Wat zou er gebeuren als Fajah in de grot had gezeten denken jullie?
Tanja was ook wel bikkel hoor, maar Fajah > Tanjaquote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:01 schreef Madame_Paon het volgende:
Dit verwacht ik ook, want zij is echt 1 van de sterkste spelersquote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:01 schreef Phaelanx_NL het volgende:
En dan gelijk eruit gestemd worden.
Mwah van bijna het begin in de grot zelf die boot gebouwd beide prestaties zijn erg sterk.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:01 schreef Madame_Paon het volgende:
Maar in de proeven was ze zwak.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mwah van bijna het begin in de grot zelf die boot gebouwd beide prestaties zijn erg sterk.
Fatima eerst eruit is juist slim.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:03 schreef Ongedierte het volgende:
Fatima eruithalen? Pak Gené eerst terug mens!
Deze ja, ''ik hoop wel dat mijn naam uit de urn komt'' mischien moet je dan ook wel eens een keer iets DOEN!quote:
Echt hequote:
quote:
Team Gene eruit.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
Paul Gene of dik broertje er uit in elk geval geen Nederland.
1 geit erbijquote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:11 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Staat er alleen zo'n barbecue, zonder eten.
Tess is net, weg het moet nu ook weer niet te snel gaanquote:
Baasquote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:11 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Staat er alleen zo'n barbecue, zonder eten.
Ja inderdaad, ik dacht ook al. Berucht??quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:12 schreef waaromniet1988 het volgende:
Slaapproef, die ken ik nog niet
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:12 schreef waaromniet1988 het volgende:
Slaapproef, die ken ik nog niet
Na uitgebreid eten en drank?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:13 schreef Chai het volgende:
Maar zo'n slaapproef, dat kan wel 36 u of zo duren?
Dan kunnen de kijkers thuis ook meedoen, even een tukje doenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:13 schreef Chai het volgende:
Die lui komen volgevreten en dronken terug van dat feestmaalquote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:13 schreef Chai het volgende:
Nee joh, ze worden eerst vetgemest en lekker dronkenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:13 schreef Chai het volgende:
Niet met oververmoeidheid volle magen en drank en ik fijne hangmatjesquote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:13 schreef Chai het volgende:
Met Maxime die had zoveel drank op dat hij gelijk in slaap donderde.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:14 schreef TheRulingEagle het volgende:
Is al een keer eerder geweest zo'n slaapproef
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Met Maxime die had zoveel drank op dat hij gelijk in slaap donderde.
Die dikke eet iig wel veel.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:16 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik hoop dat dat ene broertje zich volzuipt en daardoor als eerste in slaap valt.
Depressieve drinker omdat ie geen stem had, dat zit wel goed.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:16 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik hoop dat dat ene broertje zich volzuipt en daardoor als eerste in slaap valt.
Of dat ie daarna nooit meer wakker wordtquote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:16 schreef Madame_Paon het volgende:
Christophe krijg je er wel uit als hij de slaapproef verliest en 2 zwarte stemmen heeft. Dan is er niet meer zo veel nodig.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:17 schreef 3rdRock het volgende:
lekker veel addertjes. eerst al die ketting waar niets over gezegd werd en die strijd voor immuniteit betekende, nu een slaapproef na een barbecue.
en dan de pokerbroers die niet op elkaar stemmen en Peggy die zonder dat ze het in de gaten heeft buitenspel wordt gezet. Ik denk dat een pokerbroer die geen immuniteit haalt de volgende is die naar huis kan. En als de Christophe de slaapproef verliest kan die vertrekken. hoewel het dan misschien slim zou zijn als verrassing op Matthias te stemmen. Die rekent daar nooit op. Hoewel hij ook geen munten heeft dus die krijg je sowieso nog wel weg....
nee klopt, maar de psychologisch klap zou imho harder zijn als je die fatima (heeft ze munten?) eruitstemt. die rekent er niet op en zet dus ook geen evt munten inquote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:19 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Christophe krijg je er wel uit als hij de slaapproef verliest en 2 zwarte stemmen heeft. Dan is er niet meer zo veel nodig.
Dat hoeft nou ook weer niet ....quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:17 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Of dat ie daarna nooit meer wakker wordt
Oh zo doe ik eigenlijk normaal ook bij elke maaltijdquote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:21 schreef waaromniet1988 het volgende:
Ik haat dat hysterische gedoe om eten
Die rekent er wel op, zij verwacht stemmen op haar of Matti.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:20 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee klopt, maar de psychologisch klap zou imho harder zijn als je die fatima (heeft ze munten?) eruitstemt. die rekent er niet op en zet dus ook geen evt munten in
Ja precies dit. Doen alsof ze het zo moeilijk hadden met eten dit jaar. Met hun bananenbomen en weet ik veel!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:21 schreef waaromniet1988 het volgende:
Ik haat dat hysterische gedoe om eten
Paul die een dikke zoen van Ruud krijgt zou schokkend zijn, dit niet echtquote:
Mwa, het is beter dan vorig jaar.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:22 schreef IMShuuul het volgende:
[..]
Ja precies dit. Doen alsof ze het zo moeilijk hadden met eten dit jaar. Met hun bananenbomen en weet ik veel!
Idd hahaquote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:23 schreef zoem het volgende:
Don't smell it, fucking shove it into your mouth
Ik vind Paul echt zo tofquote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:23 schreef zoem het volgende:
Don't smell it, fucking shove it into your mouth
Volgens mij laat je dat snel als je enige bekendheid geniet.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:25 schreef Ongedierte het volgende:
Ik hoop dat Fajah, zoals iedereen, op haar naam googled en dit vind. Vervolgens leest ze al de lof en wordt ze blij en dat lijkt me leuk
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:25 schreef Ongedierte het volgende:
Ik hoop dat Fajah, zoals iedereen, op haar naam googled en dit vind. Vervolgens leest ze al de lof en wordt ze blij en dat lijkt me leuk
Is eigenlijk allemaal schaamhaar dat verder uitgespreid is.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:26 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Heb je zn borsthaar nog niet gezien? :
True, true..quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:26 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Volgens mij laat je dat snel als je enige bekendheid geniet.
Borsthaar is mannelijkquote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:26 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Heb je zn borsthaar nog niet gezien? :
Min Heequote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:28 schreef Madame_Paon het volgende:
Wie heeft er nog meer op Fajah gestemd? Ruud, Paul en ... ?
Min Hee.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:28 schreef Madame_Paon het volgende:
Dat indomaisje.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:28 schreef Madame_Paon het volgende:
quote:
De leukste Belg dit jaar.quote:
Ook leuker dan een aantal Nederlandersquote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:29 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
[..]
De leukste Belg dit jaar.
Ik denk alleen niet dat ie als eerste in slaap valt, want zo leek het in de preview (je zag hem gapen en daarna een blokje vallen) dus zal het wel een ander zijnquote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:30 schreef PatriQue89 het volgende:
Hij zegt ook in elke quote godverdomme
Joke en Peggy gelukkig nietquote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:30 schreef Kinga het volgende:
Gene mag wel weg van mij, die is toch onzichtbaar...
Echt hèquote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:31 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Berucht, ik had er nog nooit van gehoord.
Ze komt toch uit China?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat indomaisje.
Wat ze zijt ene sterke madam.
Niet als het naar beneden gericht moet zijnquote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:31 schreef Ongedierte het volgende:
Ik kan best iets vasthouden in me slaap hoor
Zichzelf in slaap huilenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:33 schreef Ongedierte het volgende:
Ga huilen Cristophe, of nee, nog beter, ga slapen.
Ja, als je munten zou hebben om die 2 stemmen weg te krijgenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:33 schreef timmmmm het volgende:
Ik zou denken, fuck die zwarte stemmen, ik ga gewoon lekker slapen
Ja echt een huilebalk, jeetjemina!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:33 schreef Ongedierte het volgende:
Ga huilen Cristophe, of nee, nog beter, ga slapen.
Als ik Paul was geweest wel, maar als Cristophe ofzo...quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:33 schreef timmmmm het volgende:
Ik zou denken, fuck die zwarte stemmen, ik ga gewoon lekker slapen
Denk je dat Paul zó veilig is dan dat ie die 2 stemmen wel kan hebben?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:34 schreef Ongedierte het volgende:
[..]
Als ik Paul was geweest wel, maar als Cristophe ofzo...
De buik van die ene groeit al een beetje richting de ander.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Die stomme broers, ze zijn nog net niet fysiek vergroeid met elkaar.
''Godverdomme''quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:34 schreef IMShuuul het volgende:
[..]
Ja echt een huilebalk, jeetjemina!
Hou gewoon op met zeiken!
Ik kijk nu voor de eerste keer en ik mag ze nu al nietquote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:34 schreef Greys het volgende:
Mijn god, wat een gejank van die broertjes
Mjah...quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Denk je dat Paul zó veilig is dan dat ie die 2 stemmen wel kan hebben?
Ik denk dat iedereen met twee zwarte stemmen een makkelijk doelwit wordt.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Denk je dat Paul zó veilig is dan dat ie die 2 stemmen wel kan hebben?
Overal regenbogen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:35 schreef Greys het volgende:
Paul, richt maar lekker een paar huizen in in je hoofd hoor, als dat helpt
Ik wil het hysterische resultaat niet weten, maar go go go
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |