Zichzelf in slaap huilenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:33 schreef Ongedierte het volgende:
Ga huilen Cristophe, of nee, nog beter, ga slapen.
Ja, als je munten zou hebben om die 2 stemmen weg te krijgenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:33 schreef timmmmm het volgende:
Ik zou denken, fuck die zwarte stemmen, ik ga gewoon lekker slapen
Ja echt een huilebalk, jeetjemina!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:33 schreef Ongedierte het volgende:
Ga huilen Cristophe, of nee, nog beter, ga slapen.
Als ik Paul was geweest wel, maar als Cristophe ofzo...quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:33 schreef timmmmm het volgende:
Ik zou denken, fuck die zwarte stemmen, ik ga gewoon lekker slapen
Denk je dat Paul zó veilig is dan dat ie die 2 stemmen wel kan hebben?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:34 schreef Ongedierte het volgende:
[..]
Als ik Paul was geweest wel, maar als Cristophe ofzo...
De buik van die ene groeit al een beetje richting de ander.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Die stomme broers, ze zijn nog net niet fysiek vergroeid met elkaar.
''Godverdomme''quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:34 schreef IMShuuul het volgende:
[..]
Ja echt een huilebalk, jeetjemina!
Hou gewoon op met zeiken!
Ik kijk nu voor de eerste keer en ik mag ze nu al nietquote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:34 schreef Greys het volgende:
Mijn god, wat een gejank van die broertjes
Mjah...quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Denk je dat Paul zó veilig is dan dat ie die 2 stemmen wel kan hebben?
Ik denk dat iedereen met twee zwarte stemmen een makkelijk doelwit wordt.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Denk je dat Paul zó veilig is dan dat ie die 2 stemmen wel kan hebben?
Overal regenbogen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:35 schreef Greys het volgende:
Paul, richt maar lekker een paar huizen in in je hoofd hoor, als dat helpt
Ik wil het hysterische resultaat niet weten, maar go go go
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |