Die dikke eet iig wel veel.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:16 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik hoop dat dat ene broertje zich volzuipt en daardoor als eerste in slaap valt.
Depressieve drinker omdat ie geen stem had, dat zit wel goed.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:16 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik hoop dat dat ene broertje zich volzuipt en daardoor als eerste in slaap valt.
Of dat ie daarna nooit meer wakker wordtquote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:16 schreef Madame_Paon het volgende:
Christophe krijg je er wel uit als hij de slaapproef verliest en 2 zwarte stemmen heeft. Dan is er niet meer zo veel nodig.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:17 schreef 3rdRock het volgende:
lekker veel addertjes. eerst al die ketting waar niets over gezegd werd en die strijd voor immuniteit betekende, nu een slaapproef na een barbecue.
en dan de pokerbroers die niet op elkaar stemmen en Peggy die zonder dat ze het in de gaten heeft buitenspel wordt gezet. Ik denk dat een pokerbroer die geen immuniteit haalt de volgende is die naar huis kan. En als de Christophe de slaapproef verliest kan die vertrekken. hoewel het dan misschien slim zou zijn als verrassing op Matthias te stemmen. Die rekent daar nooit op. Hoewel hij ook geen munten heeft dus die krijg je sowieso nog wel weg....
nee klopt, maar de psychologisch klap zou imho harder zijn als je die fatima (heeft ze munten?) eruitstemt. die rekent er niet op en zet dus ook geen evt munten inquote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:19 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Christophe krijg je er wel uit als hij de slaapproef verliest en 2 zwarte stemmen heeft. Dan is er niet meer zo veel nodig.
Dat hoeft nou ook weer niet ....quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:17 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Of dat ie daarna nooit meer wakker wordt
Oh zo doe ik eigenlijk normaal ook bij elke maaltijdquote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:21 schreef waaromniet1988 het volgende:
Ik haat dat hysterische gedoe om eten
Die rekent er wel op, zij verwacht stemmen op haar of Matti.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:20 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee klopt, maar de psychologisch klap zou imho harder zijn als je die fatima (heeft ze munten?) eruitstemt. die rekent er niet op en zet dus ook geen evt munten in
Ja precies dit. Doen alsof ze het zo moeilijk hadden met eten dit jaar. Met hun bananenbomen en weet ik veel!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:21 schreef waaromniet1988 het volgende:
Ik haat dat hysterische gedoe om eten
Paul die een dikke zoen van Ruud krijgt zou schokkend zijn, dit niet echtquote:
Mwa, het is beter dan vorig jaar.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:22 schreef IMShuuul het volgende:
[..]
Ja precies dit. Doen alsof ze het zo moeilijk hadden met eten dit jaar. Met hun bananenbomen en weet ik veel!
Idd hahaquote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:23 schreef zoem het volgende:
Don't smell it, fucking shove it into your mouth
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |