Deze ja, ''ik hoop wel dat mijn naam uit de urn komt'' mischien moet je dan ook wel eens een keer iets DOEN!quote:
Echt hequote:
quote:
Team Gene eruit.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
Paul Gene of dik broertje er uit in elk geval geen Nederland.
1 geit erbijquote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:11 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Staat er alleen zo'n barbecue, zonder eten.
Tess is net, weg het moet nu ook weer niet te snel gaanquote:
Baasquote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:11 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Staat er alleen zo'n barbecue, zonder eten.
Ja inderdaad, ik dacht ook al. Berucht??quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:12 schreef waaromniet1988 het volgende:
Slaapproef, die ken ik nog niet
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:12 schreef waaromniet1988 het volgende:
Slaapproef, die ken ik nog niet
Na uitgebreid eten en drank?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:13 schreef Chai het volgende:
Maar zo'n slaapproef, dat kan wel 36 u of zo duren?
Dan kunnen de kijkers thuis ook meedoen, even een tukje doenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:13 schreef Chai het volgende:
Die lui komen volgevreten en dronken terug van dat feestmaalquote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:13 schreef Chai het volgende:
Nee joh, ze worden eerst vetgemest en lekker dronkenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:13 schreef Chai het volgende:
Niet met oververmoeidheid volle magen en drank en ik fijne hangmatjesquote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:13 schreef Chai het volgende:
Met Maxime die had zoveel drank op dat hij gelijk in slaap donderde.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:14 schreef TheRulingEagle het volgende:
Is al een keer eerder geweest zo'n slaapproef
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Met Maxime die had zoveel drank op dat hij gelijk in slaap donderde.
Die dikke eet iig wel veel.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:16 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik hoop dat dat ene broertje zich volzuipt en daardoor als eerste in slaap valt.
Depressieve drinker omdat ie geen stem had, dat zit wel goed.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:16 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik hoop dat dat ene broertje zich volzuipt en daardoor als eerste in slaap valt.
Of dat ie daarna nooit meer wakker wordtquote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:16 schreef Madame_Paon het volgende:
Christophe krijg je er wel uit als hij de slaapproef verliest en 2 zwarte stemmen heeft. Dan is er niet meer zo veel nodig.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:17 schreef 3rdRock het volgende:
lekker veel addertjes. eerst al die ketting waar niets over gezegd werd en die strijd voor immuniteit betekende, nu een slaapproef na een barbecue.
en dan de pokerbroers die niet op elkaar stemmen en Peggy die zonder dat ze het in de gaten heeft buitenspel wordt gezet. Ik denk dat een pokerbroer die geen immuniteit haalt de volgende is die naar huis kan. En als de Christophe de slaapproef verliest kan die vertrekken. hoewel het dan misschien slim zou zijn als verrassing op Matthias te stemmen. Die rekent daar nooit op. Hoewel hij ook geen munten heeft dus die krijg je sowieso nog wel weg....
nee klopt, maar de psychologisch klap zou imho harder zijn als je die fatima (heeft ze munten?) eruitstemt. die rekent er niet op en zet dus ook geen evt munten inquote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:19 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Christophe krijg je er wel uit als hij de slaapproef verliest en 2 zwarte stemmen heeft. Dan is er niet meer zo veel nodig.
Dat hoeft nou ook weer niet ....quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:17 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Of dat ie daarna nooit meer wakker wordt
Oh zo doe ik eigenlijk normaal ook bij elke maaltijdquote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:21 schreef waaromniet1988 het volgende:
Ik haat dat hysterische gedoe om eten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |