SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil jij je eigen MAL er ook bij? Verander de wiki of post het even in het topic, er is vast wel iemand die het voor je kan doen
Voorgaande delen
Topicreeks: Het grote anime/manga topic
------------------------------------------------------------
Over hotlinken en ander gespui:
Veel mensen plaatsen lukraak afbeeldingen en illustraties in dit topic om hun powerlevel te tonen. Aangezien dit de laatste tijd nogal wat problemen oplevert hier een kleine guide, waarvan de basis is ontsprongen aan het intellect van outcast_within.
1. Plak niet zomaar lukraak de directe URL van de afbeelding. Dit heet hotlinking en kost bandbreedte aan de kant van de host. Sommige sites als Random Curiosity worden veel gehotlinked en hebben besloten om dit tegen te gaan. Het gevolg voor jouw afbeelding is dat wij slechts een placeholder te zien krijgen met de boodschap dat hotlinken niet toegestaan is.
2. Om ons wel jouw gevatheid te tonen is het beter om de afbeelding te rehosten. Dat wil zoveel zeggen als upload jouw afbeelding naar een andere site of database en link vanaf die locatie. Kost de originele host van de afbeelding minder bandbreedte en garandeert dat wij jouw afbeelding kunnen zien. Er bestaan een aantal van dergelijke sites, zoals Imgur of Photobucket. Als je een eigen site hebt kan je natuurlijk ook vanaf die locatie rehosten.
IRC Slowchat
#fokanime op irc.tweakers.net
Download Mirc of xchat
Degene die het laatst post in dit topic moet een nieuw topic aanmaken, en deze (als dat kan) bijhouden zolang deze open is.
De OP is hier te vinden.
Klik boven op de tab 'Bewerken' en kopiëer deze versie in verband met incorrecte weergave!/A/non's with his waifu, all's right in the world.
Maar de laatste afleveringen komen nog wel op DV... BlueRay uit, toch? Toch!?quote:
quote:
"According to Kokoro Connect official Twitter account, the episodes 14 - 17 will be first shown at a live event, followed by the Blu-ray releases in March and April. (Note that the Blu-ray releases were delayed by one month.) But they are not sure.twitter:kokoroco_anime twitterde op zaterdag 29-09-2012 om 18:32:54アニメ「ココロコネクト ミチランダム編」の第十四話〜第十七話は上映イベントを予定しております。詳細は近日中に告知させていただきますので続報をお待ちください。皆様の引き続きの応援を宜しくお願いいたします!! #kokoroco reageer retweet
Dat wisten we toch al?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:16 schreef Qunix het volgende:
[..]"According to Kokoro Connect official Twitter account, the episodes 14 - 17 will be first shown at a live event, followed by the Blu-ray releases in March and April. (Note that the Blu-ray releases were delayed by one month.) But they are not sure.twitter:kokoroco_anime twitterde op zaterdag 29-09-2012 om 18:32:54アニメ「ココロコネクト ミチランダム編」の第十四話〜第十七話は上映イベントを予定しております。詳細は近日中に告知させていただきますので続報をお待ちください。皆様の引き続きの応援を宜しくお願いいたします!! #kokoroco reageer retweet
Delay en niet zeker óf het komt.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:17 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Dat wisten we toch al?
OVA of niet, de laatste 4 episodes komen er.
quote:I have just caught up with the manga, should I watch the anime? The OP looks pretty awesome.
Klipnap
1 week geleden
Zo onzeker lijkt het me niet, als ik dat één maand oude twitterbericht lees.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:18 schreef Qunix het volgende:
[..]
Delay en niet zeker óf het komt.
De anime is klaar in ieder geval. Ze wilde eerst de ova's koppelen aan de anime.
Dat doet pijn aan mijn kokoro.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:18 schreef De_Dakgoot het volgende:
ze moeten gewoons toppen met kokoro
Maar ze heeft al een tijdje geen vid meer uitgebrachtquote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:20 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Klipnap/Kyubey gespot op Youtube
Bij de comments:
[..]
Leuke anime Klipnap.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:20 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Bij de comments:
[..]
Weet ik, ben al bij wie is klipnap?quote:
Wat is dezequote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:20 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Bij de comments:
[..]
Hmmz. Ik kan een stuk van de Shinsekai Yori ED spelen maar de akkoorden zijn nog niet uitquote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:22 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Maar ze heeft al een tijdje geen vid meer uitgebracht
Speel het einde van Chuunibyou lite!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:36 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Weet ik, ben al bij wie is klipnap?
[..]
Wat is deze
[..]
Hmmz. Ik kan een stuk van de Shinsekai Yori ED spelen maar de akkoorden zijn nog niet uit
It's... beautiful...quote:
Akariiquote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:45 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
It's... beautiful...
Maar nog steeds geen full version
Alasquote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:40 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Speel het einde van Chuunibyou lite!
Maak het dan zelf. Stil mijn honger naar Chuuni lite end.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:48 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Alasook nog niet uit. Bij Kokoro Connect duurde het ook enkele weken.
Ik vind het persoonlijk maar een saaie ED. Gr grquote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:48 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Maak het dan zelf. Stil mijn honger naar Chuuni lite end.
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:49 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ik vind het persoonlijk maar een saaie ED. Gr gr
Dat zal Kyuuubie wel leuk vinden.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:52 schreef De_Dakgoot het volgende:
Accel world krijgt een 2e seizoen
heb het overigens toch maar afgekekenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:53 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Dat zal Kyuuubie wel leuk vinden.
Fattie ftw?
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:53 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Dat zal Kyuuubie wel leuk vinden.
Fattie ftw?
Misschien moet ik het eens gaan kijken.
Als verwacht.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:52 schreef De_Dakgoot het volgende:
Accel world krijgt een 2e seizoen
Dat pricequote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:57 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
Known for being one of the most popular anime series of the past 15 years in the West next to Evangelion and one known for being unpopular in Japan at the time of its release in 1999, Cowboy Bebop is set to get the deluxe BD-Box treatment this December, as Sunrise and Bandai Visual have prepared an epic limited edition boxset for the series. The price will be $468 USD, or 37499 yen.
Wacht even wat... 468$? Wat krijg je daar bij danquote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:57 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
Known for being one of the most popular anime series of the past 15 years in the West next to Evangelion and one known for being unpopular in Japan at the time of its release in 1999, Cowboy Bebop is set to get the deluxe BD-Box treatment this December, as Sunrise and Bandai Visual have prepared an epic limited edition boxset for the series. The price will be $468 USD, or 37499 yen.
Een draken dildoquote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:59 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Wacht even wat... 468$? Wat krijg je daar bij dan
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:59 schreef omelette het volgende:
[..]
Dat price![]()
Cowboy Bebop moet ik ook nog steeds zien
http://www.crunchyroll.co(...)ray-release-in-japanquote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:59 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Wacht even wat... 468$? Wat krijg je daar bij dan
Vuurwerkquote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:15 schreef .Cake. het volgende:
Ik is tevreden met mijn nieuwe bureaubladachtergrond.
[ afbeelding ]
Nice, ik moet ook maar weer eens mijn Windows gaan costumizen heb ik niet meer gedaan sinds mijn herinstallatiequote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:15 schreef .Cake. het volgende:
Ik is tevreden met mijn nieuwe bureaubladachtergrond.
[ afbeelding ]
Tuurlijk. Alstublaft.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:19 schreef Qunix het volgende:
[..]
Vuurwerk
Zou jij dit willen delen?
Prachtigquote:
tering.. je hebt geen leven?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:24 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*na bijna 30 uur wakker(sinds woensdag j.l om ~18:30),word het tijd om te slapen*
5/6 uur dutjes tellen mee
Ik was bezig met andere dingen,behalve achter mijn desktop pc zitten(gisteren tussen 09:00 en 15:00 dutje gedaan)quote:
Van Tonari?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 01:11 schreef -Strawberry- het volgende:
Ahh aflevering 4 was weer heel leuk.![]()
![]()
Herkenbaarquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 02:13 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Godnondeju, begonnen aan Accel World en kan weer is niet stoppen met kijken hoor..
Dat is geen dutje, dat is gewoon slapen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:24 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*na bijna 30 uur wakker(sinds woensdag j.l om ~18:30),word het tijd om te slapen*
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:24 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Ik ging om 6:30 slapen, en moest om 7:30 al de hond uitlaten..quote:
Tonari is geweldigquote:
En daarna ging je weer in bed liggen (omdat herfstvakantie) dus wat zeur je nu over?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:46 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik ging om 6:30 slapen, en moest om 7:30 al de hond uitlaten..
Een van de leukste dingen aan shoujo-series vind ik dat ze zich van clichés bedienen die ik nog niet ken en me dus niet aan hoef te storen.quote:[..]
Tonari is geweldig!
Helaas volg ik op het moment nauwelijks dingen waar serieuze stukken over te schrijven zijn. Ik heb het gevoel dat ik alleen crap kijk.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:17 schreef .Cake. het volgende:
Psycho Pass 02 is te skimmen op Animees.
En als je wilt, ook nog te lezen.
Hmm. Misschien is dat wel waar.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:29 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Helaas volg ik op het moment nauwelijks dingen waar serieuze stukken over te schrijven zijn. Ik heb het gevoel dat ik alleen crap kijk.
I have no regrets.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:35 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hmm. Misschien is dat wel waar.
Daarom juist. Ik kijk alleen onzin atm.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:19 schreef .Cake. het volgende:
Ik vond anders best serieus wat ik heb geschreven.
Oh kijk. Die is er ook weer.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:04 schreef Kyubey het volgende:
ZANNNNNNNNNNNNNNNNKOOOOOOOOOOOOKKKKKKKKKKUUUUUUUUUUUUUUUUU NAAAAAAAAAA NIEEEEEEEEEEUUUUUUUUWWWWWWW SEEEEEEEEEIZOOOOOOOOEEEEEEEEEENNNNNNN NOOOOOOOOOOOO OOOOOONZIIIIIIIIIIINNNNNNNNNNN
AAAAAAAARAAAAASSHIIIIIIIIIIMAAAAAAAAAASHOOOOOU WO SHIIIINNNWAAAAAA NIIIIIII NAAAAAAAAAREEEEE
tudududu tududududu dududu
tudududu du dudududu duduuuu
Kyubey begint een subgroup zonder onsquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:24 schreef De_Dakgoot het volgende:
ik ga dit nooit meer doen 8000 woorden schrijven in 1 nacht
en tevens wtf
[Kyuubi]_Fairy_Tail_153_[720p][BCBB5B06].mp4
Stageverslag is eindelijk afquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:32 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Kyubey begint een subgroup zonder ons
Wat moet je schrijven?
Ja, stiekem ging ik wel weer in bed liggenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:54 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
En daarna ging je weer in bed liggen (omdat herfstvakantie) dus wat zeur je nu over?
[..]
Een van de leukste dingen aan shoujo-series vind ik dat ze zich van clichés bedienen die ik nog niet ken en me dus niet aan hoef te storen.
neuhquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 09:42 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Dat is geen dutje, dat is gewoon slapen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:36 schreef Repelsteeltju het volgende:
[ afbeelding ]
Die ontlading! Die ontbranding! Jormungand! Wauw! Nee gewoon: WAUW! Dat was niet eens loco meer! Dat was gewoon excessief, Koko! *pauzeert om adem te halen.Waar gaat Jormangund over?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
Jormungand is FUCKING AWSOMEGENIAALga ik zeker volgen nuquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:13 schreef Repelsteeltju het volgende:
In de meeste beknopte zin gaat het over een wapenhandelaar en de huursoldaten die ze als lijfwachten gebruikt, terwijl ze al haar concurrenten en vijanden te slim af is --in de stijl van de film Scarface of de anime en manga series Black Lagoon.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:06 schreef Kyubey het volgende:
Mijn broer zegt nu steeds ''dèsoe'' tegen mij
Hij evolueert in een wapfag?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:06 schreef Kyubey het volgende:
Ok.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:29 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Zeg maar dat je van Arashimashou moest zeggen dat ie de boom in kan.
Laat hem Jormungand kijkenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:29 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ok.
Hij werkte deze zomer in een sushirestaurant met Chinese koks die geen Nederlands konden, en NL bediening. Toen gingen ze elkaar Chinees en NL leren en een zo'n meisje had kennelijk ''kawaii'' gezegd. Die Chinezen: ''''
En mijn broer haat anime. Alleen Pokkemon vindt hij leuk.
Btooom werd net helemaal afgekraakt door hem
Die Chinezen tochquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:29 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ok.
Hij werkte deze zomer in een sushirestaurant met Chinese koks die geen Nederlands konden, en NL bediening. Toen gingen ze elkaar Chinees en NL leren en een zo'n meisje had kennelijk ''kawaii'' gezegd. Die Chinezen: ''''
Btooom werd net helemaal afgekraakt door hem
Wel zaten hier in de buurt triads in een Chinees restaurant. Er is er een neergeschoten tijdens het pokerenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:31 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Die Chinezen toch
Beneden elk Chinees restaurant zit een geheime wapenfabriek. En trainingsplek voor soldaten.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:34 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Wel zaten hier in de buurt triads in een Chinees restaurant. Er is er een neergeschoten tijdens het pokeren
dealextreme zekersquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:56 schreef mschol het volgende:
over chinezen gesproken.. ik heb zojuist een verzendbevesteging voor 32 kabelmanagment klittenband dingen...
totale kosten: ¤0,08
pff.. daar kan je dat niet fixen.. tinydeal met een kortingsbon voor 99% kortingquote:
Wel heb ik ooit, Chinese weebo's?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:29 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Probleum?quote:Btooom werd net helemaal afgekraakt door hem
Knuffel?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:06 schreef Kyubey het volgende:
Het is Japans dus is het stom.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:53 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Wel heb ik ooit, Chinese weebo's?
[..]
Probleum?
quote:
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:48 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Het is Japans dus is het stom.
[..]
Nee, Chuunibyou, want dat is zó awesome.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:57 schreef robin007bond het volgende:
Gewoon je broer Death Note laten kijken gr gr
Ben nu bij aflevering 3quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:14 schreef .Cake. het volgende:
[..]
De pret is nog niet afgelopen!
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:14 schreef .Cake. het volgende:
[..]
De pret is nog niet afgelopen!
[ afbeelding ]
kwaliteit van ep 5 is slechtquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:20 schreef Kyubey het volgende:
Shin Sekai Yori ep 5It has begun.
Tevens:
Denk dat het budget bijna op is.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:27 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Idd. Is het budget bijna op ofzo, dat de stijl zo anders is?
klik *hier* om deze post als ongewenst te markeren...quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:16 schreef .Cake. het volgende:
Weet je waar het budget niet op is? Animees. Want die heeft geen budget.
Wat heeft Animees wel? K recensies, vanaf heden zelfs drie!
Wat een reclame altijd weerquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:16 schreef .Cake. het volgende:
Weet je waar het budget niet op is? Animees. Want die heeft geen budget.
Wat heeft Animees wel? K recensies, vanaf heden zelfs drie!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
quote:
Oh shieeeeeettt.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:51 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar het is zo heet en pittig en geeft me een warm gevoel van binnen.
Ik weet niet wat ik van Btooom moet vinden; aan de ene kant is het niet grappig genoeg om humoritisch te zijn en niet serieus genoeg om choquerend of tragisch te zijn. Dat verwart me een beetje.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:53 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Oh shieeeeeettt.
BTOOOM! 04 was best wel, bruut. Me gusta.
Ik vind het een beetje jammer dat Sakamoto een beetje last lijkt te hebben van schizofreniequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:02 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik van Btooom moet vinden; aan de ene kant is het niet grappig genoeg om humoritisch te zijn en niet serieus genoeg om choquerend of tragisch te zijn. Dat verwart me een beetje.
Het is in ieder geval het kijken waard.
Daarom wordt het ook wel het HotD van het seizoen genoemd.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:02 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik van Btooom moet vinden; aan de ene kant is het niet grappig genoeg om humoritisch te zijn en niet serieus genoeg om choquerend of tragisch te zijn. Dat verwart me een beetje.
Het is in ieder geval het kijken waard.
Uur langer anime kunnen kijken en gamenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:08 schreef .Cake. het volgende:
Vannacht wintertijd, klok uurtje achteruit. Just a FYI.
We krijgen de echte tijd terugquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:08 schreef .Cake. het volgende:
Vannacht wintertijd, klok uurtje achteruit. Just a FYI.
Ik vraag me echt af waarom, maar ik moet altijd direct aan Death Note denken als ik BTOOOM! kijkquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:08 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Daarom wordt het ook wel het HotD van het seizoen genoemd.
Omdat de hoofdpersoon ongeveer hetzelfde design/ dezelfde stijl heeft als Light.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:14 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af waarom, maar ik moet altijd direct aan Death Note denken als ik BTOOOM! kijk
Idd. Al is dat van seizoen 1. Ook de laatste episode had toffe achtergrond muziek. Zal wel nieuwe OST komen binnenkort.quote:
Ook dat, maar ook om andere (tot dus ver onbekende) redenenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:32 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Omdat de hoofdpersoon ongeveer hetzelfde design/ dezelfde stijl heeft als Light.
Wat ze gemeen hebben zijn de close-ups van gezichten terwijl een personage uitweidt over wat een ander personages zo slim maakt en daarmee suggereert dat hij zelfs nog slimmer is omdat hij die slimmert door heeft. Dat en de vraag of de doodstraf geoorloofd is voor (extreem heidense) misdaden.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:40 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ook dat, maar ook om andere (tot dus ver onbekende) redenen
Exact. Dit. Amen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:51 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Wat ze gemeen hebben zijn de close-ups van gezichten terwijl een personage uitweidt over wat een ander personages zo slim maakt en daarmee suggereert dat hij zelfs nog slimmer is omdat hij die slimmert door heeft. Dat en de vraag of de doodstraf geoorloofd is voor (extreem heidense) misdaden.
Boeiend, we letten er alleen op omdat een of andere pipo in een interview voor de playboy zei dat het geen kauwerige bubbelige plaktroep zou zijn. En eerlijk is eerlijk. Tot nu toe heb ik in die serie meer manservice dan grinnikendende detective meisjes gezien.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:55 schreef De_Dakgoot het volgende:
Er zit toch zoveel Moe in
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het verhaal tot nu toe is een zeer goede basis voor een zeer goed plot. Waarschijnlijk wordt het dat ook. En de OP/ED zijn zeer awesome.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:11 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Wat vinden jullie over het algemeen dan van Psycho Pass? Ik vind het zeker wel tofDe sfeer is in ieder geval wel goed.
Die eerste gif is raarquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:55 schreef De_Dakgoot het volgende:
Er zit toch zoveel Moe in
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ED is van EGOIST, van Guilty Crown OP en EDquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:13 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Het verhaal tot nu toe is een zeer goede basis voor een zeer goed plot. Waarschijnlijk wordt het dat ook. En de OP/ED zijn zeer awesome.
Ken ik niet, excusesquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:21 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
ED is van EGOIST, van Guilty Crown OP en ED
Wat?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:24 schreef Qunix het volgende:
14 jaar, 3 vrouwen doden en dan verkrachten.
Wat een verhaal
Die vader is ookquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:24 schreef Qunix het volgende:
Wat een verhaal
Idd...quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:43 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Die vader is ook mooi. De lullengrijper.
Ik vind zelf altijd nog de OP het beste van die soundtrackquote:
Btooom.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:59 schreef .Cake. het volgende:
Over welke serie hebben jullie het in godsnaam?
Wacht maar tot...quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:24 schreef Qunix het volgende:
Wat een verhaal
waar is 4quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:28 schreef Qunix het volgende:
Jormungand: Perfect Order ep. 3 Edit 6 hours ago
Jormungand: Perfect Order ep. 5 Edit 6 hours ago
SPOILER: nsfwOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En herkenbaar Maus. Al doe ik het niet voor de hete elfen
Helemaal super.
quote:Op zondag 28 oktober 2012 02:04 schreef Kyubey het volgende:
Ja maar het is opzich toch nog wel een beetje leuk, ik zou het zonde vinden het te droppen omdat ik wel wil weten hoe het nu gaat aflopen, hoe cliché het ook isSPOILER: nsfwOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En herkenbaar Maus. Al doe ik het niet voor de hete elfen
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
Lees de wikiquote:Op zondag 28 oktober 2012 02:08 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ja maar het is opzich toch nog wel een beetje leuk, ik zou het zonde vinden het te droppen omdat ik wel wil weten hoe het nu gaat aflopen, hoe cliché het ook is
Graag gedaanquote:Op zondag 28 oktober 2012 02:25 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Oke, bedankt voor de tip, nu kan ik deze bagger eindelijk droppen
Lovely Complex opening song?quote:
Zelfde als Ali Baba van Magiquote:Op zondag 28 oktober 2012 02:07 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Lovely Complex opening song?
Accel World's Haruyuki's VA = zelfde VA als Ouma Shu van Guilty Crown
Dat iddquote:Op zondag 28 oktober 2012 12:02 schreef omelette het volgende:
Eindelijk een rustig dagje. Straks lekker nieuwe Shinsekai Yori en K kijken
edit: wtf Shinsekai Yori. Die animatie![]()
quote:Op zondag 28 oktober 2012 02:04 schreef Kyubey het volgende:
waar de fuck zit ik naar te kijken?SPOILER: nsfwOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En herkenbaar Maus. Al doe ik het niet voor de hete elfen
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
Naar BTOOOM.quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:56 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
waar de fuck zit ik naar te kijken?
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 28 oktober 2012 12:02 schreef omelette het volgende:
Light Novel shit gezien?quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:06 schreef De_Dakgoot het volgende:
shit die nsfw art van shinsekai yori
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:31 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
SPOILER: Satoru kan er anders ook wat vanOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
Doe eens plaatje.quote:Op zondag 28 oktober 2012 12:02 schreef omelette het volgende:
quote:
SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:12 schreef Kyubey het volgende:
[..]Ik was net aan het eten bij dat stuk.SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:14 schreef omelette het volgende:
[..]
Ik was net aan het eten bij dat stuk.
Een episode gezien. Ik was het van plan om te volgenquote:
Zoon, je was toch ook zo gehyped over Robotics note?quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:31 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Een episode gezien. Ik was het van plan om te volgen
Psycho Pass wordt de enige serie die ik ga volgen dit seizoen.
Ja, maar ik wacht even af.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:32 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Zoon, je was toch ook zo gehyped over Robotics note?
Btooom niets voor jou?quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:31 schreef robin007bond het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:32 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja, maar ik wacht even af.
Ik ben eventjes animeziek.
Robin die animu kijkt! Wanneer?quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:31 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hij is er ziek van dat hij mijn gelijk zal moeten erkennen in dat R;N bij lange na geen S;G zal kunnen worden, beter dan C;H zal het hopelijk nog wel worden overigens.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:32 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Zoon, je was toch ook zo gehyped over Robotics note?
Hmm, ik weet het niet man.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:47 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Robin die animu kijkt! Wanneer?
[..]
Hij is er ziek van dat hij mijn gelijk zal moeten erkennen in dat R;N bij lange na geen S;G zal kunnen worden, beter dan C;H zal het hopelijk nog wel worden overigens.
Jaquote:Op zondag 28 oktober 2012 23:14 schreef De_Ilias het volgende:
En is Jormungand ook wat? Feedback plssss
Vrouw, het verhaal gaat simpelweg dat zij een wapenhandelaar is etc,zit ook genoeg actie inquote:
Jormungand is goed ja. Ik weet niet of je Black Lagoon wel eens hebt gezien, maar Jormungand lijkt daar wel op.quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:14 schreef De_Ilias het volgende:
En is Jormungand ook wat? Feedback plssss
Volgens mij kun je niet echt spreken van afzonderlijke seizoenen als je het over Jormungand hebt, het is gewoon één serie met een uitzonderlijk lange pauze tussen aflevering twaalf en dertien net zoals Fate/Zero ook al had.quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:19 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik zou eerst S1 kijken van Jormungand..
Ja dat klopt, maar ik vond het makkelijker om het eerste deel even ''S1'' te noemen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:49 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Volgens mij kun je niet echt spreken van afzonderlijke seizoenen als je het over Jormungand hebt, het is gewoon één serie met een uitzonderlijk lange pauze tussen aflevering twaalf en dertien net zoals Fate/Zero ook al had.
Maak ze deaudt.quote:Op maandag 29 oktober 2012 08:23 schreef Mauskoekwaus het volgende:
>sliep pas om 4:30 wegens omstandigheden
>net gearriveerd op school
>''je hebt pas om 12:30 les, je eerste uur viel uit, de lerares meldt zich net ziek''
Wel godverdomme..
quote:Op maandag 29 oktober 2012 08:23 schreef Mauskoekwaus het volgende:
>''je hebt pas om 12:30 les, je eerste uur viel uit, de lerares meldt zich net ziek''
Wel godverdomme..
waarom gebruik je een quotering teken om vervolgens aanhalingstekens te gebruiken?quote:Op maandag 29 oktober 2012 08:23 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Wel godverdomme..
Omdat > geen quotering teken is.quote:Op maandag 29 oktober 2012 09:13 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
waarom gebruik je een quotering teken om vervolgens aanhalingstekens te gebruiken?
Verder terechte klacht
dat is het welquote:
Niet in de gebruikelijke grammatica.quote:
het wordt gebruikt om te quoten, dat 4chan er een draai aan geeft heeft er niets mee te makenquote:Op maandag 29 oktober 2012 10:43 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Niet in de gebruikelijke grammatica.
Klopt!quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:10 schreef De_Ilias het volgende:
HxH new version loopt echt lekker, de gevechten blijven vet.
quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:56 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
het wordt gebruikt om te quoten, dat 4chan er een draai aan geeft heeft er niets mee te maken
genoeg om erop te reagerenquote:
Toradora.quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ik weet niet wat ik moet kijken.
eerste anime die genoemd word ga ik kijken
inb4 boku no pico
Welcome to the NHK dan?quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
mmm... klinkt als een soort clannad
Die leek me domquote:
Als je die nog niet hebt gezien dan weet je wat je te doen staat.quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat is Steins;Gate een hoge binnenkomer op http://myanimelist.net/topanime.php
Ik ben er niet aan begonnen omdat chaos;head me tegenviel (wel afgekeken) en het verhaal niet heel boeiend klinkt. Tijdreizen blah hoe overgebruikt onderwerpquote:Op maandag 29 oktober 2012 18:10 schreef omelette het volgende:
[..]
Als je die nog niet hebt gezien dan weet je wat je te doen staat.
Ik vond het awesome.quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik ben er niet aan begonnen omdat chaos;head me tegenviel (wel afgekeken) en het verhaal niet heel boeiend klinkt. Tijdreizen blah hoe overgebruikt onderwerp
Hmm, je hebt echt wel wat gemist dan.quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik ben er niet aan begonnen omdat chaos;head me tegenviel (wel afgekeken) en het verhaal niet heel boeiend klinkt. Tijdreizen blah hoe overgebruikt onderwerp
En dan in februarie seizoen 2quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
http://myanimelist.net/an(...)i_Kawaii_Wake_ga_Nai ik heb deze nog klaarliggendat gaat em worden
Mijn negroïde broeder <3quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
http://myanimelist.net/an(...)i_Kawaii_Wake_ga_Nai ik heb deze nog klaarliggendat gaat em worden
Jormungandquote:Op maandag 29 oktober 2012 18:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Die leek me dom![]()
Ik wil wel iets spannends en stoers
Ik ben geen negerquote:Op maandag 29 oktober 2012 18:35 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Mijn negroïde broeder <3
En trouwens, Steins;Gate > Robotics;Notes > Chaos;Head
quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:35 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Mijn negroïde broeder <3
En trouwens, Steins;Gate > Robotics;Notes > Chaos;Head
quote:
Kijken, erg goede anime zit veel actie, je moet dan wel bij seizoen 1 beginnenquote:
SPOILER: groot plaatjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
Pics van je zusje, zodat we dat via een Y-chromosomaal verwantschapsonderzoek kunnen aantonen, als je geen zusje hebt zal het hof zich genoodzaakt zien je er een toe te wijzen.quote:
quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:56 schreef Kyubey het volgende:
Bladmuziek van Shinsekai Yori ED. Eindelijk.Hier heb ik zo lang op gewachtSPOILER: groot plaatjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:')
quote:Op maandag 29 oktober 2012 23:28 schreef .Cake. het volgende:
12 days of anime, ik ga dit denk ik ook doen![]()
Heb door het jaar heen al wat dingen opgeschreven en verzameld
quote:>Spending your christmas like that
Yeah, no. I’m out.
Wat een leuk beest ja.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 00:09 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Een haai die door de straten zwemt. Only in Amewicuhh
[ afbeelding ]
Uiteraard ga ik niet die dagen zelf schrijven. Ik kies voor de luie methode en schrijf ze van te voren.quote:
Ik heb maar één week en die wordt waarschijnlijk overheerst door studie.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:03 schreef De_Dakgoot het volgende:
De kerstvakantie betekent 2 weken lang gamen en anime kijken
Psycho Pass ED = van Egoist = instant win.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:10 schreef .Cake. het volgende:
Psycho Pass heeft zonder twijfel de beste OP wat visueel genot betreft. Audio is... hier en daar pijnlijk om te horen.
True dat.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:34 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Psycho Pass ED = van Egoist = instant win.
In de titel: ''GUILTY CROWN''quote:
Niemand zal anders beweren, de productiewaarden voor Guity Crown waren één van de beste van de laatste tijd.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:40 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
In de titel: ''GUILTY CROWN''
Broeder van een andere moeder <3 !
Nog een reden waarom ik Guilty Crown goede shit vond; de OST's waren super
Jammer dat het de meeste zo slecht beviel..quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:44 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Niemand zal anders beweren, de productiewaarden voor Guity Crown waren één van de beste van de laatste tijd.
Bespaar je de moeite. Zéér beknopt gaat het zo.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |