Oki, duidelijk.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:15 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja, maar als je een beetje had opgelet heb ik idd gezegd, regel alles en dan laat ik het weten. En als ik dan zeg, ja ik kom. Dan kom ik ook.
Eerst Arabisch. Dat is mijn wens. Is ook wel zo handig met het schrift enzo (waar de Perzen ook gebruik van maken).quote:
Ik kan geen Arabischquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:19 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Eerst Arabisch. Dat is mijn wens. Is ook wel zo handig met het schrift enzo (waar de Perzen ook gebruik van maken).
Wil je het wel ooit leren?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:24 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Mijn ouders hadden andere prioriteiten.
Ja. Ik ben momenteel iets anders aan .t leren, maar als ik dat afgerond heb,wil ik richting Arabisch gaan.quote:
Hmm, old school liedjes hebben we gisteren al gehad. Waar kunnen we jou vandaag blij mee maken?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:20 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Goed idee! Kun je mij gezelschap houden. Ben zwaar verveeld.
Aaaah... Heerlijk nummer voor als je 's avonds auto rijdt..quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:28 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hmm, old school liedjes hebben we gisteren al gehad. Waar kunnen we jou vandaag blij mee maken?
Zat toevallig met beide nummers in m'n hoofd. Twijfelde welke te plaatsen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:30 schreef Ambipur het volgende:
Waarom verander je 't nou?
Hoewel Crazy ook een goed nummer is. Doel je op iets met dat nummer
I like this one... Wel het origineel!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:32 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Zat toevallig met beide nummers in m'n hoofd. Twijfelde welke te plaatsen.
Nice one.. Junxie XL is NLs toch? Kan me herinneren, dat dit nummer erg bijzonder was door de 'samenwerking'.quote:
Mooi!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:33 schreef Ambipur het volgende:
[..]
I like this one... Wel het origineel!
Klopt, is een Nederlander.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:35 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nice one.. Junxie XL is NLs toch? Kan me herinneren, dat dit nummer erg bijzonder was door de 'samenwerking'.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:42 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ikzoek een nummer maar weet niet hoe die heet/gaat
Ja, heerlijk ontspannend.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:40 schreef Ambipur het volgende:
Hou van oude nummers.
Vind je dit iets?
http://reelsoundtrack.wor(...)-network-soundtrack/quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:44 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Zo irritant. Kwam in de film The Social Network.
Heb je al geprobeerd om ''the social network soundtrack'' in te typen op YouTube?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:44 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Zo irritant. Kwam in de film The Social Network.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:46 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Heb je al geprobeerd om ''the social network soundtrack'' te typen op YouTube?
Vind het krachtige muziek altijd.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:49 schreef TheMagnificent het volgende:
Afrikaanse muziek heeft ook iets dat je raakt...
Inderdaad. Heeft vaak ook iets weemoedigs, wat het trieste lot van dat continent toch wel kenmerkt.quote:
Is dat continent echt zo triest? Of doet de media jou dat gelovenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:56 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Inderdaad. Heeft vaak ook iets weemoedigs, wat het trieste lot van dat continent toch wel kenmerkt.
was al bezigquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:46 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Heb je al geprobeerd om ''the social network soundtrack'' in te typen op YouTube?
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 01:00 schreef Triggershot het volgende:
Youtube muziek posten in dit topic
Geldimquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:20 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Goed idee! Kun je mij gezelschap houden. Ben zwaar verveeld.
Als je nagaat dat een groot deel van de landen wordt geregeerd door dictators en warlords en dat de levensverwachting van de gemiddelde Afrikaan, dan bedoel ik Zwart Afrika (onder de Sahara), ongeveer 45 is, dan kun je wel stellen dat het als zwarte Afrikaan niet fijn is om in Afrika te leven, ja. De media verzinnen dus eigenlijk weinig wat dit betreft. Het is helaas de realiteit.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:58 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Is dat continent echt zo triest? Of doet de media jou dat geloven
Yuh! Weet je hoe oud!quote:
Iets chillsquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 01:03 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Hosbulduk![]()
effe muziek uitzoekenaanraders?
Zoiets goed?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 01:04 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Yuh! Weet je hoe oud!
[..]
Iets chills
Ja, oke. Een deel heeft het slecht, maar om heel Afrika neer te zetten als arm, vind ik te ver gaan.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 01:04 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Als je nagaat dat een groot deel van de landen wordt geregeerd door dictators en warlords en dat de levensverwachting van de gemiddelde Afrikaan, dan bedoel ik Zwart Afrika (onder de Sahara), ongeveer 45 is, dan kun je wel stellen dat het als zwarte Afrikaan niet fijn is om in Afrika te leven, ja.
Jaaaa, dit klinkt goed!quote:
Heb je hier iets aan?quote:
Ik eindig altijd met deze:quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 01:06 schreef Ambipur het volgende:
Hoe komt het toch dat ik begin met muziek op youtube.. En dan hiermee eindig??
Zij leert Joegoslavisch op dit moment.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:27 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ja. Ik ben momenteel iets anders aan .t leren, maar als ik dat afgerond heb,wil ik richting Arabisch gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |