Oki, duidelijk.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:15 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja, maar als je een beetje had opgelet heb ik idd gezegd, regel alles en dan laat ik het weten. En als ik dan zeg, ja ik kom. Dan kom ik ook.
Eerst Arabisch. Dat is mijn wens. Is ook wel zo handig met het schrift enzo (waar de Perzen ook gebruik van maken).quote:
Ik kan geen Arabischquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:19 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Eerst Arabisch. Dat is mijn wens. Is ook wel zo handig met het schrift enzo (waar de Perzen ook gebruik van maken).
Wil je het wel ooit leren?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:24 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Mijn ouders hadden andere prioriteiten.
Ja. Ik ben momenteel iets anders aan .t leren, maar als ik dat afgerond heb,wil ik richting Arabisch gaan.quote:
Hmm, old school liedjes hebben we gisteren al gehad. Waar kunnen we jou vandaag blij mee maken?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:20 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Goed idee! Kun je mij gezelschap houden. Ben zwaar verveeld.
Aaaah... Heerlijk nummer voor als je 's avonds auto rijdt..quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:28 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hmm, old school liedjes hebben we gisteren al gehad. Waar kunnen we jou vandaag blij mee maken?
Zat toevallig met beide nummers in m'n hoofd. Twijfelde welke te plaatsen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:30 schreef Ambipur het volgende:
Waarom verander je 't nou?
Hoewel Crazy ook een goed nummer is. Doel je op iets met dat nummer
I like this one... Wel het origineel!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:32 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Zat toevallig met beide nummers in m'n hoofd. Twijfelde welke te plaatsen.
Nice one.. Junxie XL is NLs toch? Kan me herinneren, dat dit nummer erg bijzonder was door de 'samenwerking'.quote:
Mooi!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:33 schreef Ambipur het volgende:
[..]
I like this one... Wel het origineel!
Klopt, is een Nederlander.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:35 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nice one.. Junxie XL is NLs toch? Kan me herinneren, dat dit nummer erg bijzonder was door de 'samenwerking'.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:42 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ikzoek een nummer maar weet niet hoe die heet/gaat
Ja, heerlijk ontspannend.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:40 schreef Ambipur het volgende:
Hou van oude nummers.
Vind je dit iets?
http://reelsoundtrack.wor(...)-network-soundtrack/quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:44 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Zo irritant. Kwam in de film The Social Network.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |