Hmmm... Als je je mannetje kan staan, is dat niet erg, toch? Heeft ook met leeftijd te maken, hoorquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:03 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik ben ongeveer 165/167, soms dan geef ik zo een grote mond terugMijn moeder zegt dat ik op een dag echt klappen ga krijgen daardoor.
Baas!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:05 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
nee hoor, multitaskingniet alleen vrouwen kunnen dat
Ik zie je op de meet.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:04 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Het is dat ik geen meisjes sla...
ben twintig joh.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:06 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hmmm... Als je je mannetje kan staan, is dat niet erg, toch? Heeft ook met leeftijd te maken, hoor
Marokkaans-Arabisch klinkt wel vies, moet ik zeggen. Maar het Arabisch dat in Libanon, Syrië, Egypte enzo wordt gesproken is wel mooi. Perzisch vind ik overigens iets mooier (klinkt poëtischer). Spreek of versta je dat een beetje?quote:
Omdat ze niet durven, waaronder jij.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:10 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Niks met durven te maken. Sowieso dat driekwart niet komt
Twijfel ook een beetje nuquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:10 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Niks met durven te maken. Sowieso dat driekwart niet komt
fus'ha is prachtig.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:10 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Marokkaans-Arabisch klinkt wel vies, moet ik zeggen. Maar het Arabisch dat in Libanon, Syrië, Egypte enzo wordt gesproken is wel mooi. Perzisch vind ik overigens iets mooier (klinkt poëtischer). Spreek of versta je dat een beetje?
Beter geeft iedereen t.z.t. duidelijk aan of hij/zij wel of niet aanwezig zal zijn. Geldt ook voor mij natuurlijk. Heb geen zin om helemaal naar Amsterdam/Utrecht af te reizen voor niets.quote:
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:13 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Misschien wil ik gewoon anoniem blijven
Door jou met je borte gebeuren wordt het verplaatst naar utregg, owee als je niet komt..quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:14 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Beter geeft iedereen t.z.t. duidelijk aan of hij/zij wel of niet aanwezig zal zijn. Geldt ook voor mij natuurlijk. Heb geen zin om helemaal naar Amsterdam/Utrecht af te reizen voor niets.
Ja, maar als je een beetje had opgelet heb ik idd gezegd, regel alles en dan laat ik het weten. En als ik dan zeg, ja ik kom. Dan kom ik ook.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:14 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Beter geeft iedereen t.z.t. duidelijk aan of hij/zij wel of niet aanwezig zal zijn. Geldt ook voor mij natuurlijk. Heb geen zin om helemaal naar Amsterdam/Utrecht af te reizen voor niets.
Vet! Had ook graag Perzisch willen kunnen verstaan/spreken.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:12 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
fus'ha is prachtig.
Ik versta Perzisch, spreek het alleen als het eeeeecht moet.
Zij komt niet als het doordeweeks is, zei ze volgens mij.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:15 schreef xminator het volgende:
[..]
Door jou met je borte gebeuren wordt het verplaatst naar utregg, owee als je niet komt..
Ik ga je leren.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:16 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Vet! Had ook graag Perzisch willen kunnen verstaan/spreken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |