In dat filmpje zie je ook dat ze aan haar trui trekt enzo, dat zou voor mij al genoeg zijn. Aanraken en heel dichtbij komen is heel intimiderend. Ik hou daar niet van en raak dan geprikkeld.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:53 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik loop weg als ik uitgedaagd word.. Pas als serieuze actie plaats zal vinden, wil ik daarop reageren. Niet op kinderlijke acties als vies kijken etc. Dat is zooooo 20 jaar
Libanon/Iran.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:53 schreef rakotto het volgende:
[..]
Aha en wat precies.Doe niet zo gemeen
Aha, dan mag ik wel Abla zeggenquote:
Ik heb nooit Arabisch geleerd. Vonden mijn ouders verwarrend.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:57 schreef rakotto het volgende:
[..]
Aha, dan mag ik wel Abla zeggenWant dat word in het Arabisch ook gebruikt.
Bu ne bequote:
Kan je goed slaan?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:55 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
In dat filmpje zie je ook dat ze aan haar trui trekt enzo, dat zou voor mij al genoeg zijn. Aanraken en heel dichtbij komen is heel intimiderend. Ik hou daar niet van en raak dan geprikkeld.
Motorisch ben ik fucked up maar als ik heeel erg boos ben,dan ja.quote:
Da's wel zonde.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:57 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik heb nooit Arabisch geleerd. Vonden mijn ouders verwarrend.
Arabisch is prachtig ja.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:59 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Da's wel zonde.Tweetaligheid is een prachtig iets. Had je veel aan gehad.
Dan word je opeens groen zeker?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:59 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Motorisch ben ik fucked up maar als ik heeel erg boos ben,dan ja.
Dan ben ik opeens heel sterk..
Yagsara!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:57 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik heb nooit Arabisch geleerd. Vonden mijn ouders verwarrend.
Doei Egyptische prins!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:01 schreef rakotto het volgende:
[..]
Yagsara!
Anyhoo! Trusten allemaal en tot ooit weer ziens!En niet teveel vlees eten he.
![]()
Ik heb mijn lengte mee, dus sws word ik zelden uitgedaagdquote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:59 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Motorisch ben ik fucked up maar als ik heeel erg boos ben,dan ja.
Dan ben ik opeens heel sterk..
Jou kan ik ook wel aan.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:01 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dan word je opeens groen zeker?
Ik ben ongeveer 165/167, soms dan geef ik zo een grote mond terugquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:02 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik heb mijn lengte mee, dus sws word ik zelden uitgedaagd
Mijn zusje heeft wat jij hebt, als wij ruzie hadden werd ze een moordmachine. En wij schelen zeker 20 cm he
nee hoor, multitaskingquote:
Hmmm... Als je je mannetje kan staan, is dat niet erg, toch? Heeft ook met leeftijd te maken, hoorquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:03 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik ben ongeveer 165/167, soms dan geef ik zo een grote mond terugMijn moeder zegt dat ik op een dag echt klappen ga krijgen daardoor.
Baas!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:05 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
nee hoor, multitaskingniet alleen vrouwen kunnen dat
Ik zie je op de meet.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:04 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Het is dat ik geen meisjes sla...
ben twintig joh.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:06 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hmmm... Als je je mannetje kan staan, is dat niet erg, toch? Heeft ook met leeftijd te maken, hoor
Marokkaans-Arabisch klinkt wel vies, moet ik zeggen. Maar het Arabisch dat in Libanon, Syrië, Egypte enzo wordt gesproken is wel mooi. Perzisch vind ik overigens iets mooier (klinkt poëtischer). Spreek of versta je dat een beetje?quote:
Omdat ze niet durven, waaronder jij.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:10 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Niks met durven te maken. Sowieso dat driekwart niet komt
Twijfel ook een beetje nuquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:10 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Niks met durven te maken. Sowieso dat driekwart niet komt
fus'ha is prachtig.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:10 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Marokkaans-Arabisch klinkt wel vies, moet ik zeggen. Maar het Arabisch dat in Libanon, Syrië, Egypte enzo wordt gesproken is wel mooi. Perzisch vind ik overigens iets mooier (klinkt poëtischer). Spreek of versta je dat een beetje?
Beter geeft iedereen t.z.t. duidelijk aan of hij/zij wel of niet aanwezig zal zijn. Geldt ook voor mij natuurlijk. Heb geen zin om helemaal naar Amsterdam/Utrecht af te reizen voor niets.quote:
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:13 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Misschien wil ik gewoon anoniem blijven
Door jou met je borte gebeuren wordt het verplaatst naar utregg, owee als je niet komt..quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:14 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Beter geeft iedereen t.z.t. duidelijk aan of hij/zij wel of niet aanwezig zal zijn. Geldt ook voor mij natuurlijk. Heb geen zin om helemaal naar Amsterdam/Utrecht af te reizen voor niets.
Ja, maar als je een beetje had opgelet heb ik idd gezegd, regel alles en dan laat ik het weten. En als ik dan zeg, ja ik kom. Dan kom ik ook.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:14 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Beter geeft iedereen t.z.t. duidelijk aan of hij/zij wel of niet aanwezig zal zijn. Geldt ook voor mij natuurlijk. Heb geen zin om helemaal naar Amsterdam/Utrecht af te reizen voor niets.
Vet! Had ook graag Perzisch willen kunnen verstaan/spreken.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:12 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
fus'ha is prachtig.
Ik versta Perzisch, spreek het alleen als het eeeeecht moet.
Zij komt niet als het doordeweeks is, zei ze volgens mij.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:15 schreef xminator het volgende:
[..]
Door jou met je borte gebeuren wordt het verplaatst naar utregg, owee als je niet komt..
Ik ga je leren.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:16 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Vet! Had ook graag Perzisch willen kunnen verstaan/spreken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |