What happens in the Antilles stays in the Antillesquote:Op maandag 29 oktober 2012 18:28 schreef Anne het volgende:
[..]
SD doet naar mijn weten sowieso niet aan paaldansen hoor.
Is dat net zoiets als BaraCuda?quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:31 schreef Paladijn het volgende:
Maar SD heeft wel Dolphacuda's voor de deur!
Tja het probleem is waar je de grens gaat trekken natuurlijk. Op deze manier zijn ze van heel het gezeik af. Maar een oldtimer kopen wordt ineens niet heel boeiend meerquote:Op maandag 29 oktober 2012 18:08 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
best groot nieuws met aardig wat impact voor de oldtimertjes welke recentelijk nog zijn ingevoerd omdat lekker groot en zwaar en kost geen drol aan wegenbelasting.
Dat maakt je meer depri dan in het donker van/naar huis moetenquote:Op maandag 29 oktober 2012 18:21 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Neem een uitkering net als de rest hier.
Dat is ook het hele idee er achter. Niemand denkt toch dat het echt over het milieu gaat?quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:34 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Tja het probleem is waar je de grens gaat trekken natuurlijk. Op deze manier zijn ze van heel het gezeik af. Maar een oldtimer kopen wordt ineens niet heel boeiend meer
Ik bedoelde jou hoor.quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:35 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
De vis is met dubbel r dus ik heb er niks mee te maken
Dat zeker niet! Je zal maar een hele garage vol met oldtimers hebben staanquote:Op maandag 29 oktober 2012 18:36 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Dat is ook het hele idee er achter. Niemand denkt toch dat het echt over het milieu gaat?
Natuurlijk nietquote:Op maandag 29 oktober 2012 18:36 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Dat is ook het hele idee er achter. Niemand denkt toch dat het echt over het milieu gaat?
Wordt er helemaal geen leeftijdgrens genoemd? Bijvoorbeeld vooroorlogse auto's die vrijgesteld zijn? Het zou toch belachelijk zijn als het gehele Louwman museum dadelijk MRB-plichtig zou zijnquote:Op maandag 29 oktober 2012 18:41 schreef Dingest het volgende:
[..]
Natuurlijk nietMaar ze kunnen dat argument wel beter gebruiken dankzij de jaren '80 importbakken die 25k in het jaar rijden ipv de hobbyist die er 2,5k per jaar meer rijdt
![]()
Overigens worden de accijnzen op diesel en LPG ook nog eens omhoog gegooid
Wat ik aanhaalde, was het enige wat ik het regeerakkoord staat. Dus er is nog wel hoop op enige speling of meer verduidelijking, maar ik heb m'n twijfelsquote:Op maandag 29 oktober 2012 18:43 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Wordt er helemaal geen leeftijdgrens genoemd? Bijvoorbeeld vooroorlogse auto's die vrijgesteld zijn? Het zou toch belachelijk zijn als het gehele Louwman museum dadelijk MRB-plichtig zou zijn
ik vind het ook wel jammer maar begrijp het wel. het stikt in den haag inmiddels van de gare mercedessen met nieuw kenteken.quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:34 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Tja het probleem is waar je de grens gaat trekken natuurlijk. Op deze manier zijn ze van heel het gezeik af. Maar een oldtimer kopen wordt ineens niet heel boeiend meer
quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:50 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik vind het ook wel jammer maar begrijp het wel. het stikt in den haag inmiddels van de gare mercedessen met nieuw kenteken.
groot gelijk, soep wordt ook nooit zo heet gegeten als dat ie wordt opgediendquote:Op maandag 29 oktober 2012 18:55 schreef Dingest het volgende:
Ach, ik wacht de uiteindelijk besluiten gewoon af, van wat ik begreep wordt dat pas (diep) in 2013 verduidelijkt en tot die tijd kan mijn 96 nog lastig genoeg doen![]()
Bovendien staan er genoeg andere bezuinigingen op het programma waar ik ook wel last van krijg en misschien daardoor de 96 ook niet meer in groot onderhoud kan betalen.
Ik denk dat het tijd wordt om daar een flinke bom te laten ontploffen zodat al die idioten aldaar vervangen worden.quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:43 schreef Dingest het volgende:
In het nieuwe regeerakkoord: "De vrijstelling in de motorrijtuigenbelasting voor oldtimers wordt vanuit milieuoverwegingen afgeschaft."
was vorig jaar toch ook ergens een hele regering met vliegtuig en al naar beneden getyft?quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:05 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik denk dat het tijd wordt om daar een flinke bom te laten ontploffen zodat al die idioten aldaar vervangen worden.
Is ook een goed idee. Zullen we ze een reisje naar de USA aanbieden ? Hele Airbus A380 vol proppen, geen parachutes en dan boven de atlantische oceaan naar beneden laten donderen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:07 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
was vorig jaar toch ook ergens een hele regering met vliegtuig en al naar beneden getyft?
quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:08 schreef 2cv het volgende:
[..]
Is ook een goed idee. Zullen we ze een reisje naar de USA aanbieden ? Hele Airbus A380 vol proppen, geen parachutes en dan boven de atlantische oceaan naar beneden laten donderen.
gewoon namens/bij turkish airlines een vlucht aanbieden als excuses voor de troep bij schipholquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:08 schreef 2cv het volgende:
[..]
Is ook een goed idee. Zullen we ze een reisje naar de USA aanbieden ? Hele Airbus A380 vol proppen, geen parachutes en dan boven de atlantische oceaan naar beneden laten donderen.
en dan komt er een mooi rechts kabinet, waarbij alle flauwekul direct afgeschaft wordtquote:
Werkende mensen belonen en andersom nietquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:11 schreef densmee het volgende:
[..]
en dan komt er een mooi rechts kabinet, waarbij alle flauwekul direct afgeschaft wordt
gelukkig heb ik nog medestandersquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:12 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Werkende mensen belonen en andersom niet
Dan komt er weer een reisje.quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:11 schreef densmee het volgende:
[..]
en dan komt er een mooi rechts kabinet, waarbij alle flauwekul direct afgeschaft wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |